Версия за печат

01251-2014-0001

BG-Трявна: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Многопрофилна болница за активно лечение "Д-р Теодоси Витанов" ЕООД, ул. "Лясков дял" № 1, За: Станислав Генов Генов - Икономист организация и управление, България 5350, Трявна, Тел.: 0677 62167, E-mail: mbal_tr@mail.bg, Факс: 0677 62144

Място/места за контакт: Д-р Светла Иванова Брънекова - Управител

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Избор на доставчик на нетна електрическа енергия, координатор на стандартна балансираща група, пълно администриране на информационния поток с ЕСО и поемане на разходите за небаланси”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: България, Област Габрово, гр. Трявна, ул. "Лясков дял" №1
Код NUTS: BG322
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Процедурата се провежда с цел избор на доставчик на нетна електрическа енергия, координатор на стандартна балансираща група, пълно администриране на информационния поток с ЕСО и поемане на разходите за небаланси за един обект на МБАЛ „Д-р Теодоси Витанов“ ЕООД, находящ се на адрес: гр. Трявна, ул. „Лясков дял“ № 1. Доставчикът следва да осигури на Възложителя прогнозиране на потребление и отговорност по балансиране. Възложителят няма да заплаща такса за участие в балансиращата група.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

09310000

Описание:

Електрическа енергия

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно техническата спецификация

Прогнозна стойност без ДДС
200000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие. Гаранциите за участие в процедурата се представят по реда на чл. 60 от ЗОП. Гаранцията за участие е парична или банкова. Паричната гаранция е платима в брой в касата на дружеството или по банкова сметка: “Банка ДСК” ЕАД гр. Трявна IBAN BG24STSA93000003722324, BIC: STSABGSF. Банковата гаранция трябва да бъде със срок на валидност не по-малко от 120 дни от датата на представяне на офертата и осигуряваща участие в настоящата процедура. Кандидатът/участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Размерът на гаранцията за участие е определен на основание чл. 59, ал. 2 от ЗОП, като същият не надвишава 1 % от стойността на поръчката. Размерът на гаранцията за участие в настоящата обществена поръчка е 2000,00 (две хиляди) лв. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участникът: - оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на оферти; - е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществена поръчка. Гаранциите за участие се освобождават, както следва: - на отстранените участници – в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; - класираните на първо и второ място участници – след сключването на договор за обществена поръчка; - на останалите класирани участници – в срок пет работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител; - при прекратяване на процедурата гаранциите на всички участници се освобождават в срок пет работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Участниците, които не са представили документ за гаранция или са представили гаранция, която не отговаря на изискванията, ще бъдат отстранени от участие в откритата процедура за възлагане на обществената поръчка. 2. Гаранция за изпълнение. Гаранцията за изпълнение се представя от определения изпълнител на поръчката при подписването на договора. Размерът на гаранцията за изпълнение е определен на основание чл. 59, ал. 3 от ЗОП, като същият не надвишава 3 % от стойността на поръчката. Възложителят определя размера на гаранцията за изпълнение на настоящата обществена поръчка да бъде 2 % от стойността на договора. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи гаранция за изпълнение.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва един път в месеца, след издаване на фактура за реално използваното количество. Датата на издаване на фактурата е първия работен ден след изтичане на календарния месец. Отчетен период: един календарен месец; Срок на плащане: до 30 дни след получаване и потвърждаване на фактурата на е-майла на лечебното заведение: mbal_tr@mail.bg Фактуриране: 1 път в месеца Без извършване на авансови плащания.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Общи изисквания към участниците. 1.1. В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, регламентирани от Закона за обществени поръчки и обявените от Възложителя изисквания в обявлението и документацията за участие в обществената поръчка. 1.2. Всеки участник може да представи само една оферта 1.3. Не се допуска представянето на варианти. 1.4. Едно и също физическо или юридическо лице участник в процедурата може да участва само в едно обединение. 1.5. Всеки участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка е длъжен да заяви в офертата си дали при изпълнението на поръчката ще използва подизпълнители. 1.6. Лице, което участва в обединение или е дало съгласието си и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелно оферта. 1.7. Не може да участва и Възложителят отстранява от участие в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка кандидат или участник, за който са налице следните обстоятелства: а) осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за:- престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253-260 от Наказателния кодекс;- подкуп по чл. 301 – 307 от Наказателния кодекс;- участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс;- престъпление против собствеността по чл. 194 – 217 от Наказателния кодекс;- престъпление против стопанството по чл. 219 – 252 от Наказателния кодекс. б) обявен в несъстоятелност; в) в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; г) който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; д) който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; е) който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; ж) който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; з) при които лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП са свързани лица по смисъла на § 1, т. 23а от Допълнителните разпоредби на ЗОП с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; и) които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, административните изисквания по Закона за обществените поръчки, посочени в чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП, се прилагат и за подизпълнителите. В този случай, съгласно разпоредбата на чл. 56, ал. 2 от ЗОП и при условията на чл. 47, ал. 8 от ЗОП, декларациите за липса на обстоятелства съгласно чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП се представят за всеки един от подизпълнителите. Продължава в 6.3) "Допълнителна информация" ...
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Наличието на минимално изискуемият оборот от продажба на ел. енергия на свободния пазар следва да е виден от представената от Участника декларация, съдържаща информация за оборота от продажба на ел. енергия, която е предмет на поръчката, за последните три (2010, 2011 и 2012 г.) години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. В случай, че участникът е учреден или е започнал дейност през последните три (2010, 2011 и 2012 г.) години и не може да представи информация за оборота от продажба на ел. енергия, която е предмет на поръчката за посочените три (2010, 2011 и 2012 г.) години, същият посочва това обстоятелство в офертата и представя исканите документи от датата на учредяване, респективно на започване на дейността, като в този случай следва да е изпълнил изискването за оборот от доставката на ел. енергия, която е предмет на поръчката от датата на учредяването си, респективно на започване на дейността си. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за икономическо и финансово състояние се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП, а документите се представят само от участниците в обединението, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор, съгласно чл. 56, ал. 3, т. 2 от ЗОП.
Минимални изисквания: 1. В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват лица, реализирали оборот от продажба на ел. енергия на свободния пазар, която е предмет на обществената поръчка общо за последните три (2010, 2011 и 2012 г.) години. в размер на не по-малко от 300 000 (триста хиляди) лв. В случай, че участникът е учреден или е започнал дейност през последните три (2010, 2011 и 2012 г.) години и не може да представи информация за оборота от продажба на ел. енергия, която е предмет на поръчката за посочените три (2010, 2011 и 2012 г.) години, същият посочва това обстоятелство в офертата и представя исканите документи от датата на учредяване, респективно на започване на дейността, като в този случай следва да е изпълнил изискването за оборот от доставката на ел. енергия, която е предмет на поръчката от датата на учредяването си, респективно на започване на дейността си. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за икономическо и финансово състояние се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП, а документите се представят само от участниците в обединението, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор, съгласно чл. 56, ал. 3, т. 2 от ЗОП.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Това обстоятелство се доказва с представянето на декларация, съдържаща списък на изпълнените от участника договори за последните три години, считано до датата, определена като краен срок за представяне на офертите, за продажба на ел. енергия на свободния пазар, която е предмет на възлаганата обществена поръчка. Декларацията, съдържаща списъка на изпълнените договори задължително трябва да бъде придружена от препоръки за изпълнението на посочените договори, издадени от възложителите по договорите. 2. Това обстоятелство се доказва с представянето на валидна лицензия за търговия с електрическа енергия и за координатор на стандартна балансираща група в Република България. 3. Това изискване се доказва с копие на валиден сертификат за въведена система за управление на качеството съгласно ISO 9001:2000, ISO 9001:2008 или еквивалент.
Минимални изисквания: 1. Участникът да има изпълнени през последните три години, считано до датата, определена като краен срок за представяне на офертите, най-малко два договора за продажба на ел. енергия на свободния пазар, която е предмет на обществената поръчка. 2. Участникът следва да има валидна лицензия издадена от ДКЕВР за „търговия с електрическа енергия“ съгласно Закона за енергетиката, както и за „координатор на стандартна балансираща група в Република България“. 3. Участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството съгласно ISO 9001:2000, ISO 9001:2008 или еквивалент. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за технически възможности и/или квалификация се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение, съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП, а документите се представя само от участниците в обединението, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор, съгласно чл. 56, ал. 3, т. 2 от ЗОП. При посочване на участие с ползване на подизпълнители, изискването за технически възможности и/или квалификация се отнася за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие, в съответствие с нормата на чл. 56, ал. 2 от ЗОП.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
30.01.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 5 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията за участие е 5,00 лв. (пет лева). Документацията може да бъде платена в брой в касата на МБАЛ “Д-р Теодоси Витанов” ЕООД гр. Трявна, ул. “Лясков дял” № 1 всеки работен ден от 8.00 часа до 16.00 ч. Документация за участие може да бъде изпратена по куриер за сметка на участника след представяне на платежен документ, удостоверяващ, че същата е заплатена по банковата сметка на МБАЛ “Д-р Теодоси Витанов” ЕООД гр. Трявна: “Банка ДСК” ЕАД гр. Трявна IBAN BG24STSA93000003722324 BIC: STSABGSF

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
06.02.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 07.02.2014 г.  Час: 10:00
Място

Офертите ще бъдат отворени в кабинет № 36 в МБАЛ “Д-р Теодоси Витанов” ЕООД гр. Трявна, ул. “Лясков дял” № 1.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Съгласно чл. 64, ал. 1 от ЗОП срокът за получаване на офертите в случаите по чл. 14, ал. 3 от ЗОП е най-малко 40 дни от датата на изпращането на настоящото обявление до АОП. Съгласно чл. 64, ал. 3, този срок може да се намали със 7 дни, ако обявлението е изпратено по електронен път. Възползвйки се от възможностите, които му дава ЗОП, Възложителят е определил краен срок за получаване на оферти - 16,00 ч. на 06.02.2014 г.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства: - в офертата не е представен някой от необходимите документи по чл. 56 от Закона за обществените поръчки, описани в документацията; - който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на Възложителя; - който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от Закона за обществените поръчки; - за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. Възложителят не приема за участие в процедурата и връща незабавно оферта, която е: - Постъпила в незапечатан, прозрачен или скъсан плик; - Постъпила след изтичане на крайния срок за подаване на оферти; Участниците са длъжни в процеса на провеждане на процедурата да уведомяват Възложителя за всички настъпили промени в обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП в 7-дневен срок от настъпването им. Представянето на оферта за участие в настоящата открита процедура задължава участника да приеме напълно всички изисквания и условия, посочени в тази документация, при спазване на Закона за обществените поръчки. Поставянето на различни от тези условия и изисквания от страна на участника не ангажира по никакъв начин Възложителя.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ