Версия за печат

00026-2013-0051

BG-София: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална електрическа компания ЕАД, ул. "Веслец" 5, За: Пламен Алексиев - по процедурата, тел. 02 9263605; Силвия Миргова - по технически въпроси, тел. 02 9609129, България 1040, София, Тел.: 02 9263605, E-mail: paleksiev@nek.bg, Факс: 02 9801971

Място/места за контакт: НЕК ЕАД, ЦУ

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nek.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Лот 1 - “Извършване на обследване и съставяне на технически паспорти, съгласно Наредба № 5 от 28.12.2006 г. на обект ВЕЦ „Симеоново“; Лот 2 - “Извършване на обследване и съставяне на технически паспорти, съгласно Наредба № 5 от 28.12.2006 г. на обект ВЕЦ „Въча 1“; Лот 3 - “Извършване на обследване и съставяне на технически паспорти, съгласно Наредба № 5 от 28.12.2006 г. на обект ПАВЕЦ „Белмекен“; Лот 4 - “Извършване на обследване и съставяне на технически паспорти, съгласно Наредба № 5 от 28.12.2006 г. на обект ВЕЦ „Бояна“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
(относно категории услуги 1—27, моля, вижте приложения ХVІІА и ХVІІБ към Директива 2004/17/ЕО)
Място на изпълнение: ВЕЦ и ПАВЕЦ на територията на Р. България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Лот 1 - “Извършване на обследване и съставяне на технически паспорти, съгласно Наредба № 5 от 28.12.2006 г. на обект ВЕЦ „Симеоново“; Лот 2 - “Извършване на обследване и съставяне на технически паспорти, съгласно Наредба № 5 от 28.12.2006 г. на обект ВЕЦ „Въча 1“; Лот 3 - “Извършване на обследване и съставяне на технически паспорти, съгласно Наредба № 5 от 28.12.2006 г. на обект ПАВЕЦ „Белмекен“; Лот 4 - “Извършване на обследване и съставяне на технически паспорти, съгласно Наредба № 5 от 28.12.2006 г. на обект ВЕЦ „Бояна“

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71000000

Описание:

Архитектурни, строителни, инженерни и инспекционни услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

в съответствие с документацията

Прогнозна стойност без ДДС
167000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

120


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Видът на гаранцията – парична сума или банкова гаранция се избира от участника. 1. Участниците представят гаранция за участие в откритата процедура в размер на 300,00 лева за Лот 1, 300,00 лева за Лот 2, 800,00 лева за Лот 3, и 270,00 лева за Лот 4. В случай че участникът избере да внесе гаранцията за участие в процедурата под формата на парична сума, тя се превежда по банковата сметка на НЕК ЕАД в “ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ” България в лева: BG07BРВІ79421087792201; BIC: BРBІBGSF. 2. В случай, че участникът избере да представи гаранцията за участие в процедурата под формата на безусловна и неотменяема банкова гаранция, то същата следва да бъде издадена в полза на НЕК ЕАД, по образец на Възложителя. Срокът на валидност на банковата гаранция следва да бъде 30 (тридесет) календарни дни след изтичане на валидността на офертата. Участниците могат да представят и банкова гаранция по образец на банката, която я издава, при условие, че в гаранцията са вписани условията на възложителя. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител на банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 3. Участникът, определен за изпълнител, при подписване на договора, следва да представи: - гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 % (три на сто) от стойността на договора. Гаранцията за изпълнение може да бъде внесена по сметка на Възложителя като депозит или да бъде под формата на банкова гаранция, съгласно образеца на Възложителя, с валидност 30 дни след изтичане на срока на договора. Изпълнителят може да представи и банкова гаранция по образец на банката, която я издава, при условие, че в гаранцията са вписани условията на възложителя. В случай че участникът определи да внесе гаранцията за изпълнение на договора под формата на парична сума, тя се превежда в банка "ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ'' България по банковата сметка на НЕК ЕАД в лева: BG 07BPBI79421087792201; BIC: BPBIBGSF.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Собствени средства. Плащането се извършва до 30 дни след завършване на всички задължения по договора, срещу двустранен протокол и данъчна фактура.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 2. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е българско юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство. 3. Документ за обезпечена гаранция за участие - оригинал. 4. Копие от документ за закупена документация за участие. 5. Декларация, подписана от законния представител на участника, както и от прокуриста и всички членове на управителния и надзорен съвет на участника, а в случай, че членовете са юридически лица – от техните представители в съответния управителен орган, че не са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП, попълнена съгласно приложен образец. 6. Декларация от участника, че се е запознал и приема условията на проекта на договора. 7. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от Закон за обществените поръчки, по образец. 8. Декларация за направен оглед на обекта, по образец. 9. Декларация за участие на подизпълнител/и. 10. Декларация-съгласие за участие от подизпълнителя (когато е приложимо). 11. Декларация-съгласие за проучване по реда на чл. 40 от ППЗДАНС (само от участници по лот 2 и/или лот 3). 12. Справка за административни сведения, съгласно приложен образец.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

1. Копие от застраховка за професионална отговорност по чл.171 от ЗУТ за дейности, предмет на настоящата поръчка. Застраховането е по Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (ДВ 17/2004 год) чл.5 ал.3 и ал.4 2. Копие от годишния финансов отчет за предходната година или някоя от съставните му части, когато публикуването им се допуска от законодателството на страната, в която участникът е установен; 3. Информация за общия оборот и за оборота на услугите с предмет, подобен на предмета на настоящата поръчка, за последните три години.

ІІІ.2.3) Технически възможности

1. Списък на обектите от последните 3 години, на които участникът е съставил технически паспорт или е извършвал обследване в обхват чл.169, ал. 1-3 от ЗУТ, като се посочват стойността, датата и мястото на изпълнение, придружен с препоръки за професионално и в съответствие с нормативните изисквания изпълнение. 2. Заверено копие от лиценз/документ, доказващ правото за извършване техническо обследване и съставяне на технически паспорт, съгласно изискванията на чл. 176в от ЗУТ със срок до срока на договора и списък на квалифицираните лица от различните специалности, намиращи се в договорни отношения с участника или удостоверение, издадено и вписано в регистър от началника на ДНСК за упражняване на дейностите съгласно изм. на ЗУТ (Изм. - ДВ, бр. 82 от 2012 г., в сила от 26.11.2012 г., бр. 66 от 2013 г., в сила от 26.07.2013г.). . 3. Списък - декларация от участника за техническите лица, които ще изпълняват предмета на настоящата поръчка с данни за трудов стаж, документи за професионална квалификация и опит.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

ДВ, бр. 82 от 2012 г., в сила от 26.11.2012 г., бр. 66 от 2013 г., в сила от 26.07.2013г.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

13ИП-850А054

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
10.01.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
12 BGN
Условия и начин на плащане

1. Закупуването на документацията е задължително условие за участие в процедурата. 2. Стойността на настоящата документация за участие в процедурата, в размер на 12,00 лева с включен ДДС, е за сметка на участниците.Документацията се получава всеки работен ден в НЕК ЕАД, Управление „Обществени поръчки” след заплащането й в брой на касата на ул.”Веслец” № 5 от 9:00 до 11:00 ч. и от 15:00 до 17:00 ч. или по сметка на НЕК ЕАД в банка "ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ'' България в лева: BG 07BPBI79421087792201; BIC: BPBIBGSF. до 10 (десет) дни преди изтичане на срока за подаване на офертите. 3. Документацията се получава всеки работен ден от 9:30 до 11:00 ч. и от 15:30 до 17:00 ч. в ЦУ на НЕК ЕАД от отдел “Доставки “, ет.6, след заплащането й в брой в касата на ЦУ на НЕК ЕАД, ул.”Веслец” № 5 или по сметка на НЕК ЕАД в “ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ” България в лева: BG07BРВІ79421087792201; BIC: BРBІBGSF, до 10 (десет) дни преди изтичане на срока за подаване на офертите, посочен в обявлението за обществена поръчка. В случай че срокът изтича в неприсъствен ден, този ден не се брои и срокът изтича на следващия присъствен ден. 4. Лицата имат право да разгледат документацията на място преди да я закупят. 5. При поискване от заинтересованото лице, придружено от платежен документ за стойността на документацията, Възложителят е длъжен да я изпрати за сметка на лицето, отправило искането.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
20.01.2014 г.  Час: 12:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 20.01.2014 г.  Час: 14:00
Място

НЕК ЕАД, ЦУ; 1040 гр. София, ул. "Веслец" 5

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Упълномощени представители на участниците



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.11.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция “Извършване на обследване и съставяне на технически паспорти, съгласно Наредба № 5 от 28.12.2006 г. на обект ВЕЦ „Симеоново“
1) Кратко описание

“Извършване на обследване и съставяне на технически паспорти, съгласно Наредба № 5 от 28.12.2006 г. на обект ВЕЦ „Симеоново“

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

70000000, 71000000

Описание:

Услуги, свързани с недвижими имоти
Архитектурни, строителни, инженерни и инспекционни услуги

3) Количество или обем

Съгласно Техническо задание

Прогнозна стойност, без ДДС
30000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция “Извършване на обследване и съставяне на технически паспорти, съгласно Наредба № 5 от 28.12.2006 г. на обект ВЕЦ „Въча 1“
1) Кратко описание

Извършване на обследване и съставяне на технически паспорти, съгласно Наредба № 5 от 28.12.2006 г. на обект ВЕЦ „Въча 1“

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

70000000, 71000000

Описание:

Услуги, свързани с недвижими имоти
Архитектурни, строителни, инженерни и инспекционни услуги

3) Количество или обем

Съгласно Техническо задание

Прогнозна стойност, без ДДС
30000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция “Извършване на обследване и съставяне на технически паспорти, съгласно Наредба № 5 от 28.12.2006 г. на обект ПАВЕЦ „Белмекен“
1) Кратко описание

Извършване на обследване и съставяне на технически паспорти, съгласно Наредба № 5 от 28.12.2006 г. на обект ПАВЕЦ „Белмекен“

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

70000000, 71000000

Описание:

Услуги, свързани с недвижими имоти
Архитектурни, строителни, инженерни и инспекционни услуги

3) Количество или обем

Съгласно Техническо задание

Прогнозна стойност, без ДДС
80000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция “Извършване на обследване и съставяне на технически паспорти, съгласно Наредба № 5 от 28.12.2006 г. на обект ВЕЦ „Бояна“
1) Кратко описание

Извършване на обследване и съставяне на технически паспорти, съгласно Наредба № 5 от 28.12.2006 г. на обект ВЕЦ „Бояна“

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

70000000, 71000000

Описание:

Услуги, свързани с недвижими имоти
Архитектурни, строителни, инженерни и инспекционни услуги

3) Количество или обем

Съгласно Техническо задание

Прогнозна стойност, без ДДС
27000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение