Версия за печат

00567-2014-0001

BG-Монтана: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Водоснабдяване и канализация"ООД, ул."Александър Стамболийски"№11, За: инж.Петър Ценов- главен инженер, Р България 3400, Монтана, Тел.: 096 383222, E-mail: vikzop@optilinkbg.com, Факс: 096 303522

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vikmontana.com.

Адрес на профила на купувача: www.vikmontana.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Вода

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на полиетиленови тръби с висока плътност за питейно водоснабдяване и фасонни части за тях”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Производствено-складова база на Възложителя
Код NUTS: BG312
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Поръчката обхваща доставка на полиетиленови тръби с висока плътност /PEHD/ - PE 100 за питейно водоснабдяване с диаметър от ø 20 до ø630мм. и налягане 6, 10 и 16 атмосфери, фасонни части от PEHD и РР за тях.В Приложение №1 към финансовото предложение са описани полиетиленовите тръби за питейно водоснабдяване, в Приложение №2 - фасонните части за водоснабдителните тръби. Доставките ще се извършват с транспорт на Доставчика след направени текущи и аварийни заявки от Възложителя. Срокът на доставка след получена редовна заявка следва да бъде до 15/петнадесет/ дни. При възникнали аварийни ситуации да има възможност за доставка в срок до 48 часа след получаване на заявката.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

44162000, 44162100

Описание:

Тръби
Принадлежности за тръбопроводи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количеството на тръбите и фасонните части за тях ще зависи от производствените нужди и възможности на Възложителя. Посочените гранични финансови стойности са определени на база на близки предишни периоди.

Прогнозна стойност без ДДС
700000 BGN
Минимална прогнозна стойност без ДДС: 66000, Максимална прогнозна стойност без ДДС: 700000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие: 2 000 лева. Гаранция за изпълнение на договора: 1% от общата стойност на обществената поръчка - 7 000лв. Гаранциите се представят като: 1.Парични, внесени в касата на Дружеството на посочения в т.І.1 адрес или по сметка BG39BUIB78901097634800 и банков код BUIBBGSF - "Сибанк"АД; 2.Банкови. Условията за освобождаване на гаранцията за участие са посочени в чл.61 и чл.62 от ЗОП, а тези за гаранцията за изпълнение на договора ще се уточнят в неговия текст.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансирането на поръчката е от Възложителя. Плащането ще бъде в лв. и по банков път - 30/тридесет/дни, съгласно изискванията на чл.303а, ал.2 от Търговския закон, след подписване на приемо-предавателен протокол с получаване на доставката и оформяне на фактура.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Да , съгласно посоченото в чл. 25 , ал.3 , т. 2 от ЗОП. Когато участник в процедурата е обединение, което не е ЮЛ, документите по чл.56 ал.1т.2 и ал.3 т. 1 и т.2 от ЗОП се представят съобразно посочените разпоредби.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Копие от документ за регистрация или ЕИК съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност когато участникът е физическо лице; 2.Документ за регистрация по ЗДДС. 3. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и ал.5 и декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.2 от ЗОП, което се отнася и за лицата по чл.47, ал.4 от ЗОП във връзка с чл.47, ал.1 т.1 и ал.2 т.2 и т.5 от ЗОП. Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка кандидат или участник, който не отговаря на изискванията на чл.47 от ЗОП. Възложителят може да отстрани от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка кандидат или участник, съгласно чл.47, ал.2, т.1,2,3 и 5 от ЗОП: 1. който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; 2. който е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението, включително за нарушения, свързани с износа на продукти в областта на отбраната и сигурността; 3. който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; 5. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; Изискване на Възложителя е доставките да се извършват с транспорт на Доставчика франко склада на Възложителя в срок до 15/петнадесет/календарни дни. При възникнали аварийни ситуации да има възможност за доставка в срок до 48 часа след получаване на заявката. Количеството на тръбите и фасонните части за тях ще зависи от производствените нужди и възможности на Възложителя. Гаранционният срок на тръбите и фасонните части да бъде минимум 50 години. Кандидат, който не е дал предложение по всички позиции от изделията, обект на поръчката ще бъде отстранен. Не се допуска до участие кандидат, чийто оборот с изделия предмет на поръчката, за последните три години е по-малко от 2 100 000 лв. Не се допуска до участие Кандидат, който предлага PEHD тръби за питейно водоснабдяване от различни производители. Не се допуска до участие кандидат, който не отговаря на двата показателя за финансов анализ : Коефициент на текуща ликвидност (Текущи Активи/Текущи задължения)>1 /да е по-голям от единица/ за последните три години, считано към 31.12.2010г., към 31.12.2011г. и към 31.12.2012г. Коефициент за абсолютна ликвидност(Парични средства /Краткосрочни задължения)> 0,5 /да е по-голям от нула цяло и пет/, за последните три години, считано към 31.12.2010г., към 31.12.2011г. и към 31.12.2012г. Участникът трябва да отговаря и на двата показателя за ликвидност поотделно за всяка година 2010г., 2011г. и 2012г. Само Участник, отговарящ на задължителните минимални изисквания на Възложителя ще се допуска до оценка и участие в класирането.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

4.Заверено копие от годишния баланс и от отчета за приходи и разходи или отчета за доходи за 2010г., 2011г. и 2012г. Участници, чиито годишни финансови отчети подлежат на независим финансов одит, да са заверени и от одитор, съгласно изискванията на Закона за счетоводството ; 5.Показатели за финансов анализ : Коефициент на текуща ликвидност (Текущи Активи/Текущи задължения)>1 /да е по-голям от единица/ за последните три години, считано към 31.12.2010г., към 31.12.2011г. и към 31.12.2012г. Коефициент за абсолютна ликвидност(Парични средства /Краткосрочни задължения)> 0,5 /да е по-голям от нула цяло и пет/, за последните три години, считано към 31.12.2010г., към 31.12.2011г. и към 31.12.2012г. Участникът трябва да отговаря и на двата показателя за ликвидност поотделно за всяка година 2010г., 2011г. и 2012 ; 6.Справка за сключени и реализирани договори за доставка на изделия, предмет на поръчката, изпълнени през последните три години /2010,2011,2012/, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение на същите.

ІІІ.2.3) Технически възможности

7.Документи, че участникът е производител, пряк вносител или оторизиран дистрибутор на изделията, предмет на поръчката; 8.Сертификати на Производителя, удостоверяващи наличие и поддържане на система за управление на качеството, съгласно стандарти ISO 9001: 2008 ; 9.Сертификат/и за съответствие, съгласно изискванията на Наредбата за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строителните продукти, издаден на името на Производителя на тръбите и фасонните части за питейно водоснабдяване от официално оторизирани от МРР за целта лица; 10.Декларация/ии на Производителя или на негов упълномощен представител за съответствие на тръбите и фасонните части за питейно водоснабдяване , въз основа на сертификат на строителните продукти; 11.Срок на аварийни доставки - до 48 часа след заявка. 12.Документ за гаранционен срок на предлаганите от Участника изделия, издаден от Производителя, който да е минимум 50 години; 13.Техническа документация на изделията, обект на поръчката, включително таблици и номограми за хидравлично оразмеряване; 14.Декларация за участието на подизпълнители при изпълнението на поръчката, ако участникът предвижда такива, както и вида на работите, които ще извършват , и дела на тяхното участие/ за тях следва да се представят документи съгласно чл.56,ал.2 от ЗОП/ или декларация, че няма да се използват такива. Когато участниците предвиждат подизпълнители при изпълнението на поръчката изискванията по чл.47 ал.1,5 и 2 се прилагат и за тях; 15.Попълнен проект на договора от документацията/ подпис и печат/ без цена; 16.Документ за внесена гаранция за участие и закупена документация; 17.Срок на доставка след редовна заявка до 15/петнадесет дни/; 18.Срок на валидност на предложението:.......дни /не по-малко от 90 дни/ след датата за представяне на предложенията за участие в процедурата ; 19.Декларация с предложен срок на плащане след доставка и издаване на фактура - 30/дни/,съгласно изискванията на чл.303а, ал.2 от Търговския закон; 20.При участници обединения- документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документи се представят съгласно чл.56, ал.3, т.1 и 2 от ЗОП; 21. Декларация за приемане на условията в проекта на договор; 22. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения офертата се подава съгласно чл.56, ал.4 от ЗОП. Офертата се представя в административната сграда, стая 201- отдел Обществени поръчки в запечатан непрозрачен плик от участника или упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка . Върху плика задължително се посочва предмета на обществената поръчка, адрес за кореспонденция, телефон,по възможност факс и електронен адрес.Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения офертата се подава съгласно чл.56, ал.4 от ЗОП. Пликът трябва да съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика както следва:1.Плик №1 с надпис „Документи за подбор”, в който да се поставят документите, изисквани от Възложителя по точки 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 12, 13, 14, 15, 16, 18, 19, 20, 21 и 22, отнасящи се до критериите за подбор на участниците или кандидатите; 2.Плик №2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставят документите, свързани с изпълнението на поръчката, съобразно избрания от Възложителя критерий и посочените в документацията изисквания, трябва да съдържа документи по точки 11 и 17 ; 3.Плик №3 с надпис „Предлагана цена” да съдържа ценовото предложение на участника/ Приложение 1 и 2/ с приложен диск с информация от ценовото приложение. Видът и валидността на документите са подробно описани в документацията за участие.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
05.02.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
15 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията е без вкл.ДДС. Заплаща се в касата на Дружеството в гр.Монтана - адрес, съгласно т.І.1. и се получава в стая 404 - счетоводство всеки работен ден от 8.00 до 12.00ч. и от 13.00 до 17.00ч. При желание да се получи документацията по пощата, да се изпрати до Възложителя писмо по факс или поща с наименование, телефон, факс, данни за фактура, адрес, на който да се изпрати и копие от документ за платена сума по сметка BG39BUIB78901097634800 и банков код BUIBBGSF - "Сибанк"АД .

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
12.02.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 13.02.2014 г.  Час: 14:00
Място

Адреса на Възложителя по т.І.1- стаята на главния инженер.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците или техни упълномощени представители, както и лицата по чл.68 ал.3 от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

Септември 2014г.

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ