Версия за печат

02538-2013-0432

BG-Несебър: 25 - Услуги на здравеопазването и социалните дейности

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 1218173090656

Районна прокуратура, гр.Несебър, ул."Иван Вазов" № 23, За: Севдалина Колева Станева, България 8230, Несебър, Тел.: 0554 45791, E-mail: rp_nessebar@prb.bg, Факс: 0554 45089

Място/места за контакт: Петрана Василева Райкова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.prb.bg/rpnessebar.

Адрес на профила на купувача: http://www.prb.bg/rpnessebar.

Електронен достъп до информация: http://www.prb.bg/rpnessebar.

Електронно подаване на оферти и заявления: http://www.prb.bg/rpnessebar.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: надзор за законност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: Извършване на периодични медицински прегледи за нуждите на Районна прокуратура гр.Несебър

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 25 (25 - Услуги на здравеопазването и социалните дейности)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
- извършване на профилактични медицински прегледи следва да се осъществява в гр. Несебър.
Код NUTS: BG341
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на обществената поръчка включва изпълнението на услуги и дейности,свързани с осигуряване изпълнението на задълженията на работодателя, съгласно изискванията на КТ, ЗЗБУТ, Наредба №3 от 28.02.1987г за задължителни предварителни и периодични медицински прегледи на работниците и Наредба № 7 от 15.08.2005г за минималните изисквания за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд при работа с видеодисплеи. Съдържанието на задължителните периодични медицински прегледи и изследвания е определено съгласно Приложение №5 към Наредба № 3 /1987г и предписания от обслужващата Служба по трудова медицина.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

85141000

Описание:

Услуги, предоставяни от медицински персонал

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обществената поръчка обхваща персонала на Районна прокуратура Несебър - 14 /четиринадесет/щатни бройки

Стойност, без да се включва ДДС
518 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 1%/един процент/ от прознозната стойност на поръчката без ДДС и е в размер на 5.18 лв./пет лева и 18 стотинки/. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми:а/парична сума, платима по следната банкова сметка на Районна прокуратура гр.Несебър: Уникредит Булбанк-клон Несебър, Банков код BIC: UNCRBGSF , Банкова сметка IBAN:BG57UNCR70003320908892 . Като основание за внасяне на сумата, в платежния документ да е посочен номера на решението за откриване на процедурата за която се внася гаранцията. б/ безусловна и неотменима банкова гаранция за участие в оригинал, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец Приложение№3.1, представен към документацията и валидна най-малко 30/тридесет/ дни след изтичане срока на валидност на офертите.Образецът е примерен и в случай, че съответната банка ползва собствени образци е важно те да са съобразени с изискванията на ЗОП и на Възложителя. Гаранцията за участие в процедурата се задържа и освобождава от възложителя при условията на чл.61 и чл.62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 %/ три процента/ от стойността на договора без ДДС. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми:а/парична, платима по следната банкова сметка на Районна прокуратура гр.Несебър: Уникредит Булбанк клон-Несебър, Банков код BIC: UNCRBGSF , Банкова сметка IBAN:BG57UNCR70003320908892 .В платежния документ, като основание за внасяне на сумата, да е посочен номера на решението за определяне на изпълнител на поръчката. б/ оригинал на банковата гаранция за изпълнение на договор, издадена в полза на възложителя, съгласно образец/Приложение № 3.2/, представен към документацията и валидна най-малко 30/тридесет/ дни след прекратяване на договора. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава от възложителя в съответствие с условията на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Бюджетното финансиране.Плащането се извършва в български лева, по банков път, по сметка на изпълнителя, при услови и срокове, посочени в документацията за участие и сключения договор за изпълнение на поръчката.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Посочената от възложителя обща численост на персонала подлежи на промяна по време на изпълнение на поръчката, след изрично писмено уведомление от Възложителя при структурни промени или при напускане или назначаване на служители.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва всеки, който отговаря на изискванията на Възложителя, посочени в документацията за участие и за когото не са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1 ,ал.2,т.1 -т.5 и ал.5 от Закона за обществените поръчки/ЗОП/.За целта участниците попълват декларации по образци от Възложителя.Участниците в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да бъдат лечебни заведения за извънболнична или болнична помощ. Лечебните заведения следва да отговарят на регламентираните в закона условия за придобиването на правоспособност за осъществяване на предоставените от тях медицински услуги.За целта се предоставят заверени копия от документи съгласно раздели ІІ и ІІІ от Закона за лечебните заведения подробно описани в документацията.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Във връзка с минималното изискване на Възложителя, участниците да са реализирали общ оборот и оборот от услугите,сходни с предмета на поръчката- общо за последните 3 приключени финансови години– (2010 г. , 2011 г. и 2012 г.) в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си в размер на 2.5 пъти от прогнозната стойност за която участникът участва, следва да се представи:Заверена справка за оборота от услугите, които са предмет на поръчката, за последните три години- 2010,2011г. и 2012г. в зависимост от датата, на която участникът е учреден или започнал дейността си Приложение 2.1. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по тази точка се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл.25, ал.2,т.6 от ЗОП - минимални изисквания за икономическото и финансово състояние. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите по тази точка, които са на чужд език, се представят и в превод.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът в настоящата процедура трябва да е реализирал общ оборот и оборот от услуги, които са предмета на поръчката - общо за последните 3 приключени финансови години/2010,2011г. и 2012г./ в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си в размер на 2.5 пъти от прогнозната стойност на поръчката, за която учасникът участва.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Във връзка с минималното изискване на Възложителя - през последните 3 години/ 2010г.,2011г. и 2012г./ участникът да е изпълнил минимум 2 (два) договора, сходни с предмета на поръчката, да се представи списък на основните договори за услуги, сходни с предмета на поръчката. включително стойностите, дати и получателите придружени от препоръки за добро изпълнение, съгласно образец-Приложение № 2.2 към документацията за участие в процедурата. 2. Във връзка с минималното изискване на Възложителя участникът да може да осигури квалифициран екип от специалисти, оборудване и апаратура за осъществяване предмета на обществената поръчка следва да посочи лицата,които ще отговарят за извършване на медицинските прегледи - предмет на поръчката/ Приложение 1 към документацията за участие в процедурата/. Участникът може да използва ресурса на други физически лица или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие, че докажат, че ще имат на разположение този ресурс - Декларация /свободен текст/

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът да има изпълнени през последните три години / 2010г., 2011г. и 2013г./ минимум два договора, сходни с предмета на поръчката и с оглед изпълнението им да са дадени препоръки за добро изпълнение. Участникът да може да осигури необходимия квалифициран екип от лекари- специалисти,оборудване и апаратура с оглед изпълнението на поръчката. Участникът може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнението на поръчката, при условие, че докаже, че ще има на разположение този ресурс.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
13.01.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
22.01.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 24.01.2014 г.  Час: 10:00
Място

гр.Несебърул."Иван Вазов "№23

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

гр. Несебър ,ул.Иван вазов "№ 23 Районна прокуратура Несебър Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридическите лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: htto:/www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.12.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ