Версия за печат

00028-2013-0039

BG-София: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 831661388

Министерство на регионалното развитие, ул. "Св.Св. Кирил и Методий" № 17-19, За: Лилия Спасова, Р.България 1202, София, Тел.: 02 9405413, E-mail: LSpasova@mrrb.government.bg, Факс: 02 9405413

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.mrrb.government.bg.

Адрес на профила на купувача: www.mrrb.government.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: Регионално развитие

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Специализирани консултантски услуги за подпомагане на асоциациите по ВиК и ВиК операторите при актуализиране на списъци на активи и изготвяне на административни и технически документи, договори, доклади, справки и анализи”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 12 (12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
На територията на Р.България
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Целта на процедурата е да се избере екип от експерти за текущо подпомагане дейността на асоциациите по ВиК и 51 ВиКО на обособените територии съгласно Решение № РД-02-14-2234/22.12.2009г. на министъра на РР (Приложение № 2), за които се разработват регионални генерални планове за ВиК от МРР, за предоставяне на специализирани консултантски услуги при актуализация на списъци на активи съгласно ЗВ; адаптиране на договора-образец за стопанисване, поддръжка и експлоатация на ВиК системи и приложенията към него за нуждите на конкретните АВиК и ВиКО и изготвяне на административни документи, становища, анализи, доклади. Основни дейности, свързани с изпълнението на поръчката: 1)изготвяне на актуални към 31.12.2013 г. списъци на ВиК активи публична общинска и публична държавна собственост за всички 51 ВиКО, съгласно Приложение 2 от настоящата документация, в цифров вид и на хартиен носител, попълване на документи и протоколи свързани с разделяне на собствеността между държавата и общините, и предаването за стопанисване, поддръжка и експлоатация на ВиКО, съгласно § 29 от преходни и заключителни разпоредби към Закона за изменение и допълнение на Закона за водите; 2) адаптиране на договора-образец (и приложенията към него) за стопанисване, поддръжка и експлоатация на ВиК системи съгласно чл. 198о от ЗВ, в съответствие с методически указания на МРР за всяка конкретна АВиК и ВиКО; 3) изготвяне на пакет от образци на административни документи, необходими за функционирането на АВиК, включващ: длъжностни характеристики (5 бр.), вътрешни правила (1 бр.), проект на бюджет (1 бр.), проект на отчет за бюджет (1 бр.), проект на годишен план за работата (1 бр.), правила за работа на консултативни съвети (1 бр.), трудов (1 бр.) и граждански (1 бр.) договор; 4) представяне на разработените и одобрени от Възложителя документи по Дейности 1, 2 и 3 на общи събрания и срещи на асоциациите по ВиК ; 5) изготвяне на текст на две публикации (статии) и две съобщения до медиите за популяризиране на указаните специализирани консултантски услуги на АВиК и ВиКО;

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

71800000

Описание:

Консултантски услуги в областта на водоснабдяването и отпадъчните води

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изпълнителят представя завършен краен продукт – встъпителен, тримесечен (календарен) и окончателен доклад и приложения към тях в сроковете по т. 6.3 от Техническата спецификация, в писмен вид и на електронен носител, като ги завежда в деловодството на МРР и ги адресира до директора на дирекция „Водоснабдяване и канализация“. Крайните продукти се предоставят в 2 (два) оригинала на хартиен и 1 (един) на електронен носител (CD)

Стойност, без да се включва ДДС
600000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

15.12.2014 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите се представят в една от следните форми: • депозит на парична сума; • банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът, респективно определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по IBAN BG 24 BNBG 9661 3300 1663 01 BNBGBGSD /БНБ/. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията за участие е в размер на 5500,00 (пет хиляди и петстотин) лева. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС. Ако Участникът представя Банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на Банкова гаранция (за участие в процедурата, респ. за изпълнение на поръчката). Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя, подписано от представляващия търговското дружество на Възложителя. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 15 дни след изтичане срока на валидност на оферта на участника. Валидността на гаранцията за изпълнение следва да бъде не по-малко от 30 дни след изтичане срока на договора. Участниците могат да представят и банкова гаранция по образец на обслужващата ги банка, стига тя да съдържа цялата необходима информация. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на Възложителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането на възнаграждението се извършва както следва: 1. след представяне и одобрение на встъпителния доклад, приемо-предавателен протокол за приемането на доклада от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ или негови представители без забележки и одобрен от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ “Акт за заплащане на извършени дейности” (по образец на МРР); 2. на календарно тримесечие след изготвяне и приемане на тримесечен /календарен/ доклад и приложения към него, включващи всички изготвени за периода на отчитане документи по т.6.2.2 от Техническата спецификация , приемо-предавателен протокол за приемането на крайния продукт от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ или негови представители без забележки и одобрен от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ “Акт за заплащане на извършени дейности” (по образец на МРР); 3. след представяне и одобрение на окончателния доклад, приемо-предавателен протокол за приемането на доклада от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ или негови представители без забележки и одобрен от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ “Акт за заплащане на извършени дейности” (по образец на МРР).

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Когато участникът е обединение на физически и/или юридически лица не се изисква създаване на юридическо лице при подаване на оферта за участие в процедурата. Когато участникът, определен за Изпълнител, е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва след като Изпълнителят представи пред Възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, копие от документ за самоличност, когато участникът е физическо лице;Договор или споразумение за учредяване на обединението (оригинал или нотариално заверено копие), когато участникът е обединение, което не е юридическо лице. В този случай документите по чл.56, ал.1, т.1 и т.6 се представят от всяко физическо или юрид. лице, включено в обединението. При участници обединения следва да се представи документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващия. Когато участникът в процедура е чуждестранно юридическо лице или техни обединения - документ за регистрация съобразно националното му законодателство. Документът се представя и в официален превод;Когато не е представен единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние - заверено копие, издадено не повече от 2 месеца преди датата на отваряне на офертите.Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. 2.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от "а до д" и ал. 2, т.2а - първо предложение и т.5 от ЗОП; 3.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.2, т.3 и ал. 2, т.1 , т.3 и т.4 от ЗОП; 4.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП ; 5.Декларация за приемане условията в проекта на договора;6.Документ удостоверяващ наличието на гаранция за участие. 7. Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП; 8. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител.9. Декларация за за отсъствие на обстоятелства по член 106, параграф 1 от Регламент (ЕС, ЕВРАТОМ) № 966/2012 НА ЕВРОПЕЙСКИЯ ПАРЛАМЕНТ И НА СЪВЕТА от 25 октомври 2012 относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза и за отмяна на Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета. След представяне на допълнителни документи по чл. 68, ал.8 и9 отЗОП и прегледа им, от участие в процедурата се отстранява участник, който не е представил някой от необходимите документи по чл.56 от ЗОП; за когото са налице обстоятелства по чл. 47,ал.1, т.1 б. от "а до д",т.2 и т.3 и ал.2, т.1, т. 2а-първо предложение, т.3,т.4 и т.5 (е обявен в несъстоятелност, е в производство по ликвидация, има задължения по смисъла на чл. 162, ал.2, т.1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към общината, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако не е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социално осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която участникът е установен;е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл.313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки, който има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребинанащи чужденци през последните до 5 години) и ал. 5 от ЗОП; който е представил оферта, която не отговаря на предварителните условия на възложителя; който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 от ЗОП; за когото е установено по реда на чл.68, ал.11 от ЗОП, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.) Копие от баланса и отчета за приходите и разходите на участника за последните 3 /три/ години, оформени съгласно ЗС, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; (заверено от участника копие) Забележка: Участниците не са длъжни да представят заверено копие от годишните финансови отчети в случаите, когато те са обявени в Търговския регистър. Горното изискване е приложимо за чуждестранни участници, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. 2) Информация по чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП за общия оборот за последните 3 (три) финансово приключени години, в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си, подписана от представляващия участника по Образец № 18 от документацията за участие в процедурата. * Тази декларация се попълва от участник, чиито части от ГФО не подлежат на публикуване или от които не е виден общия оборот. * В случай, че участникът е обединение на физически и/или юридически лица, което не е юридическо лице, документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът да има оборот от дейността си общо за предходните 3 (три) финансово приключени години (2010, 2011, 2012) в размер на 600 000,00 лева (шестстотин хиляди) лева без ДДС. * В случай, че участникът е обединение на физически и/или юридически лица, което не е юридическо лице, горепосочените изисквания се прилагат за обединението като цяло. * Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискването се прилага в зависимост от вида и дела на тяхното участие.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на основните договори за услуги сходни с предмета на настоящата поръчка, изпълнени през последните 3 години - по Образец № 10 от документацията за участие в процедурата, считано до крайния срок за подаване на офертите. * Под услуги, сходни с предмета на поръчката се считат: предоставяне на консултантски услуги в поне една от следните области: бизнес-планиране и управление в отрасъл ВиК; качество на ВиК услугите; правна и регулаторна рамка в отрасъл ВиК; експлоатация, управление и финансиране във ВиК отрасъла; стратегически политики във водния сектор и/или: Дейности свързани с: разработка на нормативни и регулаторни актове за водния сектор; стратегически документи за развитие, управление и инвестиции във водния сектор или еквивалент. За доказване на техническите възможности, участникът следва да представи препоръки от предишни възложители с указване на вида и на обема на извършените дейности, дата и място на изпълнението, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. Препоръките се представят като заверени от участникът копия. Участникът следва да изготви и представи кратка анотация за досегашната си дейност по предмета на поръчката, изясняваща неговите възможности. 2. Списък на екип от експерти, ангажирани за изпълнение на поръчката - попълва се и се подписва по приложения към настоящата документация Образец № 13, придружен със заверени от участника копия на: • копия от дипломи за завършено висше образование и документи за придобита допълнителна квалификация; • удостоверение за придобита юридическа правоспособност (за ключови експерти 3,4 и 5); • сертификати, лицензи, свидетелства и др. документи, от които възложителят да установи по несъмнен начин, че предложеният екип има необходимия изискван опит и квалификация в областите от предмета на поръчката. • за всеки член от екипа се представя професионална автобиография по Образец № 14 от документацията за участие в процедурата и списък на изпълнени разработки или проекти в областта на предмета на поръчката, в изработването на които е участвал. Списъкът следва да е придружени от копия на референции. • Опитът в посочената сфера се доказва и с представяне на копия на трудови, осигурителни книжки или други еквивалентни документи, от които да става видно заеманите позиции и периода на заемането им. * Всеки предложен ръководител на екип и експерт може да участва само в екипа на един участник в процедурата.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участникът следва да докаже опит в предоставянето на правно-консултантски услуги по изпълнение на поне 3 (три) договора за услуги сходни с предмета на настояща- та поръчка през последните 3 (три) години, считано до крайния срок за подаване на офертите.* Под услуги, сходни с предмета на поръчката се считат: предоставяне на консулт. услуги в поне една от следните области: бизнес-планиране и управление в отрасъл ВиК; качество на ВиК услугите; правна и регулаторна рамка в отрасъл ВиК; експлоатация, управление и финансиране във ВиК отрасъла; стратегически политики във водния сектор и/или: Дейности свързани с: разработка на нормативни и регулаторни актове за водния сектор; стратегически документи за развитие, управление и инвестиции във водния сектор или еквивалент. При изпълнението на дейностите и постигането на резултатите Изпълнителят следва да формира постоянен екип от експерти, както и при необходимост, да привлече други експерти (неключови) със специф. опит в областите на разработ. Постоянният екип трябва да включва мин. ръководител на екипа и осем ключови експерти. Изискванията към квалификацията:Ръководител на екипа – следва да има квалиф., общ и специф. проф. опит, свързан с предмета на поръчката, както следва: • Висше иконом. образов. и/или висше образование в област „Водоснабдаване и канализация“ или еквивалент; 10 (десет)год. проф. опит по специалността; • Проф. опит по специал.в структури, свързани с управл., регулацията и развитието на отрасъл ВиК или предостав. на ВиК услуги мин. 5 (пет) год.или опит в изпълн. на мин. 3 (три) проекта сходни с предмета на настоящата поръчка; Ключов експерт 1 – следва да има квалиф., общ и спец. проф. опит, свързан с предмета на поръчката, както следва:• Висше образов. в област „Водоснабдаване и канализация“ или еквивалент;• 5 (пет) год. проф опит по специал.; • Проф. опит по специалн. в структури, свързани с управлението, регулацията и развитието на отрасъл ВиК или предоставянето на ВиК услуги мин. 3 (три) год. или опит в изпълнението на мин. 2 (два) проекта сходни с предмета на наст.поръчка; Ключов експерт 2 – следва да има квалиф., общ и специф. проф. опит, свързан с предмета на поръчката, както следва: • Висше образов. в обл. „Водоснабдаване и канализация“ или еквивалент; • 5 (пет) год. проф. опит по специалността; • Проф. опит по специал. в структури, свързани с управлението, регулацията и развитието на отрасъл ВиК или предостав. на ВиК услуги мин. 3 (три) год. или опит в изпълнението на мин. 2 (два) проекта свързани с отрасъл ВиК. Ключов експерт 3 – следва да има квалиф., общ и специф. проф. опит, свързан с предмета на поръчката, както следва: • Висше юрид. образование; • Юридически стаж не по-малко от 5 (пет) год.; • Проф. опит в изпълн. на мин.1 (един) проект свързан с отрасъл ВиК. Ключов експерт 4 – следва да има квалиф., общ и спец. проф. опит, свързан с предмета на поръчката, както следва: • Висше юридическо образов.; • Юридически стаж не по-малко от 5 (пет) год.; • Проф. опит в изпълн. на мин.1 (един) проект свързан с отрасъл ВиК. Ключов експерт 5 – следва да има квалиф., общ и спец. проф. опит, свързан с предмета на поръчката, както следва: • Висше юрид. образование; • Юрид. стаж не по-малко от 5 (пет) год. • Проф. опит в изпълнението на мин. 1 (един) проект свързан с отрасъл ВиК. Ключов експерт 6 – следва да има квалиф., общ и специф. проф. опит, свързан с предмета на поръчката, както следва: • Висше иконом.образование или еквивалент; •5 (пет) години проф. опит по спец. • Проф. опит в изпълнението на мин.1 (един) проект свързан с отрасъл ВиК. Ключов експерт 7 – следва да има квалиф., общ и спец. проф. опит, свързан с предмета на поръчката, както следва: • Висше иконом. образов. или еквив. • 5 (пет) год. проф. опит по специал. • Проф. опит в изпъл. на мин.1 (един) проект свързан с отрасъл ВиК.Ключов експерт 8 – следва да има квалиф.общ опит•Висше иконом. образов. или еквив. •5 (пет) год. проф. опит по специал. • Проф. опит в изпъл. на 1 пр. в отрасъл ВиК.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Оценка на концепция за организация на изпълнението на предмета на поръчката, включват се: подход, инструменти и методи-30т.;организация на работата - 12т.; ресурсна обезпеченост - 8т.;Предотвратяване и управление на рисковете - 38т.;План-график на дейностите и отчетите - 12 т.; тежест: 50
Показател: Оценка на предлагана цена; тежест: 50
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган/възложителя

09-13-111

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
10.01.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
20.01.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 21.01.2014 г.  Час: 11:00
Място

МРРБ, ул. "Св.Св. Кирил и Методий" № 17-19

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Финансирането на обществената поръчка е е съгласно договор за безвъзмездна финансова помощ № DIR-5111328-C001 по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013“ (ОПОС), подписан на 20.06.2012 г. между Министерството на регионалното развитие и Министерството на околната среда и водите за изпълнение на проект „Подкрепа на реформата в отрасъл ВиК“.

VI.3) Допълнителна информация

Сроковете в процедурата са намалени на основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП със 7 дни, тъй като обявлението е изпратено по електронен път и с още 5 дни, защото документацията по настоящата поръчка е публикувана на електронната страница на Възложителя: www.mrrb.government.bg. Прогнозната стойност посочена в раздел II 2.1 да се счита за максимална стойност на поръчката.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП жалба може да се подава срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл.27а, ал.3 от ЗОП, като срокът за обжалване тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: 1. жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; 2. документацията не е публикувана едновременно с обявлението; 3. документацията е получена след срока по чл.27а, ал.3 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Дирекция "Правна", ул. "Св.Св. Кирил и Методий" №17-19, Р.България 1202, София, Тел.: 02 9405562, Факс: 02 9872517

Интернет адрес/и:

URL: www.mrrb.government.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.12.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ