Версия за печат

00535-2013-0014

BG-Радомир: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Радомир, площад "Свобода" № 20, За: инж.Димитър Димитров, Република България 2400, Радомир, Тел.: 0777 80381, E-mail: obshtinaradomir@abv.bg, Факс: 0777 82502

Място/места за контакт: инж. Димитър Димитров

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.radomir.bg.

Адрес на профила на купувача: www.radomir.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Упражняване на строителен надзор във връзка с изпълнението на: „Интегриран проект за подобряване на водоснабдителната инфраструктура на населените места в община Радомир в т.ч. : • Реконструкция на водопроводна мрежа на с. Дрен, общ. Радомир; • Реконструкция на водопроводна мрежа на с. Долна Диканя, общ. Радомир;

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: с. Дрен, с. Долна Диканя, Община Радомир
Код NUTS: BG414
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Упражняване на строителен надзор във връзка с изпълнението на: „Интегриран проект за подобряване на водоснабдителната инфраструктура на населените места в община Радомир в т.ч. : • Реконструкция на водопроводна мрежа на с. Дрен, общ. Радомир; • Реконструкция на водопроводна мрежа на с. Долна Диканя, общ. Радомир; възлагана в изпълнение на Договор № 14/321/01295/2012 г. финансиран от ПРСР 2007-2013 г. по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони”.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71521000

Описание:

Строителен надзор по време на строителството

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обектът на поръчката е осъществяване на строителен надзор съгласно изискванията на Закона за устройство на територията (ЗУТ) и подзаконовите актове по прилагането му. Изпълнителят на поръчката трябва да упражнява функциите на Консултант по смисъла на ЗУТ, като трябва да упражнява строителен надзор на предвидените строително-монтажни работи описани по-долу и да изготви технически паспорт на строежа, на основание чл.176а от ЗУТ и Наредба №5/28.12.2006г. за Техническите паспорти на строежите. Настоящата открита процедура за: Упражняване на строителен надзор във връзка с изпълнението на: „Интегриран проект за подобряване на водоснабдителната инфраструктура на населените места в община Радомир в т.ч. : • Реконструкция на водопроводна мрежа на с. Дрен, общ. Радомир; • Реконструкция на водопроводна мрежа на с. Долна Диканя, общ. Радомир; е част от изпълнението на дейностите, включени в обхвата на ДБФП №14/321/01295/2012. финансиран от ПРСР 2007-2013г. по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони”.

Прогнозна стойност без ДДС
79916 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

30.12.2014 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 700 лв. (седемстотин лева). Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участниците в процедурата избират сами формата на гаранцията за участие. Когато участник избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, то тогава в представената банкова гаранция трябва да бъде изрично посочено, че тя е безусловна, неделима и неотменима, в полза на община Радомир, със срок на валидност 180 дни от датата на отваряне на офертата, и е за настоящата обществена поръчка. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата, ако предоставената банкова гаранция не отговаря на посочените условия. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане по следната сметка на Община Радомир: Банка: „Интернешънъл Асет банк”, гр. Радомир Адрес: гр. Радомир, ул. „Цар Освободител” 7 BIC: IABGBGSF; IBAN: BG 64 IABG 7478 3300466903; като в нареждането за плащане задължително следва да бъде записано: “Гаранция за участие в открита процедура за Упражняване на строителен надзор във връзка с изпълнението на: „Интегриран проект за подобряване на водоснабдителната инфраструктура на населените места в община Радомир в т.ч. : • Реконструкция на водопроводна мрежа на с. Дрен, общ. Радомир; • Реконструкция на водопроводна мрежа на с. Долна Диканя, общ. Радомир; Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи заверено копие на платежно нареждане за платена гаранция за участие или учредена банкова гаранция в оригинал. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от членовете в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията за изпълнение възлиза на 3% (три процента) от стойността на договора за обществена поръчка без включен ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе под формата на парична сума по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Определеният изпълнител избира свободно формата на гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка. Когато участникът определен за изпълнител на поръчката избере да внесе гаранцията за изпълнение под формата на парична сума по банков път, това следва да стане по следната сметка на Община Радомир: Банка: Интернешънъл Асет банк, гр. Радомир Адрес: гр. Радомир, ул. „Цар Освободител” 7 BIC: IABGBGSF; IBAN: BG 64 IABG 7478 3300466903; Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция в оригинал или оригинал на платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Община Радомир, изискуема при първо писмено поискване, в което възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка. Банковата гаранция за изпълнение на договора трябва да бъде със срок на валидност тридесет дни след изтичане на срока за изпълнение на договора за обществена поръчка. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва предмета на договора, за който се представя гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Обществената поръчка се изпълнява в рамките на одобрения проект с наименование: „Интегриран проект за подобряване на водоснабдителната инфраструктура на населените места в община Радомир в т.ч. : 1. Реконструкция на водопроводна мрежа на с. Дрен, общ. Радомир; 2. Реконструкция на водопроводна мрежа на с. Долна Диканя, общ. Радомир.” на Община Радомир, по сключен с Държавен фонд "Земеделие" Договор 14/321/01295 за отпускане на финансова помощ по мярка "Основни услуги за населението и икономиката в селските райони" от "Програма за развитие на селските райони 2007 - 2013 г.". Плащанията по настоящия договор се извършват по следния начин: • авансово плащане – в размер на 20% (двадесет процента) от цената на договора, дължимо до 15 (петнадесет) работни дни считано от датата на получаване на възлагателното писмо от Възложителя, след представяне на фактура от Изпълнителя и одобряването й от Възложителя; • междинни плащания – разпределени по равно всеки 3 (три) месеца, до достигане на 50% (петдесет процента) от цената на договора. Междинните плащания се извършват в срок до 15 (петнадесет) дни от получаване на фактурата за същите и одобряването им от Възложителя; Общата стойност на междинните плащания не може да надхвърля 30% (тридесет процента) от стойността на договора. • окончателно плащане - в размер на остатъка от общата стойност на поръчката съгласно Образец 10, „Ценова оферта” с приспаднати общите суми на авансово и междинни плащания. Окончателното плащане е дължимо в срок до 30 (тридесет) работни дни считано от датата на въвеждане на обектите на „Интегриран проект за подобряване на водоснабдителната инфраструктура на населените места в община Радомир” в експлоатация.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства по чл.47, ал. 2 от ЗОП, а именно: 1. участник, който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните му закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 2. участник, който е лишен от правото да упражнява професия или дейност, свързана с извършване на строителен надзор, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; 3. участник, който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; 4. участник, който има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години. 5. участник, който е осъден е с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки;

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участниците е необходимо да представят всички документи съгласно чл.56 от ЗОП и документацията за участие, както следва: Плик 1"Документи за подбор": Административни сведения за участника по образец. Копие от документа за регистрация/удостоверение за актуално състояние (съгласно чл.56, ал.1, т.1 от ЗОП) или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; Копие от документ за регистрация на чуждестранното лице, съобразно националното му законодателство, като документът следва да бъде с официален превод на български език (за юридическо лице, което не е регистрирано в България); Документ за закупена тръжна документация – копие; Документ за внесена гаранция за участие – копие на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие; Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП по образец. В случаите, когато се предвижда и участие на подизпълнител декларациите се представят при условията на чл.47, ал.4, във връзка с чл.56, ал.2 от ЗОП; Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за съдебна регистрация); Споразумение за създаване на обединение за участие и изпълнение на обществената поръчка (когато участникът не е юридическо лице); Нотариално заверено пълномощно от всички участници в обединението, с което упълномощават едно лице, което да подаде офертата и да попълни и подпише документите, които са общи за обединението (когато участникът е не е юридическо лице и лицето подаващо офертата, не е изрично вписано в споразумението, с което се създава обединението); Декларация по чл. 47, ал. 5 от ЗОП по образец; Доказателства за финансово и икономическо състояние, съгласно т.2.2.1.; Доказателства за технически възможности, съгласно т. 2.2.2.; Валиден лиценз за осъществяване на строителен надзор или еквивалентен, ведно със списък към него на експертите по отделните части на проекта В случай, че участникът е обединение, изискванията следва да се съобразят с чл. 56, ал. 3, т. 2 от ЗОП. При участие на подизпълнител, документите се представят и за него, но изискванията се прилагат съобразно вида и дела на участието му (чл. 56, ал. 2). При участие на чуждестранно лице, документите се придружават с превод; Валидна застраховка професионална отговорност по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ или еквивалент, с минимален праг, отговарящ на групата и категорията на обекта, предмет на настоящата обществена поръчка; Проект на договор - не се попълва, но се подписва на всяка страница – по образец, без да се попълват непопълнените текстове в него; Декларация по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП, че е запознат с проекта на договора и приема клаузите му – по образец; Плик 2" Предложение за изпълнение на поръчката" и Плик 3 "Предлагана цена"
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: - Заверени копия от финансовите отчети (счетоводни баланси, отчети за приходите и разходите и т.н.) за последните три счетоводни години (2010, 2011 и 2012), съобразно Закона за счетоводството, в зависимост от датата, на която е учреден или започнал дейността си за доказване на общ оборот сумарно за последните 3 (три) години (2010, 2011 и 2012) в размер на 239 000 (двеста тридесет и девет хиляди) лева без ДДС Участникът представя декларация по чл.50, ал.1, т.3 от ЗОП - Образец № 7 Забележка: В случай, че участникът участва като обединение/консорциум, декларацията се попълва и прилага общо, като информацията в нея се попълва съобразно, изискването на чл.56, ал.3, т. 2 от ЗОП. При участие на подизпълнител, декларацията се представя и за него, но изискванията се прилагат съобразно вида и дела на участието му (чл.56, ал.2). - Копие от удостоверение (писмо) от банка или копие от счетоводни документи, които доказват наличие на финансов ресурс (свободни оборотни средства или кредитна линия в банка) в размер от поне 39 000 (тридесет и девет хиляди) лева, равняващи се на 49% от прогнозната стойност на поръчката. Забележка: В случай, че участникът е обединение/консорциум, изискването се прилага общо за обединението/консорциума. Забележка: Ако годишния баланс и отчетът за приходите и разходите за последната година не е изготвен се представя този за годината, предхождаща тригодишния период. В случай, че участника е обединение, което не е юридическо лице, документите, извън регистрационните се представят само от участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с конкретния критерий. В случаите, когато участника предвижда участие на подизпълнител, документите се представят и за него, но изискванията се прилагат съобразно вида и дела на участието му. При участие на чуждестранно лице, документите се придружават с превод, с изключение на регистрационните документи, за които се изисква официален такъв. - копие/я от валидна застраховка за професионална отговорност по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ или еквивалент Забележка: В случай, че участникът е обединение, изискването следва да се съобрази с чл.56, ал.3, т.2 от ЗОП. При участие на подизпълнител, документите се представят и за него, но изискванията се прилагат съобразно вида и дела на участието му (чл.56, ал.2). При участие на чуждестранно лице, документите се придружават с превод
Минимални изисквания: -- Участникът да има общ оборот сумарно за последните 3 (три) години (2010, 2011 и 2012) в размер на 239 000 (двеста тридесет и девет хиляди) лева без ДДС; -- Участникът следва да докаже, че разполага със свободни оборотни средства или кредитна линия в банка в размер от поне 39 000 (тридесет и девет хиляди) лева, равняващи се на 49% от прогнозната стойност на поръчката. -- Участникът трябва да има валидна застраховка за професионална отговорност по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ или еквивалент, с минимален праг, отговарящ на групата и категорията на обекта, предмет на настоящата обществена поръчка
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: - списък на изпълнените основни договори, сходни с предмета на поръчката през последните 3 години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, включително стойностите, датите и възложителите. Под „сходни с предмета на поръчката” ще се приемат само договори за строителен надзор за реконструкция, строителство и рехабилитация на водопроводна мрежа, като поне един от тях да е въведен в експлоатация. Попълва се Декларация по чл.51, ал.1, т.2 от ЗОП – Образец № 8. - копие от лиценз или еквивалент, ведно със списък към него на експертите по отделните части на проекта. - Списъкът придружен с професионални автобиографии (свободен текст), декларации за ангажираност и лично присъствие (попълва се Образец №14) и документи, удостоверяващи образованието и професионалната им квалификация - копие от сертификата за въведена система за управление на качеството – ISO 9001-2008 или еквивалентен
Минимални изисквания: -- Участникът трябва да има през последните три години (2010г. – 2012г.) изпълнени договори, сходни с предмета на поръчката. -- Участникът трябва да притежава валиден лиценз за осъществяване на строителен надзор или еквивалентен. -- Участникът трябва да разполага с екип от специалисти, съобразно отделните части на проекта, в т.ч: водопровод, конструктивна, геодезист, пътна/настилки. -- Участникът трябва да притежава валиден сертификат за въведена система за управление на качеството – ISO 9001-2008 или еквивалентен;
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
03.01.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 20 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията е 20 лв. (двадесет лева) без включен ДДС (24 лв. двадесет и четири лева с включен ДДС) Начин на плащане на документацията за участие Заплащането на документацията за участие е по банков път по сметка на Община Радомир, Банка: Интернешънъл Асет банк, гр. Радомир, BIC: IABGBGSF; IBAN: BG 77 IABG 747 88400467000, вид плащане 447000. На платежното нареждане следва да бъде посочено изрично, че таксата се заплаща за закупуване на документация за участие в процедура по ЗОП на Община Радомир. При поискване от заинтересованото лице Възложителят е длъжен да изпрати документацията за сметка на лицето, отправило искането. Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят, всеки работен ден от 9:00 до 17:00 в сградата на община Радомир, отдел «Счетоводен».

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
13.01.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 14.01.2014 г.  Час: 10:00
Място

Община Радомир, гр.Радомир, пл."Свобода" № 20

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Упражняване на строителен надзор във връзка с изпълнението на: „Интегриран проект за подобряване на водоснабдителната инфраструктура на населените места в община Радомир в т.ч. : • Реконструкция на водопроводна мрежа на с. Дрен, общ. Радомир; • Реконструкция на водопроводна мрежа на с. Долна Диканя, общ. Радомир; възлагана в изпълнение на Договор № 14/321/01295/2012 г. финансиран от ПРСР 2007-2013 г. по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони”.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Сроковете за подаване на жалби срещу решението за откриване с което се одобряват условията в обявлението са регламентирани в чл.120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.12.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ