Версия за печат

00087-2013-0180

BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община, ул. "Московска" № 33, За: Татяна Здравкова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377366, E-mail: t.zdravkova@sofia.bg, Факс: 02 9861221

Място/места за контакт: ул." Париж" №3, партер, стая №1, дирекция "ОПК"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sofia.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Столична община, ул. "Московска"№ 33, За: фронт офис, Република Бългалия 1000, София, Тел.: 02 9377505, Факс: 02 9809866

Място/места за контакт: фронт офис

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изграждане на дясна дига на р. Лесновска в рамките на регулацията на кв.Челопечене, район Кремиковци: Участъка, в който е предвидено да се изгради дясна дига на корекцията на река Лесновска е с дължина 340,00 м, започва от моста на шосето за Кремиковци /от Черен мост при с.Челопечене - км 10+670/ и срещу течението на реката достига до км 11+010.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Изграждане на дясна дига на р. Лесновска в рамките на регулацията на кв.Челопечене, район Кремиковци: Участъка, в който е предвидено да се изгради дясна дига на корекцията на река Лесновска е с дължина 340,00 м, започва от моста на шосето за Кремиковци /от Черен мост при с.Челопечене - км 10+670/ и срещу течението на реката достига до км 11+010.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45246000

Описание:

Строителни и монтажни работи по регулиране на реки и водни потоци

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно количествени сметки, неразделна част от документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
208570.83 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

90


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие в обществената поръчка, се представя от участника в процедурата „Изграждане на дясна дига на р. Лесновска в рамките на регулацията на кв.Челопечене, район Кремиковци.” е: 2085,00 (две хиляди и осемдесет и пет) лв. Валидността на гаранцията за участие е до срока на валидност на офертата на участника. Гаранцията за участие е в размер до 1% от ориентировъчната стойност на поръчката. 2. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на две на сто от стойността на договора за обществената поръчка без ДДС. Валидността на гаранцията за изпълнение следва да бъде до издаване на удостоверение за въвеждане на обекта в експлоатация. Гаранциите се представят в една от следните форми: - депозит на парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (Столична община): Банка: Общинска банка, клон "Врабча" IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301 BIC: SOMBBGSF - банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането на извършените работи ще се осъществи по следния начин: ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ превежда на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ аванс до 20% от стойността на договорените видове работи в срок до 30 (тридесет) дни от Протокол за откриване на строителната площадка, представяне на фактура и представяна на банкова гаранция за равнозначна сума приемлива от възложителя, като нейният размер се намалява пропорционално от всяко междинно плащане на строително-монтажните работи. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ превежда на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ едно междинно плащане, съставляващо до 50% от стойността на договорените от възложителя и представяне на документи съгласно ЗУТ и Наредба №3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и издаване на фактури. Преведеният аванс се приспада пропорционално от междинното плащане. Разплащането се извършва по единични цени, съгласно ценовото предложение на изпълнителя въз основа на протокол за установяване на извършени СМР, съставен от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, проверен и съгласуван от ИНВЕСТИТОРСКИ КОНТРОЛ и СТРОИТЕЛЕН НАДЗОР, сметка 22 и фактура. Окончателното плащане ще се извърши в 30 (тридесет) дневен срок след представяне на фактура, подписване на протокол за приемане на СМР и констативен акт за установяване на годността за приемане на строежа.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: В откритата процедура за възлагане на обществената поръчка може да участва като подаде оферта всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или обединение от такива лица , закупило документацията, наричано по-нататък „заинтересовано лице”. От датата на подаване на офертата заинтересованото лице придобива статут на участник в процедурата . Всеки участник в процедурата трябва да представи: Заверено от участника копие на документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице документът се представя в официален превод . Когато не е представен единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние – оригинал или нотариално заверено копие. Чуждестранните юридически лица трябва да приложат в официален превод, еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, който изрично съдържа информация за законният/те представител/и на участника. Забележка: Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице Документът се представя за всяко физическо или юридическо лице в обединението. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора. В документа за обединение трябва да бъде определено и посочено разпределението на дейностите между членовете при изпълнението на обществената поръчка, с което Участникът следва да съобрази представянето на документите по чл.56, ал.3 от ЗОП. Като минимум документа задължително трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: 1.всички членове на обединението са солидарно отговорни за изпълнението на целия договора; 2. всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението трябва да определят (упълномощят) едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката. В документа те трябва да определят и наименованието на участника. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1. Документите по ал.1, т.1 и 6 на чл. 56 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 2. документите по ал.1, т. 4 и 5 на чл. 56 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6; 3. декларация по ал. 1, т. 11 от чл. 56 от ЗОП се представя само от участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителството. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по ал. 1, т. 1 на чл. 56 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по ал. 1, т. 4, 5, 6 и 11 на чл. 56 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по ал.1, т. 1, 5, и 6 на чл. 56 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по ал. 1, т. 1 на чл. 56 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по ал. 1, т. 4, 5, 6 и 11 на чл.56.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на икономическото и финансовото си състояние участниците представят следните документи: 1. Заверено копие на годишния финансов отчет и отчета за приходите и разходите за последните три години – 2010 г., 2011 г. и 2012 г.; Представянето на отчети за приходите и разходите и баланси не се изисква, когато същите са публикувани в Търговския регистър на Агенцията по вписванията. 2. Справка по Образец № 8 за оборот от строителство, предмет на поръчката, за последните три години. 3. копие от валидна застраховка „Професионална отговорност” като лице, изпълняващо строителна дейност за строежи първа категория;
Минимални изисквания: Участникът в процедурата трябва да отговаря на следните изисквания за икономическо и финансово състояние: 1. да има реализиран оборот от договори за изпълнение на строително – монтажни работи от подобни дейности (хидротехнически дейности, изграждане на диги или еквивалент) за последните три години /2010.2011.2012/- не по-малко от 200 000.00 /двеста хиляди/ лева. 2. да има застраховка за професионална отговорност – Първа категория, която да поддържа валидна до края на изпълнение на договора;
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на технически възможности и квалификация участниците представят: 1. списък на договорите за строителство, изпълнени през последните 5 години, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти. Тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания - Образец № 2. За доказване на наличие на механизация за изпълнение на СМР - Списък на механизацията, която участникът ще използва за изпълнение на поръчката, по Образец № 7. Доказателства за възможността на участника да използва тази механизация – справка за дълготрайните материални активи-собственост на участника и/или копие от договори напр. договори за наем, за лизинг, предварителни и др. 3. за доказване на квалификацията на лицата, които ще изпълняват строителството - списък на лицата от екипа, които ще изпълняват поръчката по Образец № 10, придружен от трудови книжки, биографии, копие от дипломa за придобита професионална квалификация – ХМС или ХТС. 4. За доказване на внедрени системи за управление на качеството,околната среда и безопасни условия на труд - копие на валидни сертификати: ISO 9001:2008, ISO 14001:2004 и OHSAS 18001:2007 с обхват съответстващ на предмета на поръчката. Съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда. 5. Копие от валидно удостоверение, издадено от Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за изпълнение на строежи четвърта група “Строежи от благоустройствената инфраструктура, хидротехническо строителство и опазване на околната среда” от Правилник за реда на вписване и водене на ЦПРС и първа категория строежи съгласно чл.137 , ал.1, т.1 от закона за устройство на територията.
Минимални изисквания: Участниците в процедурата трябва да отговарят на следните изисквания за технически възможности и квалификация: 1. да имат опит в извършване на строително–монтажни работи на обекти с подобен обхват (хидротехнически дейности, изграждане на диги или еквивалент) през последните 5 (пет) години, включително до датата, на която изтича срокът за подаване на оферти, не по–малко от 3 (три) договора за подобни дейности. Договорите трябва да са приключили към датата на подаване на офертата по настоящата поръчка. 2. да притежава минимум собствено или наето техническо оборудване за изпълнение на СМР, както следва: -строителна механизация: БАГЕР – 2 бр., БУЛДОЗЕР /ФАДРОМА/ – 1 бр., ВИБРОВАЛЯК - 1 бр.; -транспортна техника: САМОСВАЛ – 2 бр. 3. Да има квалифициран персонал за изпълнение на дейностите по поръчката. В списъка на техническите лица, отговарящи за изпълнение на поръчката да има минимум едно лице със специално техническо образование - специалност ХМС или ХТС или еквивалент. 4.Да е внедрил системи за управление: • на качеството ISO 9001:2008, като обхватът на сертификата трябва да съответства на предмета на поръчката • околната среда - ISO 14001:2004, като обхватът на сертификата трябва да съответства на предмета на поръчката • безопасни условия на труд - OHSAS 18001:2007 като обхватът на сертификата трябва да съответства на предмета на поръчката Съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда. 5. Всеки участник трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за изпълнение на строежи четвърта група “Строежи от благоустройствената инфраструктура, хидротехническо строителство и опазване на околната среда” от Правилник за реда на вписване и водене на ЦПРС и първа категория строежи съгласно чл.137 , ал.1, т.1 от закона за устройство на територията.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 517720 от 11.01.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
06.01.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Желаещите да закупят документация за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка могат да направят това в Столична община всеки работен ден на ул. "Париж" №3, ст.№1, след заплащането й в касата на ул. "Париж" №3, ет.2, ст.201. Касата е с работно време от понеделник до петък от 10.00 ч. до 12.00ч. и 14.00ч.до 16.00 ч., а в последния работен ден на всеки месец от 10.00ч. до 12.00 ч. Може да се заплати и по банков път, по сметката в лева: IBAN: BG 81 SOMB 9130 31 33 00 83 01,BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча" № 6, на името на Столична община, дирекция "Финанси". От датата на публикуване в регистъра на Агенцията по обществени поръчки ще бъде предоставен пълен достъп до документацията за участие в процедурата на адрес: www.sofia.bg

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
16.01.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 20.01.2014 г.  Час: 11:00
Място

гр. София, ул."Париж" №3

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Датата, часа мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, ще бъде обявена на интернет страницата на Столична община-www.sofia.bg, един ден преди тяхното отваряне.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул." Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от публикуването на решението в Регистъра на обществените поръчки или от получаването на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата. Обжалването е по реда на Глава 11 от Закона за обществените поръчки.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията., бул. "Витоша" №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.12.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ