Версия за печат

00087-2013-0175

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община, ул. "Московска" №33, За: Станислава Цветкова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377530, E-mail: s.tsvetkova@sofia.bg, Факс: 02 9377561

Място/места за контакт: ул. "Париж" №3, партер, стая №6, дирекция "ОПК"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sofia.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Столична община, ул. Московска №33, За: Фронт офис, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377505, Факс: 02 9807315

Място/места за контакт: Фронт офис

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Доставка на малогабаритна техника, инструменти и материали за ремонт за територията на зелена система на Столична община за 2014-2015г. по обособени позиции”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на настоящата обществена поръчка е “Доставка на малогабаритна техника, инструменти и материали за ремонт за територията на зелената система на Столична община за 2014 -2015г.по обособени позиции: - Обособена позиция №1- Малогабаритна техника; - Обособена позиция №2- Инструменти и оборудване; - Обособена позиция №3- Материали за ремонти; Дейностите по закупуване и доставка на малогабаритна техника, инструменти и материали за ремонт - формиран дървен материал (дъски, летви), бетонови и каменни плочи са необходими за обекти, част от зелената система на Столична община, за дейността на ОП „Паркове и градини” и за реализиране на проекти по програма „Зелена София”. Доставките са за територията на зелената система на Столична община през периода 2014-2015г. Доставките включват: - доставяне на предварително заявен асортимент от приложените в техническата спецификация- Раздел IV списъци към отделните обособени позиции на обекти - част от зелената система на Столична община, посочени от Възложителя и за нуждите на ОП „Паркове и градски градини“.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

16160000, 44510000, 44100000, 16310000

Описание:

Различни видове градинарско оборудване
Инструменти
Строителни материали и свързани с тях изделия
Косачки

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Доставките на малогабаритната техника, инструментите и оборудването и материалите за ремонт ще се извършват по предварителна заявка.

Прогнозна стойност без ДДС
266666 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в откритата процедура е: - За Обособена позиция №1- Малогабаритна техника-750 /седемстотин и петдесет/ лева; - За Обособена позиция №2- Инструменти и оборудване – 250 /двеста и петдесет/ лева; - За Обособена позиция №3- Материали за ремонти -333/ триста тридесет и три/ лева; Валидността на гаранцията за участие е до срока на валидност на офертата на участника. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 2% (две на сто) от прогнозната стойност на договора за обществената поръчка, без ДДС. Валидността на гаранцията за изпълнение следва да бъде до изтичане срока на договора за обществена поръчка. Гаранциите се представят в една от следните форми: - депозит на парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (Столична община): Банка: Общинска банка, клон "Врабча" IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301 BIC: SOMBBGSF - банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя. Участниците в процедурата и определеният изпълнител избират свободно формата на гаранцията за участие и на гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка. Ако участникът избере да предостави банкова гаранция, то тя трябва да бъде безусловна, неотменима и изискуема при първо писмено поискване, в което Възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка. Банковата гаранцоя за участие в процедурата трябва да бъде до срока на валидност на офертата за участие. Разходите по откриването и поддържането на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Възложителят има право да задържи гаранциите за участие на процедурата в случаите по чл. 61 от ЗОП. Възложителят освобождава гаранциите за участие в процедурата в съответствие с чл. 62 от ЗОП.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Заплащането на изпълнените заявки ще се извършва по единични цени съгласно ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, неразделна част от договора за обществена поръчка. Цената не подлежи на промяна за срока на договора. Дължимата сума за извършената доставка се превежда по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в срок от 30 /тридесет/ работни дни след приемане на доставката. Общата стойност на доставките, за срока на действие на договора, се определя от годишния бюджет. За 2014г. ориентировъчната стойността на доставките е : - За обособена позиция №1: 90 000/деветдесет хиляди/ лева с ДДС; - За обособена позиция №2: 30 000/тридесет хиляди/ лева с ДДС; - За обособена позиция №3: 40 000/четиредесет хиляди/ лева с ДДС; ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ не е задължен да възложи доставки в този обем. Плащанията по смисъла на този договор за 2014 и 2015г. се извършват в съответствие и в рамките на разчетените в годишния общински бюджет средства (за съответната година) за извършване на доставки, предмет на настоящата поръчка по съответната обособена позиция. До 30 /тридесет/ дни, след приемане на бюджета на Столична община (за съответната година) от Столичния общински съвет, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ уведомява ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за годишната стойност на договора.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В откритата процедура за възлагане на обществената поръчка може да участва като подаде оферта всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или обединение от такива лица , закупило документацията, наричано по-нататък „заинтересовано лице”. От датата на подаване на офертата заинтересованото лице придобива статут на участник в процедурата . Участниците представят копие на документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице документът се представя в официален превод. Когато не е представен единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние – оригинал или нотариално заверено копие. Чуждестранните юридически лица трябва да приложат в официален превод еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, който изрично съдържа информация за законният/те представител/и на участника. Забележка: Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице Документът се представя за всяко физическо или юридическо лице в обединението. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора. В документа за обединение трябва да бъде определено и посочено разпределението на дейностите между членовете при изпълнението на обществената поръчка, с което Участникът следва да съобрази представянето на документите по чл.56, ал.3 от ЗОП. Като минимум документът за създаване на обединение задължително трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: 1.всички членове на обединението са отговорни солидарно за изпълнението на целия договор; 2. всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението трябва да определят (упълномощават) едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката. Забележка: Упълномощеното лице може да бъде посочено и в друг документ, подписан от членовете на обединението. В документа за те трябва да определят и наименованието на участника. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1. Документите по ал.1, т.1 и 6 на чл. 56 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението 2. документите по ал.1, т. 4 и 5 на чл. 56 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6; Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по ал. 1, т. 1 на чл. 56 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по ал. 1, т. 4, 5, 6 и 11 на чл. 56 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод. Всеки подизпълнител трябва да представи документите по чл.56,ал.2 от ЗОП , а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по ал. 1, т. 1 на чл. 56 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по ал. 1, т. 4, 5, 6 и 11 на чл. 56 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. За доказване на икономическото и финансовото си състояние участниците представят следните документи: 1.2. Заверени от участника копия на отчетите за приходите и разходите за последните три години финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), в зависимост от датата, на коята участникът е учреден или е започнал дейността си или еквивалентен документ съгласно националните счетоводни стандарти в съответното законодателство по регистрация на участника, включително попълнен Образец №8. За чуждестранни физически или юридически лица документите трябва да бъдат преведени на български език. Участниците, които участват за повече от една обособени позиции доказват общ оборот равен на сбора от минимално изискуемия за съответната обособена позиция, за която участват. Забележка: Изискването не се отнася за участници- физически лица, които не са регистрирани търговци. Представянето на отчети за приходите и разходите и баланси не се изисква, когато същите са публикувани в Търговския регистър на Агенцията по вписванията.
Минимални изисквания: 1. Всеки участник трябва да има реализиран оборот от дейности, сходни с предмета на съответната обособена позиция както следва: - За обособена позиция №1- не по- малко от 180 000 лева. - За обособена позиция №2- не по- малко от 60 000 лева. - За обособена позиция №3- не по- малко от 80 000 лева.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 2. За доказване на технически възможности и квалификация участниците представят: 2.1. За обособена позиция №1: Малогабаритна техника; 2.1.1. За доказване на опита – списък съгласно Образец №.9 с не по- малко от 3 договора за доставки, сходни с предмета на съответната обособена позиция, изпълнени през последните 3 /три/ години, включително до датата на подаване на оферта за участие. Минимум 3 от посочените в списъка договори трябва да бъдат придружени с препоръки/ референции към тях за добро изпълнение, в която се посочва стойността, датата и мястото на доставка. 2.1.2. Всеки участник прилага в офертата си копие на сертификати за произход и качество на доставените материали за ремонти, инструменти и оборудване и техника. 2.1.3. Като доказателство, че участникът е оторизиран представител на производителя на предлаганата техника, в случай, че той самият не е производител, представя документ или копие, заверено с гриф «вярно с оригинала» от производителя на предлаганата техника. В документа, издаден от производителя, трябва да бъде посочено, че участникът е оторизиран да извършва доставки на предлаганата техника. 2.1.4. Като доказателство за наличие на оторизирана сервизна база за осигуряване на гаранционна и следгаранционна поддръжка и сервиз всеки участник прилага към офертата си декларация (в свободен текст), подписана от лицето/ лицата представляващо/и участника, че същият разполага с оторизирана сервизна база. Към декларацията се прилага списък на сервизите с посочен точен адрес, телефонен номер и лице за контакт, както и документ показващ основанието за ползването им (наем, собственост и т.н); 2.2. За обособена позиция №2: Инструменти и оборудване; 2.2.1. За доказване на опита – списък съгласно Образец №.9 с не по- малко от 3 договора за доставки, сходни с предмета на съответната обособена позиция, изпълнени през последните 3 /три/ години, включително до датата на подаване на оферта за участие. Минимум 3 от посочените в списъка договори трябва да бъдат придружени с препоръки/ референции към тях за добро изпълнение, в която се посочва стойността, датата и мястото на доставка. 2.2.2. Всеки участник прилага в офертата си копие на сертификати за произход и качество на доставените материали за ремонти, инструменти и оборудване и техника. 2.3. За обособена позиция №3: Материали за ремонти; 2.3.1. За доказване на опита – списък съгласно Образец №.9 с не по- малко от 3 договора за доставки, сходни с предмета на съответната обособена позиция, изпълнени през последните 3 /три/ години, включително до датата на подаване на оферта за участие. Минимум 3 от посочените в списъка договори трябва да бъдат придружени с препоръки/ референции към тях за добро изпълнение, в която се посочва стойността, датата и мястото на доставка. 2.3.2. Всеки участник прилага в офертата си копие на сертификати за произход и качество на доставените материали за ремонти, инструменти и оборудване и техника.
Минимални изисквания: 1. Участниците в процедурата трябва да отговарят на следните изисквания за технически възможности и квалификация по обособени позиции: 1.1. За обособена позиция №1: Малогабаритна техника; 1.1.1. Всеки участник трябва да има опит в изпълнението на дейности, сходни с предмета на съответната обособена позиция. Да има не по- малко от 3 /три/ договора, с предмет, сходен с предмета на обособената позиция, изпълнени през последните 3 години, включително до датата на подаване на оферта за участие; 1.1.2. Доставените материали за ремонти, инструменти и оборудване и техника трябва да са оригинални за съответната марка, да отговарят на изискванията за качество на Р.България и да притежават сертификат за произход и качество. 1.1.3. Участникът да е производител или оторизиран представител на производителя на съответния асортимент. 1.1.4. Участникът да има на разположение оторизирана сервизна база за осигуряване на гаранционна и следгаранционна поддръжка и сервиз на оборудването. 1.2. За обособена позиция №2: Инструменти и оборудване; 1.2.1. Всеки участник трябва да има опит в изпълнението на дейности, сходни с предмета на съответната обособена позиция. Да има не по- малко от 3 /три/ договора, с предмет, сходен с предмета на обособената позиция, изпълнени през последните 3 години, включително до датата на подаване на оферта за участие; 1.2.2. Доставените материали за ремонти, инструменти и оборудване и техника трябва да са оригинални за съответната марка, да отговарят на изискванията за качество на Р.България и да притежават сертификат за произход и качество. 1.3. За обособена позиция №3: Материали за ремонти; 1.3.1. Всеки участник трябва да има опит в изпълнението на дейности, сходни с предмета на съответната обособена позиция. Да има не по- малко от 3 /три/ договора, с предмет, сходен с предмета на обособената позиция, изпълнени през последните 3 години, включително до датата на подаване на оферта за участие; 1.3.2. Доставените материали за ремонти, инструменти и оборудване и техника трябва да са оригинални за съответната марка, да отговарят на изискванията за качество на Р.България и да притежават сертификат за произход и качество.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 521083 от 30.01.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
02.01.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие с подробни данни и изисквания необходими за подготовката на предложенията се получава всеки работен ден на ул."Париж" №3 ст.№1, след издаване на фактура на ул. "Париж" 3 ет. 2, ст.204 и заплащането й в касата на ул."Париж" № 3. ет. 2 ст. 201. Касата е с приемно време от понеделник до петък от 10.00 ч. до 12.00 ч. и 14.00 ч. до 16.00 ч., а последния ден от месеца от 10.00 ч. до 12.00. ч.При поискване от заинтересовано лице, придружено от платежен документа за стойността на документацията, Възложителят ще я изпрати по куриер за сметка на лицето, отправило искането. Цената на документацията се превежда по банкова сметка на Столична община: IBAN BG81 SOMB 9130 31 33008301 BIC SOMBBGSF, Общинска банка, клон "Врабча", ул. "Врабча" 6. От датата на публикуване в електрония регистър на АОП ще бъде предоставен достъп до документацията за участие в процедурата в профила на купувача на адрес www.sofia.bg

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
09.01.2014 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 10.01.2014 г.  Час: 11:00
Място

гр. София, ул. "Париж" №3, заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Могат да присъстват участниците в процедурата, или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. Датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, ще бъде обявена на интернет страницата на СО-www.sofia.bg, два дни преди тяхното отваряне.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

24 месеца

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

24 месеца

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

1.На обжалване подлежи всяко решение на Възложителите в процедура за възлагане на обществена поръчка. 2. Решенията на Възложителите се обжалват пред Комисията за защита на конкуренцията относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни зисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата. 3. На обжалване подлежат и действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпа или участието на лица в процедурата. Не подлежат на самостоятелно обжалване действията на възложителя по издаване на решенията по чл.120, ал. 1 от ЗОП. 4. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1). изтичане на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; 2). получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; 3). публикуване на обявлението за доброволна прозрачност в Регистъра на обществените поръчки или в "Официален вестник" на Европейския съюз. 5.Срокът за обжалване на решението по т. 4, 1) тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: 1). жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; 2). документацията не е публикувана едновременно с обявлението; 3). документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП. 6. Жалбата по т. 3. се подава в 10-дневен срок от уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено – от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. 7. Жалба може да се подава от - всяко заинтересовано лице - в случаите по т.4, 1), т.4, 3), т.5 и т.6. - всеки заинтересован участник - в случаите по т. 4, 2) и т.6. 8. В срока по т. 4,1) жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна могат да подават и професионални сдружения и организации в съответния бранш за защита на интересите на своите членове. 9. В случаите по т. 4.,1) и т. 4.,3), когато датите на публикуване на обявленията в Регистъра на обществените поръчки и в „Официален вестник" на Европейския съюз са различни, срокът за обжалване тече от по-късната дата.. 10. Жалбата се подава едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до Възложителя.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.11.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Малогабаритна техника
1) Кратко описание

“Доставка на малогабаритна техника, инструменти и материали за ремонт за територията на зелената система на Столична община за 2014 -2015г.по обособени позиции: - Обособена позиция №1- Малогабаритна техника;

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

16310000

Описание:

Косачки

3) Количество или обем

По предварителна заявка

Прогнозна стойност, без ДДС
150000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 24
5) Допълнителна информация

Вид 1. Моторни косачки Изисквания: 1.1. Професионални - стоманен корпус - колела с метални джанти - двигател, който не се влияе от наклона на работа /двутактов или четиритактов с маслена помпа/ - широчина на откоса: над 50 см - мощност на двигателя - над 5 конски сили 1.2. Малки косачки - стоманен корпус - колела с метални джанти - широчина на откоса: мин. 46 см - мощност на двигателя – мин. 3 конски сили 2.Тримери Изисквания: - работен обем на двигателя над 40 см3 - оборудван с нож за косене на трева /със съответния предпазител/ - оборудван с нож за рязане на храсти /със съответния предпазител/ - окомплектована със самар за носене 3. Храсторези (ножица за жив плет) Изисквания: - работен обем на двигателя минимум 20 см3 - дължина на режещата шина /нож/ минимум 60 см 4. Моторни резачки: Изисквания: 4.1. Средна моторна резачка - работен обем на двигателя минимум 50 см3 - метален или метализиран корпус - режеща гарнитура с дължина над 30 см - да се окомплектова с прикачна ножица за жив плет /не е задължително изискване, но е предимство/ 4.2. Големи моторни резачки - работен обем на двигателя минимум 75 см3 - метален или метализиран корпус - режеща гарнитура с дължина над 50 см 4.3. Телескопични моторни резачки - с минимум 3,5 м работна височина - режеща гарнитура с дължина минимум 30 см 5. Машини за обдухване Изисквания: - работен обем на двигателя минимум 60 см3 - максимален дебит на въздушната струя не по-малък от 1200 м3 / час - окомплектована за носене на гръб


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Инструменти и оборудване
1) Кратко описание

Доставка на малогабаритна техника, инструменти и материали за ремонт за територията на зелената система на Столична община за 2014 -2015г.по обособени позиции: - Обособена позиция №2- Инструменти и оборудване;

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

16160000

Описание:

Различни видове градинарско оборудване

3) Количество или обем

По предварителна заявка.

Прогнозна стойност, без ДДС
50000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 24
5) Допълнителна информация

Техническа спецификация за Обособена позиция №2- Инструменти и оборудване: 1. Електрически самоходни косачки: ширина на откоса мин. 34 см, 2. Електрически тримери- мин.диаметър на рязане 30см, 3. Електрически храсторези 4. Лопати (прави и криви) 5. Гребла –мин-ширина 40см. 6. Мотики 7. Кирки 8. Коси 9. Ножици за храсти (лозарски ножици) 10. Ножици за жив плат 11. Триони режеща част мин. 50см. 12. Комплект инструменти за цветя (лопатка, гребло, садило) 13. Ръчен градински валяк за трева – ширина мин. 50см., тегло мин.10кг. 14. Удължител за електрозахранване за електрическите инструменти -25м. 15. Накрайници за чешма за маркуч ” 16. Маркуч за поливане ” – 50м. 17. Пръскачки за поливане 18. Четки за боя комплект 3бр. Градинарските инструменти да са със стандартни дървени дръжки и със стоманени работни части.


Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Материали за ремонти
1) Кратко описание

Доставка на малогабаритна техника, инструменти и материали за ремонт за територията на зелената система на Столична община за 2014 -2015г.по обособени позиции: - Обособена позиция №3- Материали за ремонти;

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

44510000, 44100000

Описание:

Инструменти
Строителни материали и свързани с тях изделия

3) Количество или обем

По предварителна заявка

Прогнозна стойност, без ДДС
66666 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 24
5) Допълнителна информация

Техническа спецификация за Обособена позиция №3- Материали за ремонти: 1. Обработен дървен материал – фасониран иглолистен дървен материал (дъски и летви - размерите се задават при заявката) 2. Дървена ограда с височина 40см. за м. (оградно пано с мин. размери 40/100см.) 3. Бетонови плочи - вибробетон (40/40/5см. и 50/50/5см. ) 4. Бетонови градински бордюри -50/16/8см. 5. Пясък за пясъчник и опесъчени настилки ( на чували по 20кг. и м3) 6. Декоративни камъни на чували по 25кг.и м3 -ф до 5см. -ф 5 до 10см. -ф 10 до 20см. -ф над 20см. 7. Дървесни кори (Мулч) на чували по 25кг. 8. Плодна пръст на чували по 25кг. и м3 9. Лак за дървени повърхности 10. Блажна боя 11. Разредител АМВ или МРТ