Версия за печат

00398-2013-0022

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Медицински университет - София - Ректорат, бул. "Акад. Ив. Евстатиев Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет. 10, стая 20 и 22, За: г-жа Марта Генсузова, България 1431, София, Тел.: 02 8510879, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Ръководител отдел "ОП"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://opt.mu-sofia.bg/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

Медицински университет-София-Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 22, За: г-жа Марта Генсузова, България 1431, София, Тел.: 02 8510879, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Ръководител отдел "ОП"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Медицински университет-София-Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 21, За: г-жа Лидия Живкова, България 1431, София, Тел.: 02 9152111, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Експерт отдел "ОП"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Медицински университет-София-Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 20, За: г-жа Розалия Балдаранова, България 1431, София, Тел.: 02 9515087, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Икономист отдел "ОП"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изработване, доставка и монтаж на лабораторно оборудване и обзавеждане за нуждите на звената на Медицински университет- София по 9 обособени позиции, съгласно Пълното описание на предмета на поръчката - Приложение № 1 от документацията за участие.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
Място на изпълнение: Фармацевтичен факултет, ул. "Дунав" № 2; Медицински факултет, ул.Здраве № 2; Медицински колеж - София, ул." Й.Филаретова" № 3;
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Изработване, доставка и монтаж на лабораторно оборудване и обзавеждане за нуждите на звената на Медицински университет- София по 9 обособени позиции,съгласно Пълното описание на предмета на поръчката - Приложение № 1 от документацията за участие, както следва: 1.Лабораторно оборудване и обзавеждане на лаборатории №300 и №312 във Фармацевтичен факултет; 2. Лабораторни работни места във Фармацевтичен факултет по мостра; 3.Лабораторно работно място с химическа камина във Фармацевтичен факултет по мостра; 4. Обзавеждане на асистентско място в аптека по мостра за Фармацевтичен факултет; 5. Лабораторно обзавеждане за Катедра по Биология към Медицински факултет; 6.Лабораторно обзавеждане за Вивариума към Медицински факултет , представляващо дообзавеждане; 7. Лабораторно обзавеждане за Катедра по медицинска химия и биохимия към Медицински факултет; 8. Лабораторно обзавеждане за Катедра по физиология към Медицински факултет; 9. Лабораторно обзавеждане за лаборатория по технология на козметичните форми към Медицински колеж-София

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39180000, 39181000

Описание:

Мебел за лаборатории
Лабораторни маси

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Настоящата поръчка се провежда във връзка с необходимостта от изработване, доставка и монтаж на лабораторно оборудване и обзавеждане за нуждите на Фармацевтичен факултет, Медицински факултет и Медицински колеж при Медицински университет – София по 9 обособени позиции и включва артикулите в заявеното от Възложителя количество, съгласно Пълното описание на предмета на поръчката-Приложение № 1 от документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
236035.66 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

90


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка е в размер на :За 1-ва обос.позиция - 1150,00 лв., за 2-ра обос.позиция -59,00 лв., за 3-та обос.позиция - 90,00 лв.,за 4-та обос.позиция-164,00лв.; за 5-та обос.позиция-20,00лв.; за 6-та обос.позиция - 160,00 лв., за 7-ма обос.позиция - 208,00 лв.,за 8-ма обос.позиция-170,00лв.;за 9-та обос.позиция - 90,00лв. При участие за цялата поръчка в размер на 2111,00 лв. Гаранция за участие - парична сума, платима по банк. сметка на Ректората на МУ-София IBAN: BG78BPBI79403363987201 и BIC: BPBIBGSF в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ или безусловна и неотменяема банк. гаранция, издадена от българска банка или от чуждестранна с клонове в България в полза на Възложителя, в която изрично са посочени основанията за нейното задържане и усвояване от Възложителя съгласно чл. 61 от ЗОП. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61, ал. 1 от ЗОП до решаване на спора, когато кандидатът или участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. Гаранцията за участие в процедурата се усвоява от Възложителя по реда на чл. 61, ал. 2 от ЗОП, независимо от нейната форма, в случаите, когато участникът оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите, както и когато участникът е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка в едномесечен срок след влизане в сила на решението за определяне на изпълнител или на определението, с което е допуснато предварително изпълнение на това решение. Гаранцията за участие в процедурата се освобождава съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранция за изпълнение – 3% от стойността на поръчката без ДДС. Гаранция за изпълнение на договора - парична сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ - София или безуслована и неотменяема банкова гаранция, покриваща срока на договора и 10 работни дни след приключването му издадена от българска банка или от чуждестранна банка с клонове в България в полза на Възложителя.Банковата сметка на Ректората на МУ - София е: IBAN: BG78BPBI79403363987201 и BIC: BPBIBGSF в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ. Възложителят освобождава внесените гаранции за изпълнение на договора в срок от 10 работни дни след приключване срока на договора, при условие, че всички артикули са изработени, доставени и монтирани качествено и в срок, както и ако са внесени всички дължими неустойки по договора от страна на Изпълнителя в срок от 3 /три/ работни дни от получаване на писмо - покана от Възложителя, ако такива са предявени. В противен случай, дължимата от Изпълнителя неустойка се удържа от внесената от Изпълнителя гаранция за изпълнение на договора, след което Възложителя заплаща извършената услуга. Гаранцията за изпълнение се представя в оригинал при сключване на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва по банков път в български лева от съответното звено краен получател , съгласно условията в договора, по сметката на Изпълнителя не по–късно от 20 календарни дни след представяне на : - Доставна фактура издадена на името и с данните на звеното краен получател, съставена съгласно изискванията на ЗДДС и ППЗДДС – оригинал - Подписан от двете страни приемателно-предавателен протокол между Изпълнителя и звеното краен получател, удостоверяващ получаването и монтажа на лабораторното оборудване и обзавеждане в съответното звено краен получател.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: ЕИК съгласно чл.23 от ЗТР, когато участникът е ЮЛ - търговец или ЕТ и подлежи на регистрация в ТР към АВ, а в случай че участникът не посочва ЕИК, се представя оригинал или копие на УАС, издадено от ТР към АВ; копие от документ за самоличност, когато участникът е ФЛ.УАС-оригинал, издадено не по-рано от 3м. преди подаване на офертата, когато участникът е ЮЛ и не подлежи на регистрация в ТР към АВ, а при участници обединения–договор за създаване на обединението или друг еквивалентен документ с разпределение на участието при изпълнение на дейностите, както и документ, подписан от лицата в обединението,в който е посочен представляващия.Заверено от участника копие от удост. с идентиф. номер /код по БУЛСТАТ/, ако е приложим; удост. за рег. с идентиф.№ по ДДС (за рег. по ЗДДС).Всички документи в офертата, които са на чужд език се представят и в превод на български език. Документите, за които не се изисква оригинал, могат да се представят като копия, заверени с гриф "Вярно с оригинала", подпис и печат на участника. Възложителят отстранява от участие в процедурата участник:- при обстоятелствата визирани в чл.47,ал.1 и ал.5 от ЗОП; -при наличие на обстоятелства по чл.47,ал.2: участникът: - е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл.740 от ТЗ, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгл. националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си;- има задължения по смисъла на чл. 162, ал.2,т.1 от ДОПК към държавата и към община, установени с вл. в сила акт на комп. орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочванена задълженията, или има задължения за данъци или вноски за соц. осигуряване съгл. законодателството на държавата, в която е установен; - е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл.313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на общ. поръчка; -не е представил някой от изискуемите документи, съдържащи се в плик № 1 на офертата, съгласно Прил.№5 на документацията и съгл. изискванията на чл.68, ал.9 от ЗОП – в случай, че участникът не е представил необходимите и изброени в протокола по чл.68 ал.7 от ЗОП документи в срок;-чието предложение не отговаря на условията, предварително обявени в настоящото обявление и документацията за участие; -при наличие на обстоятелства по чл.69, ал.1 от ЗОП, както и при липсата на други документи или условия описани в документацията или предвидени в ЗОП; -е представил невярна инф. за доказване на съотв. му с обявените от възл. критерии за подбор и това обст. е установено по реда на чл. 68,ал.11 ЗОП; -предст. оферта не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 от ЗОП – Офертата не съдържа 3 отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: Плик №1“Докум. за подбор”, в който се поставят документите, изисквани от възложителя съгласно чл. 56, ал.1, т.1 - 6, 8, 12-14, отнасящи се до критериите за подбор на участниците; Плик №2 "Предл.за изпълнение на поръчката", в който се поставят документите по чл.56, ал.1, т.7 и т.9, свързани с изпълнението на поръчката, съобразно избрания от възложителя критерий и посочените в документацията изисквания; Плик № 3-„Предл.цена”, който съдържа ценовото предложение на участника; - Когато документите от Плик№1 не са представени в отделни запечатени непрозрачни пликове, по отделни обособени позиции, когато за тях се изисква представяне на различни документи за доказване на съответствието с критериите за подбор. -Когато документите от съдържанието на Плик№ 2 и № 3 от офертата на участника не са представени в отделни запечатани, непрозрачни и надписани пликове за всяка обособена позиция поотделно. - При представяне на приложения или документи в общия плик на офертата извън съдържанието на всеки един от трите плика. - При надвишаване на финансовия лимит за съответната обособена позиция.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: няма
Минимални изисквания: няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък-Декларация по чл.51, ал.1,т.1 от ЗОП на основните договори, с предмет сходен с предмета на обособената позиция, за която участва, изпълнени през последните 3 /три / години, (считано от момента на подаване на офертата), включително стойностите, датите на сключване и изпълнение, Възложителите (клиентите), както и телефон за контакт с Възложителя(клиента), придружен с препоръки за добро изпълнение от Възложители на посочените в списъка договори, използващи лабораторното или аптечно обзавеждане на участника. 2. Сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент на участника с обхват предмета на съответната обособена позиция, валиден към датата на подаване на офертата за участие. 3. Сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент на производителя за следните артикули от обособена позиция № 1 : Обзавеждане за лаборатория № 300 1.Химическа камина с р/ри (ш/д/в):1200мм. / 600мм / 2200мм. 2.1.Централна маса ТИП ОСТРОВ с р-ри: дълж./шир./вис. /4200мм / 1500мм/900мм/, включваща 6 бр. раб. места 2.2. РАБОТНИ МЕСТА разположени до камините № 7, 8 от схема № 1 2.3. РАБОТНИ МЕСТА с № 9, 10, 11 ,12 от схема № 1 Обзавеждане за лаборатория № 312 1.Химическа камина с р/ри (ш/д/в):1500мм / 600мм / 2200мм. 2.1. Централна маса ТИП ОСТРОВ с р-ри: дълж./шир./вис. /3300мм / 1500мм/ 900мм/, включваща 4 бр. раб. места 2.2. РАБОТНИ МЕСТА с № 5, 6, 7 и 8 от схема № 2. 2.3. РАБОТНИ МЕСТА с № 9, 10, 11 и 12 от схема № 2. 4. Декларация от участника, че лабораторните маси отговарят на изискванията на БДС EN 13150:2003 за обособени позиции № 6 и 7. 5. Сертификати за качество на вложените материали (стоманени профили и ламарина, неръждаеми профили и ламарина, електростатично прахово покритие на стоманените профили, колела, панти и смесителни батерии) за обособени позиции № 5, 6, 7 и 8.
Минимални изисквания: 1. Участникът да има минимум един изпълнен договор с предмет, сходен с предмета на обособената позиция, независимо дали този договор е сключен с Възложител по смисъла на ЗОП или с други лица. Договорът да е изпълнен качествено и в срок, доказано с 1 бр. препоръка. Под предмет, сходен с предмета на обособената позиция следва да се разбира: за об.поз.№1 договор за изработване, доставка и монтаж на химически камини и островни лабораторни маси. за об.поз.№2 договор за изработване, доставка и монтаж на лабораторно обзавеждане. за об.поз.№3 договор за изработване, доставка и монтаж на химически камини за об.поз.4 договор за изработване, доставка и монтаж на аптечно обзавеждане за об.поз.№№ 5,6,7, 8 и 9 договор за изработване, доставка и монтаж на лабораторно обзавеждане 2. Участникът да притежава сертификат за качество ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват включващ предмета на съответната обособена позиция, валиден към датата на подаване на офертата за участие. 3.Участникът по обособена позиция № 1 да представи сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент на производителя за следните артикули от обособена позиция № 1 : Обзавеждане за лаборатория № 300 1.Химическа камина с р/ри (ш/д/в):1200мм. / 600мм / 2200мм. 2.1.Централна маса ТИП ОСТРОВ с р-ри: дълж./шир./вис. /4200мм / 1500мм/900мм/, включваща 6 бр. раб. места 2.2. РАБОТНИ МЕСТА разположени до камините № 7, 8 от схема № 1 2.3. РАБОТНИ МЕСТА с № 9, 10, 11 ,12 от схема № 1 Обзавеждане за лаборатория № 312 1.Химическа камина с р/ри (ш/д/в):1500мм / 600мм / 2200мм. 2.1. Централна маса ТИП ОСТРОВ с р-ри: дълж./шир./вис. /3300мм / 1500мм/ 900мм/, включваща 4 бр. раб. места 2.2. РАБОТНИ МЕСТА с № 5, 6, 7 и 8 от схема № 2. 2.3. РАБОТНИ МЕСТА с № 9, 10, 11 и 12 от схема № 2. 4. Предложените от участника лабораторни маси от обособени позиции № 6 и 7 да отговарят на изискванията на БДС EN 13150:2003 5. Производителите на съответните артикули от обособени позиции №№ 5, 6, 7 и 8 да разполагат със сертификати за качество на вложените материали (стоманени профили и ламарина, неръждаеми профили и ламарина, електростатично прахово покритие на стоманените профили, колела, панти и смесителни батерии)
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
07.02.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 3 BGN
Условия и начин на плащане

Внесени в касата на Ректората на Медицински университет-София,бул."Акад.Ив.Гешов"№15,ет.10,ст.29 всеки делничен ден от 10.00-12.00 ч. и от 13.00-16.30 ч. или по банкова сметка на Медицински университет-София- Ректорат - IBAN- BG 43 BNBG 9661 3100 1021-01, код BNBGBGSD – БНБ – София. Документацията се получава в Ректората на Медицински университет- София, бул.”Акад. Ив. Гешов” №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, ст. 20 срещу представяне на документ, доказващ закупуването й по съответния ред.Документацията се закупува с еднодневна предварителна заявка на тел.951 50 87 или 9152 111.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
17.02.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 18.02.2014 г.  Час: 10:30
Място

зала № 6, етаж 12 в Медицински университет-София-Ректорат,бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" № 15, в сградата на НЦОЗА.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Управители или техни упълномощени представители по един от участник, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел, след тяхната легитимация. Информация при промяна на датата и часа на отваряне на офертите, както и датата и часа за отваряне на ценовите оферти ще бъде обявена на сайта на Медицински университет-София http://opt.mu-sofia.bg/, Профил на купувача, Обяви и съобщения.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 Закон за обществените поръчки

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.12.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Лабораторно оборудване и обзавеждане на лаборатории № 300 и № 312 във Фармацевтичен факултет
1) Кратко описание

Лабораторно оборудване и обзавеждане на лаборатории № 300 и № 312 във Фармацевтичен факултет

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39180000, 39181000

Описание:

Мебел за лаборатории
Лабораторни маси

3) Количество или обем

Съгласно посоченото в документацията.

Прогнозна стойност, без ДДС
128333 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 90
5) Допълнителна информация

Възложителя определя финансов лимит в размер на 128333,00лв. без ДДС


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Лабораторни работни места във Фармацевтичен факултет по мостра
1) Кратко описание

Лабораторни работни места във Фармацевтичен факултет по мостра

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39181000, 39180000

Описание:

Лабораторни маси
Мебел за лаборатории

3) Количество или обем

Съгласно посоченото в документацията.

Прогнозна стойност, без ДДС
6666 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 90
5) Допълнителна информация

Възложителя определя финансов лимит в размер на 6666,00лв. без ДДС.


Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Лабораторно работно място с химическа камина във Фармацевтичен факултет по мостра
1) Кратко описание

Лабораторно работно място с химическа камина във Фармацевтичен факултет по мостра

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39180000

Описание:

Мебел за лаборатории

3) Количество или обем

Съгласно посоченото в документацията.

Прогнозна стойност, без ДДС
10000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 90
5) Допълнителна информация

Възложителя определя финансов лимит в размер на 10000.00лв. без ДДС.


Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Обзавеждане на асистентско място в аптека по мостра за Фармацевтичен факултет
1) Кратко описание

Обзавеждане на асистентско място в аптека по мостра за Фармацевтичен факултет

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39180000

Описание:

Мебел за лаборатории

3) Количество или обем

Съгласно посоченото в документацията.

Прогнозна стойност, без ДДС
18330 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 90
5) Допълнителна информация

Възложителя определя финансов лимит в размер на 18330,00лв. без ДДС.


Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Лабораторно обзавеждане за Катедра по Биология към Медицински факултет
1) Кратко описание

Лабораторно обзавеждане за Катедра по Биология към Медицински факултет

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39180000

Описание:

Мебел за лаборатории

3) Количество или обем

Съгласно посоченото в документацията.

Прогнозна стойност, без ДДС
2421.66 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 90
5) Допълнителна информация

Възложителя определя финансов лимит в размер на 2421,66 лв. без ДДС


Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Лабораторно обзавеждане за Вивариума към Медицински факултет, представляващо дообзавеждане
1) Кратко описание

Лабораторно обзавеждане за Вивариума към Медицински факултет, представляващо дообзавеждане

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39181000, 39180000

Описание:

Лабораторни маси
Мебел за лаборатории

3) Количество или обем

Съгласно посоченото в документацията

Прогнозна стойност, без ДДС
18150 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 90
5) Допълнителна информация

Възложителя определя финансов лимит в размер на 18150.00 лв.


Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция Лабораторно обзавеждане за Катедра по медицинска химия и биохимия към Медицински факултет
1) Кратко описание

Лабораторно обзавеждане за Катедра по медицинска химия и биохимия към Медицински факултет

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39180000, 39181000

Описание:

Мебел за лаборатории
Лабораторни маси

3) Количество или обем

Съгласно посоченото в документацията.

Прогнозна стойност, без ДДС
23207.5 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 90
5) Допълнителна информация

Възложителя определя финансов лимит в размер на 23207.50 лв. без ДДС.


Обособена позиция № 8 / Заглавие на обособената позиция Лабораторно обзавеждане за Катедра по физиология към Медицински факултет.
1) Кратко описание

Лабораторно обзавеждане за Катедра по физиология към Медицински факултет

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39180000

Описание:

Мебел за лаборатории

3) Количество или обем

Съгласно посоченота в документацията.

Прогнозна стойност, без ДДС
18927.5 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 90
5) Допълнителна информация

Възложителя определя финансов лимит в размер на 18927.50 лв. без ДДС.


Обособена позиция № 9 / Заглавие на обособената позиция Лабораторно обзавеждане за лаборатория по технология на козметичните форми към Медицински колеж- София
1) Кратко описание

Лабораторно обзавеждане за лаборатория по технология на козметичните форми към Медицински колеж - София

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39180000

Описание:

Мебел за лаборатории

3) Количество или обем

Съгласно посоченото в документацията.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 90
5) Допълнителна информация

Възложителят определя ограничен финансов лимит в размер на 10 000.00 лв. без ДДС.