Версия за печат

00110-2013-0038

BG-Тервел: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Тервел, ул."Св.Св.Кирил и Методий" 8, За: Дияна Илиева, Р.България 9450, Тервел, Тел.: 05751 2070, E-mail: tervel2000@yahoo.com, Факс: 05751 2391

Място/места за контакт: ул."Св.Св.Кирил и Методий" 8

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tervel.bg.

Адрес на профила на купувача: www.tervel.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„РАЗШИРЕНИЕ И РЕКОНСТРУКЦИЯ НА ПРЕЧИСТВАТЕЛНА СТАНЦИЯ ЗА ОТПАДЪЧНИ ВОДИ ГРАД ТЕРВЕЛ”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: гр.Тервел, обл.Добрич
Код NUTS: BG332
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Изпълнителят ще извършва инженерингова услуга за проектиране, строителство, авторски надзор,доставка и монтаж на електро и механично оборудване съгласно изискванията на Договорните условия на FIDIC за технологично оборудване и проектиране – строителство на електро и машинно - монтажни работи и за строителни и инженерни обекти, проектирани от Изпълнителя (Жълта Книга). Обхватът на работа включва всички елементи на проектирането и строителството, така че да се осигури качествено изпълнение на проекта за строителство и пускане в експлоатация на пречиствателна станция за отпадъчни води, обучение на персонала, наблюдение на пречиствателните процеси и подпомагане на персонала при експлоатацията и поддръжката на изградените елементи на ПСОВ.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

41000000, 45252100, 42996000, 71240000, 80511000, 42900000, 42961200, 71000000

Описание:

Събрана и пречистена вода
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на пречиствателни станции за битови отпадъчни води
Машини за обработка на отпадъчни води
Архитектурни и инженерни услуги по изготвяне на планове и чертежи
Услуги по обучение на персонала
Различни видове машини с общо и специално предназначение
Система тип Scada (система за събиране и контрол на данни) или еквивалентна на нея
Архитектурни, строителни, инженерни и инспекционни услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обхватът на договора включва минимум следното: • Разработване на технически проект, който да следва принципите на идейния проект на Възложителя, по всички части: технологична, конструктивна, машинна, електро, система тип SCADA или еквивалентна на нея, ОиВ и т.н. с обхват и съдържание, в съответствие с изискванията на Наредба № 4 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти (ДВ бр. 51/05.06.2001 г.). Техническият проект трябва да обхваща механично и биологично стъпало с отстраняване на азот и фосфор и третиране на утайките в калово стопанство; • Изготвяне на работен проект, въз основа на съгласувания технически проект, съгласно техническите спецификации; • Осъществяване на авторски надзор по ЗУТ, технически решения, доработки на проекта, технологичен контрол и съдействие при въвеждане на обекта в експлоатация. • Строително монтажни работи, доставки на машини и съоръжения, единични и комплексни изпитания и предаване на обекта с констативен акт образец 15, съгласно българската нормативна уредба; • Обучение на персонала; • Въвеждане на обекта в експлоатация с протокол образец 16, съгласно българската нормативна уредба; • Период за установяване и отстраняване на дефекти, наблюдение на пречиствателните процеси и подпомагане на персонала при експлоатацията и поддръжката на ПСОВ.

Прогнозна стойност без ДДС
5642848.18 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

20


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците представят: 1.Гаранция за участие в размер на 30 000 лв. (тридесет хиляди лева).Може да бъде парична сума, или банкова гаранция. Когато участн. избере банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата (120 дни от крайната дата за подаване на офертите). Когато гаранцията е парична сума, тя следва да бъде внесена предварително по следната банкова сметка на ОБЩИНА ТЕРВЕЛ: BG44UNCR96603327005216 в УникредитБулбанк АД клон Добрич - BIC: UNCRBGSF. В платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. Задържане,усвояване и освобождаване на гаранцията за участие: по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП.2.Гаранция за изпълнение:в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора без ДДС.Mоже да бъде парична сума Тервел или банкова гаранция. Изпълнителят представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция при неговото сключване. Когато участникът избере банкова гаранция, то тя трябва да е с първоначален срок: не по-малко от Срока за завършване на обекта плюс Срока за съобщаване на дефекти плюс 28 дни. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията.Задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение:Освобождаване -след изтичане на 28 - мия ден от крайния срок за изпълнение на договора;Задържане:ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ задържа гаранцията за изпълнение на договора, ако в процеса на неговото изпълнение възникне спор между страните, който е внесен за решаване от компетентен съд, до решаването на спора, както и когато в условията на упражняване на контрол Управляващия орган се установят нередности по изпълнението на договора до тяхното отстраняване. 3.Гаранция за авансово плащане - Гаранцията за авансово плащане е в размер на 10 % (десет процента) от цената на договора без ДДС и обезпечава 100% от отпуснатия аванс. Може да бъде парична или банкова. Изпълнителят я представя заедно с фактурата за авансово плащане. Когато участникът избере гаранцията за авансово плащане да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима и че е в полза на Община Тервел.Срокът на валидност на гаранцията за авансово плащане e до 20 месеца от сключване на договора за изпълнение на обществената поръчка, но не по-дълъг от срока за изпълнение на договора. Освобождава се в 1-вия ден след одобряването от УО на ОПОС на искане , включващо 1-во междинно плащане по договора за изпълнение на настоящата поръчка.Задържа се в случай, че УО на ОПОС не одобри разход за 1-во междинно плащане по договора за изпълнение на настоящата обществена поръчка.4.Гаранция за оставащи плащания в периода на установяване и отстраняване на дефекти :Оставащите плащания по договора, в случай, че предстоят да бъдат извършени след 31.12.2014 г., могат да бъдат извършени преди този срок, след представяне на гаранция , издадена в полза на Възложителя. Размерът на гаранцията за оставащите плащания следва да е равен на размера на съответното/съответните дължима/дължими плащане/плащания .Срокът на гаранцията следва да бъде до до изтичане на срока за установяване и съобщаване на дефекти по договора. В случай на извъшено авансово плащане по договора, същото следва да бъде изцяло приспаднато до 31.12.2014 г.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Схема на плащане :Заплащането на цената на договора ще се извършва съгласно договорните условия по следната схема: 1. Авансово плащане – 10 % от цената на договора, след представяне на: • гаранция за авансово плащане (парична сума или банкова гаранция), обезпечаваща 100% от предвидения аванс; • Акт на "Инженера" за авансово плащане; • фактура; 2. Междинни плащания до достигането на 90 % от цената на договора, след представяне на Акт на "Инженера" за междинно плащане и фактура; 3. Окончателно плащане - 10% от цената на договора, след представяне на Акт на "Инженера" за окончателно плащане и фактура. Всички плащания по договора се извършват в 14-дневен срок след получаване на фактура за плащане от изпълнителя.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Не се поставя изискване за създаване на юридическо лице, в случай на избран изпълнител, който е обединение от физическии/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия

За периода на изпълнение на строителните дейности, избраният изпълнител да назначи три безработни лица, регистрирани в Дирекция 'Бюро по труда" гр.Тервел.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В Плик № 1: 1. Списък на док-тите, съдърж. се в офертата, подписан от уч-ка– Прил. Обр. № 1. 2. Администр. сведения за уч-а-Прилож. Обр. № 2;3. Деклар-я, че уч-ът е запознат с всички обстоятелства от значение за поръчката – Прилож. Обр. № 3; 4.Деклар-, че уч-ът се задължава да спазва всички условия, необходими за изпълнение на поръчката– Прилож.Обр. № 4; 5.Регистрационни документи на уч-ка: копие от докум. за регистр-я или ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е ЮЛ или ЕТ; копие от докум-а за самоличност, когато участникът е ФЛ;или Декл-я свободен текст за ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР или удостов-е от АВ. Ког.у-к ЮЛ или ЕТ не е посочил ЕИК,към офертата си представя и удостов-е за актуално с-е, като с представянето му не отпада задължението за предст-е на док-т за рег-я.Чуждестранните ЮЛ представят съотв. еквивалентни док-и, издадени от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени, при спазване изискванията на чл. 56, ал. 4 от ЗОП;6.Документ за самоличност (копие) - за участник – ФЛ; 7.Споразумение за създаване на обединение за участие в ако е приложимо - вкл. документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият – /освен ако не е посочен в договора за създаване на обединение./; 8.Нотариално заверени пълномощни от всички уч-ци в обединението, с които упълномощават 1 лице, което да подаде офертата и да попълни и подпише документите, които са общи за обединението (когато е приложимо); 9.Нотариално заверено пълномощно, в случай че лицето, което ще представлява уч-ка в отношенията му с възложителя, или някой документ от офертата не е подписан от управляващия и представляващ уч-ка, съгл. актуалната му рег-я, а от изрично упълномощен негов представител. 10.Докум-т за закупена документация за участие – заверено от уч-ка копие;11. Док-т за гаранция за участие12. Декл-ии за липсата на обстоятел-та по чл. 47, ал. 1,т.1 а- д,т.2 и 3 и ал. 2, т.1, т.2 а (без 2-ро предложение) и т.3 и чл.47, ал.5 т.1 и 2 от ЗОП; Възлож-ят ще отстрани от участие в процедурата участник, при наличие на обстоятелствата по чл.47, ал.2, т.1, 2 а(без предложение 2-ро) и т.3 от ЗОП. 13.Доказ-ва за икономич. и финансово съст-е по чл.50, от ЗОП, посочени в обявлението за ОП, 14.Доказ-ва за технич. възможности и/или квалификация по чл.51 от ЗОП, посочени в обявлението за ОП,15.Деклар-я по чл. 56, ал.1, т.8 от ЗОП за подизпълнителите, ако уч-кът предвижда такива. 16.Деклар-я от Подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв . 17.Декл-я по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда и закрила на труда Забележка: представя се от участ-те , к. ще изпълняват дейности по строителството.Органите, от които уч-те могат да получат необходимата информация са НАП, РИОСВ, АЗ и ГИТ. 18.Деклар-я за приемане на условията в проекта на договора и етичните клаузи на обществената поръчка ;19.Декл-я, че участ-ът е посетил строителната площадка ;20.Уч-ът следва да има регистрация в ЦПРС, съгл. Закона за Кам.на строителите за строежи от ІV група, 2 до 5 категория или еквивал. док-т за вписване на чуждестранните уч-ци в съответен регистър на държавата, в която са установени,или декларация /удост-е за наличие на такава регистр-я от компетентните органи съгл. националния му закон. В случай, че участникът е обединение/ кконсорциум, всеки член на обединението, който ще изпълнява дейности, свързани със строителство трябва да има такава регистрация. В ПЛИК № 2:21.Техническо предл-е (оригинал) ;22.Гаранция за технологичния процес ;23.Оперативни разходи за гарантиране експлоатацията на ПСОВ;24.Срок за изпълнение на поръчката. В ПЛИК № 3:25.Ценова оферта (оригинал) ;26.Ценови таблици (оригинал)27.Приложение Образец № 23-2 от документацията;28.Електронен носител(диск) с ценовата оферта.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. информация за оборота сходен с предмет на поръчката, за последните три финансово приключени години - 2011 г., 2012 г. и 2013 г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. - попълва се Приложение Образец № 7; 2. Банкова атестация/банково удостоверение/банково извлечение или друг удостоверителен документ от обслужващата банка, че участникът разполага с неусвоена част от банков кредит или собствен финансов ресурс за финансиране на работите в размер на не по-малко от 1 000 000 лева (един милион лева) под формата на пари в брой и/или гарантирана неотменима кредитна линия, отпусната от банка;оборотна ведомост към последен финансово приключен месец - в случай на доказване на разполагаемост със средства в касата на дружеството на участника 3. Валидна застраховка за професионална отговорност на лицето (лицата), което ще осъществява проектирането за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им с лимит на отговорност, съответстващ на строежи втора категория –заверено копие; 4. Валидна застраховка за професионална отговорност на лицето (лицата), което ще осъществява строителството за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им с лимит на отговорност, съответстващ на строежи втора категория – заверено копие.
Минимални изисквания: 1. Специализираният оборот от изпълнени договори сходни с предмета на настоящата поръчка на участника за последните 3 (три) години, а именно: 2010, 2011 и 2012 година, да е в размер не по-малко от 15 000 000 лв. (петнадесет милиона лева) без ДДС. * Под „сходен с предмета” навсякъде в документацията следва да се разбира – изпълнение на инженеринг на дейности по строителство на нови или реконструкция на съществуващи ПСОВ на населени места и/или проектиране и строителство на нови и реконструкция на съшествуващи Пречиствателни станции за отпадни води на населени места. 2. Участникът трябва да разполага със свободни средства за финансиране на работите в размер на не по-малко от 1 000 000 лева (един милион лева) под формата на средстава по сметка, пари в брой,неусвоена част от банков кредит или друга приемлива форма на разполагаеми средства. В случай, че участникът участва като обединение /консорциум, изброените по-горе изисквания в т.1. и т.2. ще се прилагат за обединението (консорциум и др.) като цяло. 3. Участникът следва да има валидна застраховка за Професионална отговорност по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ (или еквивалентна) за строителя и за проектанта, с лимит на отговорност, съответстващ на строежи втора категория. В случай, че участникът участва като обединение /консорциум изискването по т. 3 важи за всеки един от партньорите в обединението (консорциум и др.) поотделно, при съобразяване на това кой от участниците ще изпълнява функциите на проектант и кой на изпълнител на СМР. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на което и да е от горните изисквания.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация Приложение Образец № 8, съдържаща: 1.СПИСЪК на изпълнените договори за инженеринг и/или строителство на ПОСВ за последните пет години считано от датата, определена като краен срок за подаване на офертите и 2.СПИСЪК на изпълнените договори за проектиране на ПСОВ, изпълнени през последните три години, считано от датата, определена като краен срок за подаване на офертите, включително стойностите, датите и възложителите/получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните обекти, като в препоръките да бъдат изрично посочени обхвата и обема на работа, капацитета на изпълнените работи в еквивалент жители , стойността, датата на започване и приключване на работата по договора и мястото (на строителството), както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. * Под „сходен предмет” навсякъде в документацията следва да се разбира – изпълнение на инженеринг на дейности по строителство на нови или реконструкция на съществуващи ПСОВ на населени места и/или проектиране и строителство на нови или реконструкция на съшествуващи Пречиствателни станции за отпадъчни води на населени места. 3. Списък на експерти, които ще изпълняват поръчката – попълнено Приложение Образец № 10. За всеки експерт от екипа се представят: 3.1. Декларация за съгласие за участие в екипа на съответния участник от всеки предложен проектант и експерт – попълва се Приложение Образец № 11; 3.2. Автобиография от всеки експерт – попълва се Приложение Образец № 12,задължително е да се впише позицията на лицето в екипа с приложени доказателства за професионален опит и квалификация: За лицата, участващи в проектирането – удостоверение за вписване в Регистъра на инженерите с пълна проектантска правоспособност към Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране. Ако участникът е чуждестранно лице, той може да докаже регистрацията си в Регистър на инженерите с ППП в държавата, в която е установен или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно националния му закон. За всички останали да се представят: - копие от трудови или осигурителни книжки; - копие от документа, удостоверяващ притежаваната професионална квалификация – диплом, удостоверение, сертификат; -служебни бележки; - препоръки от някой от участниците в процеса на строителството по смисъла на ЗУТ или от лицето, представляващо компанията, към която са работели лицата към конкретния момент на изпълнение, за всеки отделен проект; 4. Сертификат за въведена система за управление на качеството съгласно съответната система: ISO 9001:2008 (или по-нов) или еквивалентен – заверено от участника копие; 5. Сертификат за въведена система за управление на околната среда, съгласно съответната система: ISO 14001:2004 (или по-нов) или еквивалентен – заверено от участника копие; Възложителят приема еквивалентни сертификати,издадени от органи, установени в други държави - членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и опазване на околната среда.
Минимални изисквания: 1. Участникът за последните пет години да е изпълнил най-малко два договора за инженеринг на ПСОВ, като единият от тях е за ПСОВ за минимум 10 000 екв.жит. или през последните пет години да е изпълнил най-малко два договора за строителство на ПОСВ, като единият от тях е за ПСОВ за минимум 10 000 екв.жит. и през последните три години да е изпълнил най-малко два договора за проектиране на ПСОВ, като единият от тях е за ПСОВ за минимум 10 000 екв.жит. 2. Участникът трябва да разполага с екип от ключови експерти: 2.1. Ръководител на проекта – предложеният експерт е необходимо да притежава висше образование в сферата на строителството; с професионален опит (изпълнение и/или ръководство на проекти в областта на строителството) - не по-малко от 5 години; специфичен опит като ръководител на поне един подобен проект (ново строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт на ПСОВ на населени места). 2.2. Главен проектант по пречистване на отпадни води – предложеният експерт е необходимо да притежава висше образование, със специалност „В и К" или еквивалентна, притежаващ пълна проектантска правоспособност, с валидно удостоверение или еквивалентен сертификат (за чуждестранните участници) за текущата календарна година и стаж по специалността не по-малко от 5 години. 2.3. Екип от проектанти, притежаващи пълна проектантска правоспособност с валидни удостоверения или еквивалентни сертификати (за чуждестранните участници) за текущата календарна година, по следните части на инвестиционния проект: част „Технологична”; част „ВиК”; част „Конструкции”; част „Архитектура”; част „Машинна”; част „ОВК”; част „Електро”; част „КИПиА”; част „Геодезия”; част „Вертикална планировка”; част „ПБЗ”. част „Енергийна ефективност” част „Геология” част „Пожарна безопасност” 2.4. Началник обект – предложеният експерт е необходимо да притежава висше образование – специалност строителен инженер, машинен инженер, инженер-химик или аналогична; професионален опит по специалността не по-малко от 5 години; специфичен опит в изграждане на ВиК мрежи и/или пречиствателни съоръжения минимум 3 г. 2.5. Технически ръководители по части: архитектурно-строителна/ конструктивна, технологична/ ВиК, машинна и ОВК, Ел и КИП и А със средно или висше образование в сферата на строителството и професионален опит в строителството на обекти не по-малко от 5 години. 2.6. Участникът следва да има въведена система за управление на качеството и за опазване на околната среда, за дейности, сходни с обекта на поръчката съгласно съответните системи: - ISO 9001:2008 или еквивалентна; - ISO 14001:2004 или еквивалентна; ( за чуждестранните лица - еквивалентни или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и опазване на околната среда.) В случай, че участникът участва като обединение/консорциум, всеки член на обединението, който ще изпълнява строителство, трябва да притежава и двата сертификата, а останалите членове – най-малко сертификат за управление на качеството.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Сс – предложена себестойност на пречистената вода; тежест: 30
Показател: Си – предложен срок за изпълнение на поръчката ; тежест: 30
Показател: Ц – цена за изпълнение на поръчката ; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
31.01.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 50 BGN
Условия и начин на плащане

стойността на документацията се внася в касата на „Център за административно обслужване” при Община Тервел или се превежда по следната банкова сметка на Община Тервел:BG69UNCR96603127005219, BIC: UNCRBGSF,При закупуване на документацията заинтересованите лица задължително представят адрес, телефон, факс, електронна поща и лице за контакт, за верността на които носят отговорност.Възложителят изпраща документацията на участник, след като той е поискал това с нарочно писмо и е доказал , че е извършил превод на таксата за закупуване на документацията.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
10.02.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 11.02.2014 г.  Час: 14:00
Място

Зала заседателна на Община Тервел

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участници в процедурата или техни упълномощени представители,представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Оперативна Програма "Околна среда 2007-2013 г."

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.1.1) Орган, който отговаря за процедурите по медиация

Дирекция АПИО при Община Тервел, ул."Св.Св.Кирил и Методий" 8, Р.България 9450, Тервел, Тел.: 05751 2070, E-mail: tervel2000@yahoo.com, Факс: 05751 2391

Интернет адрес/и:

URL: www.tervel.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.12.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ