00087-2014-0003

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул. "Московска" № 33, За: Татяна Здравкова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377366, E-mail: t.zdravkova@sofia.bg, Факс: 02 9861221

Място/места за контакт: ул. "Париж"№ 3, партер, стая №1, Дирекция "ОПК"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sofia.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Столична община, ул. "Московска" №33, За: фронт офис, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377505, Факс: 02 9809866

Място/места за контакт: фронт офис

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

“Доставка на паркова мебел необходима за територията на зелената система на Столична община за 2014 -2015г.по обособени позиции“: 1. Обособена позиция: Пейки, беседки, маси; 2. Обособена позиция: Кошчета за отпадъци и съдове за цветя

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Дейностите по доставка на паркова мебел /пейки, кошчета за отпадъци, съдове за цветя / на територията на зелената система на Столична община по обособени позиции включват: -доставяне (транспортиране) на предварително заявена паркова мебел и монтирането и на обект посочен от Възложителя. Доставките са за обекти- част от зелената система на Столична община, за нуждите на ОП „Паркове и градски градини“ и по програма „Зелена София“. -предмет на доставка са различни типове паркови пейки, перголи, беседки, маси, кошчета за отпадъци, съдове за цветя - посочени като размери, материали и скици в приложенията. -доставките се извършват по предварителна заявка от Възложителя. -Заявката се подава писмено от Възложителя. Тя трябва да съдържа видове от асортимента по поръчката, количество(брой), срок (дата) за доставка и място за доставка и монтаж. -доставката следва да се изпълни за не повече от 20 календарни дни, считано от деня на писменото заявяване. Възложителят трябва да съобрази подаването на заявката и изискания в нея срок(дата) за доставката с посочения от доставка срок по договор. Парковата мебел, предмет на тази поръчка е обособена в две отделни позиции:1.Първа позиция – Пейки, беседки, маси: А. Пейки с облегалка; Б. Пейки без облегалка; В. Беседки; Г. Маси 2.Втора позиция - Кошчета за отпадъци и кашпи: А. Бетонови кошчета за отпадъци; Б. Метални кошчета за отпадъци; В. Бетонови съдове за цветя; Г. Полимерни съдове за цветя

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

39142000, 39224340

Описание:

Градинска мебел
Кошчета за боклук

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Дейностите по доставка на паркова мебел /пейки, кошчета за отпадъци, съдове за цветя / на територията на зелената система на Столична община по обособени позиции включват: -доставяне (транспортиране) на предварително заявена паркова мебел и монтирането и на обект посочен от Възложителя. Доставките са за обекти- част от зелената система на Столична община, за нуждите на ОП „Паркове и градски градини“ и по програма „Зелена София“. -предмет на доставка са различни типове паркови пейки, перголи, беседки, маси, кошчета за отпадъци, съдове за цветя - посочени като размери, материали и скици в приложенията. -доставките се извършват по предварителна заявка от Възложителя. -Заявката се подава писмено от Възложителя. Тя трябва да съдържа видове от асортимента по поръчката, количество(брой), срок (дата) за доставка и място за доставка и монтаж. -доставката следва да се изпълни за не повече от 20 календарни дни, считано от деня на писменото заявяване. -Възложителят трябва да съобрази подаването на заявката и изискания в нея срок(дата) за доставката с посочения от доставчика срок по договор. № ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1Първа позиция – Пейки, беседки, маси А. Пейки с облегалка Б. Пейки без облегалка В. Беседки Г. Маси 2. Втора позиция - Кошчета за отпадъци и кашпи А. Бетонови кошчета за отпадъци Б. Метални кошчета за отпадъци В. Бетонови съдове за цветя Г. Полимерни съдове за цветя

II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

24

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие за всяка една обособена позиция поотделно в размер на: 1) обособена позиция: 5000(пет хиляди) лева; 2) обособена позиция: 1666 (хиляда шестстотин шестдесет и шест) лева; Гаранцията за участие може да бъде представена в една от следните форми: - парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33 00 83 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”; или - банкова гаранция за срока на валидност на предложението/оригинал/ копие на платежно нареждане или оригинал на банковата гаранция за участие; Гаранция за изпълнение в размер на 2 % от прогнозната стойност на договора, представена в една от следните форми: - парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33 00 83 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”; или - банкова гаранция /оригинал/ валидна за срока на договора. Гаранцията за изпълнение се представя при сключване на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Заплащането на изпълнените заявки ще се извършва по единични цени съгласно ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Дължимата сума за извършената доставка се изплаща в срок от 30 /тридесет/ работни дни след приемане на доставката. Плащанията за 2014 и 2015г. се извършват в съответствие и в рамките на разчетените в годишния общински бюджет средства (за съответната година) за извършване на доставки, предмет на настоящата поръчка по съответната обособена позиция.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Изискуеми документи и информация: 1. В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български и чуждестранни физически или юридически лица, включително и техни обединения. В Случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице изискванията за икономически и финансови възможности се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаването, съгласно чл. 25, ал.8 от ЗОП. В случай, че Участникът участва като обединение се представя споразумение за създаване на обединение (когато участникът е обединение което не е юридическо лице). Като минимум споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: (а) всички членове на Обединението са отговорни солидарно при изпълнението на Договора за възлагане на обществена поръчка, сключен в резултат на проведената процедура; (б) всички членове на Обединението са длъжни да останат в състава на Обединението за целия период на изпълнение на Договора за възлагане на обществена поръчка, сключен в резултат на проведената процедура. В споразумението за обединение или в друг документ подписан от лицата в обединението задължително се посочва представляващият обединението. В споразумението за обединение членовете на обединението трябва да определят и наименованието на участника. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата. В споразумението за обединение трябва да бъде определено и посочено разпределението на дейностите между членовете при изпълнението на обществената поръчка. В случай, че Обединението е регистрирано по БУЛСТАТ, преди датата на подаване на офертата за настоящата обществена поръчка, копие на същото се прилага в офертата. Когато при изпълнение на поръчката Участникът предвижда участието на подизпълнител/и, документите по чл. 56 ал. 1, т. 1,4, 5 и 6 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие в настоящата обществена поръчка. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. 2. Заверено от участника копие на документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице документът се представя в официален превод. Когато не е представен единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние – оригинал или нотариално заверено копие. Чуждестранните юридически лица трябва да приложат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, който изрично съдържа информация за законният/те представител/и на участника.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1).Информация за оборота (образец №5) от доставки сходни с предмета на настоящата поръчка (доставка на паркова мебел – пейки, кошчета и съдове за цветя) за последните 3 (три) години в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си . 2).Копия от годишните счетоводни баланси и отчети за приходи и разходи за последните 3 години, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. Забележка: Представянето на отчети за приходите и разходите и баланси не се изисква, когато същите са публикувани в Търговския регистър на Агенцията по вписванията. Когато по обективни причини кандидатът или участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участниците в процедурата трябва да имат минимален оборот от доставки сходни с предмета на настоящата поръчка (доставка на паркова мебел – пейки, кошчета и съдове за цветя) за последните 3 (три) години в размер на: -За Позиция 1 - не по-малък от 600 000лв. -За Позиция 2 - не по-малък от 200 000лв. Забележка: Участник, който кандидатства и за двете обособени позиции е достатъчно да докаже наличието на минимален оборот от 600 000 лв.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1).Списък (образец №6.n) с изпълнените договори, сключени през последните 3 години включително до датата на подаване на офертата, с предмет сходен с предмета на поръчката (доставка на паркова мебел – пейки, кошчета и съдове за цветя за позицията за която участва). 2).Референции за минимум 3 /три/ броя от договорите посочени в списъка (образец №6.n) с предмет сходен с предмета на поръчката (доставка на съответната паркова мебел – пейки, кошчета и съдове за цветя за позицията за която участва). В случай, че участникът не е производител, същият представя документ /копие, заверено за вярност с оригинала/, изходящ от производителя на предлаганата паркова мебел, че участникът е оторизиран да извършва доставки на този производител. За доказване качеството и съответствието на предмета на доставката с изискванията на Възложителя, участниците представят: Снимков материал (визуализации) за всички изделия за съответната позиция, които ще доставят; Сертификати и(или) декларации за съответствие на материалите;

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участниците в процедурата трябва да имат опит в извършване на подобен вид доставки. За всяка една позиция, за която участва да има изпълнени минимум 3 /три/ броя договори с предмет сходен с предмета на поръчката (доставка на паркова мебел – пейки, кошчета и съдове за цветя), изпълнени през последните 3 години включително до датата на подаване на офертата.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
07.02.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в настоящата обществена поръчка може да се получи в сградата на Столична община на ул."Париж"№3, стая №1, след издаването на фактура на ул. "Париж"№3 ет.2, стая 204, и заплащането й в касата на ул. Париж №3, етаж 2, стая №201. Касата е с приемно време от понеделник до петък от 10.00ч. до 12.00ч. и от 14.00ч. до 16.00ч., а последния ден от месеца от 10.00ч. до 12.00ч. Документацията за участие може да се закупува до 10 дни преди изтичане на срока за подаване на офертите. Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. Документацията за участие се предоставя след представяне на платежен документ. При закупуване на документацията лицата предоставят административни данни - наименование на фирмата, телефон, факс, електронна поща, необходими за изпращане на отговори в случай на постъпили въпроси. Цената на документацията за участие е 6 лева. Сумата за закупуване на документацията за участие може да се внесе на касата на Столична община на ул. Париж №3, етаж 2, стая №201 или по банков път на следната сметка: Банка: Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6 IBAN: BG 81 SOMB 9130 31 33008301 BIC: SOMBBGSF При поискване от заинтересовано лице възложителят е длъжен да изпрати документацията за негова сметка, на посочен от него адрес, след заплащането й. При участие на обединение, е достатъчно представянето на документ за закупуване на документацията на името на поне един от участниците в обединението. Достъп до документацията за участие в електронен формат, може да бъде намерен на интернет страницата на Столична община - www.sofia.bg – раздел „Обществени поръчки”, като желаещите да подадат оферта участници, задължително следва да закупят същата в указания в обявлението срок.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
17.02.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 18.02.2014 г.  Час: 14:00
Място

ул. "Париж" №3

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средства за масова информация и юридически лица с нестопанска цел. Датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти ще бъдат обявени на интернет страницата на Столична община – www.sofia.bg най-малко един ден преди тяхното отваряне.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул." Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

07.01.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на пейки, беседки, маси
1) Кратко описание

А. Пейки с облегалка-тип А1-9бр.летви и стойки от чугун, тип А1 -9бр.летви и стойки от полимербетон, тип А2- 19бр.летви и стойки от чугун, тип А3-23бр.летви и стойки от тръба, тип А4- 3+1 летви и стойки с подлакътници от чугун, тип А5 - 5бр.летви и стойки от чугун, тип А5 - 5бр.летви и стойки от полимербетон, тип А6 - дървена, тип А7 - метална от неръждаема стомана, тип А7 - метална от поцинкована ламарина с прахово покр.; Б. Пейки без облегалка-тип Б1 - 4бр.летви и стойки от полимербетон, тип Б2 - 4бр.летви и стойки от тръба, тип Б3 - от полимербетон, свободностояща; В. Беседки-тип В1 - правоъгълна, тип В2 - шестоъгълна,

2) Общ терминологичен речник (CPV)

39142000, 39113600

Описание:

Градинска мебел
Пейки

3) Количество или обем

-доставките се извършват по предварителна заявка от Възложителя. -Заявката се подава писмено от Възложителя. Тя трябва да съдържа видове от асортимента по поръчката, количество(брой), срок (дата) за доставка и място за доставка и монтаж.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на кошчета за отпадъци и кашпи
1) Кратко описание

А. Бетонови кошчета за отпадъци-с мин.вместимост 50л., с декоративна повърхност - мин.вместимост 50л. с капак и декоративна повърхност - мин.вместимост 50л, Метална вложка за бетоновото кошче Б. Метални кошчета за отпадъци-стоящо (метална мрежа) с капак и мин.вместимост 50л., стоящо (метални лайсни) мин.вместимост 50л, стоящо с дървена обшивка и мин.вместимост 50л., на стойка със заключващ механизъм- мин.вместимост 50л., - двойно на стойка с мин.вместимост 30л.(2х30л.), Монтаж на метално кошче на стойка чрез замонолитване в бетонов фундамент; В. Бетонови съдове за цветя-Бетонова кашпа правоъгълна - голяма, Бетонова кашпа правоъгълна - голяма с декоративна повърхностна обработка, Бетонова кашпа квадратна - малка, Бетонова кашпа квадратна - малка с декоративна повърхностна обработка, Бетонова кашпа кръгла - малка, Бетонова кашпа кръгла - малка с декоративна повърхностна обработка, Бетонова кашпа кръгла - голяма, Бетонова кашпа кръгла - голяма с декоративна повърхностна обработка; Г. Полимерни съдове за цветя.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

39224340

Описание:

Кошчета за боклук

3) Количество или обем

-доставките се извършват по предварителна заявка от Възложителя. -Заявката се подава писмено от Възложителя. Тя трябва да съдържа видове от асортимента по поръчката, количество(брой), срок (дата) за доставка и място за доставка и монтаж.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24