Версия за печат

00226-2013-0042

BG-Плевен: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Плевен, пл. "Възраждане" №2, За: инж. Евгени Нинов, Р България 5800, Плевен, Тел.: 064 881259, E-mail: ir@pleven.bg, Факс: 064 822414

Място/места за контакт: Община Плевен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pleven.bg.

Адрес на профила на купувача: www.pleven.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Център за административно обслужване на граждани, пл. "Възраждане" №4, За: Людмила Иванова, Р България 5800, Плевен, Тел.: 064 822414, E-mail: ir@pleven.bg, Факс: 064 822414

Място/места за контакт: Център за административно обслужване на граждани

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.pleven.bg.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Център за административно обслужване на граждани, пл. "Възраждане" №4, За: Людмила Иванова, Р България 5800, Плевен, Тел.: 064 822414, E-mail: ir@pleven.bg, Факс: 064 822414

Място/места за контакт: Център за административно обслужване на граждани

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.pleven.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Проектиране на: укрепване, заздравяване основи и подмяна на вътрешна „В и К” инсталация за етапно изпълнение на ДЯ „Гергана” и ОДЗ „Яница”, гр. Плевен”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: Община Плевен
Код NUTS: BG314
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

1/ Относно обект Детска ясла „Гергана”, гр. Плевен - проектиране на: укрепване, заздравяване основи и вътрешна „В и К” инсталация за етапно изпълнение. Необходимо е да се проучи от проектанта причината за поява на деформации в сградата, при необходимост да се обследва конструкцията на сградата и да се състави обяснителна записка за обследването. След съответна обосновка в обяснителната записка към проекта, да се продължи заздравяването на земната основа, да се изготви необходимата проектна документация в Технически инвестиционен проект по част „архитектурна”, част „конструкции”, проект по част „вътрешна ВиК инсталация”, обяснителна записка за оглед състоянието на вътрешната ел. инсталация, КСС за възстановяване на вертикалната планировка около сградата на детска ясла „Гергана”, подробна Количествено - стойностна сметка на предвидените строително – ремонтни работи 2/ Относно обект ОДЗ №19 „Яница” в гр. Плевен, ж.к. „Дружба” - проектиране на: укрепване, заздравяване основи и вътрешна „В и К” инсталация за етапно изпълнение.Необходимо е да се проучи от проектанта причината за поява на деформации в сградата, да се обследва конструкцията на сградата и се състави обяснителна записка за това, да се изготви необходимата проектна документация на Техническия инвестиционен проект по част „архитектурна”, част „конструкции”, проект по част „вътрешна ВиК инсталация”, проверка състоянието на вътрешната ел. инсталация, КСС за възстановяване на Вертикалната планировка около сградата на ОДЗ „Яница”, да се направи подробна Количествено - стойностна сметка на предвидените строително – ремонтни работи. Адреси: - Детска ясла „Гергана”, гр. Плевен, ул. „Мур” №15 - ОДЗ №19 „Яница”, гр. Плевен, ж.к „Дружба 2” Срокът за изработване и предаване на двата проекта е 60 /шестдесет/ календарни дни от датата на подписване на договора. Срокът започва да тече от подписването на договора, като се предоставя оригинална скица на избрания изпълнител. Всеки изготвен проект се предава в 3 /три/ екземпляра. Приемането на двата проекта от Възложителя става с двустранно подписан приемо–предавателен протокол №1. След като бъдат приети, Община Плевен ще съгласува всеки проект с експлоатационните дружества, чиито мрежи и съоръжения са засегнати. След получаване на протокол със забележки, констатирани от ЕСУТ, Изпълнителят се задължава да отстрани за своя сметка допуснатите по своя вина грешки и пропуски, в срок от 20 /двадесет/ календарни дни. Окончателното приемане на всеки проект става с двустранно подписан приемо–предавателен протокол №2 на база протокол от Експертен съвет по устройство на територията при Община Плевен (ЕСУТ). Крайният срок на договора е не по-късно от 30.12.2014 г.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71000000

Описание:

Архитектурни, строителни, инженерни и инспекционни услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изработване на два броя технически инвестиционни проекти за укрепване, заздравяване основи и проектиране вътрешна "ВиК" инсталация за етапно изпълнение на обект Детска ясла „Гергана”, гр. Плевен, ул. „Мур” №15 и на обект ОДЗ №19 „Яница”, гр. Плевен, ж.к „Дружба 2”.

Прогнозна стойност без ДДС
10000 BGN
ІІ.2.2) Опции

Възможност за възлагане при условията на чл.90, ал.1 от ЗОП.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

30.12.2014 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие 1. Участниците представят гаранция за участие в процедурата в размер на 1 % от прогнозната стойност на поръчката в размер на 100 лв. /сто лева/. Гаранцията за участие в процедурата трябва да бъде представена по желание на участника в една от следните форми: - гаранция за участие под формата на парична сума, платима по следната банкова сметка на Община Плевен: Банка: “Инвестбанк” АД, клон гр. Плевен IBAN BG38 IORT 7380 3338 0000 01, BIC IORTBGSF - оригинал на банкова гаранция за участие - да бъде неотменяема, безусловна и издадена в полза на Възложителя, по Образец № 5, валидна най-малко 30 (тридесет) дни след крайния срок на валидност на офертите. 2. Документ за представената гаранцията за участие се прилага в Плик № 1 с надпис "Документи за подбор", поставен в офертата на участника. 3. Гаранциите за участие в процедурата се задържат и освобождават от възложителя по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение 4. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, е длъжен преди подписването на договора да представи гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 (три) % от стойността на договора (ценовата оферта на участника), без ДДС, представена преди подписването му. 5. Гаранцията за изпълнение на договора трябва да бъде представена по желание на участника в една от следните форми: - гаранция за изпълнение на договора под формата на парична сума, платима по банковата сметка на община Плевен: Банка: “Инвестбанк” АД, клон гр. Плевен IBAN BG38 IORT 7380 3338 0000 01, BIC IORTBGSF - оригинал на банкова гаранция за изпъление на договора - да бъде неотменяема, безусловна и издадена в полза на възложителя, по Образец №18 и със срок на валидност най-малко 30 дни след крайния срок на договора. 6. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка и същите са съгласно проекта на договор. 7. Разходите по откриването на гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение на договора са за сметка на участника, съответно на определения изпълнител. Участникът/Изпълнителят трябва да предвиди и заплати необходимите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата документация за участие. 8. Възложителят освобождава гаранциите за участие и за изпълнение на договора без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 9. Всеки участник избира сам формата на гаранцията за участие, както и определеният за изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение. 10. Размерът и валутата на гаранцията за участие или изпълнение са определени в обявлението за обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането ще се осъществява от бюджета на Община Плевен. Възложителят разплаща дължимите суми по банкова сметка на Изпълнителя, в срок до 30 календарни дни след представяне на редовни първични платежни документи /издадена данъчна фактура/, основаваща се на подписан от оторизирани представители на възложителя на приемо-предавателен протокол №2.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Комисията предлага на възложителя да отстрани от процедурата всеки участник: 1.който не е представил някой от необходимите документи по чл. 56 от ЗОП; 2. за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и 5 от ЗОП и посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП; 3. който е представил оферта, която е непълна или не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП. 5. за когото по реда на чл. 68, ал.11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. 6. когато са налице неспазване на условията по чл. 55, ал.5 от ЗОП 7. който представи ценова оферта, надвишаваща максималната сума, определена от бюджета на общината

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, с подпис на представляващия участника. 2. Копие от документ за регистрация на участника - заверено «Вярно с оригинала» или декларация с единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато участник е физическо лице – заверено копие «Вярно с оригинала» от документ за самоличност. 2.1. Чуждестранните участници трябва да представят тези документи и в официален превод. Забележка: В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването по тази точка се отнася за всички членове на обединението. 3. Договор или споразумение за учредяване на обединението (оригинал или нотариално заверено копие), когато участникът е обединение, което не е юридическо лице. Като минимум споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: - всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора; - представляващият член на обединението е упълномощен да получава указания за и от името на всеки член на обединението; - всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. - е определено едно лице, което да представлява обединението пред трети лица. 3.1. Декларация по чл.55, ал.5 от ЗОП за участие в обединение – /попълва се само при необходимост/ Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. Чуждестранните юридически лица представят еквивалентен документ за съдебна регистрация от държавата, в която са установени. 4. Документ, удостоверяващ представянето на гаранция за участие в открита процедурата. 5. Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участника 6. Доказателства за техническите възможонсти и квалификация на участника 7. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1/а, б, в, г, д/, ал.2, т.5 и ал.5, т.1 от ЗОП. 8. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3, ал. 2, т.1 и т.3, и ал.5, т.2 от ЗОП 9. Когато предвижда участието на подизпълнители при изпълнението на обществената поръчка, участникът трябва да посочи подизпълнителите, вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие. Участникът задължително декларира обстоятелството дали ще използва или не подизпълнители. 9.1. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител. За целта посоченият подизпълнител следва да попълни и подпише приложената към настоящата документация декларация по чл. 55, ал. 5 от ЗОП. • Всеки подизпълнител трябва да отговаря на изискванията, на които отговаря и основния участник съобразно вида и дела на неговото участие при изпълнението на обществената поръчка, и да представи към офертата на участника документите по чл. 56, ал.1, т. 1, 4, 5, 6 от ЗОП, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. 10. Декларация за приемане на условията в проекта на договора 11. Административни сведения на участника 12. Нотариално заверено пълномощно, в случай че лицето, което ще представлява участника в отношенията му с възложителя, не е негов представител по закон. Пълномощното трябва да бъде подписано от лицето, което по закон представлява участника. 13. Декларация за запознаване с документацията за участие в процедурата 14. Декларация за запознаване с обекта на поръчката 15. Заверено от участника копие на удостоверението за регистрация по ЗДДС или декларация в свободен текст, че участникът не е регистриран по ДДС. 16. Документ за закупена документация /заверено от участника копие/. Плик №2 - Предложение за изпълнение на поръчката Плик №3 - Предлагана цена
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. декларация за вписани обстоятелства в Търговския регистър и/или заверени копия на Баланс и Отчет за приходите и разходите за последните три приключили финасови години (2010г., 2011г. и 2012 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си 2. справка-декларация по чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП за общия оборот на участника и оборота от дейността му от услуги, сходни с предмета на настоящата поръчка за последните 3 /три/ приключени финансови години (2010г., 2011г. и 2012г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, подписана от представляващия участника 3. Копие от застраховка професионална отговорност на участника съгласно изискванията на чл.171 от ЗУТ.
Минимални изисквания: Минимално изискване по т.2: Изискваният минимален спецализиран оборот за последните три приключени години /2010 г., 2011 г. и 2012 г./ от 20 000,00 лв. без ДДС /двадесет хиляди лева без ДДС/. Забележка: Под сходен оборот се разбира оборот от извършване на проектиране на ново строителство и/или основни ремонти на обществени сгради. При подаване на офертата от обединение, което не е юридическо лице, изискването се отнася за обединението като цяло. При наличие на подизпълнител, изискването се прилага съответно според процентното участие на подизпълнителя, като стойността на оборота за трите години се умножава по процента на участие на подизпълнителя.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация по чл. 51, ал.1, т.1 от ЗОП с опис на основни договори за изпълнени сходни с предмета на поръчката услуги през последните три години до датата определена за краен срок на подаване на офертите с посочени дата на сключване и краен срок за изпълнение на договорите, стойности и получатели, доказани с оригинали или заверени копия на надлежно издадени референции (препоръки) за добро изпълнение 2. Списък на техническите лица, които ще извършват съответните действия по изпълнение на договора и тяхната професионална квалификация, доказана с валиден документ за пълна проектантска правоспособност 3. Декларация за ангажираност от всяко лице, вписано в списъка по т.2
Минимални изисквания: Минимално изискване по т.1: Участникът да е изпълнил през последните три години до датата определена за краен срок на подаване на оферти, минимум 1 /един/ договор със сходен предмет на обществената поръчка, доказан с приложена референция за добро изпълнение. Забележка: Под сходен предмет се разбира проектиране на ново строителство и/или основни ремонти на обществени сгради. При подаване на оферта от обединение, което не е юридическо лице, изискването се отнася за обединението като цяло. При наличие на подизпълнител/и, същият трябва да докаже минимален брой изпълнени договори съобразно вида и дела на участие. Минимално изискване по т.2: Участниците трябва да разполагат с екип от следните 5 /пет/ специалисти минимум: 1/ архитект – представя документ за валидна пълна проектантска правоспособност 2/ строителен инженер специалност ССС/ПГС или еквивалентна - представя документ за валидна пълна проектантска правоспособност 3/ инженер „В и К” – представя документ за валидна пълна проектантска правоспособност 4/ инженер геолог - представя документ за валидна пълна проектантска правоспособност 5/ инженер геодезист - представя документ за валидна пълна проектантска правоспособност
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

НАРЕДБА № 4 от 21 май 2001 г. за обхвата и съдържаниетона инвестиционните проекти (обн. ДВ, бр. 51 от 5 юни 2001 г.) НАРЕДБА № Iз — 1971 от 29.10.2009 г. за строително-технически правила и норми за осигуряване на безопасност при пожар (обн. ДВ, бр. 96 от 2009 г.) НАРЕДБА № 8 от 28.07.1999 г. за правила и норми за разполагане на технически проводи и съоръжения в населени места НАРЕДБА № 1 от 27.05.2010 г. за проектиране, изграждане и поддържане на електрически уредби за ниско напрежение в сгради cdc x Български държавни стандарти. Закон за устройството на територията. Други нормативни документи.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 526787 от 28.02.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
03.01.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

1. Заинтересованите лица или техни упълномощени представители могат да закупят документацията за участие в настоящата процедура за възлагане на обявената обществена поръчка в Центъра за Административно обслужване на граждани на община Плевен, на адрес гр. Плевен, п.к. 5800, пл. „Възраждане” № 4, от 8.30 до 16.00 часа всеки работен ден до крайния срок за получаване на документация за участие, посочен в обявлението. Лицата имат право да разгледат документацията преди да я закупят. Документацията за участие се предоставя на заинтересованото лице след представяне на платежен документ, че документацията е заплатена. При поискване от заинтересовано лице, възложителят е длъжен да изпрати документацията за негова сметка, на посочен от него адрес, след заплащането й. 2. Цената на документацията за участие е 6 /шест/ лева с ДДС. 3. Цената на документацията за участие следва да бъде внесена на касата на Община Плевен или по банков път на следната сметка на Община Плевен: Банка: Инвестбанк АД IBAN: BG73 IORT 7380 8438 1000 00 Код за вид плащане: 44 70 00 BIС: IORTBGSF 4. Лице за контакти: тел. 064/881 259 – инж. Евгени Нинов – нач. отдел СК

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
13.01.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

360

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 14.01.2014 г.  Час: 14:30
Място

Актова зала - І етаж, в сградата на Община Плевен

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел, съгласно чл.68, ал.3 от ЗОП. В изпълнение на чл.69а, ал.3 от ЗОП, датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти ще бъдат обявени на сайта на Община Плевен - www.pleven.bg и на таблото пред Актова зала - І етаж, в сградата на Община Плевен, пл. "Възраждане" №2, най- късно в деня, предхождащ този на отваряне на ценовите оферти.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Плевен, пл. "Възраждане" №2, България 5800, Плевен, Тел.: 064 881296, E-mail: ir@pleven.bg, Факс: 064 881296

Интернет адрес/и:

URL: www.pleven.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.11.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ