00535-2013-0014
Технически редакции | ||
03.12.2013 17:21 ч. : | 03/12/2013 17:16 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
03.12.2013 17:21 ч. : | 03/12/2013 17:16 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Радомир: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Радомир, площад "Свобода" № 20, За: инж.Димитър Димитров, Република България 2400, Радомир, Тел.: 0777 80381, E-mail: obshtinaradomir@abv.bg, Факс: 0777 82502
Място/места за контакт: инж. Димитър ДимитровИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.radomir.bg.
Адрес на профила на купувача: www.radomir.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Упражняване на строителен надзор във връзка с изпълнението на: „Интегриран проект за подобряване на водоснабдителната инфраструктура на населените места в община Радомир в т.ч. : • Реконструкция на водопроводна мрежа на с. Дрен, общ. Радомир; • Реконструкция на водопроводна мрежа на с. Долна Диканя, общ. Радомир;
Възлагане на обществена поръчка
Упражняване на строителен надзор във връзка с изпълнението на: „Интегриран проект за подобряване на водоснабдителната инфраструктура на населените места в община Радомир в т.ч. : • Реконструкция на водопроводна мрежа на с. Дрен, общ. Радомир; • Реконструкция на водопроводна мрежа на с. Долна Диканя, общ. Радомир; възлагана в изпълнение на Договор № 14/321/01295/2012 г. финансиран от ПРСР 2007-2013 г. по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони”.
71521000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Обектът на поръчката е осъществяване на строителен надзор съгласно изискванията на Закона за устройство на територията (ЗУТ) и подзаконовите актове по прилагането му. Изпълнителят на поръчката трябва да упражнява функциите на Консултант по смисъла на ЗУТ, като трябва да упражнява строителен надзор на предвидените строително-монтажни работи описани по-долу и да изготви технически паспорт на строежа, на основание чл.176а от ЗУТ и Наредба №5/28.12.2006г. за Техническите паспорти на строежите. Настоящата открита процедура за: Упражняване на строителен надзор във връзка с изпълнението на: „Интегриран проект за подобряване на водоснабдителната инфраструктура на населените места в община Радомир в т.ч. : • Реконструкция на водопроводна мрежа на с. Дрен, общ. Радомир; • Реконструкция на водопроводна мрежа на с. Долна Диканя, общ. Радомир; е част от изпълнението на дейностите, включени в обхвата на ДБФП №14/321/01295/2012. финансиран от ПРСР 2007-2013г. по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони”.
НЕ
30.12.2014 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие е в размер на 700 лв. (седемстотин лева). Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участниците в процедурата избират сами формата на гаранцията за участие. Когато участник избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, то тогава в представената банкова гаранция трябва да бъде изрично посочено, че тя е безусловна, неделима и неотменима, в полза на община Радомир, със срок на валидност 180 дни от датата на отваряне на офертата, и е за настоящата обществена поръчка. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата, ако предоставената банкова гаранция не отговаря на посочените условия. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане по следната сметка на Община Радомир: Банка: „Интернешънъл Асет банк”, гр. Радомир Адрес: гр. Радомир, ул. „Цар Освободител” 7 BIC: IABGBGSF; IBAN: BG 64 IABG 7478 3300466903; като в нареждането за плащане задължително следва да бъде записано: “Гаранция за участие в открита процедура за Упражняване на строителен надзор във връзка с изпълнението на: „Интегриран проект за подобряване на водоснабдителната инфраструктура на населените места в община Радомир в т.ч. : • Реконструкция на водопроводна мрежа на с. Дрен, общ. Радомир; • Реконструкция на водопроводна мрежа на с. Долна Диканя, общ. Радомир; Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи заверено копие на платежно нареждане за платена гаранция за участие или учредена банкова гаранция в оригинал. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от членовете в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията за изпълнение възлиза на 3% (три процента) от стойността на договора за обществена поръчка без включен ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе под формата на парична сума по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Определеният изпълнител избира свободно формата на гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка. Когато участникът определен за изпълнител на поръчката избере да внесе гаранцията за изпълнение под формата на парична сума по банков път, това следва да стане по следната сметка на Община Радомир: Банка: Интернешънъл Асет банк, гр. Радомир Адрес: гр. Радомир, ул. „Цар Освободител” 7 BIC: IABGBGSF; IBAN: BG 64 IABG 7478 3300466903; Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция в оригинал или оригинал на платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Община Радомир, изискуема при първо писмено поискване, в което възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка. Банковата гаранция за изпълнение на договора трябва да бъде със срок на валидност тридесет дни след изтичане на срока за изпълнение на договора за обществена поръчка. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва предмета на договора, за който се представя гаранцията.
Обществената поръчка се изпълнява в рамките на одобрения проект с наименование: „Интегриран проект за подобряване на водоснабдителната инфраструктура на населените места в община Радомир в т.ч. : 1. Реконструкция на водопроводна мрежа на с. Дрен, общ. Радомир; 2. Реконструкция на водопроводна мрежа на с. Долна Диканя, общ. Радомир.” на Община Радомир, по сключен с Държавен фонд "Земеделие" Договор 14/321/01295 за отпускане на финансова помощ по мярка "Основни услуги за населението и икономиката в селските райони" от "Програма за развитие на селските райони 2007 - 2013 г.". Плащанията по настоящия договор се извършват по следния начин: • авансово плащане – в размер на 20% (двадесет процента) от цената на договора, дължимо до 15 (петнадесет) работни дни считано от датата на получаване на възлагателното писмо от Възложителя, след представяне на фактура от Изпълнителя и одобряването й от Възложителя; • междинни плащания – разпределени по равно всеки 3 (три) месеца, до достигане на 50% (петдесет процента) от цената на договора. Междинните плащания се извършват в срок до 15 (петнадесет) дни от получаване на фактурата за същите и одобряването им от Възложителя; Общата стойност на междинните плащания не може да надхвърля 30% (тридесет процента) от стойността на договора. • окончателно плащане - в размер на остатъка от общата стойност на поръчката съгласно Образец 10, „Ценова оферта” с приспаднати общите суми на авансово и междинни плащания. Окончателното плащане е дължимо в срок до 30 (тридесет) работни дни считано от датата на въвеждане на обектите на „Интегриран проект за подобряване на водоснабдителната инфраструктура на населените места в община Радомир” в експлоатация.
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.
Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства по чл.47, ал. 2 от ЗОП, а именно: 1. участник, който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните му закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 2. участник, който е лишен от правото да упражнява професия или дейност, свързана с извършване на строителен надзор, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; 3. участник, който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; 4. участник, който има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години. 5. участник, който е осъден е с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки;
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Цената на документацията е 20 лв. (двадесет лева) без включен ДДС (24 лв. двадесет и четири лева с включен ДДС) Начин на плащане на документацията за участие Заплащането на документацията за участие е по банков път по сметка на Община Радомир, Банка: Интернешънъл Асет банк, гр. Радомир, BIC: IABGBGSF; IBAN: BG 77 IABG 747 88400467000, вид плащане 447000. На платежното нареждане следва да бъде посочено изрично, че таксата се заплаща за закупуване на документация за участие в процедура по ЗОП на Община Радомир. При поискване от заинтересованото лице Възложителят е длъжен да изпрати документацията за сметка на лицето, отправило искането. Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят, всеки работен ден от 9:00 до 17:00 в сградата на община Радомир, отдел «Счетоводен».
Български
180
Община Радомир, гр.Радомир, пл."Свобода" № 20
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
Упражняване на строителен надзор във връзка с изпълнението на: „Интегриран проект за подобряване на водоснабдителната инфраструктура на населените места в община Радомир в т.ч. : • Реконструкция на водопроводна мрежа на с. Дрен, общ. Радомир; • Реконструкция на водопроводна мрежа на с. Долна Диканя, общ. Радомир; възлагана в изпълнение на Договор № 14/321/01295/2012 г. финансиран от ПРСР 2007-2013 г. по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони”.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Сроковете за подаване на жалби срещу решението за откриване с което се одобряват условията в обявлението са регламентирани в чл.120 от ЗОП.
03.12.2013 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ