Версия за печат

00975-2013-0006

BG-Перник: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

МБАЛ " Рахила Ангелова" АД, гр. Перник, ул. " Брезник" 2, За: Диана Христова, България 2300, Перник, Тел.: 076 688223, E-mail: mbalpk@abv.bg, Факс: 076 601360

Място/места за контакт: Юрисконсулт

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://bolnicapernik.com/.

Адрес на профила на купувача: http://bolnicapernik.com/turgove.htm.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Избор на доставчик на електрическа енергия, координатор на стандартна балансираща група, пълно администриране на информационния поток с ЕСО и поемане на разходите за небаланси за нуждите на МБАЛ „Рахила Ангелова” АД, гр. Перник”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: МБАЛ "Рахила Ангелова"АД, гр. Пеник, ул. "Брезник" 2
Код NUTS: BG414
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Избор на доставчик на електрическа енергия, координатор на стандартна балансираща група, пълно администриране на информационния поток с ЕСО и поемане на разходите за небаланси за нуждите на МБАЛ „Рахила Ангелова” АД, гр. Перник

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

09310000

Описание:

Електрическа енергия

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Сумата от 136 000 (сто и тридесет и шест хиляди) лв. се приема като крайна обща стойност, като възложителят не се задължава да покрие цялата стойност на процедурата.

Прогнозна стойност без ДДС
136000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите, определени от възложителя с обявлението за откриване на процедурата са, както следва: 1. Гаранция за участие в процедурата – парична сума, преведена по банкова сметка на МБАЛ “Рахила Ангелова” АД или безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска банка в полза на Възложителя. Банковата гаранция се представя в оригинал. Кандидатът, участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение съгласно чл. 60 от ЗОП. 1.1. Размерът на гаранцията за участие: Размерът на гаранцията за участие в процедурата е в размер на 1 % от прогнозната стойност без ДДС и е в размер на 1360 лв. / хиляда триста и шестдесет лева/, която Възложителя може да задържи по реда на чл.61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение на договора – парична сума, преведена по банкова сметка на МБАЛ “Рахила Ангелова” АД или безусловна и неотменяема банкова гаранция за изпълнение на договора в оригинал, издадена от българска банка в полза на възложителя. 2.1. Размерът на гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от прогнозната стойност на договора с ДДС. 2.2. Гаранцията за изпълнение се представя при сключване на договора за възлагане на обществената поръчка и ще бъде изчислена съобразно предложената ценова оферта на участника и приложеното към Техническата спецификация на тази документация регистрирано количество използвана електрическа енергия за 2012г. 2.3. Гаранцията за изпълнение на договора компенсира Възложителя в случай на претърпени загуби поради виновно неизпълнение на договора от страна на Изпълнителя. В случай, че претърпените вреди са по-големи от размера на гаранцията, Възложителят има право да ги потърси по съдебен ред. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка. 2.4. Възложителят освобождава гаранциите по Раздел ІV, т.1 и т.2, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 3. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване са за сметка на Възложителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Сметка за постъпване на гaранция за участие/гаранция за изпълнение под форма на парична сума: Интернешънъл Асет Банк АД, IBAN : BG39IABG74785000795000 BIC: IABGBGSF

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят заплаща действително изразходваната активна електрическа енергия, отчетена по измервателните уреди на съответните измервателни точки по цена предложена от Участника, ежемесечно, в лева, по банков път, по сметка на Изпълнителя, в срока на отложено плащане от 60 /шестдесет/ дни съгласно Закона за лечебните заведения, считано от датата на издаване на оригинална фактура от Изпълнителя.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, когато избраният за изпълнител участник е обединение/ консорциум, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице. В случай, че участникът участва като обединение следва да представи документ за учредяването си, който съдържа представляващия обединението; клаузи, които гарантират че всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението на договора; описание кой член каква работа ще извършва при изпълнение на предмета на поръчката.Когато участникът е обединение, но не е приложен документ за създаването на обединение, или в приложеният документ липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписани от законния представител на кандидата или от упълномощено от него лице и подпечатано с печата на кандидата.Списъкът се поставя на първо място и всички документи следва да бъдат подредени по изброеният в списъка ред. 2.Копие от документ за регистрация на участника или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър , а когато е физическо лице – документ за самоличност – заверено от участника копие с подпис и печат – чл. 56 , ал. 1, т. 1 от ЗОП; 3.Документ за внесена гаранция за участие – оригинала на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие ; 4.Копия от баланс и отчет за приходите и разходите, за предходните 2010г., 2011г. и 2012г. - заверени от независим финансов одитор, когато това се изисква от Закона за счетоводството /заверени от кандидата с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала”/. Представянето на балансите и отчетите за приходите и разходите не се изисква, когато същите са вписани в Търговския регистър. Документите не се изискват за новорегистрирани участници, които са създадени до една година преди откриването на поръчката; 5.Декларация,съдържаща информация за общия оборот и за оборота от продажба на ел. енергия на свободния пазар, която е предмет на обществената поръчка общо за последните три (2010, 2011 и 2012 г.) години; 6.Документ за закупена документация – копие заверено “вярно с оригинала”; 7. Декларации за липса на обстоятелства по чл. 47 , ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП – попълва се образец. Кандидатите са длъжни в процеса на провеждане на процедурата да уведомят възложителя за всички настъпили промени в обстоятелствата по чл. 47 от ЗОП; 8. Декларация за ползване или не ползване на подизпълнители, както и вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие. Съответният подизпълнител следва да представи документите по чл. 56, ал.1, т.1,3,4,5,7 и 10 от ЗОП и да отговаря на изискванията посочени в чл. 47, ал.1, ал.2, ал.4 и ал.5 от ЗОП; 9.Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата; 10.Доказателства за технически възможности за изпълнение на настоящата обществена поръчка : 11.1.Декларация съдържаща списък на основните договори , изпълнени през последните три години, включително стойностите на договорите, датите и възложителите, придружени от препоръки за добро изпълнение; 11.2.Валидни лицензи издадени от ДКЕВР за „Търговия с електрическа енергия“ съгласно Закона за енергетиката, както и за „Координатор на балансираща група”;11.3. Декларация от участника за разполагането с изградена система за мониторинг на доставената електрическа енергия, достъпна за Възложителя – on line, както и подробно описание на нейните функционалности и начина на работа с нея; 11.4. Списък-декларация за броя на членовете в балансиращата група с консумация равна или близка до консумацията на електроенергия на Възложителя; 11.5 Писмена справка за Общи принципи (методика) за разпределяне на небалансите в рамките на балансиращата група; 11.6. Валиден сертификат за внедрена система за контрол на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват сходен с предмета на поръчката- заверено копие; 12.Информационен лист със сведения за кандидата – по образец /приложение № 1/ 13.Проект на договор, не се попълва, но се парафира на всяка страница – по образец № 5 Когато не е посочено изрично в каква форма се представя съответния документ, той може да се представи в оригинал, нотариално заверено копие или копие заверено от кандидата. Всички Декларации се представят в оригинал.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Копия от Годишен финансов отчет за предходните 2010г., 2011г. и 2012г. - заверени от независим финансов одитор, когато това се изисква от Закона за счетоводството /заверени от кандидата с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала”/. Представянето на финансович отчет не се изисква, когато същият е вписан в Търговския регистър. Документите не се изискват за новорегистрирани участници, които са създадени до една година преди откриването на поръчката; Информация за общия оборот и за оборота на изпълнението на дейности, отговарящи на предмета на поръчката за последните три години (2010, 2011 и 2012 г.).; Информация за коефициентът на обща ликвидност на участника. Когато по обективни причини кандидатът или участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансово състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Минимални изисквания: 1. Минималния общ оборот на участника, отговарящ на предмета на поръчката за последните три години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), в зависимост от датата, на която е регистриран участникът, трябва да не по-малко от 500 000 лева, без ДДС. Наличието на минимално изискуемият общ оборот следва да е виден от представена от Участника декларация, съдържаща информация за общия оборот за последните три (2010, 2011 и 2012 г.) години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, придружена от заверени от участника копия на балансите и отчетите за приходите и разходите за посочените три финансови години. Представянето на балансите и отчетите не се изисква, когато същите са вписани в Търговския регистър. В случай, че участникът е учреден или е започнал дейността си през последните три години и не може да представи информация за общия оборот или баланси и отчети през последните три години, същият посочва това обстоятелство в офертата и представя исканите документи от датата на учредяване, респективно на започване на дейността. 2. Участниците следва да са реализирали оборот от продажба на ел. енергия на свободния пазар, която е предмет на обществената поръчка общо за последните три (2010, 2011 и 2012 г.) години. в размер на не по-малко от 400 000 /триста хиляди/ лв. Наличието на минимално изискуемият оборот от продажба на ел. енергия на свободния пазар следва да е виден от представената от Участника декларация, съдържаща информация за оборота от продажба на ел. енергия, която е предмет на поръчката, за последните три (2010, 2011 и 2012 г.) години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. В случай, че участникът е учреден или е започнал дейност през последните три (2010, 2011 и 2012 г.) години и не може да представи информация за общия оборот и за оборота от продажба на ел. енергия, която е предмет на поръчката за посочените три (2010, 2011 и 2012 г.) години, същият посочва това обстоятелство в офертата и представя исканите документи от датата на учредяване, респективно на започване на дейността, като в този случай следва да е изпълнил изискването за оборот от доставката на ел. енергия, която е предмет на поръчката от датата на учредяването си, респективно на започване на дейността си. 3.Коефициентът на обща ликвидност на участника следва да е по-голям от единица. Наличието на минимално изискуемия коефициент следва да е видно от представените заверени копия на годишния финансов отчет за посочените три финансови години.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Декларация-списък на основните договори, отговарящи на предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 (три) години (2012г., 2011г., 2010 г.), оригинал, с приложена/и препоръка/и (в оригинал или във формата на нотариално заверени копия), издадена/и от възложителите по изпълнени договори; 6.2. Валидни лицензи издадени от ДКЕВР за „Търговия с електрическа енергия“ съгласно Закона за енергетиката, както и за „Координатор на балансираща група” - заверени копия; 6.3. Декларация от участника за разполагането с изградена система за мониторинг на доставената електрическа енергия, достъпна за Възложителя – on line, както и подробно описание на нейните функционалности и начина на работа с нея – оригинал; 6.4.Списък-декларация за броя на членовете в балансиращата група с консумация равна или близка до консумацията на електроенергия на Възложителя - свободен текст, оригинал; 6.5. Декларация за потвърждаване възможностите за доставки на необходимото количество електроенергия в съответните срокове през целия срок на договора; 6.6. Писмена справка за Общи принципи (методика) за разпределяне на небалансите в рамките на балансиращата група – оригинал или заверено копие. 6.7. Валиден сертификат за внедрена система за контрол на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват сходен с предмета на поръчката- заверено копие.
Минимални изисквания: - Участниците да са лицензирани за „търговия с електрическа енергия“, включващо дейността „координатор на балансираща група” в съответствие със ЗЕ и другите относими нормативни актове; - Участниците да докажат, че разполагат с изградена система за мониторинг на измервателна точка, достъпна за Възложителя – on line; - Участниците да декларират потвърждаване на възможностите за доставки на цялото количество електроенергия в необходимите срокове и с необходимото качество; - посочване на минимум три договора, отговарящи на предмета на поръчката, придружени с референции за добро изпълнение. -Участниците следва да имат внедрена система за контрол на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент, с предметен обхват сходен с предмета на поръчката.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
30.12.2013 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 26 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие може да се закупува всеки работен ден от 08: 00 до 16: 00 часа, съгласно чл. 28, ал.6 от ЗОП до 7 / седем / дни преди изтичането на срока за подаване на оферти, определен от възложителя след заплащане на такса в размер на 26.00 / двадесет и шест/ лева с включен ДДС в касата на МБАЛ “Рахила Ангелова”АД, град Перник или по разплащателната сметка на лечебното заведение в: Интернешънъл Асет Банк, IBAN: BG 25 IABG 74781000795000, BIC: IABGBSF и представяне на платежния документ за внесената такса. При писмено поискване от заинтересовано лице възложителят е длъжен да изпрати документацията за сметка на лицето отправило искането. Документацията се намира при административният секретар на МБАЛ “Рахила Ангелова” АД, град Перник.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
07.01.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 08.01.2014 г.  Час: 10:30
Място

МБАЛ "Рахила Ангелова" АД, гр. Перник, кабинет на заместник директор

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участници в процедурата или техни упълномощени представители, както и предсдтавители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанса



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.12.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ