00087-2013-0186
Технически редакции | ||
16.12.2013 13:40 ч. : | 16/12/2013 13:27 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
16.12.2013 13:40 ч. : | 16/12/2013 13:27 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Покупка
Доставки
Столична община, ул. "Московска" 33, За: Даниела Младенова, България 1000, София, Тел.: 02 9809866, E-mail: dmitkova@sofia.bg, Факс: 02 9809866
Място/места за контакт: д-я "Обществени поръчки и концесии", ул. "Париж"3, стая 4 - партерИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.sofia.bg.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Столична община, ул. "Московска" 33, За: фронт офис, България 1000, София, Тел.: 02 9377506
Място/места за контакт: фронт офисРегионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
„Доставка, монтаж и интегриране на Интелигентна система за управление на трафика” на Столична община във връзка с изпълнение на Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Регионално развитие 2007-2013 г.", Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ ВG BG161PO001/1.5-02/2011/001 „Операция 1.5 „Системи за устойчив градски транспорт”, сключен между Столична община и МРРБ"
Обявлението обхваща обществена поръчка
Предмет на настоящата обществена поръчка е: доставка, монтаж и интегриране на Интелигентна система за управление на трафика (ИСУТ) /Intelligent Transport Systems (ITS)/ на територията на Столична община, България.
34923000, 35711000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Доставка и монтаж на оборудване за 20 /двадесет/ броя кръстовища на територията на Столина община и 750 /седемстотин и петдесет/ превозни средства на масовия градски транспорт, необходимите за цялостното функциониране на системата компоненти и прилежащ софтуер.
НЕ
НЕ
23.06.2014 г.
I. гаранция за участие в обществената поръчка „Доставка, монтаж и интегриране на Интелигентна система за управление на трафика“ на Столична община във връзка с изпълнение на Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Регионално развитие 2007-2013 г.", Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ ВG BG161PO001/1.5-02/2011/001 „Операция 1.5 „Системи за устойчив градски транспорт”, сключен между Столична община и МРРБ" – 81 753 /осемдесет и една хиляди седемстотин петдесет и три / лева; представена в една от следните форми: - парична сума, внесени по сметка на Столична община IBAN BG 72 SOMB 9130 33 33008301, Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6, на името на Столична община, дирекция "Финанси";или банкова гаранция; Валидността на гаранцията за участие е до срока на валидност на офертата на участника. II.Гаранция за авансово плащане – представя се от Изпълнителя в срок до 60 календарни дни от подписване на договора, в размер на 20 % от стойността на договора. Гаранцията е във форма, приемлива за Възложителя. Гаранцията за авансово плащане се връща на Изпълнителя след извършена доставка, монтаж и интегриране на Интелигентна система за управление на трафика (ИСУТ) /Intelligent Transport Systems (ITS)/ на територията на Столична община, РБългария. ІІI.Гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 % от стойността по договора без ДДС, представена преди подписването му, в една от следните форми: -парични сума, внесени по сметка на Столична община IBAN BG 72 SOMB 9130 33 33008301, Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6, на името на Столична община, дирекция "Финанси"; или - банкова гаранция за срока на договора,издадена в полза на Възложителя; Валидността на гаранцията за изпълнение следва да бъде до подписване на окончателен приемателно-предавателен протокол от страните.
ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ изплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ договорената цената по договора поетапно както следва: ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ превежда на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ аванс в размер на 20 % /двадесет процента/ от стойността на договорената сума в срок до 30 /тридесет/ календарни дни след подписване на договора и представяне на фактури, придружени с гаранция за аванса във форма приемлива за Възложителя. Гаранцията за авансово плащане се връща на Изпълнителя след извършена доставка, монтаж и интегриране на Интелигентна система за управление на трафика (ИСУТ) /Intelligent Transport Systems (ITS)/ на територията на Столична община, РБългария. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ превежда на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ стойността на договорената сума в срок до 30 /тридесет/ дни след изтичане на срока за възражения за констатирани недостатъци по чл. 8 от проекта на договор и представяне на фактури от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, след приспадане на преведения аванс.
НЕ
В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Участниците в процедурата трябва да представят: Заверено от участника копие на документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице копието на документа се представя в официален превод.Когато не е представен единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние – оригинал или нотариално заверено копие. Чуждестранните юридически лица трябва да приложат в превод еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, който изрично съдържа информация за законният/те представител/и на участника.Забележка: Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице Документът се представя за всяко физическо или юридическо лице в обединението. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора. В споразумението за обединение трябва да бъде определено и посочено разпределението на дейностите между членовете при изпълнението на обществената поръчка, с което Участникът следва да съобрази представянето на документите по чл.56, ал.3 от ЗОП. Като минимум споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: 1.всички членове на обединението са солидарно отговорни, за изпълнението на целия договора; 2. всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението трябва да определят (упълномощават) едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката. В споразумението те трябва да определят и наименованието на участника. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата.Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1. Документите по ал.1, т.1 и 6 на чл. 56 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението 2. документите по ал.1, т. 4 и 5 на чл. 56 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6; Всеки подизпълнител трябва да представи документите по т. 31.2, т. 31.5, 31.6 и т. 31.7. от документацията за участие, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. От участие в процедурата се отстранява участник, за който е налице което и да е от обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 буква "а" - "д", т.2 и т.3 и ал.5, т.1 и т.2 от ЗОП.От участие се отстранява и участник за който е налице някое от обстоятелствата по чл.47,ал.2,т.1,т.2, т.2а, т.3, т.4 и т.5 от ЗОП. Когато участникът е обединение или предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, изискванията на чл.47, ал.1, т.1 буква "а" - "д", т.2 и т.3 , ал. 2 т.1,т.2, т.2а, т.3, т.4 и т.5 и ал.5, т.1 и т.2 от ЗОП, се прилагат за всички членове на обединението, съответно и за подизпълнителите.
За доказване на икономическото и финансовото си състояние участниците представят следните документи: 1 Заверени от участника копия от счетоводния баланс и отчетите за приходите и разходите за последните 3 (три) години (2010, 2011 и 2012 г.) когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. 2. Справка -декларация за оборота от проектиране, доставка и изграждане на интелигентни системи за адаптивно градско управление на трафика за 2010, 2011 и 2012 г. в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си ( Приложение № 6). Представянето на отчети за приходите и разходите и балансите не се изисква, когато същите са публикувани в Търговския регистър на Агенцията по вписванията.
Участникът в процедурата трябва да отговаря на следните изисквания за икономическо и финансово състояние: 1. реализиран специфичен оборот от проектиране, доставка и изграждане на интелигентни системи за адаптивно управление на градския трафик или с подобен на настоящата поръчка предмет общо за последните 3 /три/ години (2010, 2011 и 2012 г.) – минимум 20 000 000 /двадесет милиона/ лева общо за трите години.
За доказване на техническите възможности и квалификация участниците да представят:1. Списък на договори, с който се доказва покриването на минималното изискване по т. 1. (Приложение № 7). Списъкът се придружава от препоръка/и от клиент (референция) в които да бъде посочена цялата информация, доказваща, че поръчката включва:-Система за адаптивно градско управление на трафика за минимум 20 /двадесет/ кръстовища;-Решение за приоритизиране на превозни средства от обществения транспорт за минимум 20 /двадесет/ кръстовища;-Портал за подаване на сигнали от граждани за състоянието на движението по пътищата, за пропуски в организацията на движението и за безопасността на пътната инфраструктурата или система от подобен характер; Участникът следва да е изпълнил договора в качеството му на главен изпълнител или партньор на обединение. 2. Списък на договори, с който се доказва покриването на минималното изискване по т.2. (Приложение № 7). Списъкът се придружава от препоръки за добро изпълнение.3. Списък на договори, с който се доказва покриването на минималното изискване по т.3. (Приложение № 7). Списъкът се придружава от препоръки за добро изпълнение.4. Документи за доказване на професионалната квалификация и опита за всеки от ключовите експерти:•Списък на екипа от експерти, които участникът ще използва при изпълнението на обществената поръчка (Приложение № 8),придружен от копие на съответните документи изискани за всеки от експертите: саморъчно подписана професионална автобиография; декларация за съгласие от страна на експерта за участие в екипа на участника за времето на целия период на изпълнение на поръчката– с нотариално удостоверяване подписа на експерта. ;препоръки от клиент/и за доказване на опита на конкретния експерт на подобна на изискваната позиция за подобен на поръчката проект; Копия от дипломи – за доказване на професионалната квалификация и правоспособност;За доказване на професионален опит - копие на трудова /осигурителна/ книжка, удостоверения, препоръки от работодател или др.;Копия на сертификати, удостоверения, дипломи за преминато обучение или документ за издържан обучителен курс;• За Кл. Е № 5: копие на сертификат/диплома за преминат курс на обучение, доказващи квалификацията на експерта, издаден от някой от производителите на технологии за управление на трафика;За квалифицираните работници – списък (Приложение № 9);За проектантите в екипа – и копие на удостоверение за проектантска правоспособност и регистрация в Регистъра на инженерите с проектантска правоспособност към Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране (КИИП) или съответен регистър на държавата, в която са установени, издаден от конкретната институция.5. Списък на техническо оборудване за изпълнение на предмета на поръчката (Приложение № 10) и доказателства за възможността на участника да използва тази механизация – справка за дълготрайните материални активи-собственост на участника и/или копие от договори /в това число и предварителни/, които осигуряват правото на участника да ползва механизацията за изпълнение на поръчката например договори за наем, за лизинг и други. 6. Копие на валидни сертификати по т.6
Участник в процедурата трябва да отговаря на следните изисквания за технически възможности и квалификация: 1 опит в областите, свързани с предмета на поръчката: Участникът да е изпълнил мин. 1 договор за детайлно проектиране доставка и изграждане на интелигентна система за адаптивно градско управление на трафика, която трябва да включва: -Система за адаптивно градско управление на трафика за минимум 20 кръстовища;-Решение за приоритизиране на превозни средства от обществения транспорт за минимум 20 кръстовища;-Портал за подаване на сигнали от граждани за състоянието на движението по пътищата, за пропуски в организацията на движението и за безопасността на пътната инфраструктурата или система от подобен характер;за последните 3 год., считано до датата за подаване на офертата. Участникът следва да е изпълнил договора в качеството му на главен изпълнител или партньор на обединение. 2. опит в изготвяне на работни/технически проекти на телекомуникационни обекти, осигуряващи пренос на данни. Участникът да е изпълнил или да изпълнява към момента мин. 1 договор за изготвяне на работни/технически проекти на телекомуникационни обекти, осигуряващи пренос на данни за последните 3 г., считано до датата за подаване на офертата. Участникът следва да е изпълнил договора в качеството му на главен изпълнител или партньор на обединение.3. опит в изпълнението на монтаж на телекомуникационни обекти, осигуряващи пренос на данни. Участникът да е изпълнил миним 1 договор за изпълнение на монтаж на телекомуникационни обекти, осигуряващи пренос на данни за последните 3 г., считано до датата за подаване на офертата. Участникът следва да е изпълнил договора в качеството му на главен изпълнител или партньор на обединение.4. Участникът трябва да осигури екип за изпълнение на поръчката, който да отговаря на следните минимални изисквания:4.1 Кл. Е.№ 1. „Ръководител на проекта“.Квалиф. -Висше образование;-минимум 10 години опит в управлението на проекти,като ръководител или младши ръководител на проект от подобен характер и естество на настоящата процедура;-добри познания, отнасящи се към методологии за решаване на проблеми;-добри познания на управлението чрез методологии на цели;Да притежава дипломи за обучение или сертифициране, референция/и от работодател както и др. по преценка на участника.4.2. Кл. № 2. „Системен архитект“. Квал.-Висше образование;-опит като системен архитект в изпълнението на подобен проект - представя се референция от клиент; напреднала компетенция и познания по архитектурна рамка /architecture framework/ за развитие на корпоративни архитектури; (архитектурна рамка установява обща практика за създаване, интерпретиране, анализ и използване на архитектурни описания в определена област на приложение) да притежава TOGAF или еквивалентен сертификат -напреднала компетенция и познания в методите за оценка и контрол на риска в IT системи да притежава сертификат - Certified in Risk and Information Systems Control (CRISC) или Management of Risk Foundation/Practitioner/, или еквивалент;-добри познания на международна методика на одит на информационни системи- да притежава сертификат Certified Information Systems Auditor или еквивалент;-добри познания, отнасящи се към ИТ добри практики за привеждане на ИТ услуги към реални бизнес нужди да притежава сертификат - IT Infrastructure Library (ITIL) или еквивалент.4.3. Кл. Е. № 3. „Технически координатор“.Квалиф.-Висше образование;-опит като технически координатор в изпълнението на подобен проект- представя се референция от клиент;-да има минимум 3 г. опит в работата със специализиран софтуер за симулация на трафика, който да е 100% съвместим с използваният софтуер от СО - PTV Vissim и да притежава PTV Vissim сертификат/диплома за преминат курс на обучение-да има практически опит с инсталирането и настройката на предлаганите трафик контролери и да притежава сертификат/диплома за преминат курс на обучение,издаден от производителя на предлаганите контролери;
Открита
НЕ
ДА
Обявление за предварителна информация
ДА
Желаещите да закупят документация за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да направят това в Столична община всеки работен ден на ул. "Париж" № 3, ст. 1, след заплащането и в касата на ул. "Париж" №3, ет. 2, стая № 201. Касата е с работно време от понеделник до петък от 10.00 ч. до 12.00 ч. и от 14.00 ч. до 16.00 ч., а в последния работен ден на всеки месец - от 10.00 ч. до 12.00 ч. Може да се заплати и по банков път, по сметка в лева : IBAN: BG 81 SOMB 9130 31 33 00 83 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”. От датата на публикуване в регистъра на Агенция по обществени поръчки ще бъде предоставен пълен достъп до документацията за участие в процедурата на адрес www.sofia.bg
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
180
ул. "Париж" 3
Могат да присъстват участниците в процедурата, или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. Датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, ще бъде обявена на интернет страницата на СО-www.sofia.bg, два дни преди тяхното отваряне.
НЕ
ДА
Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.5-02/2011/001 „Операция 1.5 „Системи за устойчив градски транспорт” между Столична община и МРРБ"
Продължение от Раздел III т.2.3. Технически възможности: Минимални изисквания 4.4. Кл. Е. № 4. „Експерт по сигурността на приложенията“.Квалиф. -Висше образование; -компетентност, отнасяща се за приложения за сигурност и управлението на информационната сигурност ;-да притежава следните сертификати:Certified Secure Software LifeCycle Professional или еквивалент;Certified Information Systems Security Professional или еквивалент;4.5. Кл.Е № 5. „Координатор за обучението“. Квалиф.-Висше образование; - да притежава квалификация за обучение по управление на трафика (traffic management trainer), обучение по сигурност и обучение за управление на проекти - да притежава сертификат/диплома издаден от Microsoft, Oracle или IBM като оторизиран преподавател по главни IT технологии.-да притежава следните сертификати:EC-Council Certified Ethical Hacker Trainer или еквивалент;Project Management Trainer или еквивалент;4.6. Кл.Е № 6. „Експерт по тестове на сиурността“.Квалиф.-Висше образование; - да притежава необходимата кавалификация за тестове на сигурността;-да притежава следните сертификати:лицензиран Penetration Tester или еквивалент;Offensive Security Certified Professional или еквивалентен;Certified Ethical Hacker или еквивалентен;EC-Council Security Analyst или еквивалентен;4.7. Кл.Е № 7. „Експерт телекомуникации“.Квалиф. -инженер телекомуникации с образователно-квалификационна степен „Бакалавър”; специалност: “Телекомуникации“ или еквивалентна.-Професионален опит: Най-малко 5 год. по специалността, след придобиването на образованието;4.8. Участниците трябва да разполагат с квалифицирани работници, обезпечаващи изпълнението на поръчката: - монтьори електронно телекомуникационно оборудване – минимум 5 лица;- техник кабелни линии – минимум 3 лица.4.9. Участниците трябва да разполагат с минимум по един проектант със следните специалности: “Електрообзавеждане” или еквивалентна и “Електронна и телекомуникационна техника” или еквивалентна. Проектантите трябва да притежават проектантска правоспособност и да са регистрирани в Регистъра на инженерите с проектантска правоспособност към Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране (КИИП) или съответен регистър на държавата, в която са установени.5. Участниците трябва да притежават необходимото техническо оборудване и приложим софтуер за изпълнението на обществената поръчка:-специализирани автомобили с кран - минимум 1 /един/ брой;-изкопна машина - минимум 1 /един/ брой;-автовишка – минимум 3 /три/ броя-вибрационна плоча за уплътняване – 3 /три/ броя-ръчни къртачи за бетон – 2 /два/ броя-фугорез за изрязване на бетон и асфалт – 2 /два/ броя - софтуер за симулации, съвместим с ползваният от Столична община /PTV Vissim/ - собствен или право за ползване на такъв.6. Участникът да е внедрил следните системи и да притежава валидни сертификати:- ISO 9001:2008 за управление на качеството като обхвата на сертификата трябва да включва като минимум управлението на ИТ процеси или еквивалент;- ISO 27001:2005 система за управление на сигурността на информацията като обхвата на сертификата трябва да включва като минимум управлението на ИТ процеси или еквивалент;
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Жалба срещу решението за откриване/промяна може да се подава в сроковете и при условията, регламентирани в чл. 120, ал. 5, т.1 и ал. 6 от ЗОП
16.12.2013 г.