Версия за печат

00237-2013-0018

BG-Аксаково: 16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000093385

Община Аксаково, ул. "Георги Петлешев" №58б, За: Петранка Стоилова, РБългария 9154, Аксаково, Тел.: 052 916512, E-mail: d_pravna@aksakovo.net, Факс: 052 762157

Място/места за контакт: Община Аксаково

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.aksakovo.net.

Адрес на профила на купувача: www.aksakovo.net.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

"Избор на изпълнител на дейности по експлоатация на "Регионално депо за общини Варна, Аксаково и Белослав, включващо съоръжения, инсталации, площадки за третиране, рециклиране и обезвреждане на неопасни отпадъци (битови, строителни и зелени)"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 16 (16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Предметът на процедурата касае изпълнение на дейности на територията на Община Аксаково на юг от село Въглен. Регионалното депо за общините Варна, Аксаково и Белослав е разположено в имоти, намиращи се на територията на с. Въглен, община Аксаково, област Варна. Същото се намира на около 200 м от съществуващото депо за битови отпадъци, на 1,5 км от с. Въглен и на разстояние от центъра на общините : Варна – 10,0 км, Аксаково – 4,4 км и Белослав – 16,4 км.
Код NUTS: BG331
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

В рамките на настоящата обществена поръчка от Изпълнителя ще бъдат извършвани дейности по третиране на битови и неопасни отпадъци, рециклиране на строителни и депониране на инертни отпадъци и компостиране на зелени отпадъци.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

90530000

Описание:

Експлоатация на депа за отпадъци

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Настоящата обществена поръчка включва изпълнението на следните основни дейности, съгласно НАРЕДБА № 6 от 27 август 2013 г. за условията и изискванията за изграждане и експлоатация на депа и на други съоръжения и инсталации за оползотворяване и обезвреждане на отпадъци., Раз. III, Комплексно разрешително № 461-НО/2013г. и Работни проекти „Изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Варна“ и „Депо за инертни отпадъци“: - Приемане на отпадъците - регистрация на сметоизвозните автомобили и на страната генерираща отпадъците, претегляне и регистриране на отпадъците, контрол на документите за доставка, пряк визуален контрол на отпадъците за съответствие по вид и състав на отпадъците с отразеното в придружаващата ги документация; - Третиране на отпадъци по кодове съгласно Комплексно разрешително № 461/ 2013г. – депониране на битови и неопасни отпадъци; рециклиране на строителни отпадъци и от разрушаване, депониране на инертни отпадъци; компостиране на зелени отпадъци и временно съхранение на опасни отпадъци, компост и рециклирани суровини; - Ежедневно и междинно покритие – в края на работния ден натрупания слой отпадъци в работния хоризонт се запръстява със слой 0,20 м почвени материали, така че общата височина на слоя достига 2,0 м. Когато се прекъсне депонирането в даден участък за по дълъг срок от време, същият задължително се запръстява; - Изграждане на: система за улавяне и третиране на биогаз; събирателни резервоари към системата за събиране на инфилтрат; кладенци за мониторинг на подземни води; - Управление на инфилтрата – инспектиране на системата за събиране и регулярно отвеждане на инфилтрата в ретензионния басейн и пречистването му в ПСОВ; - Управление на повърхностните води – регулярно почистване и ремонт на отводнителните канавки и съоръженията в тази система; - Поддържане на вътрешни пътища и почистване на прилежащите площи към депото; - Поддържане и ремонт на механизацията, оборудването и съоръженията; - Мерки за намаляване на нередностите – съгласно проекта за експлоатация на депото; - Охрана и охранителна дейност; - Осигуряване на заплати, застраховки, осигуровки, облекло и инструменти на работниците, ангажирани с дейността; - Предвиждане и осигуряване на средства за разходи за здравословни и безопасни условия на труд и амортизация на техниката; - Предвиждане на средства за бъдеща рекултивация и закриване на депото – съгласувано със Собственика; - Извършване на мониторинг съгласно условията на комплексното разрешително, План за собствен мониторинг и НАРЕДБА № 6 от 27 август 2013 г. за условията и изискванията за изграждане и експлоатация на депа и на други съоръжения и инсталации за оползотворяване и обезвреждане на отпадъци; - Водене на отчетност съгласно Наредба № 2/22.01.2013г. за реда и образците, по които се предоставя информация за дейностите по отпадъците както и реда за водене на публични регистри, документиране и докладване съгласно Комплексно разрешително.

Стойност, без да се включва ДДС
12880054.58 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

60

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Размерът на гаранцията за участие в процедурата е 1% от стойността на предмета на поръчката – 128 800.55 лв. /сто двадесет и осем хиляди и осемстотин лева и петдесет и пет стотинки/.Гаранцията за участие може да се внесе по банков път по посочената по-долу сметка на Възлож-я или да се представи под формата на банкова гаранция.Уч-кът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато уч-кът избере гаранцията за участие да бъде банк.гаранция,тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банк.гаранция със срок на валидност 120 дни от крайният срок за подаване на офертите.Примерен образец на банк. гаранция за участие е приложен в документацията.Когато уч-кът избере да внесе гаранцията за участие като парична сума,тя се внася по сметка:Титуляр:Община Аксаково;Банка:ЦКБ АД Варна, BIC CECBBGSF IBAN:BG71СЕСВ97903332010500.В платеж.нареждане за внасяне на гаранция по банк.сметка на Възлож-я трябва да е посочена процедурата за която се кандидатства. Когато уч-кът е обединение,което не е юрид.лице,всеки от съдружниците в него може да е наредител по банк.гаранция, съответно вносител на сумата за гаранция.Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл.61 и чл.62 от ЗОП. Размер на гаранцията за изпълнение на договора -2% от общата пределна цена на договора според офертата на участника.Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път по посочената по-долу сметка на Възлож-я или да се представи под формата на безусловна и неотменима банкова гаранция.Уч-кът избира сам формата на гаранцията за изпълнение.Уч-кът,определен за изпълнител на общ.поръчка,представя банк.гаранция или платеж.документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато уч-кът избере да внесе гаранцията за изпъл-е по банков път това следва да стане по сметка на община Аксаково: Сметка на Възложителя-IBAN BG71СЕСВ97903332010500 BIC СЕСВВGSF при ЦКБ АД клон Варна.Когато уч-кът избере гаранцията за изпъл-е да бъде банк.гаранция,тогава в нея трябва да бъде изрично записано,че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Община Аксаково,че е за настоящата общ.поръчка. В случай на представяне на банк.гаранция е препоръчително да се ползва образеца,вкл. в документацията за участие.Ако участникът представи банк.гаранция във форма,различна от предложения образец,то следва задълж.съдържанието й да бъде възприето изцяло от образеца на Възлож-я.При представяне на гаранция в платеж.нареждане или в банк.гаранция изрично се посочва общ.поръчка,за която се представя гаранцията.Когато избраният изпълнител е обединение,което не е юрид.лице,всеки от съдружниците в него може да е наредител по банк.гаранция,съответно вносител на сумата по гаранцията.Гаранцията за изпълнение е със срок на валидност – крайния срок на договора за възлагане на общ. поръчка. Условията и сроковете за задържане и освобождава на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на общ. поръчка.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Настоящата обществена поръчка се финансира със средства от бюджетите на общините Аксаково, Варна и Белослав. Цената на услугата се заплаща ежемесечно от Възложителя в срок до 30 (тридесет) дни от представянето на фактура, съобразно условията на договора.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Участниците, включително членове на обединението и подизпълнители, само ако не са регистрирани в Търговския регистър към Агенцията по вписванията на Република България и не са посочили валиден ЕИК в попълнения от тях образец (съответно 2,3 или 5) представят следните документи за регистрация:- Местни и чуждестранни физически лица представят копие на документ за самоличност.- Местни юридически лица представят копие на документ за регистрация и оригинал /или нотариално заверено копие/ на удостоверение за актуално състояние, валидно към датата на подаване на офертата. -Чуждестранни юридически лица и търговци представят копие на документ за регистрация и оригинал /или нотариално заверено копие/ на удостоверение за актуално състояние, респективно еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган на държавата, в която са установени, валидно към датата на подаване на офертата.Документът за регистрация, който е на чужд език, се представя с официален превод, а удостоверението за актуално състояние се представя в превод. При участие на обединения, които не са юридически лица, участниците в обединението трябва да сключат договор за създаване на обединението за участие в процедурата и за изпълнение на поръчката. Договорът трябва да отговаря на изискванията посочени в Раздел VІ. 3) "Допълнителна информация" от настоящото обявление.Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, същите трябва да са посочени в Образец №4,а всеки подизпълнител трябва да представи Декларация за съгласие по Образец №5.Съгл. чл.47,ал.8 от ЗОП изискванията по чл.47,ал.1 и ал.5 от ЗОП и посочените в обявлението изисквания по чл.47,ал.2,т.1,2а,3,4 и 5 от ЗОП се прилагат и за подизпълнителите.Участникът следва да посочи вида на работите, които подизпълнителите ще извършват, както и дела на тяхното участие. Адм. изисквания към участниците:За участника, вкл. всички членове на обединение и подизпълнителите,трябва да не са приложими ограничителните условия за участие,посочени в чл.47,ал.1,т.1 /с изкл.на буква „е”/,т.2 и 3,ал.2,т.1,2а(предложение първо), 3,4 и 5 и ал.5 на ЗОП.Участникът, включително всички членове на обединение и всички подизпълнители (независимо дали са физ.или юрид.лица),трябва да представи декларация относно обстоятелствата по чл.47,ал.1,т.2 и 3,ал.2 т.1,2а(предложение първо),3 и 4 и ал.5 т.2 по реда на чл.47 ал.6 от ЗОП.Физ.лица,участващи в процедурата (вкл. като съдружници в обединение или подизпълнители),а по отношение на юрид.лица-съответните физ.лица в обхвата на чл.47,ал.4 от ЗОП,трябва да представят лични декларации относно обстоятелствата по чл.47,ал.1,т.1 /с изкл. на буква „е”/,ал.2,т.5 и ал.5 т. 1 от ЗОП.Изискв. по Регламент 966/2012 на Европ. съвет и Съвета на ЕС: 1.По отношение на участника, включително съдружниците в обединение и подизпълнителите, трябва да не са налице обстоятелствата, предвидени в чл. 106, 107 и 109, пар.2 б.”а” Регламент 966/2012 на Европейския парламент и Съвета на ЕС относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съвета.2. По отношение на участника, включително съдружниците в обединение и подизпълнителите, трябва да не са налице обстоятелства, съгласно чл.57 от Регламент 966/2012 и предвидени в чл. 19, ал. 1 от „Общите насоки за избягване на конфликт на интереси по смисъла на чл. 52 от Регламент 1605/2002 и за спазване принципа на безпристрастност и независимост при управление на Оперативните програми, съфинансирани от структурните и Кохезионния фонд на ЕС”.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.Декларация на участника - Образец №16 – информация за общия оборот и оборота от дейности, сходни с предмета на поръчката за последните три финансово приключили години, в зависимост от датата на регистрация. Представя се Копие на отчета за приходите и разходите (части от отчета, касаещи годишния му оборот), за последните три години, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. В случай, че документите са видими чрез сайта на Търговския регистър при Агенция по вписванията е допустимо позоваване на обстоятелството, вместо представянето на гореописаните документи.; В случай, че в ОПР на лицето не са разграничени приходите от продажби по различни икономически дейности, трябва да се представи заверено копие на годишната статистическа справка за разпределение на приходите по икономически дейности. Ако изискваните данни не се съдържат в статистическата справка, или такава не се съставя в държавата по седалището на лицето, лицето трябва да представи допълнителна декларация с данни за подробното разпре¬деление на приходите от продажби по видове дейности, от която да личат данните, посочени от лицето в Образец 16. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от Възложителя документи, той може да представи всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ. Забележка: Под текста „сходни с предмета на поръчката” следва да се разбират дейности по експлоатация на законно изградени депа за неопасни отпадъци.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участникът трябва да е реализирал оборот от дейности, сходни с предмета на поръчката не по-малко от 3 000 000.00 лв. (три милиона) лева без ДДС за последните 3 (три) финансово приключили години в зависимост от датата на регистрация . В случай на обединение, което не е юридическо лице, изискванията се отнасят за обединението като цяло, а документите се представят само от тези участници в обединението, чрез които обединението доказва съответствието си с изискванията.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Декларация Образец № 17 - списък на договорите, сходни с предмета на поръчката през последните три години до крайния срок за подаване на офертите, като са посочени стойности, дати и възложители, придружен от препоръки за добро изпълнение (референции) или др. документи издадени от Възложител или ползвател на услугата с изпълнени дейности, период на изпълнение, доказващи изпълнението на минималните изисквания за технически възможности на участника. При участие на обединение се представя Образец 17 само от лицата, чрез които участникът доказва изпълнението на минималните изисквания. 2. Списък - декларация за предложения персонал за изпълнение на поръчката – (по Образец № 18), придружен от: - професионални автобиографии (по образец – Образец № 19); - документи, удостоверяващи по категоричен и недвусмислен начин наличието на поставените към персонала минимали изисквания по отношение на образование, професионална квалификация и опит; 3. За доказване на това обстоятелство се представя заверено копие от валиден сертификат (еквивалент). В случай, че валидността на документа е за срок, по кратък от 1 година, участникът представя и декларация, гарантираща продължаване действието на сертификата. 4. За доказване на това обстоятелство се представя заверено копие от валиден сертификат (еквивалент). В случай, че валидността на документа е за срок, по кратък от 1 година, участникът представя и декларация, гарантираща продължаване действието на сертификата. 5. За доказване на това обстоятелство се представя заверено копие от валиден сертификат (еквивалент). В случай, че валидността на документа е за срок, по кратък от 1 година, участникът представя и декларация, гарантираща продължаване действието на сертификата. Забележка: Под текста „сходни с предмета на поръчката” следва да се разбират дейности по експлоатация на законно изградени депа за неопасни отпадъци.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът да има сключен минимум 1 (един) договор през последните три години, считано до крайния срок за подаване на офертите, сходни с предмета на поръчката. 2. Участникът следва да разполага най-малко със следния персонал за изпълнение на поръчката, който да отговаря на изискванията: 2.1. Управител на депото – 1 бр. Образование: висше – инженерно техническо, икономическо или юридическо; Опит: минимум 3 години като ръководител на организация и/или звено в определена организационна структура. 2.2. Оператор на електронна везна – 2 бр. Образование: средно – техническо или икономическо Опит: Минимум 1 година опит за работа с компютър. 2.3. Оператор на Компактор – 1 бр. Образование: средно Опит: като оператор на пътно-строителна техника - Минимум 1 година общ стаж 2.4. Оператор на булдозер - 2 бр. Образование: средно Опит: като оператор на пътно-строителна техника - Минимум 1 година общ стаж 2.5. Оператор на челен /колесен/ товарач/багер – 3 бр. Образование: средно Опит: като оператор на пътно-строителна техника - Минимум 1 година общ стаж 2.6. Оператор на самосвал – 1 бр. Образование: средно Опит: шофьор с категория „С” - Минимум 1 година общ стаж 2.7. Оператор на хидротехнически съоръжения на депото – 1 бр. Образование: Висше– специалност строителен инж. по специалността В и К или инж. хидротехническо/Хидромелиоративно строителство. Опит: Минимум 5 години общ професионален стаж; 2.8. Оператор на механично и ел. оборудване – 1 бр. Образование: Висше – специалност машинен или електро- инженер. Опит: Минимум 5 години общ професионален опит; 2.9. Оператор на компостираща инсталация – 1 бр. Образование: Висше – биотехнолог или инженер – еколог; Опит: Минимум 2 години общ професионален стаж; 2.10. Оператор на трошачна/шредер инсталация – 1 бр. Образование: средно – техническо образование; 2.11. Общи работници – 5 бр.( Допълнителни общи работници се наемат от Оператора по договор, като броят им е по преценка на участника) 2.12. Охрана - Операторът на депото следва да осигури денонощна охрана съгласно клаузите на договора след неговото сключване. Допълнителните общи работници и охраната се наемат с външни договори. 3. Участникът трябва да притежават валиден сертификат по ISO 9001:2008 или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за внедряване на система за управление на качеството за дейност/и по третиране на отпадъци. 4. Участникът трябва да притежават валиден сертификат по ISO 14001:2004 или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за внедряване на система за управление на околната среда за дейност/и свързана/и с управление на отпадъци, третиране на отпадъци. 5. Участниците трябва да притежават валиден сертификат по BS OHSAS 18001:2007 или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за внедряване на система за управление на здравето и безопасността при работа за дейност/и свързана/и с управление на отпадъци, третиране на отпадъци. Участник /както и в случай на обединение/ може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси. В случай на обединение, което не е юридическо лице, изискванията се отнасят за обединението като цяло, освен по отношение на сертификати и лицензи, които не могат да имат действие за други лица, освен титулярите – както е уточнено по-горе. Документите се представят само от тези участници в обединението, чрез които обединението доказва съответствието си с изискванията.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
03.01.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 9.6 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се предоставя срещу заплащане на гише 2 в деловодството в сградата на Община Аксаково , гр. Аксаково, ул. "Г.Петлешев" № 58Б, в срок до 10 дни преди крайния срок за подаване на офертите. Участниците имат право да се запознаят с документацията, преди да я закупят, в Центъра за услуги и информация на гражданите в сградата на Община Аксаково, ет. 1.Цената на документацията е BGN 9.60 с вкл. ДДС и е изчислена по калкулация на действителните разходи за отпечатване и размножаване според изискванията на чл. 28, ал. 4 от ЗОП. Цената на документацията се заплаща на каса в сградата на Община Аксаково, ет. 1, каса 1, или по банков път по сметка:Титуляр:Община Аксаково.Банка: ЦКБ АД Варна, BIC CECBBGSF IBAN: BG84CECB97908432010500 Код за вид плащане: 447000. Работно време на службите на Възложителя: от 8.00 до 16.30 часа всеки работен ден. Участниците могат да поискат документацията да им бъде изпратена по куриер за тяхна сметка, като за целта изпратят на посоченото по-горе лице за контакт факс с посочване на заинтересованото лице, адрес, телефон и факс, както и данни за издаване на фактура, и приложат копие на документ за платена цена на документацията.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
13.01.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 14.01.2014 г.  Час: 10:00
Място

гр.Аксаково, ул. "Г.Петлешев" №58б, Общинска администрация, Заседателна зала-ІІ етаж.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Присъстващите представители вписват имената си и се подписват в списък на присъстващите.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Договорът трябва да отговаря на изискванията на чл. 357 от ЗЗД, респективно на чл. 275 и чл. 276 от ТЗ, както и на следните минимални изисквания: 1.Да са идентифицирани съдружниците с пълните им юридически наименования и регистрационни данни (ЕИК или данъчен номер), в случай, че са юридически лица; 2.Да се потвърждава приемането на действията на един или повече от съдружниците в процедурата за възлагане преди датата на учредяване на обединението, вкл. закупуване на документацията, приемане на съобщения от Възложителя в хода на процедурата и др. под.; 3.Да е предвидена солидарна отговорност на съдружниците за изпълнение на поръчката; 4.Да е посочено разпределението на дейностите по изпълнение на поръчката между съдружниците. (без да се посочва никаква информация за единични и общи цени); 5.Да е посочен представител/и на обединението, който с договора се упълномощава от съдружниците да изпълнява всички действия от името на обединението, респективно неговите членове, както по време на процедурата за възлагане на поръчката, така и след това по време на изпълнение на договора, ако бъде възложен на обединението, вкл. да получава съобщения и изпраща документи и разяснения на Възложителя по време на процедурата, да сключи договор за изпълнение на поръчката, да приема и да изпраща съобщения от/на Възложителя във връзка с изпълнението на договора, да издава фактури и да приема плащания по договора и др.; 6.Да е предвидено да не се променя съставът на обединението. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. В случай, че съставът на обединението се промени след подаването на офертата, участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата. Минималните изисквания за участие в процедурата се прилагат към обединението като цяло, с изключение на съответна регистрация, сертификат, лиценз или друго условие, което се издава според изискванията на нормативен или административен акт на конкретни лица и е необходимо за изпълнение на поръчката, като при това такива изисквания се прилагат с оглед на разпределението на участието на съдружниците в обединението при изпълнение на дейностите, както е предвидено в договора за създаването му. Когато едно лице участва в обединение-участник в процедурата, то няма право да подава самостоятелна оферта, или да е посочено като подизпълнител на друг участник или да участва в друго обединение-участник в същата процедура. Възложителя на поръчката е Бенефициент по проект „Изграждане на Регионална система за управление на отпадъците в регион Варна”, финансиран по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.”

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице пореда и условията на чл. 120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП. На обжалване подлежи всяко решение на възложителите по процедура за възлагане на обществена поръчка. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата. Жалба срещу решение, действие или бездействие на възложителя, с изключение на тази срещу решението за определяне на изпълнител, не спира процедурата за възлагане на обществена поръчка, освен когато е поискана временна мярка "спиране на процедурата". Жалба срещу решението за определяне на изпълнител спира процедурата за възлагане на обществена поръчка до окончателното решаване на спора, освен когато е допуснато предварително изпълнение. Жалбата се подава едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до Възложителя.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Дирекция "Административо, правно и нормативно обслужване" в общинска администрация Аксаково, ул. "Г.Петлешев" №58б, РБългария 9154, Аксаково, Тел.: 052 916512, E-mail: d_pravna@aksakovo.net, Факс: 052 762157

Интернет адрес/и:

URL: www.aksakovo.net.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.11.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ