00226-2013-0042
BG-Плевен: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Плевен, пл. "Възраждане" №2, За: инж. Евгени Нинов, Р България 5800, Плевен, Тел.: 064 881259, E-mail: ir@pleven.bg, Факс: 064 822414
Място/места за контакт: Община ПлевенИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pleven.bg.
Адрес на профила на купувача: www.pleven.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:
Център за административно обслужване на граждани, пл. "Възраждане" №4, За: Людмила Иванова, Р България 5800, Плевен, Тел.: 064 822414, E-mail: ir@pleven.bg, Факс: 064 822414
Място/места за контакт: Център за административно обслужване на гражданиИнтернет адрес/и:
Интернет адрес: www.pleven.bg.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Център за административно обслужване на граждани, пл. "Възраждане" №4, За: Людмила Иванова, Р България 5800, Плевен, Тел.: 064 822414, E-mail: ir@pleven.bg, Факс: 064 822414
Място/места за контакт: Център за административно обслужване на гражданиИнтернет адрес/и:
Интернет адрес: www.pleven.bg.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Проектиране на: укрепване, заздравяване основи и подмяна на вътрешна „В и К” инсталация за етапно изпълнение на ДЯ „Гергана” и ОДЗ „Яница”, гр. Плевен”
Възлагане на обществена поръчка
1/ Относно обект Детска ясла „Гергана”, гр. Плевен - проектиране на: укрепване, заздравяване основи и вътрешна „В и К” инсталация за етапно изпълнение. Необходимо е да се проучи от проектанта причината за поява на деформации в сградата, при необходимост да се обследва конструкцията на сградата и да се състави обяснителна записка за обследването. След съответна обосновка в обяснителната записка към проекта, да се продължи заздравяването на земната основа, да се изготви необходимата проектна документация в Технически инвестиционен проект по част „архитектурна”, част „конструкции”, проект по част „вътрешна ВиК инсталация”, обяснителна записка за оглед състоянието на вътрешната ел. инсталация, КСС за възстановяване на вертикалната планировка около сградата на детска ясла „Гергана”, подробна Количествено - стойностна сметка на предвидените строително – ремонтни работи 2/ Относно обект ОДЗ №19 „Яница” в гр. Плевен, ж.к. „Дружба” - проектиране на: укрепване, заздравяване основи и вътрешна „В и К” инсталация за етапно изпълнение.Необходимо е да се проучи от проектанта причината за поява на деформации в сградата, да се обследва конструкцията на сградата и се състави обяснителна записка за това, да се изготви необходимата проектна документация на Техническия инвестиционен проект по част „архитектурна”, част „конструкции”, проект по част „вътрешна ВиК инсталация”, проверка състоянието на вътрешната ел. инсталация, КСС за възстановяване на Вертикалната планировка около сградата на ОДЗ „Яница”, да се направи подробна Количествено - стойностна сметка на предвидените строително – ремонтни работи. Адреси: - Детска ясла „Гергана”, гр. Плевен, ул. „Мур” №15 - ОДЗ №19 „Яница”, гр. Плевен, ж.к „Дружба 2” Срокът за изработване и предаване на двата проекта е 60 /шестдесет/ календарни дни от датата на подписване на договора. Срокът започва да тече от подписването на договора, като се предоставя оригинална скица на избрания изпълнител. Всеки изготвен проект се предава в 3 /три/ екземпляра. Приемането на двата проекта от Възложителя става с двустранно подписан приемо–предавателен протокол №1. След като бъдат приети, Община Плевен ще съгласува всеки проект с експлоатационните дружества, чиито мрежи и съоръжения са засегнати. След получаване на протокол със забележки, констатирани от ЕСУТ, Изпълнителят се задължава да отстрани за своя сметка допуснатите по своя вина грешки и пропуски, в срок от 20 /двадесет/ календарни дни. Окончателното приемане на всеки проект става с двустранно подписан приемо–предавателен протокол №2 на база протокол от Експертен съвет по устройство на територията при Община Плевен (ЕСУТ). Крайният срок на договора е не по-късно от 30.12.2014 г.
71000000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Изработване на два броя технически инвестиционни проекти за укрепване, заздравяване основи и проектиране вътрешна "ВиК" инсталация за етапно изпълнение на обект Детска ясла „Гергана”, гр. Плевен, ул. „Мур” №15 и на обект ОДЗ №19 „Яница”, гр. Плевен, ж.к „Дружба 2”.
Възможност за възлагане при условията на чл.90, ал.1 от ЗОП.
30.12.2014 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Гаранция за участие 1. Участниците представят гаранция за участие в процедурата в размер на 1 % от прогнозната стойност на поръчката в размер на 100 лв. /сто лева/. Гаранцията за участие в процедурата трябва да бъде представена по желание на участника в една от следните форми: - гаранция за участие под формата на парична сума, платима по следната банкова сметка на Община Плевен: Банка: “Инвестбанк” АД, клон гр. Плевен IBAN BG38 IORT 7380 3338 0000 01, BIC IORTBGSF - оригинал на банкова гаранция за участие - да бъде неотменяема, безусловна и издадена в полза на Възложителя, по Образец № 5, валидна най-малко 30 (тридесет) дни след крайния срок на валидност на офертите. 2. Документ за представената гаранцията за участие се прилага в Плик № 1 с надпис "Документи за подбор", поставен в офертата на участника. 3. Гаранциите за участие в процедурата се задържат и освобождават от възложителя по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение 4. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, е длъжен преди подписването на договора да представи гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 (три) % от стойността на договора (ценовата оферта на участника), без ДДС, представена преди подписването му. 5. Гаранцията за изпълнение на договора трябва да бъде представена по желание на участника в една от следните форми: - гаранция за изпълнение на договора под формата на парична сума, платима по банковата сметка на община Плевен: Банка: “Инвестбанк” АД, клон гр. Плевен IBAN BG38 IORT 7380 3338 0000 01, BIC IORTBGSF - оригинал на банкова гаранция за изпъление на договора - да бъде неотменяема, безусловна и издадена в полза на възложителя, по Образец №18 и със срок на валидност най-малко 30 дни след крайния срок на договора. 6. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка и същите са съгласно проекта на договор. 7. Разходите по откриването на гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение на договора са за сметка на участника, съответно на определения изпълнител. Участникът/Изпълнителят трябва да предвиди и заплати необходимите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата документация за участие. 8. Възложителят освобождава гаранциите за участие и за изпълнение на договора без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 9. Всеки участник избира сам формата на гаранцията за участие, както и определеният за изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение. 10. Размерът и валутата на гаранцията за участие или изпълнение са определени в обявлението за обществената поръчка.
Финансирането ще се осъществява от бюджета на Община Плевен. Възложителят разплаща дължимите суми по банкова сметка на Изпълнителя, в срок до 30 календарни дни след представяне на редовни първични платежни документи /издадена данъчна фактура/, основаваща се на подписан от оторизирани представители на възложителя на приемо-предавателен протокол №2.
Комисията предлага на възложителя да отстрани от процедурата всеки участник: 1.който не е представил някой от необходимите документи по чл. 56 от ЗОП; 2. за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и 5 от ЗОП и посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП; 3. който е представил оферта, която е непълна или не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП. 5. за когото по реда на чл. 68, ал.11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. 6. когато са налице неспазване на условията по чл. 55, ал.5 от ЗОП 7. който представи ценова оферта, надвишаваща максималната сума, определена от бюджета на общината
ДА
НАРЕДБА № 4 от 21 май 2001 г. за обхвата и съдържаниетона инвестиционните проекти (обн. ДВ, бр. 51 от 5 юни 2001 г.) НАРЕДБА № Iз — 1971 от 29.10.2009 г. за строително-технически правила и норми за осигуряване на безопасност при пожар (обн. ДВ, бр. 96 от 2009 г.) НАРЕДБА № 8 от 28.07.1999 г. за правила и норми за разполагане на технически проводи и съоръжения в населени места НАРЕДБА № 1 от 27.05.2010 г. за проектиране, изграждане и поддържане на електрически уредби за ниско напрежение в сгради cdc x Български държавни стандарти. Закон за устройството на територията. Други нормативни документи.
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Предварително обявление за ОП
ДА
1. Заинтересованите лица или техни упълномощени представители могат да закупят документацията за участие в настоящата процедура за възлагане на обявената обществена поръчка в Центъра за Административно обслужване на граждани на община Плевен, на адрес гр. Плевен, п.к. 5800, пл. „Възраждане” № 4, от 8.30 до 16.00 часа всеки работен ден до крайния срок за получаване на документация за участие, посочен в обявлението. Лицата имат право да разгледат документацията преди да я закупят. Документацията за участие се предоставя на заинтересованото лице след представяне на платежен документ, че документацията е заплатена. При поискване от заинтересовано лице, възложителят е длъжен да изпрати документацията за негова сметка, на посочен от него адрес, след заплащането й. 2. Цената на документацията за участие е 6 /шест/ лева с ДДС. 3. Цената на документацията за участие следва да бъде внесена на касата на Община Плевен или по банков път на следната сметка на Община Плевен: Банка: Инвестбанк АД IBAN: BG73 IORT 7380 8438 1000 00 Код за вид плащане: 44 70 00 BIС: IORTBGSF 4. Лице за контакти: тел. 064/881 259 – инж. Евгени Нинов – нач. отдел СК
Български
360
Актова зала - І етаж, в сградата на Община Плевен
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел, съгласно чл.68, ал.3 от ЗОП. В изпълнение на чл.69а, ал.3 от ЗОП, датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти ще бъдат обявени на сайта на Община Плевен - www.pleven.bg и на таблото пред Актова зала - І етаж, в сградата на Община Плевен, пл. "Възраждане" №2, най- късно в деня, предхождащ този на отваряне на ценовите оферти.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП.
Община Плевен, пл. "Възраждане" №2, България 5800, Плевен, Тел.: 064 881296, E-mail: ir@pleven.bg, Факс: 064 881296
Интернет адрес/и:
URL: www.pleven.bg.
25.11.2013 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ