00037-2013-0012
Технически редакции | ||
05.12.2013 12:17 ч. : | 05/12/2013 11:36 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
05.12.2013 12:17 ч. : | 05/12/2013 11:36 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Тетевен: Проектиране и изпълнение
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Тетевен, пл. "Сава Младенов" № 9, За: инж. Мариян Алексиев, Десислав Цветанов, Република България 5700, Тетевен, Тел.: 0678 52200, E-mail: mayortn@abv.bg, Факс: 0678 52588
Място/места за контакт: Община ТетевенИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.teteven.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.teteven.bg/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=130&Itemid=235&lang=bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
Околна среда
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
"Избор на изпълнител на Инженеринг (работно проектиране, СМР, доставка на машини и съоръжения, авторски надзор и обучение на персонала) за ПСОВ по проект "Интегриран инвестиционен проект за подобряване инфраструктурата за питейни и отпадъчни води Тетевен - Изграждане ПСОВ, канализационна мрежа, подмяна на водопровод"
Възлагане на обществена поръчка
В рамките на проект по ОПОС – референтен номер 58131-60-60 по процедура BG161PO005/08/1.30/01/01 е разработен работен проект изграждане на ПСОВ. Прединвестиционните проучвания, идейните проекти и схеми и работният проект ще бъдат предоставени на разположение на участниците като част от тръжната документация, както и за предварителен преглед на хартиен носител в сградата на Община Тетевен. Във връзка с предварителния преглед на Работния проект на ПСОВ, участниците ще имат следните възможности: • Да приемат изготвения работен проект на Възложителя, да отстранят забележките и да извършат строителството на ПСОВ съгласно него; • Да извършат актуализация/преработка/корекции на инвестиционния проект във фаза „РП“ или да изготвят инвестиционен проект във фаза „РП“ по части, или да изготвят изцяло нов РП (съобразен с ИдП на ПСОВ и ПИП) и да изпълнят строителството, като евентуално изготвяне на нов РП или актуализация/преработка/корекции на работния проект и всички съпъстващи други разходи по неговото одобряване, съгласуване, както и Доклад по оценка на съответствието, остават за сметка на Изпълнителя, тъй като изготвянето на работен проект на Възложителя, и съпътстващите по него разходи за съгласуване и одобряване, вече са били финансирани със средства от ОПОС. • В случай, че участникът не приеме така изготвения работен проект на Възложителя и не желае да го използва, ще трябва съгласува с експлоатационните дружества и контролни и държавни органи и институции, новия РП или съответната актуализция или преработката на РП, за собствена сметка, което следва да бъде отразено по подходящ начин в предложението му по чл.56 ал.1 т.7 от ЗОП на офертата. Ако участник определен за Изпълнител е заявил в техническото си предложение по чл.56 ал.1 т.7 от ЗОП, че ще извършва актуализация/преработка/корекции на инвестиционния проект във фаза „РП“ или изготвяне на инвестиционен проект във фаза „РП“ по части, или ще изготвя нов РП, дейностите които следва да извърши по тази обществена поръчка ще включват и: 1. Преглед на наличната проектна документация за планираните дейности, актуализация/преработка/корекции на инвестиционния проект във фаза „РП“ или изготвяне на инвестиционен проект във фаза „РП“ по части, или изготвяне на изцяло нов РП за сметка на Изпълнителя, съгласно указанията в Техническата спецификация 2. Съгласуване на новите инвестиционни проекти, или актуализираните или коригирани/преработени части на РП на Възложителя с всички контролни органи, експлоатационни дружества и институции съгласно изискванията на нормативната база - за сметка на Изпълнителя на ПСОВ; 3. Получаване, за сметка на Изпълнителя на ПСОВ, на оценка на съответствието на новите инвестиционни проекти на ПСОВ или на актуализираните или коригирани/преработени части на РП на Възложителя 4. Получаване на всички необходими становища и разрешения съгласно българското законодателство - за сметка на Изпълнителя на ПСОВ. 5. Получаване на разрешение за строеж на името на Възложителя, въз основа на нов одобрен работен инвестиционен проект в съответствие с чл. 148 от ЗУТ - за сметка на Изпълнителя на ПСОВ. В случай, че участникът приеме работния проект на Възложителя, дейностите по изпълнение на включват: 1. Подготовка на обекта за строителство 2. Изпълнение на СМР за изграждане ПСОВ гр. Тетевен и предаване на обекта с Акт 15 3. Изграждане на довеждаща техническа инфраструктура, осигуряваща достъп само до изградените съоръжения 4. Доставка, монтаж, инсталация и пускане в експлоатация на съоръжения за Пречистване на Отпадъчната Вода и третиране на утайките, и съпътстващи дейности и съоръжения 5. Изготвяне на екзекутивна документация и кадастрални заснемания на целия обект съгласно чл. 52 от ЗКИР; 6. Въвеждане на обекта в експлоатация с протокол образец 16; 7. Период за съобщаване и отстраняване на дефекти 8. Обучение на персонала, ангажиран в експлоатацията на обекта и тестване на 9. Авторски надзор за обекта
45232420, 45232440, 71240000, 71220000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Ако участник определен за Изпълнител е заявил в техническото си предложение, че ще извършва актуализация/преработка/корекции на инвестиционния проект във фаза „РП“ или изготвяне на инвестиционен проект във фаза „РП“ по части, или ще изготвя нов РП, дейностите които следва да извърши по тази обществена поръчка ще включват и: 1. Преглед на наличната проектна документация за планираните дейности, актуализация/преработка/корекции на инвестиционния проект във фаза „РП“ или изготвяне на инвестиционен проект във фаза „РП“ по части, или изготвяне на изцяло нов РП (съобразен с ИдП на ПСОВ и ПИП) за сметка на Изпълнителя, съгласно указанията в Техническата спецификация 2. Съгласуване на новите инвестиционни проекти, или актуализираните или коригирани/преработени части на РП на Възложителя с всички контролни органи, експлоатационни дружества и институции съгласно изискванията на нормативната база - за сметка на Изпълнителя на ПСОВ; 3. Получаване, за сметка на Изпълнителя на ПСОВ, на оценка на съответствието на новите инвестиционни проекти на ПСОВ или на актуализираните или коригирани/преработени части на РП на Възложителя (когато е приложимо), и изготвяне на комплексен доклад, достатъчен за издаване на Разрешение за строеж, от избран и определен по реда на ЗОП от Община Тетевен Консултант по чл.166 ал.1 от ЗУТ 4. Получаване на всички необходими становища и разрешения съгласно българското законодателство - за сметка на Изпълнителя на ПСОВ. 5. Получаване на влязло в сила разрешение за строеж на името на Възложителя, въз основа на нов одобрен работен проект в съответствие с чл. 148 от ЗУТ - за сметка на Изпълнителя на ПСОВ. В случай, че участникът приеме работния проект на Възложителя, дейностите по изпълнение на тази обществена поръчка включват: 1. Подготовка на обекта за строителство 2. Изпълнение на строително-монтажни работи за изграждане ПСОВ гр. Тетевен и предаване на обекта с констативен акт образец 15 3. Изграждане на довеждаща техническа инфраструктура, осигуряваща достъп само до изградените съоръжения: 3.1. Довеждащ път 3.2 Външно ел. Захранване 3.3. Заустващ колектор и брегово заустване 3.4. Пуск и наладка на ПСОВ 3.5. Довеждащ водопровод Ф 90 L=185 3.6. Довеждащ канализационен колектор Ф 500 4. Доставка, монтаж, инсталация и пускане в експлоатация на съоръжения за Пречистване на Отпадъчната Вода и третиране на утайките, и съпътстващи дейности и съоръжения: 1.ВХОДНА САВАЧЕНА ШАХТА 2.ТЕХНОЛОГИЧНА СГРАДА 2.1.ПОМЕЩЕНИЕ ЗА МЕХАНИЧНО ПРЕЧИСТВАНЕ 2.2.ВЪЗДУХОДУВНА 2.3.ПОМЕЩЕНИЕ ЗА МЕХАНИЧНО ОБЕЗВОДНЯВАНЕ 2.4.ПОМЕЩЕНИЕ ЗА РЕАГЕНТИ 2.5.КОМАНДНО ПОМЕЩЕНИЕ и КИПиА 3.БИОБАСЕЙН и АНАЕРОБЕН СМЕСИТЕЛ 4.РАЗПРЕДЕЛИТЕЛНА ШАХТА 5.ВТОРИЧЕН РАДИАЛЕН УТАИТЕЛ - 3 бр 6.ПОМПЕНА ШАХТА ЗА РАУ и ИАУ 7.УТАЙКОУПЛЪТНИТЕЛ 8.СИЛОЗ ЗА ВАР 9.БЛОК СЪОРЪЖЕНИЕ 10.ПШ за ВЪТРЕШНИ ВОДИ 11.АДМИНИСТРАТИВНА СГРАДА 12.Оборудване за лaборатория 13.АВАРИЙЙНИ ИЗСУШИТЕЛНИ ПОЛЕТА 14.КПП 15.ВОДОМЕРНА ШАХТА 16.ОБОРУДВАНЕ ПО БХТПБ И ДОСТАВКА НА ИНСТРУМЕНТИ 17.ПЛОЩАДКОВИ КОМУНИКАЦИИ 18.ВЕРТИКАЛНА ПЛАНИРОВКА И ОТСТР. НА ХУМУС 19.КОМПЛЕКСЕН ТРАНСФОРМАТОРЕН ПОСТ И ДИЗЕЛАГРЕГАТ ЗА РЕЗЕРВНО ЗАХРАНВАНЕ 20.ВЪТРЕШНО ПЛОЩАДКОВ ПЪТ, ТРОТОАРИ И РАМПИ 21.ЕЛЕКТРОПРОВОДИ, ЗАЗЕМИТЕЛНА ИНСТАЛАЦИЯ ПО ПЛОЩАДКАТА, РАЙОННО ОСВЕТЛЕНИЕ И МЪЛНИЕОТВОДИ НА ПЛОЩАДКАТА 22.ОЗЕЛЕНЯВАНЕ И ОГРАДА 23.ВРЕМЕННО СТРОИТЕЛСТВО И ПОДГОТОВКА НА ПЛОЩАДКАТА 24.ДОВЕЖДАЩ ПЪТ 25.ВЪНШНО ЕЛ. ЗАХРАНВАНЕ 26.ЗАУСТВАЩ КОЛЕКТОР И БРЕГОВО ЗАУСТВАНЕ 27.ПУСК И НАЛАДКА НА ПСОВ 28.ДОВЕЖДАЩ ВОДОПРОВОД Ф 90 L=185M 29.ДОВЕЖДАЩ КАНАЛИЗАЦИОНЕН КОЛЕКТОР Ф 500 L=60M 5. Изготвяне на екзекутивна документация и кадастрални заснемания на целия обект съгласно чл. 52 от ЗКИР; 6. Въвеждане на обекта в експлоатация с протокол образец 16; 7. Период за съобщаване и отстраняване на 8. Обучение на персонала, ангажиран в експлоатацията на обекта и тестване на 9. Авторски надзор за обекта
НЕ
31.12.2014 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Всеки участник е длъжен да представи гаранция за участие в процедурата, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. 1. Гаранция за участие Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 64 000.00 лева (шестдесет и четири хиляди) лева. Гаранцията за участие се превежда от участника по банкова сметка на Община Тетевен: IBAN: BG88 IORT 8046 3310 0100 00, BIC: IORTBGSF, Банка: ТБ „Инвестбанк” АД, клон Ловеч, офис Тетевен или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност не по-малък от валидността на офертата и условия, които да предвиждат възможността за задържането и по реда на чл.61 от ЗОП. Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал при подаването на офертата за участие в настоящата процедура. Гаранцията за участие в процедурата се задържа и усвоява при условията на чл. 61 ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение на договора Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 1 % от стойността на договора и е със срок на валидност 30 дни след датата на въвеждане в експлоатация на обекта. Гаранцията за изпълнение на договора се превежда от участника по банкова сметка на Община Тетевен: IBAN: BG88 IORT 8046 3310 0100 00, BIC: IORTBGSF, Банка: ТБ „Инвестбанк” АД, клон Ловеч, офис Тетевен или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност и условия, които да отговарят на тези по приложения в документацията проекто-договор. При внасяне на гаранция, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. Банковата гаранция за изпълнение или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите по настоящия раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.
Дейностите по проекта се финансират по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.”, Приоритетна ос 1, Кохезионен фонд 2007-2013 г., Процедура с референтен №: BG161PO005/10/1.11/02/16 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации над 10 000 е.ж.”, проект „Интегриран инвестиционен проект за подобряване инфраструктурата за питейни и отпадъчни води Тетевен - Изграждане ПСОВ, канализационна мрежа, подмяна на водопровод”. ВАЖНО!!! В случай, че финансирането по проекта не бъде осигурено поради каквато и да е причина, Възложителят си запазва правото да прекрати процедурата на основание чл.39 ал.1 т.5 от ЗОП. В случай, че процедурата е проведена и Възложителя е сключил договор с избрания изпълнител, то тогава изпълнението ще започне само след осигуряване на финансирането и след изрично уведомление за стартиране на дейностите по проекта, като Възложителят си запазва правото при узнаване на факта, че финансирането на проекта няма да бъде осигурено, да прекрати договора с избрания изпълнител без да дължи неустойки и/или обезщетения за пропуснати ползи. 1. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва плащанията по този договор по банков път, по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, на части, по следния начин: - АВАНСОВО ПЛАЩАНЕ в размер на 20% /двадесет процента/ от общата стойност на договора с ДДС, в срок до 30 /тридесет/ дни от подписване на договора и след представяне от страна на Изпълнителя на Запис на заповед на предявяване в полза на Възложителя, за сума, равна на стойността на авансовото плащане. Преди получаване на авансовото плащане ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е длъжен да издаде фактура. След окончателното приспадане на аванса, Възложителят връща на Изпълнителя Записа на заповед. - МЕЖДИННИ ПЛАЩАНИЯ в размер до 60% от стойността на договора с ДДС. Стойността на междинните плащания се формира, като от стойността на дължимите по договора суми, се приспадне пропорционално стойността на платения аванс. Сборът от авансовото и междинните плащания не може да надвишава 80% от стойността на договора. Междинните плащания се извършват в срок до 30 /тридесет/ дни от подписване на констативен протокол за одобряване на предадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ фактура, както и документи съгласно указанията на ОПОС за искане на средства, доказващи количественото и качествено изпълнение на дадения вид дейност и условията на този договор. - ОКОНЧАТЕЛНО ПЛАЩАНЕ се извършва при подписан Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (част, етап от него) – Приложение № 15 към чл. 7, ал. 3, т. 15 от Наредба № 3 от 31 юли 2003 година в срок до 30 /тридесет/ дни след подписване на констативен протокол за одобряване на предадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ фактура, както и документи съгласно указанията на ОПОС за искане на средства, доказващи количественото и качествено изпълнение на дадения вид дейност. Размерът на окончателното плащане се изчислява като от общо одобрените от Възложителя суми по договора се приспаднат извършените плащания. Извършеното обучение на посочения от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ персонал се извършва на база приемо-предавателен протокол, удостоверяващ извършеното обучение. Авторският надзор се заплаща според методиката на КИИП и се отчита с Протокол за установяване на извършения авторски надзор и Акт № 1 за заплащане на извършен авторски надзор, приложение към договора. Сборът от стойностите на извършените плащания не може да надхвърля общата стойност на договора. Прогнозната стойност на обществената поръчка е 6 414 083.36 лв.без ДДС, която включва следните разходи: 1. Авторски надзор за ПСОВ – 33 600 лв. 2. Разходи за подготовка на обект – 21 500 лв. 3. Разходи за изграждане/реконструкция на ПСОВ – 3 307 586 лв. 4.Разходи за изграждането на довеждаща техническа инфраструктура, осигуряваща достъп само до изградените съоръжения – 255 620 лв. 5. Разходи за машини и съоръжения за ПСОВ – 2 531 985 лв. 6.Разходи за обучение на персонала - 50 000 лв. 7. Непредвидени разходи (начисляват се само за редове 3 и 4) - до 6 % - 213 792,36 лв.
Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението, съдържащо минимум клаузи, които гарантират, че : представляващия обединението/консорциума е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума; членовете на обединението/консорциума са солидарно отговорни за изпълнението на договора, включително по отношение на плащанията; всички членове са длъжни да останат в него за целия период на изпълнение на договора, както и споразумението следва да съдържа клаузи, от които да е видно какво е разпределението на дейностите на отделните съдружници, с ясно и конкретно посочване на дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за обществената поръчка. Участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на процедурата. Не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Предварително обявление за ОП
НЕ
Български
180
Общинска администрация гр. Тетевен
Действията на Комисията на заседанието по отварянето на офертите са публични и по време на заседанията могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени с пълномощно без нотариална заверка на подписа представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Присъствието на тези лица се допуска след удостоверяване на тяхната самоличност и представяне на съответните пълномощни или други документи удостоверяващи горните качества и законното им право да присъстват.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Оперативна програма „Околна среда”, съфинансирана от Европейския съюз, чрез Кохезионен фонд, процедура с референтен №: BG161PO005/10/1.11/02/16 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации над 10 000 е.ж.”
Цялата документация за участие в процедурата е публикувана на официалния интернет сайт на Възложителя http://www.teteven.bg/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=130&Itemid=235&lang=bg от датата на изпращане на настоящото обявление.Документацията е безплатна. Отговори на евентуално задавани въпроси ще се публикуват единствено на страницата на Възложителя. Датата, часа и мястото за отваряне и повестяване на ценовите предложения се обявява на официалната интернет страница на Възложителя: http://www.teteven.bg/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=130&Itemid=235&lang=bg Участниците могат да получат необходимата информация за : -задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg ; -опазване на околната среда - от Министерство на околната среда и водите и неговите структури на ел.адрес www.moew.government.bg ; -закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес www.mlsp.government.bg, които са в сила в РБългария, където трябва да се извърши строителството или да се предоставят услугите, и които са приложими към строителството или към предоставяните услуги. Възложителят си запазва правото, ако възникне необходимост от повторение на строителство и при осигурено финансиране, при което да е налице необходимост повторното строителство да се извърши от същия изпълнител, да възложи повторното строителство чрез процедура на договаряне без обявление по чл. 90, ал. 1, т. 9 от ЗОП, като новата поръчка ще съответства на настоящия проект и ще включва според нуждите на възложителя дейности, сходни с настоящия проект - възстановяване на нарушени пътни настилки, доизграждане и реконструкция на отделни части и компоненти от водопроводната и канализационната мрежа други подобни. ВАЖНО!!! В случай, че финансирането по проекта не бъде осигурено поради каквато и да е причина, Възложителят си запазва правото да прекрати процедурата на основание чл.39 ал.1 т.5 от ЗОП. В случай, че процедурата е проведена и Възложителя е сключил договор с избрания изпълнител, то тогава изпълнението ще започне само след осигуряване на финансирането и след изрично уведомление за стартиране на дейностите по проекта, като Възложителят си запазва правото при узнаване на факта, че финансирането на проекта няма да бъде осигурено, да прекрати договора с избрания изпълнител без да дължи неустойки и/или обезщетения за пропуснати ползи.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 ЗОП
05.12.2013 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ