00398-2013-0020
Технически редакции | ||
27.11.2013 14:13 ч. : | 27/11/2013 14:04 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
27.11.2013 14:13 ч. : | 27/11/2013 14:04 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Покупка
Доставки
Медицински университет - София Ректорат, бул. "Акад. Ив. Евстатиев Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет. 10, стая 20 и 22, За: г-жа Марта Генсузова, Република България 1431, София, Тел.: 02 8510879, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087
Място/места за контакт: Ръководител отдел "ОП"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://mu-sofia.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://opt.mu-sofia.bg/.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:
Медицински университет-София - Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 22, За: г-жа Марта Генсузова, Република България 1431, София, Тел.: 02 8510879, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087
Място/места за контакт: Ръководител отдел "ОП"Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:
Медицински университет-София - Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 20, За: г-жа Розалия Балдаранова, Република България 1431, София, Тел.: 02 9515087, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087
Място/места за контакт: Икономист ОПИнтернет адрес/и:
Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Медицински университет-София - Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 20, За: г-жа Розалия Балдаранова, Република България 1431, София, Тел.: 02 9515087, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087
Място/места за контакт: Икономист ОПИнтернет адрес/и:
Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/.
Публичноправна организация
Образование
НЕ
„Доставка на дентално оборудване за нуждите на Факултет по дентална медицина при Медицински университет – София”.
Обявлението обхваща обществена поръчка
„Доставка на дентално оборудване за нуждите на Факултет по дентална медицина при Медицински университет – София” с монтаж, пускане в експлоатация, обучение на техници на ФДМ във фирмата -производител на денталните юнити за следгаранционно поддържане на техниката, предоставяне на инструкция за работа на български език и осигуряване на гаранционно и следгаранционно обслужване на доставеното оборудване.
33100000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Настоящата поръчка се провежда във връзка с доставката на необходимото дентално оборудване за нуждите на Факултет по Дентална медицина при Медицински университет – София и включва артикулите в заявеното от Възложителя количество, съгласно Пълното описание на предмета на поръчката-Приложение № 1 от документацията за участие.
НЕ
ДА
60
Гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка е в размер на 7500,00лв. Гар. за участие - парична сума, платима по банковата сметка на Ректората на МУ-София IBAN: BG78BPBI79403363987201 и BIC: BPBIBGSF в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ или безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска банка или от чуждестранна банка с клонове в България в полза на Възложителя, в която изрично са посочени основанията за нейното задържане и усвояване от Възложителя съгласно чл. 61 от ЗОП. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61, ал. 1 от ЗОП до решаване на спора, когато кандидатът или участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. Гаранцията за участие в процедурата се усвоява от Възложителя по реда на чл. 61, ал. 2 от ЗОП, независимо от нейната форма, в случаите, когато участникът оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите, както и когато участникът е определен за Изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка в едномесечен срок след влизане в сила на решението за определяне на Изпълнител или на определението, с което е допуснато предварително изпълнение на това решение. Гаранцията за участие в процедурата се освобождава съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранция за изпълнение – 3% от стойността на поръчката без ДДС. Гаранция за изпълнение на договора - парична сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ - София или безусловна и неотменяема банкова гаранция, покриваща срока на договора и 10 работни дни след приключването му издадена от българска банка или от чуждестранна банка с клонове в България в полза на Възложителя. Банковата сметка на Ректората на МУ - София е IBAN: BG78BPBI79403363987201 и BIC: BPBIBGSF в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ. Възложителят освобождава внесените гаранции за изпълнение на договора в срок от 10 работни дни след приключване срока на договора, при условие, че всички доставки са изпълнени качествено и в срок, както и ако са внесени всички дължими неустойки по договора от страна на Изпълнителя в срок от 3 /три/ работни дни, от получаване на писмо - покана от Възложителя, ако такива са предявени. В противен случай, дължимата от Изпълнителя неустойка се удържа от внесената от Изпълнителя гаранция за изпълнение на договора, след което Възложителят заплаща извършената доставка. Гаранцията за изпълнение се представя в оригинал при сключване на договора.
Плащането се извършва в български лева от звеното краен получател – Факултет по дентална медицина при Медицински университет – София, по банков път, съгласно офертната цена в лв. по сметката на Изпълнителя не по–късно от 20 календарни дни от доставката на оборудването и монтажа, пускане в експлоатация, приключване на обучението на техници на ФДМ във фирмата -производител на денталните юнити за следгаранционно поддържане на техниката и след представяне на : - Доставна фактура издадена с името и с данните на ФДМ, съставена съгласно изискванията на ЗДДС и ППЗДДС; - Приемателно-предавателен протокол, удостоверяващ получаването на оборудването; - Протокол подписан от звеното краен получател-ФДМ и Изпълнителя за извършения монтаж, пускане в експлоатация и обучение на техници на ФДМ във фирмата -производител на денталните юнити за следгаранционно поддържане на техниката; - Гаранционни карти; - Инструкция за работа на български език за работа с оборудването; -сертификат за произход
НЕ
ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е ЮЛ - търговец или ЕТ и подлежи на регистрация в ТР към АВ, а в случай че участникът не посочва ЕИК, се представя оригинал или копие на УАС, издадено от ТР към АВ; копие от документ за самоличност, когато участникът е ФЛ. УАС - оригинал, издадено не по-рано от 3 м. преди подаване на офертата, когато участникът е ЮЛ и не подлежи на регистрация в ТР към АВ, а при участници обединения–договор за създаване на обединението или друг еквивалентен документ, в който се посочва разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предмет на поръчката, както и документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващия. Заверено от участника копие от удостоверение с идентифик. номер /код по БУЛСТАТ/, ако е приложим; удост. за рег. с идентиф.№ по ДДС (за рег. по ЗДДС).Всички документи в офертата, които са на чужд език се представят и в превод на български език. Документите, за които не се изисква оригинал, могат да се представят като копия, заверени с гриф "Вярно с оригинала", подпис и печат на участника. Възложителят отстранява от участие в процедурата участник:- при обстоятелствата визирани в чл.47,ал.1 и ал.5 от ЗОП; -при наличие на обстоятелства по чл.47,ал.2: участникът: - е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгл. националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си;- има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2,т.1 от ДОПК към държавата и към община, установени с вл. в сила акт на комп. орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочванена задълженията, или има задължения за данъци или вноски за соц. осигуряване съгл. законодателството на държавата, в която е установен; - е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на общ. поръчка; -не е представил някой от изискуемите документи, съдържащи се в плик № 1 на офертата, съгласно Прил. № 5 на документацията и съгл. изискванията на чл. 68, ал. 9 от ЗОП – в случай, че участникът не е представил необходимите и изброени в протокола по чл. 68 ал. 7 от ЗОП документи в срок;-чието предложение е непълно или не отговаря на условията, предварително обявени в настоящото обявление и документацията за участие; -при наличие на обстоятелства по чл.69, ал.1 от ЗОП, както и при липсата на други документи или условия описани в документацията или предвидени в ЗОП; -е представил невярна инф. за доказване на съотв. му с обявените от възл. критерии за подбор и това обст. е установено по реда на чл. 68,ал.11 ЗОП; -предст. оферта не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 от ЗОП – Офертата не съдържа 3 отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: Плик №1“Документи за подбор” , в който се поставят документите, изисквани от възложителя съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1 - 6, 8, 12 - 14, отнасящи се до критериите за подбор на участниците; Плик № 2 "Предложение за изпълнение на поръчката", в който се поставят документите по чл. 56, ал. 1, т. 7 и т.9, свързани с изпълнението на поръчката, съобразно избрания от възложителя критерий и посочените в документацията изисквания; Плик № 3 - „Предл.цена”, който съдържа ценовото предложение на участника;при непредставяне на извадки от фирмени брошури или каталози,при непредставяне на мостри за двата артикула в помещение на територията на България, при представяне на приложения или документи в общия плик на офертата извън съдържанието на всеки един от трите плика.
не
не
СЕ марка/Декларация за съответствие или еквивалент за денталното оборудване; Оторизационно писмо /документ за упълномощаване/ оригинал или заверено от участника копие издадено от фирмата производител за продажба на денталното оборудване на територията на България с дата на издаване не по-рано от 1 година преди датата на представяне на офертата, с превод на български език; Заверено от участника копие на разрешение за търговия на едро с медицински изделия и/или удостоверение за регистрация на медицинско изделие от Изпълнителна агенция по лекарствата (ИАЛ), а когато участникът е чуждестранно лице – валидно разрешение за търговия на едро с медицински изделия от компетентния орган съгласно националния му закон (когато е приложимо); Декларация /Образец 11/, удостоверяваща, че участника има възможност да представи мостри за двата артикули в помещение на територията на България, за да може същите да бъдат разгледани от комисията за съответствие на ІІ етап заедно с техническото предложение на участника, като задължително се посочва адреса, на който се намира помещението и се осигури достъп до него; Задължително се представят извадки от фирмени брошури или каталози, само страниците касаещи съответното оборудване, надписани в горния десен ъгъл за кой артикул се отнасят, заверени с подпис и печат на всяка страница, доказващи съответствието на оборудването с изискванията на Възложителя. Извадките от каталози или брошури се поставят в Плик № 1- ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР /същите се разглеждат за съответствие на ІІ етап заедно с техническото предложение на участника/. - Декларация /свободен текст/, че участникът има сервизна база в България, оторизирана от производителя или от негов представител за България; - Декларация удостоверяваща че, участникът има възможност за осъществяване на следгаранционно договорно възмездно обслужване на доставеното оборудване след изтичане срока на гаранционно обслужване от негов сервиз, оторизиран от производителя или от негов представител за България /Образец № 7/; -Писмо или декларация от фирмата производител, че ще осигури подготовка на техници от техническия отдел на ФДМ за следгаранционно поддържане на оборудването; В горния десен ъгъл на всеки документ: СЕ марка, оторизационно писмо /документ за упълномощаване/ или разрешение за търговия на едро с медицински изделия и/или удостоверение за регистрация на медицинско изделие задължително да бъде отбелязано за кой артикул /съгласно номерацията в приложение № 1/ от документацията за участие се отнася.
- Предлаганото оборудване да има СЕ марка/Декларация за съответствие или еквивалент за денталното оборудване; - Фирмата участник да има оторизация от фирмата производител за продажба на денталното оборудване на територията на България с дата на издаване не по-рано от 1 година преди датата на представяне на офертата, с превод на български език; - Фирмата участник да има разрешение за търговия на едро с медицински изделия и/или удостоверение за регистрация на медицинско изделие от Изпълнителна агенция по лекарствата (ИАЛ), а когато участникът е чуждестранно лице – валидно разрешение за търговия на едро с медицински изделия от компетентния орган съгласно националния му закон (когато е приложимо); - Фирмата участник да има възможност да осигури представянето на мостри за двата артикула в помещение на територията на България с осигурен достъп, за да може същите да бъдат разгледани от комисията за съответствие на ІІ етап заедно с техническото предложение на участника; - За доказване на съответствието на предлаганото оборудване участникът да представи извадки от фирмени брошури или каталози; - участникът да има сервизна база в България, оторизирана от производителя или от негов представител за България; - участникът да има възможност за осъществяване на следгаранционно договорно възмездно обслужване на доставеното оборудване след изтичане срока на гаранционно обслужване от негов сервиз, оторизиран от производителя или от негов представител за България /Образец № 7/; - участникът да осигури възможност за обучение на техници от технически отдел на ФДМ за следгаранционно поддържане на денталното оборудване във фирмата -производител на денталните юнити;
Открита
НЕ
НЕ
ДА
Внесени в касата на Ректората на Медицински университет-София,бул."Акад.Ив.Гешов"№15,ет.10,ст.29 всеки делничен ден от 10.00-12.00 ч. и от 13.00-16.30 ч. или по банкова сметка на Медицински университет-София- Ректорат - IBAN- BG 43 BNBG 9661 3100 1021-01, код BNBGBGSD – БНБ – София. Документацията се получава в Ректората на Медицински университет- София, бул.”Акад. Ив. Гешов” №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, ст. 20 срещу представяне на документ, доказващ закупуването й по съответния ред.Документацията се закупува с еднодневна предварителна заявка на тел.951 50 87 или 9152 111.
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
180
зала № 6, етаж 12 в Медицински университет-София-Ректорат,бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" № 15, в сградата на НЦОЗА.
Управители или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел, след тяхната легитимация. Информация при промяна на датата и часа на отваряне на офертите, както и датата и часа за отваряне на ценовите оферти ще бъде обявена на сайта на Медицински университет-София http://mu-sofia.bg/, Профил на купувача, Обяви и съобщения.
НЕ
Възложителят определя финансов лимит за поръчката в размер на 750000.00 лв. без ДДС
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
съгласно чл. 120, Закон за обществените поръчки
27.11.2013 г.