00567-2014-0001
BG-Монтана: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
"Водоснабдяване и канализация"ООД, ул."Александър Стамболийски"№11, За: инж.Петър Ценов- главен инженер, Р България 3400, Монтана, Тел.: 096 383222, E-mail: vikzop@optilinkbg.com, Факс: 096 303522
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vikmontana.com.
Адрес на профила на купувача: www.vikmontana.com.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Вода
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Доставка на полиетиленови тръби с висока плътност за питейно водоснабдяване и фасонни части за тях”
Възлагане на обществена поръчка
Поръчката обхваща доставка на полиетиленови тръби с висока плътност /PEHD/ - PE 100 за питейно водоснабдяване с диаметър от ø 20 до ø630мм. и налягане 6, 10 и 16 атмосфери, фасонни части от PEHD и РР за тях.В Приложение №1 към финансовото предложение са описани полиетиленовите тръби за питейно водоснабдяване, в Приложение №2 - фасонните части за водоснабдителните тръби. Доставките ще се извършват с транспорт на Доставчика след направени текущи и аварийни заявки от Възложителя. Срокът на доставка след получена редовна заявка следва да бъде до 15/петнадесет/ дни. При възникнали аварийни ситуации да има възможност за доставка в срок до 48 часа след получаване на заявката.
44162000, 44162100
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Количеството на тръбите и фасонните части за тях ще зависи от производствените нужди и възможности на Възложителя. Посочените гранични финансови стойности са определени на база на близки предишни периоди.
НЕ
12
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранция за участие: 2 000 лева. Гаранция за изпълнение на договора: 1% от общата стойност на обществената поръчка - 7 000лв. Гаранциите се представят като: 1.Парични, внесени в касата на Дружеството на посочения в т.І.1 адрес или по сметка BG39BUIB78901097634800 и банков код BUIBBGSF - "Сибанк"АД; 2.Банкови. Условията за освобождаване на гаранцията за участие са посочени в чл.61 и чл.62 от ЗОП, а тези за гаранцията за изпълнение на договора ще се уточнят в неговия текст.
Финансирането на поръчката е от Възложителя. Плащането ще бъде в лв. и по банков път - 30/тридесет/дни, съгласно изискванията на чл.303а, ал.2 от Търговския закон, след подписване на приемо-предавателен протокол с получаване на доставката и оформяне на фактура.
Да , съгласно посоченото в чл. 25 , ал.3 , т. 2 от ЗОП. Когато участник в процедурата е обединение, което не е ЮЛ, документите по чл.56 ал.1т.2 и ал.3 т. 1 и т.2 от ЗОП се представят съобразно посочените разпоредби.
4.Заверено копие от годишния баланс и от отчета за приходи и разходи или отчета за доходи за 2010г., 2011г. и 2012г. Участници, чиито годишни финансови отчети подлежат на независим финансов одит, да са заверени и от одитор, съгласно изискванията на Закона за счетоводството ; 5.Показатели за финансов анализ : Коефициент на текуща ликвидност (Текущи Активи/Текущи задължения)>1 /да е по-голям от единица/ за последните три години, считано към 31.12.2010г., към 31.12.2011г. и към 31.12.2012г. Коефициент за абсолютна ликвидност(Парични средства /Краткосрочни задължения)> 0,5 /да е по-голям от нула цяло и пет/, за последните три години, считано към 31.12.2010г., към 31.12.2011г. и към 31.12.2012г. Участникът трябва да отговаря и на двата показателя за ликвидност поотделно за всяка година 2010г., 2011г. и 2012 ; 6.Справка за сключени и реализирани договори за доставка на изделия, предмет на поръчката, изпълнени през последните три години /2010,2011,2012/, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение на същите.
7.Документи, че участникът е производител, пряк вносител или оторизиран дистрибутор на изделията, предмет на поръчката; 8.Сертификати на Производителя, удостоверяващи наличие и поддържане на система за управление на качеството, съгласно стандарти ISO 9001: 2008 ; 9.Сертификат/и за съответствие, съгласно изискванията на Наредбата за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строителните продукти, издаден на името на Производителя на тръбите и фасонните части за питейно водоснабдяване от официално оторизирани от МРР за целта лица; 10.Декларация/ии на Производителя или на негов упълномощен представител за съответствие на тръбите и фасонните части за питейно водоснабдяване , въз основа на сертификат на строителните продукти; 11.Срок на аварийни доставки - до 48 часа след заявка. 12.Документ за гаранционен срок на предлаганите от Участника изделия, издаден от Производителя, който да е минимум 50 години; 13.Техническа документация на изделията, обект на поръчката, включително таблици и номограми за хидравлично оразмеряване; 14.Декларация за участието на подизпълнители при изпълнението на поръчката, ако участникът предвижда такива, както и вида на работите, които ще извършват , и дела на тяхното участие/ за тях следва да се представят документи съгласно чл.56,ал.2 от ЗОП/ или декларация, че няма да се използват такива. Когато участниците предвиждат подизпълнители при изпълнението на поръчката изискванията по чл.47 ал.1,5 и 2 се прилагат и за тях; 15.Попълнен проект на договора от документацията/ подпис и печат/ без цена; 16.Документ за внесена гаранция за участие и закупена документация; 17.Срок на доставка след редовна заявка до 15/петнадесет дни/; 18.Срок на валидност на предложението:.......дни /не по-малко от 90 дни/ след датата за представяне на предложенията за участие в процедурата ; 19.Декларация с предложен срок на плащане след доставка и издаване на фактура - 30/дни/,съгласно изискванията на чл.303а, ал.2 от Търговския закон; 20.При участници обединения- документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документи се представят съгласно чл.56, ал.3, т.1 и 2 от ЗОП; 21. Декларация за приемане на условията в проекта на договор; 22. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения офертата се подава съгласно чл.56, ал.4 от ЗОП. Офертата се представя в административната сграда, стая 201- отдел Обществени поръчки в запечатан непрозрачен плик от участника или упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка . Върху плика задължително се посочва предмета на обществената поръчка, адрес за кореспонденция, телефон,по възможност факс и електронен адрес.Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения офертата се подава съгласно чл.56, ал.4 от ЗОП. Пликът трябва да съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика както следва:1.Плик №1 с надпис „Документи за подбор”, в който да се поставят документите, изисквани от Възложителя по точки 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 12, 13, 14, 15, 16, 18, 19, 20, 21 и 22, отнасящи се до критериите за подбор на участниците или кандидатите; 2.Плик №2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставят документите, свързани с изпълнението на поръчката, съобразно избрания от Възложителя критерий и посочените в документацията изисквания, трябва да съдържа документи по точки 11 и 17 ; 3.Плик №3 с надпис „Предлагана цена” да съдържа ценовото предложение на участника/ Приложение 1 и 2/ с приложен диск с информация от ценовото приложение. Видът и валидността на документите са подробно описани в документацията за участие.
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
НЕ
ДА
Цената на документацията е без вкл.ДДС. Заплаща се в касата на Дружеството в гр.Монтана - адрес, съгласно т.І.1. и се получава в стая 404 - счетоводство всеки работен ден от 8.00 до 12.00ч. и от 13.00 до 17.00ч. При желание да се получи документацията по пощата, да се изпрати до Възложителя писмо по факс или поща с наименование, телефон, факс, данни за фактура, адрес, на който да се изпрати и копие от документ за платена сума по сметка BG39BUIB78901097634800 и банков код BUIBBGSF - "Сибанк"АД .
Български
90
Адреса на Възложителя по т.І.1- стаята на главния инженер.
Участниците или техни упълномощени представители, както и лицата по чл.68 ал.3 от ЗОП.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
Септември 2014г.
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
03.01.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ