Версия за печат

00087-2013-0176

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул. "Московска" №33, За: Станислава Цветкова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377530, E-mail: s.tsvetkova@sofia.bg, Факс: 02 9377561

Място/места за контакт: ул. "Париж" №3, партер, стая №6, дирекция "ОПК"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sofia.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул. Московска №33, За: фронт офис, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377505, Факс: 02 9807315

Място/места за контакт: фронт офис

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Доставка на обзавеждане по обособени позиции: Обособена позиция №1: Обзавеждане на Информационен център за Кандидатурата на София и Югозападен регион за Европейска столица на културата 2019г. и официална приемна на кмета на Столична община на ул. „Париж” №1 Обособена позиция №2: Обзавеждане на шест стаи в Учебения център на доброволното формирование на Столична община

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на обзавеждане по обособени позиции: • Обособена позиция №1: Обзавеждане на Информационен център за Кандидатурата на София и Югозападен регион за Европейска столица на културата 2019г. и официална приемна на кмета на Столична община на ул. „Париж” №1. СГРАДАТА на ул. „Париж” № 1 е един от емблематичните образци на българската класическа архитектура от началото на ХХ век / 1921г./и изисква запазване на стила , както и реновиране на вътрешния интериор в адекватна симбиоза между автентичност и съвременни представителните функции. Проектът третира вътрешното пространствено обзавеждане в следните основни помещения на Партера: 1. ПРИЕМНО ФОАЙЕ 2. ЗАСЕДАТЕЛНА ЗАЛА 3. ПРИЕМНА на КМЕТ СО 4. ЗИМНА ГРАДИНА 5. КУХНЕНСКИ ТРАКТ • Обособена позиция №2: Обзавеждане на шест стаи в Учебения център на доброволното формирование на Столична община. Учебният център на доброволното формирование на СО се намира в район «Панчарево».

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

39200000

Описание:

Обзавеждане

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
Само за една обособена позиция
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

За обособена позиция №1: Обзавеждане на Информационен център за Кандидатурата на София и Югозападен регион за Европейска столица на културата 2019г. и официална приемна на кмета на Столична община на ул. „Париж” №1 Р.з.п. = 296 м2 1. ОБЗАВЕЖДАНЕ 1.1 ПРИЕМНО ФОАЙЕ Във ФОАЙЕТО са предвидени: 1.1.1. КЪТ за ПОСЕТИТЕЛИ - пред камината във Фоайето - 3 кресла 80/80/70 и ниска маса 70/70/50 1.1.2. ИНФОРМАЦИОНЕН МОДУЛ - конзола тип „ Писалище”50/180/75 - за поставяне на информационни и рекламни материали 1.2. ЗАСЕДАТЕЛНА ЗАЛА - за конференции и презентации Обзавеждането предвижда: 1.2.1. КОНФЕРЕНТНА МАСА с 12 СТОЛА - разтегателна 300/100/72 / при презентации размерът се намалява на 200/100/72 см/ 1.2.2. КОНФЕРЕНТНИ СТОЛОВЕ - 18 бр. 50/50/95 - разполагат се по периферията на помещението, а при презентации се подреждат в 6 реда по 5 бр. столове в средата на Залата. 1.2.3. МУЛТИМЕДИЕН МОДУЛ - СКРИН 45/180/80 . Над него се монтира плосък екран за презентации. 1.3. ПРИЕМНА на КМЕТ СО - с представителни функции Обзавеждането предвижда: 1.3.1. ЗАСЕДАТЕЛНА МАСА - осмоъгълна /кръгла-Ф 180/75/ 1.3.2. ЗАСЕДАТЕЛНИ СТОЛОВЕ - 8 бр. -50/50/120 1.3.3. КЪТ с мека мебел за разговори - пред камината: - МАСА - 100/100/50 - ДИВАН - 95/210/100 - 2бр. - КРЕСЛО - 90/90/110 1.3.4. ШКАФ БИБЛИОТЕКА - 60/200/190 1.4.5. ШКАФ ЪГЛОВА ВИТРИНА - 60/60/190 1.4. ЗИМНА ГРАДИНА - прилежаща на ПРИЕМНАТА Обзавеждането предвижда: 1.4.1. МАСА - ф70 1.4.2. КРЕСЛО 2бр. - 80/80/110 1.5. КУХНЕНСКИ ТРАКТ 1.5.1. БАРПЛОТ -70/ 160/75 1.5.2. БАР СТОЛ - 45/45/75 1.5.3. КУХНЕНСКИ МОДУЛ: - долни шкафове Н=90см - горни шкафове Н=50 см - с врати витрини - горни и дилни рафтове 2. АКСЕСОАРИ 2.1. ПЕРДЕТА и ЗАВЕСИ - за всички прозорци -тези елементи са необходими за изграждане на представителна , уютна и защитена /видимост от прилежащите улици/ атмосфера в помещенията. Видът и изпълнението им трябва да хармонизира със стила на сградата и интериора.Дамаските да са в колекция с дамаските за мебелите. Размери и вид съгласно Технически спецификации за Обособена позиция №1- Приложение №1. 2.2. ДЕКОРАТИВНИ РЕШЕТКИ пред радиатори - по детайли на същ. решетки в Приемно фоайе. 2.3. ПРОИЗВЕДЕНИЯ НА ИЗОБРАЗИТЕЛНОТО И МОНУМЕНТАЛНО ИЗКУСТВО- За изграждане на едно СЪВРЕМЕННО обществено пространство с адекватни представителни функции , се препоръчва присъствие в интериора на уникални образци от Българското културно,изобразителното и монументално изкуство. Картините ще бъдат окачвани с помощта на специални въжени елементи /закачени под корнизите на тавана и спускащи се на определена височина/ 2.4. МУЛТИМЕДИЕН ЕКРАН - вграден в декоративна рамка за картина Тип на екрана: електрически, развиващ се, ширина: 210 см, височина: 150 см За обособена позиция №2: Обзавеждане на шест стаи в Учебения център на доброволното формирование на Столична община. Обект : Учебният център на доброволното формирование на СО се намира в район «Панчарево». Битовото оборудване, необходимо за обзавеждане на цетъра включва: 1. Обзавеждане: 1.1. Единични легла 82/190 см. цвят дъб, 12 бр.; 1.2. Матрак 82/90 см. цвят дъб, 12 бр.; 1.3. Нощни шкафчета 50/35/40 цвят дъб - 12 бр.; 1.4. Гардероб двукрил 90/50/180 цвят дъб - 6 бр.; 1.5. Телевизионен шкаф 90/60/56 цвят дъб - 6 бр.; 1.6. Полица с огледало (комплект) 85(100)/35/85 цвят дъб - 6 бр.; 1.7. Секция 240/45/170 цвят дъб - 1 бр.; 1.8. Диван тройка- 195/97/97 бежово- изкуствена кожа- 1 бр.; 1.9. Табуретки 50/50/50 бежово- изкуствена кожа- 6 бр. 2. Санитарно оборудване 2.1. Закачалка двойна, цвят хром- 6 бр. 2.2. Кошче с педал, цвят хром- 6 бр. 2.3. Поставка за тоал. х-я, цвят хром- 6 бр. 2.4. Дозатор за течен сапун, цвят хром- 6 бр. 2.5. Ринг за кърпи- цвят хром- 6 бр. 2.6. Поставка за хавлии- цвят хром- 6 бр. 2.7. Поставка за гъба- цвят хром- 6 бр. 2.8. Огледало 40/50- 6 бр. 2.9. Четка за тоал. чиния, комплект- цвят хром,6 бр.

Стойност, без да се включва ДДС
55416 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

6

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в обществената поръчка се представя от участника в процедурата Доставка на обзавеждане по обособени позиции и е в размер на: • За Обособена позиция №1: Обзавеждане на Информационен център за Кандидатурата на София и Югозападен регион за Европейска столица на културата 2019г. и официална приемна на кмета на Столична община на ул. „Париж” №1- 500 /петстотин/ лв. • За Обособена позиция №2: Обзавеждане на шест стаи в Учебения център на доброволното формирование на Столична община- 54 /петдесет и четири/лв. Валидността на гаранциите за участие е до срока на валидност на офертата на участника. Гаранцията за участие е в размер на 1% от ориентировъчната стойност на поръчката. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на две на сто от стойността на договора за обществената поръчка без ДДС. Валидността на гаранцията за изпълнение следва да бъде до изтичане срокът на договора за обществена поръчка. Гаранциите се представят в една от следните форми: - депозит на парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (Столична община): Банка: Общинска банка, клон "Врабча" IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301 BIC: SOMBBGSF - банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя. Участниците в процедурата и определеният Изпълнител избират свободно формата на гаранцията за участие и на гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка. Ако участникът избере да предостави банкова гаранция, то тя трябва да бъде безусловна, неотменима и изискуема при първо писмено поискване, в което Възложителят заяви, че Изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка. Валидността на банковата гаранция за участние е до срока на валидност на офертата. Валидността на банковата гаранция за изпълнение е 30 календарни дни след изтичане срока на договора за изпълнение, съгласно предложението на избрания изпълнител. Разходите по откриването и поддържането на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Възложителят има право да задържи гаранциите за участие на процедурата в случаите по чл. 61 от ЗОП. Възложителят освобождава гаранциите за участие в процедурата в съответствие с чл. 62 от ЗОП.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ ще извършва плащания на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ както следва: 1. авансово плащане - в размер на 20% от стойността на договора в срок до 1 месец след подписване на договора и представяне на фактура за авансово плащане; 2. окончателно плащане в размер на 80% от стойността на договора в срок до 1 месец след приключване на дейностите, подписване на протокол за приемане на доставката от страна на Възложителя и представяне на фактура за окончателно плащане. (2) Плащанията по договора се извършват с платежно нареждане по сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ;

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Участниците в процедурата трябва да представят: Копие на документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице документът се представя в официален превод.Когато не е представен единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние – оригинал или нотариално заверено копие. Чуждестранните юридически лица трябва да приложат в официален превод еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, който изрично съдържа информация за законният/те представител/и на участника.Забележка: Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице документът се представя за всяко физическо или юридическо лице в обединението.Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора. В документа за обединение трябва да бъде определено и посочено разпределението на дейностите между членовете при изпълнението на обществената поръчка, с което Участникът следва да съобрази представянето на документите по чл.56, ал.3 от ЗОП. Като минимум документът задължително трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: 1.всички членове на обединението са отговорни солидарно за изпълнението на целия договор; 2. всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението трябва да определят (упълномощават) едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката. В споразумението те трябва да определят и наименованието на участника. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата.Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1. Документите по ал.1, т.1 и 6 на чл. 56 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 2. документите по ал.1, т. 4 и 5 на чл. 56 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6;3. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по ал.1, т. 1, 5, и 6 на чл. 56 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по ал. 1, т. 1 на чл. 56 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по ал. 1, т. 4, 5, 6 на чл. 56 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

няма

Изисквано минимално/ни ниво/а:

няма

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Доказването на опита се извършва с представяне на списък- Образец № 14 на основните договори за подобни услуги, изпълнени през последните три години, до датата определена като краен срок за представяне на оферти, придружен от референция към всеки от договорите, посочени в списъка, с които участникът доказва съответствие с изискването. Както в списъка, така и в препоръките трябва да се съдържат датата на изпълнение, предмета на договора, стойност на договора и възложител. Участниците задължително представят портфолио с изпълнени проекти по обзавеждане на обществени сгради.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участниците трябва да има опит в извършването на доставки, сходни с предмета на поръчката: за последните 3 години, считано до датата, определена като краен срок за представяне на оферти, да е изпълнил и/или участвал в изпълнението на най-малко два договора (придружени от референции и портфолио). Под „услуги, сходни с предмета на поръчката” се разбират дейности по доставка и монтаж на оборудване, съоръжения и обзавеждане за жилищни и/или административни сгради и хотели.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Срок за изпълнение; тежест: 60
Показател: Цена; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2013/S 028 - 043352 от 08.02.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
03.01.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие с подробни данни и изисквания необходими за подготовката на предложенията се получава всеки работен ден на ул."Париж" №3 ст.№1, след издаване на фактура на ул. "Париж" 3 ет. 2, ст.204 и заплащането й в касата на ул."Париж" № 3. ет. 2 ст. 201. Касата е с приемно време от понеделник до петък от 10.00 ч. до 12.00 ч. и 14.00 ч. до 16.00 ч., а последния ден от месеца от 10.00 ч. до 12.00. ч.При поискване от заинтересовано лице, придружено от платежен документа за стойността на документацията, Възложителят ще я изпрати по куриер за сметка на лицето, отправило искането. Цената на документацията се превежда по банкова сметка на Столична община: IBAN BG81 SOMB 9130 31 33008301 BIC SOMBBGSF, Общинска банка, клон "Врабча", ул. "Врабча" 6. От датата на публикуване в електрония регистър на АОП ще бъде предоставен достъп до документацията за участие в процедурата в профила на купувача на адрес www.sofia.bg

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
13.01.2014 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 14.01.2014 г.  Час: 10:00
Място

ул. "Париж" №3

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Могат да присъстват участниците в процедурата, или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. Датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, ще бъде обявена на интернет страницата на СО-www.sofia.bg, два дни преди тяхното отваряне.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение, а ако не е уведомено от датата на узнаването или от датата на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.11.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция №1: Обзавеждане на Информационен център за Кандидатурата на София и Югозападен регион за Европейска столица на културата 2019г. и официална приемна на кмета на Столична община на ул. „Париж” №1
1) Кратко описание

Обзавеждане на Информационен център за Кандидатурата на София и Югозападен регион за Европейска столица на културата 2019г. и официална приемна на кмета на Столична община на ул. „Париж” №1

2) Общ терминологичен речник (CPV)

39000000

Описание:

Обзавеждане (включително офис обзавеждане), мебелировка, електродомакински уреди (с изключение на осветителни тела) и продукти за почистване

3) Количество или обем

За обособена позиция №1: Обзавеждане на Информационен център за Кандидатурата на София и Югозападен регион за Европейска столица на културата 2019г. и официална приемна на кмета на Столична община на ул. „Париж” №1 Р.з.п. = 296 м2 1. ОБЗАВЕЖДАНЕ 1.1 ПРИЕМНО ФОАЙЕ Във ФОАЙЕТО са предвидени: 1.1.1. КЪТ за ПОСЕТИТЕЛИ - пред камината във Фоайето - 3 кресла 80/80/70 и ниска маса 70/70/50 1.1.2. ИНФОРМАЦИОНЕН МОДУЛ - конзола тип „ Писалище”50/180/75 - за поставяне на информационни и рекламни материали 1.2. ЗАСЕДАТЕЛНА ЗАЛА - за конференции и презентации Обзавеждането предвижда: 1.2.1. КОНФЕРЕНТНА МАСА с 12 СТОЛА - разтегателна 300/100/72 / при презентации размерът се намалява на 200/100/72 см/ 1.2.2. КОНФЕРЕНТНИ СТОЛОВЕ - 18 бр. 50/50/95 - разполагат се по периферията на помещението, а при презентации се подреждат в 6 реда по 5 бр. столове в средата на Залата. 1.2.3. МУЛТИМЕДИЕН МОДУЛ - СКРИН 45/180/80 . Над него се монтира плосък екран за презентации. 1.3. ПРИЕМНА на КМЕТ СО - с представителни функции Обзавеждането предвижда: 1.3.1. ЗАСЕДАТЕЛНА МАСА - осмоъгълна /кръгла-Ф 180/75/ 1.3.2. ЗАСЕДАТЕЛНИ СТОЛОВЕ - 8 бр. -50/50/120 1.3.3. КЪТ с мека мебел за разговори - пред камината: - МАСА - 100/100/50 - ДИВАН - 95/210/100 - 2бр. - КРЕСЛО - 90/90/110 1.3.4. ШКАФ БИБЛИОТЕКА - 60/200/190 1.4.5. ШКАФ ЪГЛОВА ВИТРИНА - 60/60/190 1.4. ЗИМНА ГРАДИНА - прилежаща на ПРИЕМНАТА Обзавеждането предвижда: 1.4.1. МАСА - ф70 1.4.2. КРЕСЛО 2бр. - 80/80/110 1.5. КУХНЕНСКИ ТРАКТ 1.5.1. БАРПЛОТ -70/ 160/75 1.5.2. БАР СТОЛ - 45/45/75 1.5.3. КУХНЕНСКИ МОДУЛ: - долни шкафове Н=90см - горни шкафове Н=50 см - с врати витрини - горни и дилни рафтове 2. АКСЕСОАРИ 2.1. ПЕРДЕТА и ЗАВЕСИ - за всички прозорци -тези елементи са необходими за изграждане на представителна , уютна и защитена /видимост от прилежащите улици/ атмосфера в помещенията. Видът и изпълнението им трябва да хармонизира със стила на сградата и интериора.Дамаските да са в колекция с дамаските за мебелите. Размери и вид съгласно Технически спецификации за Обособена позиция №1- Приложение №1. 2.2. ДЕКОРАТИВНИ РЕШЕТКИ пред радиатори - по детайли на същ. решетки в Приемно фоайе. 2.3. ПРОИЗВЕДЕНИЯ НА ИЗОБРАЗИТЕЛНОТО И МОНУМЕНТАЛНО ИЗКУСТВО- За изграждане на едно СЪВРЕМЕННО обществено пространство с адекватни представителни функции , се препоръчва присъствие в интериора на уникални образци от Българското културно,изобразителното и монументално изкуство. Картините ще бъдат окачвани с помощта на специални въжени елементи /закачени под корнизите на тавана и спускащи се на определена височина/ 2.4. МУЛТИМЕДИЕН ЕКРАН - вграден в декоративна рамка за картина. Тип на екрана: електрически, развиващ се, ширина: 210 см, височина: 150 см

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
50000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 3



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Обзавеждане на шест стаи в Учебения център на доброволното формирование на Столична община.
1) Кратко описание

Обзавеждане на шест стаи в Учебения център на доброволното формирование на Столична община.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

39000000

Описание:

Обзавеждане (включително офис обзавеждане), мебелировка, електродомакински уреди (с изключение на осветителни тела) и продукти за почистване

3) Количество или обем

За обособена позиция №2: Обзавеждане на шест стаи в Учебения център на доброволното формирование на Столична община. Обект : Учебният център на доброволното формирование на СО се намира в район «Панчарево». Битовото оборудване, необходимо за обзавеждане на цетъра включва: 1. Обзавеждане: 1.1. Единични легла 82/190 см. цвят дъб, 12 броя; 1.2. Матрак 82/90 см. цвят дъб, 12 броя; 1.3. Нощни шкафчета 50/35/40 цвят дъб - 12 броя; 1.4. Гардероб двукрил 90/50/180 цвят дъб - 6 броя; 1.5. Телевизионен шкаф 90/60/56 цвят дъб - 6 броя; 1.6. Полица с огледало (комплект) 85(100)/35/85 цвят дъб - 6 броя; 1.7. Секция 240/45/170 цвят дъб - 1 брой; 1.8. Диван тройка- 195/97/97 бежово- изкуствена кожа- 1 брой; 1.9. Табуретки 50/50/50 бежово- изкуствена кожа- 6 броя 2. Санитарно оборудване 2.1. Закачалка двойна, цвят хром- 6 броя; 2.2. Кошче с педал, цвят хром- 6 броя; 2.3. Поставка за тоалетна хартия, цвят хром- 6 броя; 2.4. Дозатор за течен сапун, цвят хром- 6 броя; 2.5. Ринг за кърпи- цвят хром- 6 броя; 2.6. Поставка за хавлии- цвят хром- 6 броя; 2.7. Поставка за гъба- цвят хром- 6 броя; 2.8. Огледало 40/50- 6 броя; 2.9. Четка за тоалетна чиния, комплект- цвят хром- 6 броя;

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
5416 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 3