Версия за печат

00188-2013-0015

BG-гр. Хисаря: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Хисаря, бул. "Генерал Гурко" № 14, За: Цонка Войводинова, РБългария 4180, гр. Хисаря, Тел.: 0337 62034, E-mail: obhisar@hisar.bg, Факс: 0337 02030

Място/места за контакт: главен експерт

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.hisar.bg.

Адрес на профила на купувача: www.hisar.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Избор на изпълнител за изработване на инвестиционен проект във фаза работен проект за включване на нов водоизточник във водоснабдителната система на с. Кръстевич, Община Хисаря”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: територията на община Хисаря
Код NUTS: BG421
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на обществената поръчка е „Избор на изпълнител за изработване на инвестиционен проект във фаза работен проект за включване на нов водоизточник във водоснабдителната система на с. Кръстевич, Община Хисаря”. Настоящата процедура има за цел да избере изпълнител, който да изработи инвестиционен проект във фаза работен проект за включване на нов водоизточник във водоснабдителната система на с. Кръстевич, община Хисаря. Основния водоизточник на селото е планинско водохващане е с дебит Q = 1 - 3 л/сек., оборудвано с пясъкозадържател и утаител. С цел пречистване на водата са монтирани бавни филтри, след които водата се обеззаразява с натриев хипохлорид и постъпва в два водоема: единия с обем V = 60 куб. м, а другия с обем V = 150 куб.м. От тях по хранителен водопровод питейната вода се подава във водоснабдителната мрежа на с. Кръстевич. В годините, особено през летните месеци, дебита на основния водоизточник рязко намалява и в селото е въведен режим на водоползване. През 1990 год. южно от селото, в терасата на реката е направен нов сондаж като при сондирането са установени завишени стойности на нитрати. През настоящата 2013 год. във водата отново са установени високи стойности на нитрати, превишаващи допустимата норма съгласно Наредба № 9 от 16.03.2001 год. за качествата на водата, предназначена за питейно – битови цели, която е 50 мг/л. В обхвата на настоящата поръчка се включват следните дейности: извършване на пробно водочерпене за установяване на експлоатационния дебит и параметрите на замърсяване на водата от сондажния кладенец; изработване на инвестиционен проект във фаза работен проект, включващ: - проектиране на бункерна помпена станция /БПС/ върху сондажния кладенец със съответната автоматика; - определяне на трасе на напорния водопровод от БПС до съществуващата площадка на водоемите над селото. Вариантите за трасе са два – 1-ви вариант – трасето да мине през регулацията на с. Кръстевич и 2-ри вариант – трасето да мине през обходен маршрут, като заобиколи регулацията по съществуващи полски пътища. Разработката следва да съдържа технико-икономически сравнителен анализ, който да позволи избиране на оптимален вариант; - изработване на проект на санитарно-охранителната зона около новия водоизточник; - проектиране в санитарно-охранителната зона на съществуващите водоеми на пречиствателна станция за питейни води (ПСПВ), която да елиминира установените замърсители и да позволява поддържане на стойности под допустимата норма (основен замърсител са нитратите). Проучване на възможността съоръженията на ПСПВ да се разположат в съществуващата сграда на хлораторното помещение; - след ПСПВ водата да се обеззаразява с натриев хипохлорид и да се подава в съществуващите водоеми, разположени на площадката; инвестиционните проекти са в обем и съдържание съгласно изискванията на ЗУТ, Наредба № 4 от 21.05.2001г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и в съответствие с Техническата спецификация; работния проект за обекта да е с всички необходими проектни части съобразно Техническата спецификация, като обхватът на частите е в зависимост от вида, предназначението, големината и местоположението на обекта; всяка част от работния проект да съдържа графичен материал, обяснителна записка и статистически изчисления; извършване на хидроложки, хидрогеоложки и санитарни проучвания; изготвяне на всички необходими документи и окомплектоването им във връзка с получаване на разрешение за водоползване.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71220000, 71320000

Описание:

Архитектурно проектиране
Инженерни услуги по проектиране и конструиране

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Проектът съдържа следните части, като не се ограничава само до тях: • хидроложки, хидрогеоложки и санитарни проучвания; • трасе, вертикална планировка и геодезия; • конструкции; • електроснабдяване, ел. инсталации и системи; • ВиК - бункерна помпена станция, напорен водопровод, пречиствателна станция за питейни води; • КИПиА; • пожарна безопасност; • санитарно-охранителна зона на нов водоизточник; • проект за безопасност и здраве; • проект за временна организация на движението по време на строителството; • други части, характерни за този вид проектиране. Инвестиционният проект следва да съдържа графичен материал, обяснителна записка и статически изчисления.

Прогнозна стойност без ДДС
20000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

60


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всеки участник е длъжен да представи гаранция за участие в процедурата, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. 1. Гаранция за участие Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 200 (двеста) лева. Гаранцията за участие се превежда от участника по банкова сметка на Община Хисаря: IBAN: BG16CECB979033C8105200; BIC: CECBBGSF; „Централна кооперативна банка” АД или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност минимум срока на валидност на офертите и условия, които да отговарят на тези по приложения в документацията примерен образец на Банкова гаранция за участие /Приложение № 16/. Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал при подаването на офертата за участие в настоящата процедура. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение на договора Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността на договора и е със срок на валидност 30 дни, след изтичане срока за изпълнение на проектантските дейности и ако е отчетено цялостно изпълнение по договора. Гаранцията за изпълнение на договора се превежда от участника по банкова сметка на Община Хисаря: IBAN: BG16CECB979033C8105200; BIC: CECBBGSF; „Централна кооперативна банка” АД или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност и условия, които да отговарят на тези по приложения в документацията примерен образец на Банкова гаранция за изпълнение /Приложение № 17/. При внасяне на гаранция, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. Банковата гаранция за изпълнение или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите по настоящия раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на поръчката е от Бюджета на община Хисаря, като за изпълнение на дейностите по настоящата обществена поръчка финансовият ресурс е общо в размер на 20 000 (двадесет хиляди) лева без ДДС. Начинът на плащане е подробно описан в проекта на договор – приложение към настоящата документация.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че участникът участва като обединение или консорциум, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението/консорциума сключват споразумение с нотариална заверка на подписите. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че : всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно за изпълнението на договора, включително по отношение на плащанията; да посочат упълномощено лице, което ще представлява участника за целите на настоящата процедура и при изпълнението на договора и което лице е упълномощено да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума; членовете на обединението/консорциума са длъжни да останат в него за целия период на изпълнение на договора; не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата, както и споразумението следва да съдържа клаузи, от които да е видно какво е разпределението на дейностите на отделните съдружници, с ясно и конкретно посочване на дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за обществената поръчка. Когато в споразумението за създаването на обединение / консорциум липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, или състава на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участници в процедурата могат да бъдат български и/или чуждестранни физически и/или юридически лица, или обединения между тях. Участниците следва да отговарят на условията на Възложителя, ЗОП, ППЗОП и прил. норм.уредба. Участниците следва да отговарят на изискв. на чл. 47, ал.1, т.1, б.«а»-«д», т.2 и т.3, ал.2, т.1, т.2а (предл.първо), т.3,т.4 и т. 5 и ал.5 от ЗОП.В Плик № 1 се поставят сл. документи: 1.Начална страница на Оферта- Прил.№1;2. Списък на документите от офертата с отбелязана страницата/ите, на която/ито се намират, подписан от участника или представляващия участника;3) Документ за внесена гаранция за участие (оригинал );4. Админ. сведения за участника-Прил.№2;5. Копие от документа за регистрация или Единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юрид. лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице;Чуждестранните юрид. лица прилагат еквив. документ, в официален превод.6) Декларация за запознаване с условията в документацията и приемане им и запозванае с обекта на поръчката-Прил.№3;7) Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3, ал. 2, т. 1, т. 2а (предл.първо), т. 3 и т. 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП - Прил.№4;8) Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. “а“-„д“, ал. 2, т. 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП-Прил.№5;9) Декларация за участието/неучастието на подизпълнители-Прил.№6;10) Декларация за съгласие от подизпълнител-Прил.№ 7 с приложени документи от подизпълнителя съгл. чл. 56 ал. 1 т. 1, 4, 5, 6 и 11 от ЗОП;11) Декларация по чл. 56, ал. 1 т. 11 от ЗОП-Прил.№8;12) Нотар. заверено споразумение за създаване на обединение/консорциум;13) Списък на лицата в обединението/консорциума (когато е приложимо)-Прил.№9;14) Декларация от член на обединение/консорциум (когато е приложимо)-Прил.№10;15) Доказателства за иконом. и финансово състояние, съгл. чл. 50 от ЗОП, обявлението и документацията;16) Доказателства за техническите възможности и/или квалификация на участника, съгл.чл. 51 от ЗОП, обявлението и документацията;17) Декларация-Прил.№18 за приемане условията на проекто-договора;18) Документ, удостоверяващ регистрация на участника по ЗДДС /при налична такава/ или еквив. Съдържание на Плик № 2 - Техническо предложение-Прил.№19,в което се посочва:•Концепция за изпълнение на поръчката-всеки участник трябва да направи задълбочен и точен анализ на всички осн. цели и очаквани резултати от изпълнението на общ. поръчка, излагайки своята концепция към процеса на проектиране съобразно действащата норм. уредба, изискванията на възложителя съгл. техническото задание и специфичните особености на обекта - предмет на поръчката. Концепцията следва да излага конкретни инженерни решения, обвързаността на дейностите с резултатите, идентифициране на заинтересованите страни, избора на подход за изпълнение, като се покаже съвместимост със съществените фактори и ключови моменти.•Разпред. на задачите между експертите– съдържа изложение на цялостната организация за осъществяване предмета на поръчката, съобразена с нейния характер и сложност, представляваща детайлно описание на структурирането на екипа за изпълн. на поръчката, разпределението на дейностите, задачите и отговорностите между членовете на екипа. Съдържание на Плик № 3 - Ценовото предложение се изготвя по приложения образец – Прил.№ 20. Ценовото предложение задължително включва пълния обем дейности по техническата спецификация. Предложението не трябва да надхвърля прогнозната стойност на поръчката. Цените трябва да бъдат посочени в български лева без ДДС, с точност до втория знак след десетичната запетая и изписани с цифри и с думи.Извън Плик № 3 „Предлагана цена” не трябва да е посочена никаква информация относно цената, предложена от участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Заверени от участника копия на Баланс и Отчет за приходите и разходите от Годишния финансов отчет за отчетните 2010, 2011 и 2012г. (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си), оформен съгласно Закона за счетоводството и приложимите нормативни актове, като за участници чуждестранни юридически лица се представят еквивалентни документи, изготвени съгласно приложимото законодателство на страната, където са установени или представяне на ЕИК (в случате, когато същите са надлежно публикувани в Търговския реигтър към Агенция по вписванията). 2. Справка по чл. 50, ал.1, т.3 от ЗОП - информация за общия оборот и за оборота от услуги, които са предмет на поръчката – Приложение № 11 - за последните 3 (три) години (2010, 2011 и 2012г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. 3. Копие от застраховка „Професионална отговорност” съгласно чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума, отговаряща на категорията строеж на обекта - III група, II категория и определена с Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн. ДВ, бр.17 от 02.03.2004 г.) или еквивалентна за чуждестранни участници, като професионалната дейност /като обекти/ от застрахователните полици трябва да съответства на предмета на поръчката. 4. Декларация (свободен текст), че в случай, че преди или по време на действие на договора застраховката изтече, то действието й ще бъде подновено със срок не по- малък от срока на договора, удължен с 30 дни след изтичането му.
Минимални изисквания: 1. В процедурата могат да участват лица, които са реализирали общо за последните три години (2010, 2011 и 2012 год.) или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, общ оборот в размер не по-малко от 60 000 /шестдесет хиляди/ лева без ДДС и оборот от проектантски услуги на обща стойност не по-малко от 40 000 (четиридесет хиляди) лева без ДДС. 2. Участниците следва да имат валидна застраховка „Професионална отговорност в проектирането и строителството” за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им. Застраховката по чл. 171 от ЗУТ следва да покрива минималната застрахователна сума, определена с Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн. ДВ, бр.17 от 02.03.2004 г.), за лица регистрирани на територията на РБългария или еквивалентна за чуждестранни лица. Забел.: При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор по настоящия раздел се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него. При участие на подизпълнители, изискванията по настоящия раздел се прилагат по отношение на тях, съобразно вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Справка по чл. 51, ал.1, т.2 от ЗОП - списък (съгласно образец Приложение № 12) на основните договори за услуги, изпълнени през последните три години, считано от датата определена като крайна за получаване на офертите. Списъкът съдържа обект (предмет), възложител, стойност, дата на сключване и период на изпълнение на договора. 2. Референции (препоръки) за добро изпълнение. 3. Валиден сертификат ISO 9001:2008 за внедрена система за управление на качество с обхват на дейност, отговарящ на предмета на поръчката или еквивалентно. 4.Справка - декларация за проектантския екип по образец – Приложение №13, придружени от професионални биографии на експертите – по образец Приложение № 14, копия от документи, удостоверяващи необходимата квалификация и професионален опит. Всяко лице, чиито копия от дипломи, сертификати, трудова/осигурителна книжка или други документи, съдържащи лични данни, са приложени към офертата подписва декларация за съгласие за предоставяне на лични данни, както и декларация за разположение за изпълнение на поръчката по образец Приложение № 15. Участниците представят и декларация (свободен текст), за това че се задължават да поемат на свой риск осигуряването на изискващите се по българското законодателство визи, разрешения за пребиваване и разрешения за работа на работниците и служители, които ще участват в изпълнението на обществената поръчка за лицата, установени в страни, с които РБългария има визов режим. Последната декларация се подава в случаите, когато е приложимо.
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да е изпълнил през посл. 3 год., считано от датата, посочена в обявлението като крайна за получаване на офертите, договор/и за проектантски услуги, с предмет изработване на инвестиционен проект на минимум два обекта, сходни с предмета на поръчката. Забел.:* Под „сходни с предмета на поръчката” следва да се разбират водовземни съоръжения и/или черпателни съоръжения и/или помпени станции и/или пречиствателни станции за питейни води и/или регулиращи водонапорни съоръжения и/или външни водопроводи и/или водопроводни мрежи във водоснабдявани територии (главни и второстепенни водопроводни клонове). 2.Участникът трябва да разполага с проектантски екип за изпълнение на поръчката, отгов. на сл. изисквания: 2.1. Ръководител екип – строителен инженер с образователна степен „магистър”, специалност „ВиК“ или еквивалентна, с пълна проектантска правоспособност, с минимум 10г. професионален опит и участие в изработването на проект за помпена станция и/или пречиствателна станция за питейни води. 2.2. Строителен инженер с образователна степен „магистър”, специалност „ПГС”, „ССС” или еквивалентна, с пълна проектантска правоспособност, с минимум 5г. професионален опит. 2.3. Инженер с образователна степен „магистър”, специалност „Геодезия” или еквивалентна, с пълна проектантска правоспособност и минимум 5г. професионален опит. 2.4. Строителен инженер с образователна степен „магистър”, специалност „ВиК” или еквивалентна, с минимум 5г. професионален опит и участие в изработването на проект за външен водопровод и/или водопроводни мрежи във водоснабдявани територии (главни и второстепенни водопроводни клонове). 2.5. Строителен инженер с образователна степен „магистър”, специалност „Транспортно строителство” или еквивалентна, с пълна проектантска правоспособност, с минимум 5 г. професионален опит. 2.6. Инженер с образователна степен „магистър” по електрически системи и уредби или еквивалентна, с пълна проектантска правоспособност и минимум 5г. професионален опит. 2.7. Инженер с образователна степен „магистър” по контролно измервателна техника и автоматика или еквивалентна, с пълна проектантска правоспособност и минимум 5г. професионален опит. Участникът задължително посочва кои проектанти от екипа ще изготвят проектите по части „Пожарна безопасност” и „План за безопасност и здраве”. За проектанта, изготвящ частта „ПБЗ” се представя и съответния удостоверителен документ съгласно чл. 5, ал. 2 от Наредба № 2 от 2004г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строително-монтажни работи. 3. Участникът трябва да има въведена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентно с обхват на дейност, отговарящ на предмета на настоящата процедура. Забел.: * При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор по настоящия раздел се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. При участие на подизпълнители, изискванията по настоящия раздел се прилагат по отношение на тях, съобразно вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Лицата от проектантския екип следва да отговарят на изискванията, предвидени в Закона за камарата на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране, Наредба № 2 за проектантската правоспособност на инженерите, регистрирани в Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране и Наредба за условията и реда за признаване правоспособност в областта на устройственото планиране и инвестиционното проектиране на лица с професионална квалификация "архитект", съответно "инженер", придобита в държава-членка на Европейския съюз, на Европейското икономическо пространство, в Швейцария и в трети страни.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: (ТП)Техническо предложение за изпълнение на поръчката ; тежест: 70
Показател: (Фп) Предложена от участника цена; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
06.01.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на настоящата документация е 12.00 (дванадесет) лева без ДДС, като сумата може да бъде заплатена в касата на община Хисаря или по банков път на следната сметка на община Хисаря: IBAN: BG16CECB979033C8105200; BIC: CECBBGSF банка „Централна кооперативна банка” АД. Документацията за участие се получава в деловодството в сградата на Община Хисаря, след заплащане на цената й. При поискване от заинтересовано лице документацията може да му бъде изпратена в случай, че искането му е придружено с платежен документ за стойността на същата, както и необходимите данни за издаване на фактура и адрес за изпращане. Документацията се изпраща за сметка на лицето, отправило искането. Пълен достъп до настоящата документация е предоставен на официалния уеб-сайт на Община Хисаря - http://www.hisar.bg, Профил на купувача, откъдето заинтересованите лица могат да я изтеглят безплатно.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
16.01.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 17.01.2014 г.  Час: 13:30
Място

гр. Хисаря, бул. „Ген. Гурко” № 14

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

На публичното отваряне на офертите могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и юридически лица с нестопанска цел. Присъстващите предствители се допускат след представяне на документ, удостоверяващ представителната им власт. Упълномощен представител на участник се допуска след представяне на специално издадено за целта нотариално заверено пълномощно. Датата, часа и мястото за отваряне и оповестяване на ценовите предложения се обявява на официалната интернет страница на Възложителя: www.hisar.bg При отварянето на пликовете с предлаганата цена могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представителите се допускат след представяне на документ, удостоверяващ представителната им власт.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Критерий за оценка е "икономически най-изгодната оферта". Показатели за оценяване:(Тп) Техн. предложение за изпълнение на поръчката – експертна оценка, отн. тежест 70%; (Фп) Предложена от участника цена, отн. тежест 30%.Компл. оценка (КО) на офертата се изчислява по формулата: (КО) = (Тп*0,70)+ (Фп*0,30).КО има максимална стойност 100 точки.На първо място се класира участникът събрал най-много точки КО. Техническо предложение (ТП) - оценява се степента на съотв. с изискванията на възложителя и обезпечаване качественото изпълнение на поръчката, по сл. критерии:100 точки -присъждат се на оферта, в която кумулативно е налице:Концепцията се характеризира с подробно и задълбочено описание на целите и резултатите, на дейностите за тяхното изпълнение, обвързаността на дейностите с резултатите, както и избор на подход за постигане на целите и очертаване на начините, включително средства, способи и инструментариум за изпълнение на поръчката, съвместимост на начините с подхода. В своето изложение, участникът е показал много добро познаване на действащата нормативна уредба, която се отнася към дейностите, предмет на поръчката. Представените подход и начин на изпълнение са логични, последователни и предвидените дейности са реалистични и изпълними. Предложени са доп. дейности, извън посочените в „Техн. задание ”, които по преценка на участника, имат отношение към предмета на поръчката и могат да допринесат за качественото изпълнение. Разпредел. на задачите е в съответствие с компетентностите на съответните членове. Отговорностите на отделн. членове на екипа са ясно посочени и балансирано разпределени по дейности и етапи съгласно поставените им задачи. Представено е как отделните членове на екипа подпомагат цялостното изпълнение на предмета на поръчката, как участникът ще гарантира екипността и съгласуваността на отделните части по всеки един проект.; 50 точки - Присъждат се на оферта, в която е налице поне едно от следните обстоятелства:Концепцията се характеризира с:-неясно, непълно, незадълбочено описание на целите и резултатите;- неточно описание на дейностите за тяхното изпълнение;- не е дадена обвързаността на дейностите с резултатите;- не е даден избора на подход за постигане на целите;- очертаните начини за изпълнение не дават гаранции за правилното и качествено реализиране на предмета на поръчката;- демонстрирано е повърхностно познаване на действащата нормативна уредба, която се отнася към дейностите, предмет на поръчката. Разпредел. на задачите показва:- повърхностно структуриране на екипа за изпълнение на поръчката;- отговорностите на отделните членове на екипа не са ясно и подробно посочени;- не е балансирано разпределението по дейности и етапи съгласно поставените задачи на експертите.; 10 точки - Присъждат се на оферта, в която е налице поне едно от следните обстоятелства:Концепцията се характеризира с:- липса на описание на целите и резултатите;- не са описани дейностите за изпълнение;- не е дадена обвързаността на дейностите с резултатите;- липсва избор на подход за постигане на целите и резултатите;- липсва очертаване на начините за правилното изпълнение на предмета на поръчката;- демонстрирано е слабо познаване на българското законодателство за такъв тип дейност без необходимата задълбоченост и детайлност, необходими за изпълнение на поръчката. Разпредел. на задачите показва:- липса на структуриран екип за изпълн. на поръчката;- отговорностите на отделните членове на екипа са неясни, необосновани и общо описани, без да се дава възможност на възложителя да извърши преценка за начина на разпределението им. (Фп) Предложена от участника цена Най– ниското ценово предложение получава макс. брой точки, а именно 100 т. Точките на всяко едно от останалите ценови предложения се изчисляват поотделно по следната формула:Фп = (Смин * 100) / С, където Фп е точковата оценка на фин. предложение;Смин е стойност на най – ниското ценово предложение (без ДДС);С е стойност на оценяваното ценово предложение (без ДДС).

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.11.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ