Версия за печат

00081-2013-0077

BG-Варна: Извършване, независимо с какви средства, на строителство, отговарящо на изискванията, указани от възлагащите органи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000093442

Община Варна, бул."Генерал Колев" №92, ет. 5, За: Йорданка Роева, Р. България 9000, Варна, Тел.: 052 820836, E-mail: op@varna.bg, Факс: 052 820846

Място/места за контакт: ОП "Инвестиционна политика"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.varna.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.varna.bg/.

Електронен достъп до информация: http://www.varna.bg/.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Строителство на водопроводни отклонения в кв. „Аспарухово“, гр. Варна

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Извършване, независимо с какви средства, на строителство, отговарящо на изискванията, указани от възлагащите органи 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
на територията на Община Варна- кв. „Аспарухово“
Код NUTS: BG331
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

При изпълнение на поръчката следва да се извърши строителство на водопроводни клонове в кв. „Аспарухово“, а именно: разваляне и възстановяване на бетонови плочи; изкопни работи, укрепване и разкрепване на изкопи; разкъртване на съществуваща настилка; временни огради; натоварване и извозване на строителни отпадъци на депо/ сметище; доставка и полагане на пясък и трошено- каменни фракции; доставка и монтаж на тръби и части; доставка и полагане на асфалтобетон и други строително- монтажни работи, съгласно одобрени инвестиционни проекти.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45231300, 45112400, 45233000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на преносни водопроводи и канализация
Изкопни работи
Строителни работи по изпълнение на основа на пътна настилка и настилка на пътища

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Приблизителният брой на водопроводните отклонения е както следва: - „Водопроводни отклонения в кв. „Аспарухово“, гр. Варна – СВО 520 броя, ф32, L=3900.00м -„Водопроводни отклонения в кв. „Аспарухово“, гр. Варна – СВО 56 броя, ф40, L=420.00м - „Водопроводни отклонения в кв. „Аспарухово“, гр. Варна – СВО 20 броя, ф50, L=150.00м -„Водопроводни отклонения в кв. „Аспарухово“, гр. Варна – СВО 20 броя, ф63, L=150.00м

Стойност, без да се включва ДДС
700000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

36

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

(1) Гаранцията за участие, определена по реда на чл.59, ал.2 от ЗОП, представена по реда на чл. 60 от ЗОП е 7000 лева (2) При условие, че участникът представи гаранция под формата на парична сума, същата следва да се внесе с платежно нареждане към бюджет по IBAN BG63CECB97903324129200, BIC CECBBGSF към “Централна Кооперативна Банка” АД – Варна на ОП “ИНВЕСТИЦИОННА ПОЛИТИКА”, Община Варна. (3) При условие, че участникът представи банкова гаранция за участие, същата следва да съдържа всички права на Възложителя по чл.61, ал. 2 от ЗОП и изрично посочните в чл.24, ал.2 от документацията за участие.Срокът на валидност на банковата гаранция трябва да не бъде по-кратък от срока на валидност на офертата, а именно 150 календарни дни, считано от последната обявена дата за подаване на оферти. (4) На основание чл.59 ал.3 от ЗОП, възложителят определя гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 % от стойността на договора, която следва да се внесе от спечелилия процедурата участник по сметка на възложителя или да представи банкова гаранция преди подписването на договора по реда на чл. 60 от ЗОП. (5) Ако Участникът представя Банкова гаранция за изпълнение на договора, то същата трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя. Срокът на валидност на банковата гаранция за изпълнение следва да бъде не по-малко от 24 /двадесет и четири/ месеца след изтичане срока на договора за изпълнение. (6) Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на Възложителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размера на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. (7) Внасянето на гаранцията за участие и изпълнение се извършва с платежно нареждане към бюджет по международен IBAN BG63CECB97903324129200, BIC CECBBGSF към “Централна Кооперативна Банка” АД – Варна на ОП “ИНВЕСТИЦИОННА ПОЛИТИКА”, Община Варна. Забележка: Банковите гаранции за участие и изпълнение следва да са адресирани до Община Варна,Общинско предприятие “Инвестиционна политика”– гр.Варна, бул. „Ген. Колев” №92, ет.5.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

(1) Финансирането за изпълнение на поръчката ще се осъществява от бюджета на Община Варна; облигационен заем; решения /програми/, одобрени и финансирани от Междуведомствена комисия за възстановяване и подпомагане към Министерски съвет, целеви средства, предоставени на Община Варна и други програми, в които Община Варна е участвала и има одобрение и потвърждение за финансиране за периода 2014 – 2017 год. (2)Отчитането на извършените строителни работи ще се извършва въз основа на: - Подписан акт обр.19 от инвеститорския контрол, удостоверяващ качеството на изпълнените работи и представена от изпълнителя оригинална фактура. - приемането на дейностите ще се осъществява чрез подписване на тристранен приемно-предавателен протокол между възложител, строител и инвеститорски контрол. -Изпълнението на непредвидени работи ще става с издаване на Нарeждания за промяна. Нарежданията за промяна ще се изготвят и подписват от Проектанта, Директор Дирекция „ИИБ“ и Инвеститорския контрол и трябва да бъдат добре обосновани и да включват становището на проектанта; описание на необходимостта от изработването на съответния вид работа; отделна количествена сметка подписана от проектанта; количествено- стойностна сметка подписана от изпълнител и инвеститорския контрол. Единичните цени ще бъдат тези от подписания договор. При необходимост от нова единична цена, се съставя анализ с показатели за ценообразуване и единични цени за видове механизация съгласно офертата „Предлагана цена“, а при липса на някой елемент на анализа разходите за изпълнение се доказват с фактури. (3) Всички видове работи, извършени при изпълнение на поръчката ще се изплащат от Възложителя на Изпълнителя при условията на: - завършена технология с всички необходими операции. - изпълнени предписания, предявени от инвеститорския контрол и правоимащите контролни органи; - спазване на действащите раздели от ПИПСМР за съответния вид работа; - налични сертификати за качество на влаганите материали и изделия; - при представена оригинална фактура от изпълнителя и акт обр.19. (4) Заплащането ще се извърши по банков път, след подписване на тристранен приемо- предавателен протокол между възложител, строител и инвеститорски контрол, при наличие на проверен и подписан от инвеститорския контрол Протокол обр.19 за действително изпълнените видове работи и представена от изпълнителя оригинална фактура, за всяко водопроводно отклонение поотделно.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

(1) Право на участие в откритата процедура имат всички български или чуждестранни физически или юридически лица, както и техните обединения. (2) Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице към офертата се представя копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на действие на договора.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

А. Плик №1 "Документи за подбор": 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата- Приложение №1 – подписан от участника; 2. Административни сведения за участника- Приложение №2- попълнен и подписан образец; 3. Заверено копие от документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, представен в официален превод на български език. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. В този случай се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението, подписан от лицата в обединението и задължително да посочва представляващият обединението. Документа за създаване на обединението следва ясно да описва видовете дейности, които ще изпълнява всеки член на обединението, както и дела им ; 4. Документ за внесена гаранция за участие. Срокът на валидност на банковата гаранция трябва да не бъде по-кратък от срока на валидност на офертата, а именно 150 календарни дни, считано от последната обявена дата за подаване на оферти 5. Декларация №1 – Приложение № 3, относно запознаване с условията на тръжната документация – попълнен образец 6. Декларация № 2- Приложение № 4 за отсъствие на обстоятелства по чл. по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. »a», » б», «в», «г«, «д«, ал.2, т.5 и ал.5, т.1 от ЗОП- попълнен образец; * Представят се собственоръчно подписани декларации от всяко едно от лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП.В случай, че участникът е обединение от няколко лица, декларацията се представя за всяко едно от тях от лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП. 7. Декларация № 3 - Приложение № 5 за отсъствие на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3, ал. 2, т. 1, т. 3 и ал. 5, т.2 от ЗОП - попълнен образец; * Представят се подписани декларации от лицата които могат самостоятелно да го представляват. 8. Декларация №5- Приложение № 9 - относно обстоятелства по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП – попълнен образец 9. Декларация №6- Приложение № 10 - относно обстоятелства по чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП – попълнен образец, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд - в случаите по чл. 28, ал.3. Органите, от които кандидатите или участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, са Национална агенция за приходите /НАП/ към Министерство на финансите; Национален статистически институт; Национален осигурителен институт /НОИ/; Министерство на околната среда и водите и прилежащите му регионални инспекции; Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“ и Агенция по заетостта, и двете към Министерството на труда и социалната политика. 10. Декларация №7- Приложение № 11 – във връзка с чл.58 от ЗОП– попълнен образец 11. Декларация №8 - Приложение № 12 за приемане клаузите на проекто-договора– попълнен образец 12. Декларация №9- Приложение №13 за извършен оглед - попълнен образец Съдържанието на Плик №1 се представя и на електронен носител. Изготвените и комплектовани документи – номерирани, подписани и подпечатани, се сканират и обединяват от участника в един общ файл. Файлът се записва на електронен носител, който се поставя в Плик №1, където се съдържа и хартиеният еквивлент на съответните документи. Продължава в Раздел VI.3 Допълнителна информация

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.Справка за оборота от строителни дейности, сходни с предмета на обществената поръчката (сходни с предмета на поръчката са ново строителство и/или основен ремонт и/или реконструкция и/или модернизация и/или разширение и/или рехабилитация на преносни/ разпределителни проводи/ мрежи и/или съоръжения и/или устройства към тях в областта на водоснабдяването и/или канализацията) общо за последните три години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността- образец 2. Документи доказващи, че участникът разполага с ликвиден работен капитал за финансиране на работите под формата на банкова референция и/или удостоверения от банки и/или кредитна линия или друга приемлива форма на разполагаеми средства 3. Декларация от участника, че ако бъде избран за изпълнител, преди подписване на договора за изпълнение ще предостави на Възложителя копие от валидна застраховка „Професионална отговорност” за строителство, по смисъла на чл.171 от ЗУТ и ще я поддържа за целият срок на договора– попълнен образец Забележка:при участие на чуждестранни участници, същите представят еквивалентен документ, съгласно законодателството на страната, където са установени.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участнкът да притежава оборот от строителни дейности, сходни с предмета на обществената поръчката (сходни с предмета на поръчката са ново строителство и/или основен ремонт и/или реконструкция и/или модернизация и/или разширение и/или рехабилитация на преносни/ разпределителни проводи/ мрежи и/или съоръжения и/или устройства към тях в областта на водоснабдяването и/или канализацията) общо за последните три години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си в размер не по- малък от 1 400 000 лева без ДДС. 2. Участникът трябва да разполага с ликвиден работен капитал за финансиране на работите в размер на не по- малко от 70 000 лева под формата на банкова референция и/или удостоверения от банки и/или кредитна линия или друга приемлива форма на разполагаеми средства *Мотиви: С оглед предмета на обществената поръчка, и начина на плащане /не е предвидено авансово и междинно плащане/ е необходимо участниците да докажат финансовите си възможности за обезпечаване на първоначалното възлагане по поръчката. 3. Участникът да декларира, че преди подписване на договора за изпълнение ще предостави на Възложителя копие от валидна застраховка „Професионална отговорност” за строителство, по смисъла на чл.171 от ЗУТ и ще я поддържа за целият срок на договора Забележка: Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, Документите по т.1 и т.2 се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор, включващи минимални изисквания за икономическото и финансовото състояние определени от Възложителя. Документите по т.3 се представят, от всеки участник в обединението, който ще изпълнява дейности, свързани със строителство. *Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискването към тях се прилага съобразно вида и дела на тяхното участие.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък във формата на попълнено Приложение (образец) на основните договори за дейности, сходни с предмета на обществената поръчка (сходни с предмета на поръчката са ново строителство и/или основен ремонт и/или реконструкция и/или модернизация и/или разширение и/или рехабилитация на преносни/ разпределителни проводи/ мрежи и/или съоръжения и/или устройства към тях в областта на водоснабдяването и/или канализацията), изпълнени през последните 5 (пет) години към датата, определена като краен срок за подаване на оферти . Списъкът следва да е придружен от препоръки за добро изпълнение, с посочени стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 2. Удостоверение и талон за вписване в Централния професионален регистър на строителя “Четвърта група: строежи от благоустройствената инфраструктура, хидротехническо строителство и опазване на околната среда“ - строежи от “Трета категория”- копие заверено от участника. 3.Сертификат на участника за въведена система за управление на качеството ISO 9001-2008 (или еквивалент, съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП) с обхват строителство и/или изграждане и/или ремонт и/или реконструкция и/или рехабилитация на водопроводни и/или канализационни мрежи и/или проводи - заверено от участника копие. 4.Сертификат на участника за въведена система за управление на Околната среда ISO 14001:2004 (или еквивалент, съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП) с обхват строителство и/или изграждане и/или ремонт и/или реконструкция и/или рехабилитация на водопроводни и/или канализационни мрежи и/или проводи -заверено от участника копие.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участникът да има изпълнен поне един договор сходен с предмета на обществената поръчка (сходни с предмета на поръчката са ново строителство и/или основен ремонт и/или реконструкция и/или модернизация и/или разширение и/или рехабилитация на преносни/ разпределителни проводи/ мрежи и/или съоръжения и/или устройства към тях в областта на водоснабдяването и/или канализацията) през последните 5 (пет) години към датата, определена като краен срок за подаване на оферти. 2. Участникът да притежава Удостоверение и талон за вписване в Централния професионален регистър на строителя “Четвърта група: строежи от благоустройствената инфраструктура, хидротехническо строителство и опазване на околната среда“ - строежи от “Трета категория”, съгласно изискванията на ЗКС и ЗУТ или ако участника в процедурата е чуждестранно ФЛ или ЮЛ да представи доказателства за регистрацията си в професионални и търговски регистри на държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно националния му закон. 3.Участникът да има въведена система за управление на качеството (или еквивалентни, съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП) с обхват строителство и/или изграждане и/или ремонт и/или реконструкция и/или рехабилитация на водопроводни и/или канализационни мрежи и/или проводи 4.Участникът да има въведена система за управление на Околната среда (или еквивалентни, съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП) с обхват строителство и/или изграждане и/или ремонт и/или реконструкция и/или рехабилитация на водопроводни и/или канализационни мрежи и/или проводи Забележка: Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, Документите по т.1 се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор, включващи минимални изисквания за техническите му възможности и квалификация определени от Възложителя. Документите по т.2, т.3 и т.4 се представят, от всеки участник в обединението, който ще изпълнява дейности, свързани със строителство. *Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискването към тях се прилага съобразно вида и дела на тяхното участие.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган/възложителя

Обявлението и документацията за участие в обществената поръчка са одобрени с Решение №4558/16.12.2013г. на Кмета на Община Варна.

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
17.01.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
27.01.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

150

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 28.01.2014 г.  Час: 10:00
Място

сградата на Общинско предприятие “Инвестиционна политика” при община Варна на адрес:гр.Варна, бул.”Ген. Колев” №92,ет.5.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Желателно е да присъства управителя на фирмата участник или упълномощено от него лице,представило пълномощно.Могат да присъстват и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представителите на горепосочените лица, желаещи да присъстват при отварянето на предложенията,е необходимо да представят следните документи:• За участници в процедурата– представляващ/и участника представят документ за самоличност•За упълномощените представители на участниците-документ за самоличност и пълномощно.•За представителите на средствата за масова информация - служебна карта или друг документ,удостоверяващ служебното положение,по силата на което лицето има право на присъствие.•За юридически лица с нестопанска цел– представляващия/ите юридическото лице с нестопанска цел,представят документ за самоличност.За упълномощените представители на юридическото лице с нестопанска цел-документ за самоличност и пълномощно. Продължение от Раздел VI Допълнителна информация (7) В изпълнение на чл. 69а, ал. 3 от ЗОП датата, часът и мястото за отваряне и оповестяване на ценовите оферти ще бъдат обявени в сайта на Община Варна www.varna.bg, рубрика "Обществени поръчки – профил на купувача'' в папка, обозначена с уникалния номер на съответната обществена поръчка в Регистъра на АОП, най-късно в деня, предхождащ деня на отваряне на ценовите оферти. (8) Сроковете за провеждане на процедурата са съкратени на основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП. (9)Внасянето на офертата се извършва в деловодството на ОП “ИНВЕСТИЦИОННА ПОЛИТИКА” при Община Варна– на адрес: гр.Варна, бул.”Ген. Колев” №92, ет.5; Забележка:При подаване на офертите, кандидат участниците да предвидят необходимото технологично време за обработване и регистриране на офертите, което е в рамките на 10 минути.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от Раздел III.2.1 Б. Плик №2: с надпис ”Предложение за изпълнение на поръчката”. Върху плика следва да се отбележи и фирмата на участника. Съдържанието на Плик №2 се представя и на електронен носител.Изготвените и комплектовани документи – номерирани, подписани и подпечатани, се сканират и обединяват от участника в един общ файл (pdf). Техническото предложение за изпълнение на поръчката- Приложение №14 и всички негови приложения на участника трябва да бъде предоставена и на формат на файла-*.doc .Файловете се записват на електронен носител, който се поставя в Плик №2, където се съдържа и хартиеният еквивлент на съответните документи. В случаи на несъответствия между магнитен и хартиен носител, ще се приема това на хартиения носител. В.Плик №3: с надпис „Предлагана цена”. Върху плика следва да се отбележи и фирмата на участника. Съдържанието на Плик №3 се представя и на електронен носител. Изготвените и комплектовани документи – номерирани, подписани и подпечатани, се сканират и обединяват от участника в един общ файл(pdf). Предлаганата цена- Приложение № 15 и всички нейни приложения на участника трябва да бъде предоставена и на магнитен носител формат на файла-*.doc, а количествено стойностната сметка и във формат *.xls). Файловете се записват на електронен носител, който се поставя в Плик №3, където се съдържа и хартиеният еквивлент на съответните документи. В случаи на несъответствия между магнитен и хартиен носител, ще се приема това на хартиения носител. ******* (1) Комплекта офертни документи не се закупува, същият в едно с инвестиционния проект по част „ВиК“ е публикуван в сайта на Община Варна www.varna.bg , рубрика "Обществени поръчки" – Профил на купувача в папка, обозначена с уникалния номер на съответната обществена поръчка в Регистъра на АОП и ще е достъпен в срок до 17.01.2014год. За участници, желаещи да се запознаят с целият Инвестиционнен проект и тръжната документация на хартиен носител, същите ще бъдат на разположение в ОП “Инвестиционна политика” при Община Варна– на адрес: гр.Варна, бул.”Ген. Колев” №92, ет.5; (2) В случай, че участниците имат нужда от разяснения по документацията за участие, те могат да отправят писмено своите питания на адреса, посочен в обявлението до 17.01.2014год. ; (3) В 4-дневен срок от постъпването на искането Възложителят ще публикува разясненията в сайта на Община Варна www.varna.bg , рубрика "Обществени поръчки" – Профил на купувача в папка, обозначена с уникалния номер на съответната обществена поръчка в Регистъра на АОП.; (4)В случай, на издаване на Решение за промяна на основание чл.27а от ЗОП, същите се публикуват в Регистъра на обществените поръчки и в сайта на Община Варна www.varna.bg , рубрика "Обществени поръчки" – Профил на купувача в папка, обозначена с уникалния номер на съответната обществена поръчка в Регистъра на АОП, както и променената документация, в случаите по чл.27а,ал.1 от ЗОП. (5) Основания за отстраняване на участник от процедурата: съгл. чл.69, ал.1 от ЗОП, включително наличието на обстоятелства по чл.47, ал.2, (без т.2, т.2а, т.4 и т.6) от ЗОП.; (6) За всяко заседание на Комисията по настоящата обществена поръчка, за което ЗОП позволява на участниците да присъстват, последните ще могат да получат информация в сайта на Община Варна www.varna.bg , рубрика "Обществени поръчки" – Профил на купувача в папка, обозначена с уникалния номер на съответната обществена поръчка в Регистъра на АОП.; Продължава в Раздел IV.3.8

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгл.чл.120,ал.5 и ал.6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.12.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ