Версия за печат

00398-2013-0023

BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Медицински университет - София - Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов"№15, ет.10, стая 23, За: инж.Симона Манолова, Република България 1431, София, Тел.: 02 9152169, E-mail: ks@mu-sofia.bg, Факс: 02 9152169

Място/места за контакт: Ръководител отдел "Капитално строителство"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://mu-sofia.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://opt.mu-sofia.bg/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„ИЗВЪРШВАНЕ НА ВЪТРЕШНИ РСМР В ПОМЕЩЕНИЯ, ПРЕДВИДЕНИ ЗА ОБОСОБЯВАНЕТО ИМ В ЕКСПЕРИМЕНТАЛЕН ЦЕНТЪР, ВКЛЮЧИТЕЛНО ПОДМЯНА НА ЕЛЕКТРИЧЕСКАТА ИНСТАЛАЦИЯ (ПО ПРОЕКТ, С ИЗДАДЕНО СТАНОВИЩЕ ОТ ОДБХ – гр.СОФИЯ) И РЕМОНТНО ВЪЗСТАНОВИТЕЛНИ СТРОИТЕЛНИ ДЕЙНОСТИ, ВКЛЮЧИТЕЛНО С ПОДМЯНА НА СГРАДНИТЕ ИНСТАЛАЦИИ (ЕЛ., ВиК И ОВиК) В ДРУГИ ПЕТ БРОЯ ПОМЕЩЕНИЯ В СГРАДАТА НА ПРЕДКЛИНИЧЕН УНИВЕРСИТЕТСКИ ЦЕНТЪР НА МЕДИЦИНСКИ ФАКУЛТЕТ ПРИ МЕДИЦИНСКИ УНИВЕРСИТЕТ – СОФИЯ, находяща се в гр.София, ул. „Здраве” №2”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Сградата на Медицински факултет при Медицински университет – София – Предклиничен университетски център, находяща се в гр. София, ул. „Здраве” №2.
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обществената поръчка обхваща цялостни вътрешни ремонтно строителни работи на помещения в сградата на Предклиничен университетски център. Част от помещенията ще се обособят в нов ЕКСПЕРИМЕНТАЛЕН ЦЕНТЪР - лаборатории, за които ще важат изискванията на Наредба №20 от 1.11.2012г. за „Минимални изисквания за защита и хуманно отношение към опитните животни и изискванията към обектите за използването, отглеждането и/или доставката им” – издадена от Министерство на земеделието и храните, поради спецификата на помещенията предвидени за лабораторни изследвания на животни предназначени за експериментална работа. Подмяната на Ел.инсталацията се извършва по инвестиционен проект/ приложен на магнитен носител/, неразделна част от документацията за участие. Допълнителните пет помещения в сградата се намират на различни етажи и обхващат разнородни видове ремонтно строителни дейности: възстановяване на изкъртена и компрометирана мазилка във фоайета, подмяна на парапет и полагане на теракотна настилка по стълби, направа на изводи за ново отоплително тяло и доставка и монтаж на същото в санитарно помещение, предпазни плотове върху радиатори, полагане на фаянс в междуетажните пространства на трите асансьорни шахти. Настоящата обществена поръчка обхваща: *Изпълнение на проект по част: Електро, преработка на съществуващата инсталация за нуждите на Експериментален център, съобразена със спецификата и обзавеждането на центъра; *Частична подмяна на съществуващи ВиК и ОВиК инсталации, за конкретните помещения в зависимост с изискванията и технологията за работа в лабораториите; *Доставка и монтаж на климатизатори, инверторен тип с плазмени филтри; *Изграждане в ЕКСПЕРИМЕНТАЛЕН ЦЕНТЪР на нови: Система за контрол на достъп и Сигнално охранителна техника При реализация на ремонтните дейности на обекта не се извършват никакви конструктивни намеси и не се засягат стоманобетонните елементи от носещата конструкция.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количеството и обема СМР са съгласно Техническата спецификация /технико-икономическото задание/ за изпълнение на поръчката, представляващо част от документацията за участие, включително и приложен на магнитен носител съгласуван Инвестиционен проект/ фаза РП/ по част Електрическа., с обяснителни записки, изчисления, чертежи и количества на видовете СМР. В Количествената сметка, неразделна част от документацията за участие са описани по видове и количества и вътрешните ремонтно възстановителни СМР на други пет помещенияза в сградата, включени за изпълнение на поръчката./ по части - АС, Ел., ВиК и ОВиК /

Прогнозна стойност без ДДС
142600 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

60


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - парична сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ-София IBAN: BG 78 BPBI 79403363987201 и BIC:BPBIBGSF в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ, като се престави оригинал или заверено от участника копие от платежно нареждане или оригинал на безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска банка в полза на Възложителя, в която изрично са посочени основанията за нейното задържане и усвояване, съгласно чл.61 от ЗОП и с валидност равна на валидността на офертата. Гаранцията за участие е 1 100 лв. Гаранцията за изпълнение е 3% от стойността на договора без ДДС. Гаранция за изпълнение на договора - парична сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ - София или оригинал на безусловна и неотменяема банкова гаранция,покриваща срока на договора и 90 дни след приключването му издадена от българска банка в полза на възложителя- банкова сметка на Ректората на МУ - София за внасяне на паричната гаранция- IBAN: BG 78 BPBI 79403363987201 и BIC: BPBIBGSF , в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ. Гаранцията за добро изпълнение се представя в оригинал към момента на сключване на договора от определения за изпълнител участник. Гаранцията за добро изпълнение се освобождава до 90 дни след приключване на работата на Приемателната комисия. Задържането и освобождаването на гаранцията за изпълнение става съгласно клаузите в проекто-договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Средствата са за сметка на звеното краен получател - Медицински факултет при Медицински университет - София

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участникът е обединение /сдружение/ от физически и юридически лица, Възложителя не изисква задължително учредяване на юридическо лице, за да се участва в процедурата, но в случаи, че подобно обединение /сдружение/ бъде избрано за изпълнител на обществената поръчка, договорът за изпълнение ще бъде сключен след като участника извърши регистрирация в регистър БУЛСТАТ и данъчна регистрация на обединението. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Представяне на ЕИК съгласно чл.23 от ЗТР, когато участникът е ЮЛ-търговец или ЕТ; копие от документ за самоличност- когато участникът е ФЛ, а при участници обединения - документ/споразумение/, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият. - Удостоверение за регистрация с идентиф.№ по ДДС (за регистрираните по ЗДДС). Документите за регистрация и други, за които не се изисква оригинал могат да се представят като фотокопия, заверени с гриф "Вярно с оригинала", подпис и печат на участника. Възложителят отстранява от участие в процедурата кандидат или участник: - При обстоятелствата визирани в чл.47, ал.1 и ал.5 от ЗОП; - При наличие на обстоятелства по чл.47, ал.2, т. 1, 2, 3 и 5, когато участникът:* е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгл. националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; *е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгл. законодателството на държавата, в която е извършено нарушението, включително за нарушения, свързани с износа на продукти в областта на отбраната и сигурността;* има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2,т.1 от ДОПК към държавата и към община, установени с вл. в сила акт на комп. орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочванена задълженията, или има задължения за данъци или вноски за соц. осигуряване съгл. законодателството на държавата, в която е установен; * е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; - Не е представил някой от изискуемите документи, съдържащи се в плик № 1 на офертата, съгласно Приложение № 2 - Указания за участие и подготовка на офертата на документацията за участие и съгласно изискванията на чл. 68 ал. 9 от ЗОП – в случай, че участникът не е представил липсвашите документи и не е отстранил несъответствията, посочени в протокола по чл. 68 ал. 7 от ЗОП с представяне на допълнително изискуеми документи в срок; - Чието предложение е непълно или не отговаря на условията, предварително обявени в настоящото обявление и документацията. - При наличие на обстоятелства по чл.69, ал.1 от ЗОП, както и при липсата на други документи или условия описани в документацията или предвидени в ЗОП. - Е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от Възложителя критерии за подбор и това обстоятелство е установено по реда на чл.68, ал. 11 от ЗОП -Представената оферта е непълна и не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 от Закона за обществените поръчки – Офертата на участника не съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: Плик № 1 с надпис: „Документи за подбор”, в който се поставят документите, изисквани от Възложителя, съгласно чл. 56, ал.1,т.1, т.2, т.3, т.4, т.5, т.6, т.8, т.11, т.12, т.13 и т.14, отнасящи се до критериите за подбор на участниците; Плик № 2 с надпис: „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставят документите по чл. 56, ал. 1, т.7 и т.9 за изпълнение на поръчката съобразно избрания от Възложителя критерии и посочените в документацията изисквания и Плик № 3 с надпис "Предложена цена" - документите от съдържанието на Плик № 1, Плик № 2 и Плик № 3 от офертата на участника не са представени в общ запечатан, непрозрачн и надписан плик. -при представяне на приложения или документи в общия плик на офертата извън съдържанието на всеки един от трите плика.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Участникът трябва да представи баланс и отчет за приходи и разходи за 2010, 2011 и 2012г. 2. Участникът трябва да представи информация в табличен вид за общия оборот и за оборота от строителството, които са обект на поръчката за последните три години (2010, 2011 и 2012г.). 3. Участникът трябва да има валидна застраховка за професионална отговорност в строителството по смисъла на чл.171, ал.1 от ЗУТ съгласно Наредба за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството (обн. ДВ. Бр.17 от 2 март 2004г.) - доказва се със застрахователната полица. 4.Участникът трябва да има валидна застраховка “трудова злополука” на екипа включен в изпълнението на поръчката - доказва се със застрахователната полица.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да представи баланс и отчет за приходи и разходи за 2010, 2011 и 2012г. 2. Участникът трябва да представи информация в табличен вид за общия оборот и за оборота от строителството, които са обект на поръчката за последните три години (2010, 2011 и 2012г.). Оборота от строителството, които са предмет на поръчката не трябва да бъде по малък от 200 000лв. без ДДС. 3. Участникът трябва да има валидна застраховка за професионална отговорност в строителството по смисъла на чл.171, ал.1 от ЗУТ съгласно Наредба за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството (обн. ДВ. Бр.17 от 2 март 2004г.), за първа група, пета категория строежи - доказва се със застрахователната полица. 4.Участникът трябва да има валидна застраховка “трудова злополука” на екипа включен в изпълнението на поръчката - доказва се със застрахователната полица.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Доказателства за техническа възможност по чл.51, ал.1 от ЗОП – участникът следва да има изпълнени договори за СМР през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата (2008, 2009, 2010, 2011 и 2012 г), придружени с препоръки за добро изпълнение. 2. Удостоверение от Камарата на строителите, че участникът е вписан в Централния професионален регистър на строителя, издадено съгласно Закона за камарата на строителите за първа група. 3.Списък и данни на ръководния, инжинерно-технически състав, определен от участника за изпълнение на поръчката /ръководител на договора, технически ръководител на обекта, отговорник за контрола на качеството и координатор по безопасност и здраве в строителството/; 4. Списък с данни на основния изпълнителски квалифициран персонал на участника, предложен за изпълнение на строителството 5. Сертификат за внедрена система за управление на качеството, на името на участника, съгласно БДС EN ISO 9001-2008 "Системи за управление на качеството" или еквивалентен.
Минимални изисквания: 1.Доказателства за техническа възможност по чл.51, ал.1 от ЗОП – участникът следва да има изпълнени договори за СМР през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата (2008, 2009, 2010, 2011 и 2012 г), придружени с препоръки за добро изпълнение. Да се представят най-малко 3/три/бр. препоръки, от Възложители на договорите в списъка, с дата, място, стойност и дали е изпълнен професионално в съответствие с нормативните изисквания. 2. Удостоверение от Камарата на строителите, че участникът е вписан в Централния професионален регистър на строителя, издадено съгласно Закона за камарата на строителите, минимум за първа група, пета категория строежи; 3.Списък и данни на ръководния, инжинерно-технически състав, определен от участника за изпълнение на поръчката: -Ръководителят на договора (ключов експерт 1) трябва да отговаря на следните изисквания: • да има степен магистър - инженерно-техническо и/или икономическо образование • да има най-малко 5 (пет) години опит по специалността; -Технически ръководители на обекта (ключов експерт 2) трябва да отговаря на следните изисквания: • да има минимум завършено образованиe – съгласно изискванията на чл.163а на ЗУТ; • да има най-малко 3(три) години опит като технически ръководител; - Отговорник за контрола на качеството (ключов експерт 3) трябва да отговаря на следните изисквания: • да има степен магистър - инженерно-техническо образование • да има най-малко 3 (три) години опит в строителството и удостоверение за контрол по качеството в областта на строителството; - Координатор по безопастност и здраве в строителството (ключов експерт 4) – трябва да отговаря на следните условия: • да има университетско инженерно-техническо или средно технически или еквивалентно такова; • да има удостоверения за «КООРДИНАТОР ПО БЕЗОПАСТНОСТ И ЗДРАВЕ В СТРОИТЕЛСТВОТО» • да има най-малко 2(две) години опит като координатор на строителни обекти по ЗБУТ. 4. Списък с данни на основния изпълнителски квалифициран персонал на участника, предложен за изпълнение на строителството 5. Сертификат за внедрена система за управление на качеството, на името на участника, съгласно БДС EN ISO 9001-2008 /или еквивалентен/
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията, спецификациите, в поканата за представяне на оферти или за участие в договаряне или в описателния документ
Показател: Технически показател ТП = Т1х20% + Т2х70% + Т3х10% ; ТП – ТЕХНИЧЕСКА ОЦЕНКА; тежест: 30
Показател: Финансов показател ФП= (Цmin / Цi) x 100, където Цi – e предложена цена (без ДДС), на съответния участник, Цmin – e най-ниската предложена цена (без ДДС); тежест: 70

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
03.02.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Внесени в касата на Ректората на Медицински университет-София, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" 15, сградата на НЦОЗА ет.10, стая 29-всеки делничен ден от 10.00-12.00 ч. и от 13.00-15.30 ч. или по банкова сметка на Медицински университет-София-Ректорат-IBAN-BG 43 BNBG 9661 3100 1021-01,код BNBGBGSD-БНБ-София. Документацията се получава в Ректората на Медицински университет- София,бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" 15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 19 или 23, срещу представяне на документ, доказващ закупуването й по съответния ред. Документацията се закупува с еднодневна предварителна заявка на тел. 91 52 172 или 91 52 169.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
13.02.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 14.02.2014 г.  Час: 10:30
Място

Медицински университет-София-Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" № 15,сградата на НЦОЗА, етаж 12, зала 6

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Управители или упълномощени от тях представители /по 1 от участник/при преставяне на оригинално или заверено от участника копие от пълномощно и документ за самоличност, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел, след тяхната легитимация. Информация при промяна на датата и часа на отваряне на офертите, както и датата и часа на отваряне на ценовите оферти ще бъде обявена на сайта на Медицински университет-София http://opt.mu-sofia.bg/ - Профил на купувача-обяви и съобщения.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.12.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ