Версия за печат

00369-2013-0023

BG-Луковит: Изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000291602

Община Луковит, ул. „Възраждане” 73, За: Анелия Цветанова, гл. експерт "ПХД", Рeпублика България 5770, Луковит, Тел.: 0697 52466, E-mail: public.procurement@lukovit.bg, Факс: 0697 52014

Място/места за контакт: Община Луковит

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.lukovit.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.lukovit.com.

Електронен достъп до информация: http://www.lukovit.com.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Изграждане на Регионален център за управление на отпадъци - гр. Луковит

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Изпълнение 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. Луковит
Код NUTS: BG315
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Поръчката „Изграждане на Регионален център за управление на отпадъци - гр. Луковит” включва: - Изграждане на първа клетка на регионалното депо за общински отпадъци; - Изграждане на приемна зона, състояща се от КПП, Административна сграда, Електронна везна и Портален монитор; - Изграждане на Общински център за рециклиране; - Изграждане на пречиствателна станция за инфилтрат; - Изграждане на инсталация за компостиране на „зелени отпадъци”; - Изграждане на гараж – работилница; - Изграждане на инсталация за измиване на гуми; - Изграждане на навес за верижни машини; - Изграждане на вътрешната инфраструктура. Договорът за строителство включва гореизброените компоненти и следните дейности: 1. Доставка на суровини и материали, осигуряване на механизация, работна сила и всякакви други дейности, необходими за изпълнение на строителството; 2. Изпълнение на строително-монтажни работи в съответствие с техническите и работни проекти и спецификации, включително изпитвания и други дейности по въвеждане в експлоатация; 3. Доставки, необходими за изпълнение на строителството; 4. Отстраняване на дефекти през периода за отстраняване на дефекти. Поръчката ще се изпълнява с договор за строителство за строителни и инженерни обекти, проектирани от възложителя на международния съюз на инженерите – консултанти (ФИДИК Червена книга).

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000, 45222110, 45300000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни работи по общо изграждане на депа за отпадъци
Строителни и монтажни работи на инсталации

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Поръчката „Изграждане на Регионален център за управление на отпадъци - гр. Луковит” включва: - Изграждане на първа клетка на регионалното депо за общински отпадъци с общ обем на клетката 305 000 m3 и използваем обем 274 500 m3; - Изграждане на приемна зона, състояща се от КПП, Административна сграда, Електронна везна и Портален монитор; - Изграждане на Общински център за рециклиране с 9 бр.контейнери с обем 20 m3 (за по-обемисти и леки суровини); 2 бр. контейнери с обем 10 m3 (за строителни отпадъци и тежки суровини); 2 бр. товарни контейнери ролков тип (временно складиране на опасни отпадъци).; - Изграждане на пречиствателна станция за инфилтрат - с капацитет Р = 200 m3/ден с технология на пречистване на принципа на обратната осмоза; - Изграждане на инсталация за компостиране на „зелени отпадъци” с площ 6100 m2; - Изграждане на гараж – работилница за ремонт на мобилно оборудване; - Изграждане на инсталация за измиване на гуми – 1 бр. за колесни машини; - Изграждане на навес за верижни машини; - Изграждане на вътрешната инфраструктура – вътрешни пътища, ел. захранване, ВиК, осветление, ограда. Договорът за строителство включва гореизброените компоненти и дейностите, посочени в поле II.1.5) от настоящото обявление. Поръчката ще се изпълнява с договор за строителство за строителни и инженерни обекти, проектирани от възложителя на международния съюз на инженерите – консултанти (ФИДИК Червена книга). Максималният срок за изпълнение на строителните работи е до 31.12.2014 г. Срокът за отстраняване на дефекти е 180 дни след приключване на СМР.

II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

29.06.2015 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е 82 400 (осемдесет и две хиляди и четиристотин) лева. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, то тя трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност не по-малко от 90 дни, считано от датата, определена за краен срок за получаване на офертите, съгласно настоящото обявление. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в обединението може да бъде наредител на Банковата гаранция за участие. Примерен образец е приложен към документацията. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път то тя следва да се внесе по сметка на Община Луковит: BG82RZBB91553320053001; BIC: RZBBBGGS; Райфайзен Банк. При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. Гаранцията за изпълнение е в размер на 2% от цената на договора. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път по следната банкова сметка на община Луковит: РАЙФАЙЗЕН БАНК АД – гр.Луковит IBAN: BG 82 RZBB 9155 33 200 53 001 BIC: RZBBBGSF или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Община Луковит и че е със срок на валидност 28 дни след изтичане на периода за отстраняване на дефекти. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи гаранция за изпълнение. Банкова гаранция за авансово плащане на стойността на авансовото плащане. Изпълнителят, представя гаранция за авансово плащане заедно с фактурата за авансово плащане. В банковата гаранция трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима и че е в полза на Община Луковит. Срокът на валидност на гаранцията за авансово плащане е 31.12.2014 г. При представяне на гаранция, в платежното нареждане или в банковата гаранция, изрично се посочва договора за изпълнение, за който се представя гаранцията.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Предвидени са 20% авансово плащане от цената на договора (срещу представена банкова гаранция за авансово плащане) и 10% задържане на суми за окончателно плащане. Сроковете и начините, които се предвиждат, за да се осъществи плащането са обективирани в Договор за строителство при действието на клауза 14 (четиринадесет) от „Общите условия на договор за строителни и монтажни работи по проект на Възложителя” на Международната федерация на инженерите консултанти (FIDIC )- Червена книга. Заплащането на СМР ще се извършва по предложените от Изпълнителя офертни единични цени, на основата на актове за изпълнени СМР. Минимална сума за всяко междинно плащание е 350 000 (триста и петдесет хиляди) лв. Междинните плащания се извършват до достигане на 90% от цената на договора (с приспадане на авансовото плащане). Окончателно плащане до 10% от цената на договора след изтичане на периода за отстраняване на дефекти. Предлаганите от участника единични цени трябва да включват всички разходи, свързани с качественото изпълнение на работите, описани в проекта, спецификациите и условията на договора. Тези цени трябва да включват и административни и режийни разходи, достатъчни за изпълнението на всички технически и административни изисквания, както и непредвидени разходи, които могат да възникнат в хода на строителството, в размер на 3% (три процента) върху предложената стойност на СМР по ценови таблици.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Всяка оферта трябва да съдържа: Плик 1 - Документи за подбор: 1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2.Нотар. заверено пълном. на лицето, упълном. да представлява участника в процедурата (когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това по документите за регистрация); 3.Споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка, когато участникът е обединение, което не е ЮЛ. Споразум. трябва да съдържа клаузи, гарантиращи, че всички членове на обедин. са солидарно отговорни за изпълнението на договора. Участниците в обедин. определят един от съдружниците като представител на обединението, упълномощен с договора да изпълнява всички действия по него от името на обедин. В споразумението се посочва разпределението на дейностите между съдружниците, че се задължават да останат в състава на обединението до изтичане на срока на договора, че не се допускат промени в състава на обединението и представляващия след подаване на офертата. Изискванията на Възложителя в полето документи ще се прилагат за обединението, което не е ЮЛ съгл. чл.56, ал.3 от ЗОП, а критериите за подбор се изпълняват от обединението съгл. чл. 25, ал. 8; 4.Нотар. заверени пълномощни от всички участници в обединението, с които упълномощават едно лице да ги представлява, да подаде офертата и да попълни и подпише документите, общи за обединението (когато лицето не е изрично вписано в споразумението за създаване обединението); 5.Кратка анотация за досегашната дейност на участника по предмета на поръчката; 6.Административни сведения; 7.Деклар., че участникът е запознат с всички обстоятелства и приема всички условия и особености на поръчката; 8.Деклар., че участникът е посетил строителната площадка и се е запознал с условията за строителство на място; 9.Документи за регистрация на участника или ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, а когато не е представено ЕИК - документ за регистрация и удостов. за актуално състояние, издадено до 6 месеца считано от датата, определена за краен срок за подаване на оферти. Чуждестранни лица представят еквив. документ, издаден от съдебен или админ. орган, при спазване изискванията на чл. 56, ал. 4 от ЗОП, документ за самоличност за участник – ФЛ; 10.Документ за внесена гаранция за участие; 11.Деклар. за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т.2 и т. 3; ал.2, т.1, т.3 и т.4; ал.5, т.2 от ЗОП и Деклар. за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 ( буква "а", "б", "в" "г" и "д"); ал.2, т.2, т. 2а (предл. първо), т.5, ал.5, т.1 от ЗОП.Наличие на някое от посочените обстоятелства по чл.47, ал. 2 води до отстраняване на участника от процедурата, съгласно чл.47, ал.3 от ЗОП. Изискването по ал.2, т.2 се отнася за правото за упражн. на строителна, търговска, проектантска професия или дейност и такива професии или дейности, които се явяват пречка за осъществяване на дейностите в обхвата на поръчката; 12.Доказ-ва за икономически и финансови възможности съгл. изискванията в поле III.2.2); 13.Доказ-ва за техническа възможност за изпълнение на настоящата обществена поръчка, съгл. изискванията в поле III.2.3); 14.Деклар. по чл.56, ал.1, т.8 за подизпълнители, както и вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие; 15.Декларации от подизпълнители - съгласие за участие в общ. поръчка; ; 16.Деклар. по чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП; 17.Деклар. за приемане на етичните клаузи на поръчката; 18.Декларация по чл. 51, ал.1,т.8 и т.10 от ЗОП; 19.Деклар. по чл. 51, ал.1, т.9 от ЗОП; 20.Деклар. за съгласие с условията на договора; 21.Деклар. за валидност на офертата; 22.други докум. Плик 2: „Предложение за изпълнение на поръчката”: 1.Техническо предложение; 2.Съответните приложения, списъци и доказателствен материал Плик 3: „Ценово предложение”: 1.Ценова оферта; 2.Приложение към оферта; 3. КСС; 4. Деклар. за параметрите на ценообразуването Офертата се представя в един оригинал и едно копие, а КСС се представят и в 2 копия на електронни носители.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

За доказване на съответствие с финансовите изисквания, участникът следва да представи: 1. Декларация, съгл. чл.50, ал.1, т.3 - информация за общия оборот и оборот от СМР придружена от: За юридически лица - Заверено от участника копие на следните части от ГФО – отчет за приходите и разходите и „справки за приходите на строителните предприятия по видове строителство” за всяка от предходните 3 финансови години (2010, 2011 и 2012 г.) или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или започнал дейността си, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен, съгл. чл.50, ал.1, т.2 от ЗОП или ЕИК по смисъла на чл.23 от ЗТР, ако лицето е вписано в ТР и всички искани данни са публикувани в ТР. За физическите лица - официален документ, удостоверяващ доходите им за всяка от предходните 3 финансови години (2010, 2011 и 2012 г.). В случай, че участникът участва като обединение, документите се представят съгласно изискванията на чл.56, ал.3 от ЗОП. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители документите се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие, съгласно изискванията на чл. 56, ал.2 от ЗОП. 2. За доказване на финансовия ресурс участниците следва да представят писмо/ удостоверение/ потвърждение от обслужващата банка за разполагаема сума по сметки (издадено в срок не по-дълъг от срока за подаване на оферти, считано от крайната дата за приемане на оферти, съгласно настоящото обявление) и/или удостоверение за наличие на кредитна линия, покриваща периода на строителство. Възложителят ще приеме и друга приемлива форма на разполагаеми средства в указания размер. 3. Доказателства за наличието и валидността на застрахователен договор за застраховка за професионална отговорност на лицето/лицата, което ще осъществява строителството за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им; За участник, установен/регистриран в Р България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл.171, ал.1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). За участник, установен/ регистриран извън Р България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл.171, ал.1 от ЗУТ, в съответствие със законодателството на държавата, където е установен /регистриран участника. При участие на обединение, документите се представят съгласно изискванията на чл.56, ал.3 от ЗОП. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители документите се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие, съгласно изискванията на чл. 56, ал.2 от ЗОП.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Общият оборот на участника за последните 3 финансови години: 2010, 2011 и 2012 г. или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или започнал дейността си, да бъде минимум 25 000 000 (двадесет и пет милиона) лева. 2. Оборотът на участника от строително монтажни дейности общо за последните 3 финансови години: 2010, 2011 и 2012 г. или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или започнал дейността си, да бъде минимум 20 000 000 (двадесет милиона) лева. 3. Участникът трябва да разполага с финансов ресурс, в размер на не по-малко от 2 000 000 (два милиона) лева. 4. Валиден застрахователен договор - застраховка за професионална отговорност на лицето/ лицата, което ще осъществява строителството;

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

За доказване съответствие с техническите изисквания, участникът трябва да представи: 1. Декларация по чл.51, ал.1, т.2 от ЗОП по образец - Списък на изпълнени договори за СМР през последните 5 години, считано до крайния срок за подаване на оферти, с посочени предмет на договора, място и срокове на изпълнение, клиенти, партньори, изпълнен от участника дял. Препоръки/Референции/Писма от възложители, от които са видни: предмет на съответния договор, обхват и обем на работа, стойност на договора, дата на започване и приключване на строителството и качество на изпълнените работи. 2. Списък на изпълнени договори за изграждане на регионални съоръжения за третиране на отпадъците. 3. Копие на валидно удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя 4. Списък на експерти, които ще изпълняват поръчката, придружен с автобиографии и доказателства за квалификация и правоспособност. Основният екип включва следните ключови експерти: Ключов експерт 1 - Ръководител на екипа; Ключов експерт 2 - Технически ръководител; Ключов експерт 3 – Геодезист; Всички ключови експерти предствят подписана професионална автобиография, документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация - копия от дипломи, сертификати, референции, трудови и/или осигурителни книжки и/или други документи, приемливи за Възложителя и Декларация за разположение и съгласие за работа по договора. 5. Заверени от участника копия на сертфикати (или еквивалент) за съответствие на СУК, СУОС и система за управление на здравено и безопасността или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията се прилагат съгласно изискванията на чл.56, ал.3 от ЗОП, а критериите за подбор се изпълняват от обединението сагласно изискванията на чл. 25, ал. 8 от ЗОП.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът трябва да представи доказателства, че е изпълнил поне 1 договор за изграждане на публична инфраструктура в сферата на управление на отпадъците през последните 5 години, считано до крайния срок за подаване на оферти. 2. Участникът трябва да представи доказателства, че е изпълнил един договор за изграждане на депо за твърди битови отпадъци (построил и пуснал в експлоатация) за население над 50 000 жители с минимум следните компоненти: - клетка/и за депониране; - електронна везна; - КПП; - административна сграда; - ПСОВ за пречистване на инфилтратни води; 2. Участникът трябва да притежава валидно удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя, издадено съгласно Закона за камарата на строителите, обн.ДВ, бр.108/29.12.2008 г. и Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, обн.ДВ, бр.65/10.08.2007 г. за обекти Втора категория за всички групи или друго еквивалентно съгласно законодателството в страната на участника, което да му позволява извършване на строителните работи, предмет на настоящата поръчка. Когато в националния закон на участник не е предвидено издаването на такъв документ, участникът може да докаже правото си да упражнява строителна дейност чрез представяне на декларация съгл. чл. 49, ал. 1 от ЗОП; 3. Ключови експерти: Ключов експерт 1 - Ръководител на екипа • Образователна квалификационна степен магистър - инженер; • Цялостен опит в областта на строителството на инвестиционни инфраструктурни проекти – минимум 10 г. • Опит в областта на управление на строителството на инвестиционни проекти за управление на отпадъци – минимум 3 г.; • Да е управлявал минимум един проект за строителство на депо за битови отпадъци. Ключов експерт 2 - Технически ръководител • Образователна квалификационна степен, минимум бакалавър, строителен инженер; • Цялостен професионален опит в областта на строителство на инфраструктурни проекти – минимум 7 г. • Минимум един проект за строителство, в който експертът е упражнявал функциите на технически ръководител от страна на изпълнителя; Ключов експерт 3 – Геодезист • Образователна квалификационна степен минимум бакалавър строителен инженер - геодезия; • Да има професионален опит като геодезист минимум 5 г. Ключовите експерти представят декларация за разположение и съгласие за работа по проекта. 4. Участникът да има: - Сертифицирана система за управление на качеството според изискванията на ISO 9001 или еквивалентен за дейност с обхват "Строителство"; - Сертифицирана система за управление на околната среда ISO 14001; - Стандарт за система за управление на здравето и безопасността при работа OHSAS 18001. В случай, че участникът участва като обединение, изброените по-горе изисквания ще се прилагат при спазване разпоредбата на чл. 56, ал. 3 от ЗОП.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Техническа оферта - То с макс. брой точки 100; тежест: 70
Показател: 1.1. Предложение за изпълнение на строителството (К1) - с максимален брой точки 50; тежест:
Показател: 1.2. Мерки за намаляване на затрудненията за местното население при СМР и мерки за опазване на околната среда (К2)- с максимален брой точки 50; тежест:
Показател: Ценова оферта - Фо с макс. брой точки 100 ; тежест: 30
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган/възложителя

2013-47

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
07.01.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
17.01.2014 г.  Час: 12:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 17.01.2014 г.  Час: 14:00
Място

община Луковит, ул. Възраждане” 73, гр. Луковит 5770, област Ловеч

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Настоящата поръчка е във връзка с Договор за БФП № DIR5112 122 - C002 за финансиране на проект„Изграждане на Регионална система за управление на отпадъците за Регион Луковит”, финансиран със средства, предоставени съвместно от Европейския съюз и Република България, по Приоритетна ос 2 "Подобряване и развитие на инфраструктурата за третиране на отпадъци" на ОП "Околна среда 2007-2013 г.”, реф. № BG161PO005/10/2.10/07/22 "Изграждане на регионални системи за управление на отпадъците в региони: Борово (Бяла, област Русе), Варна, Велико Търново, Габрово, Добрич, Костенец (Самоков), Левски (Никопол), Луковит, Панагюрище, Плевен, Разлог, Стара Загора и Ямбол".

VI.3) Допълнителна информация

Крайният срок за получаване на оферти е съобразен с условията на чл. 64, ал. 3 от ЗОП. Посещение на строителната площадка става с предварително писмено уведомление до Възложителя с посочена дата за посещение на обекта. Посещенията се извършва след представяне на Лична Карта. Пълен достъп до документация за участие в процедурата в електронен вид е достъпен по електронен път на интернет адреса на Възложителя: www.lukovit.com от датата на публикуване на настоящото обявление. Критерият за оценка на подадените оферти е "икономически най-изгодна оферта" при следните показатели: А) Техническа оферта, с относителна тежест 70% и максимален сбор точки 100, съдържащ следните под-показатели: 1. Предложение за изпълнение на строителството (К1) - с максимален брой точки 50; 2. Мерки за намаляване на затрудненията за местното население при СМР и мерки за опазване на околната среда (К2 ) - с максимален брой точки 50. Оценката по тези под-показатели е експертна. Участниците получават по 10 т., 30 т. или 50 т. Техническа оценка (То) = (Т i / Тмах) * 100, където: Т i - сбор точки на оценяваната техническа оферта; Т i = К1 + К2 за i-тия участник Тмах - техническа оферта с получени най-голям брой точки. Б) Ценова оферта с относителна тежест 30% Ценовата оферта се оценява до 100 точки. Ценова оценка (Фо) = (Fmin/ Fi) * 100, където: Fmin - минималната предложена цена «минималната предложена цена» е най-ниската предложена цена от участник. Fi – цената, предложена от участника Комплексна оценка (КО) = (То *0,70) + (Фо *0,30) Предложения, които не отговарят на техническите спецификации или, в които липсва обособена и описана съответна част от офертата, отговаряща на част от посочените по- горе под-показатели, както и предложения, в които не са представени сертификати за съответствие на материали и оборудване, което ще се влага в СМР, следва да бъдат предложени за отстраняване. Данъчно законодателство: Законодателство в областта на опазването на околната среда: ope.moew.government.bg Закрила на заетостта и условия на труд. Регионална инспекция по околната среда и водите - Плевен; Информация относно изискванията за закрила на заетоста, вкл. минимална цена на труда и условията на труд може да бъде получена от Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда"- www.gli.government.bg. Информация относно задължения, свързани с данъци, осигуровки и др. може да бъде получена от Национална агенция по приходите- www.nap.bg.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице по реда на чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Луковит, ул. "Възраждане" № 73, РБългария 5770, Луковит, Тел.: 0697 52464, E-mail: Lukovit_ob@yahoo.com, Факс: 0697 52014

Интернет адрес/и:

URL: www.Lukovit.com.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.12.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ