Версия за печат

00579-2014-0001

BG-село Струмяни: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Струмяни, пл. "7-ми Април" №1, За: Костадин Мешков, РБългария 2825, село Струмяни, Тел.: 07434 3108, E-mail: strumyani_oba@yahoo.com, Факс: 07434 3105

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www. strumyani.org..

Адрес на профила на купувача: http://www.strumyani.org/subsection-43-profil_na_kupuvachazo.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на хранителни продукти, за нуждите на социални и образователни заведения на територията на Община Струмяни”, разделена на следните обособени позиции : 1: Мляко и млечни продукти;2: Месо и месни изделия;3: Плодове и зеленчуци;4: Консерви; 5: Разни хранителни продукти - захарни и тестени изделия, подправки, варива, замразени продукти и др;

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: село Струмяни;село Микрево; село Раздол
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на хранителни продукти, за нуждите на социални и образователни заведения на територията на Община Струмяни, разделена на следните обособени позиции : 1: Мляко и млечни продукти;2: Месо и месни изделия;3: Плодове и зеленчуци;4: Консерви; 5: Разни хранителни продукти - захарни и тестени изделия, подправки, варива, замразени продукти и др;

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000, 03200000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Зърнени култури, картофи, зеленчуци, плодове и черупкови плодове

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Общото количество на хранителните продукти,които са обект на поръчката е съгласно спецификациите включени в документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
353925.64 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие и гаранция за изпълнение на договора. 1. Гаранцията за участие в процедурата се представя в една от следните форми: Гаранция за участие под формата на парична сума, платима по следната банкова сметка на Община Струмяни: Банка: ИА БАНК АД, офис Струмяни Банков код (BIC): IABGBGSF Банкова сметка (IBAN): BG69IABG76483350128400 Оригинал на банкова гаранция за участие, издадена в полза на Възложителя, валидна най-малко 30 (тридесет) календарни дни след изтичане срока на валидност на офертите. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя, подписано от кмета на Община Струмяни или упълномощено от него длъжностно лице. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на участниците. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на Възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размера й да не бъде по-малък от определения в настоящата поръчка. В случай на необходимост, участника поема ангажимент да удължи в последствие срока на гаранцията, с оглед осигуряване на нейната валидност до избор на изпълнител на настоящата поръчка. Размерът на гаранцията за участие е в размер на 1/един/ процент от стойността на поръчката без ДДС. По обособени позиции е както следва: 1. За първа обособена позиция - 605,00 лв./шестотин и пет лева / 2. За втора обособена позиция - 1160,00 лв./хиляда сто и шестдесет лева/ 3. За трета обособена позиция -774,00лв./седемстотин седемдесет и четири лева/ 4. За четвърта обособена позиция - 289,00 лв./двеста осемдесет и девет лева/ 5. За пета обособена позиция - 709,00лв./седемстотин и девет лева/ Всеки участник представя отделна гаранция за всяка обособена позиция за която участва. Гаранциите за участие в настоящата процедура се задържат и освобождават по реда на чл.61 и чл.62 ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение на договора Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка е длъжен, преди подписването на договора, да представи на Възложителя гаранция за изпълнение в размер на 3 (три) % от договорената стойност на обществената поръчка. Гаранцията се представя в една от следните форми: Гаранция за изпълнение на договора под формата на парична сума, платима по следната банкова сметка на Община Струмяни: Банка: ИА БАНК АД, офис Струмяни Банков код (BIC): IABGBGSF Банкова сметка (IBAN): BG69IABG76483350128400 Оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договора Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, в полза на Възложителя и че е със срок на валидност – най – малко 30 (тридесет) календарни дни след изтичане на срока за изпълнение на договора, ако липсват основания за задържането на гаранцията. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава в съответствие с условията на договора. При представяне на гаранция, в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията.Възложителят освобождава гаранциите за участие и изпълнение без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането е осигурено от средства на общинския бюджет. Плащанията ще се извършват, съгласно предложената оферта и договорените условия от всяко заведение, приело доставката. Заплащането на доставените хранителни продукти ще става по банков път в български лева с платежно нареждане по сметка на Изпълнителя, след всяка извършена доставка през изтеклия месец, придружено със сертификат за качество и произход на доставените продукти. Разплащането ще се извършва от бюджета на всяко заведение – второстепенен разпоредител,с бюджетни кредити отложено, съгласно предложението на участника, но не по-малко от 30 календарни дни.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника или упълномощено от него лице. Заверено копие на документ за регистрация на участника или ЕИК (единен идентификационен код), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър - за български юридически лица За участник, който е физическо лице – заверено копие на документ за самоличност на участника. Когато не е представен ЕИК, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участникът е длъжен да представи удостоверение за актуално състояние – заверено копие, издадено не по-рано от 3 месеца преди датата на отваряне на офертата. Чуждестранните физически и юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, издадено не по-рано от 3 месеца преди датата на отваряне на офертата и в официален превод. Когато участникът е обединение/консорциум документите се прилагат от всички членове на обединението. Заверено копие на договор/споразумение за учредяване на обединение/консорциум - когато участникът в обществената поръчка е част от такова. Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация (т.3.по-горе), а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата. Всички членове на обединението/консорциума упълномощават едно лице да подписва офертата. Декларация по чл. 47, ал. 1 от ЗОП- подписва се задължително лично от лицата по чл.47, ал.4 ЗОП. Декларация се представя и от физическите и юридическите лица, участващи в състава на обединения и от подизпълнителите на участника. Декларация по чл. 47, ал. 5 от ЗОП-подписва се задължително от всички членове на управителните и контролни органи на участника, в това число и от лицата, временно изпълняващи тези длъжности, вкл. прокурист или търговски пълномощник. Когато лицата, участващи в управителните и контролни органи на дружеството на участника са юридически лица – декларацията се подписва от техния представител в съответния управителен или контролен орган. Декларация се представя и от физическите и юридическите лица, участващи в състава на обединения, и от подизпълнителите на участника. Декларация по чл. 47, ал. 2 от ЗОП - подписва се задължително от лицата по чл.47, ал.4 от ЗОП. Декларация се представя и от физическите и юридическите лица, участващи в състава на обединения и от подизпълнителите на участника. Декларациите по чл. 47, не могат да бъдат подписвани от пълномощник. Когато деклараторът е чуждестранен гражданин, декларацията се представя и в превод. Административни сведения за участника – по образец; Документ за закупена документация за участие - копиe; Документ, удостоверяващ внесена гаранция за участие по обособена позиция – оригинал, съгласно раздел IX от документацията за участие
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Декларация, съдържаща информация за реализиран оборот на участника за последните 3 (три) отчетни години. За доказване на това обстоятелство се представя информация за общия оборот и за оборота от доставки, сходни с предмета на настоящата поръчката (под сходни с предмета на поръчката да се разбира, даговори за периодична доставка на хранителни продукти )
Минимални изисквания: Оборот от доставки, сходни с предмета на настоящата поръчка
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Заверено копие на Удостоверение за регистрацията на обект за производство и/или търговия на едро с храни по реда на чл.12, ал.10 от Закона за храните. 2. Справка-декларация, съдържаща списък на изпълнени минимум един договор с предмет, сходен с предмета на поръчката от участника през последните три години – 2010, 2011 и 2012г., включително стойностите, датите и контрагентите - (Образец №11). 3. Списък - декларация за притежаван собствен или нает транспорт за изпълнение на доставките (Образец №12). Към декларацията се прилагат копия на регистрационни талони, удостоверяващи собствеността и общата товароносимост на специализираните превозни средства, както и валидни разрешителни за превоза на името на участника съгласно изискванията на БАБХ/ОБДХ. В случай, че транспортните средства не са собствени, се прилага заверено копие на договор за наем, в който да е удостоверено, че те ще са на разположение на участника за срока на договора, както и валидни разрешителни за превоза съгласно изискванията на БАБХ/ОБДХ. Хладилните автомобили трябва да имат издадено на името на участника „Удостоверение за регистрация на транспортното средство” от БАБХ/ОБДХ.
Минимални изисквания: 1.Минимално изискване: един обект за производство и/или търговия на едро с храни. 2.Минимално изискване: една референця/препоръка за добро изпълнение на посочените в справката договори. 3.За участници по обособени позиции: Първа - „Мляко и млечни продукти” и Втора „Месо и месни продукти” . Минимално изискване: – два регистрирани автомобила, единият от които да е с хладилна камера, за храните които ще бъдат доставяни. Автомобилите, които ще се използват за превоз на хранителни продукти от не животински произход (консерви, подправки, плодове, зеленчуци и др.) да са придружени с „Удостоверение за регистрация” на транспортното средство от БАБХ/ОБДХ, за храните които ще бъдат доставяни. Минимално изискване: – два регистрирани автомобила
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията, спецификациите, в поканата за представяне на оферти или за участие в договаряне или в описателния документ
Показател: Ценово предложение ; тежест: 80
Показател: Срок отложено плащане ; тежест: 20

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
05.02.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 3 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в процедурата може да се закупи от административната сграда на Общинска администрация Струмяни, всеки работен ден от 08.30 до 16.30 часа в срока, посочен в обявлението, както и с писмено изявнено желание за закупуване на документация изпратено по факс или електронна поща придружено с документ удостоверяващ закупуване на документацията.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
17.02.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 18.02.2014 г.  Час: 10:30
Място

село Струмяни, сградата на ОбА Струмяни, зала на Общински съвет

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т.1 и ал. 6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Мляко и млечни продукти
1) Кратко описание

Доставка на мляко и млечни продукти, за нуждите на социални и образователни заведения на територията на Община Струмяни

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15500000

Описание:

Млечни продукти

3) Количество или обем

съгласно Приложение №1 от Документацията за участие

Прогнозна стойност, без ДДС
60504 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 24

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Месо и месни изделия
1) Кратко описание

Доставка на месо и месни изделия, за нуждите на социални и образователни заведения на територията на Община Струмяни

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15100000

Описание:

Месо и месни продукти

3) Количество или обем

съгласно Приложение №1 от Документацята за участие

Прогнозна стойност, без ДДС
116076.66 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 24

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Плодове и зеленчуци
1) Кратко описание

Доставка на плодове и зеленчуци, за нуждите на социални и образователни заведения на територията на Община Струмяни

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

03200000

Описание:

Зърнени култури, картофи, зеленчуци, плодове и черупкови плодове

3) Количество или обем

съгласно Приложение №1 от Документацията за участие

Прогнозна стойност, без ДДС
77443.32 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 24

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Консерви
1) Кратко описание

Доставка на консерви, за нуждите на социални и образователни заведения на територията на Община Струмяни

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15300000

Описание:

Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани

3) Количество или обем

съгласно Приложение №1 от Документацията за участие

Прогнозна стойност, без ДДС
28960 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 24

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Разни хранителни продукти - захарни и тестени изделия, подправки, варива, замразени продукти и други
1) Кратко описание

Доставка на разни хранителни продукти - захарни и тестени изделия, подправки, варива, замразени продукти и други,за нуждите на социални и образователни заведения на територията на Община Струмяни

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15800000

Описание:

Различни хранителни продукти

3) Количество или обем

съгласно Приложение №1 от Документацията за участие

Прогнозна стойност, без ДДС
70941.66 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение