Версия за печат

00923-2013-0002

BG-Смолян: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ПЛОВДИВСКИ УНИВЕРСИТЕТ "ПАИСИЙ ХИЛЕНДАРСКИ" филиал Смолян, ул. "Дичо Петров" № 32, За: проф. д-р Евгения Иванова, Р България 4700, Смолян, Тел.: 0301 62364, E-mail: pufilial_sm@abv.bg, Факс: 0301 62404

Място/места за контакт: ул. "Дичо Петров" № 32

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Доставка на 80 000 литра Евро Дизел 0.001% сяра за отопление /маркиран/ за ПЛОВДИВСКИ УНИВЕРСИТЕТ “ПАИСИЙ ХИЛЕНДАРСКИ” филиал Смолян, за отоплителен сезон 2014г” .

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр. Смолян
Код NUTS: BG424
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

“Доставка на 80 000 литра Евро Дизел 0.001% сяра за отопление /маркиран/ за ПЛОВДИВСКИ УНИВЕРСИТЕТ “ПАИСИЙ ХИЛЕНДАРСКИ” филиал Смолян за отоплителен сезон 2014г”.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

09134200

Описание:

Дизелово гориво

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

80 000 литра Евро Дизел 0.001% сяра за отопление

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размер на 1 000 лева. Гаранция за изпълнение на догвора в размре на 3% от стойността на поръчката.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Бюджетни средства

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Списък на съдържанието на документите; Заявление за участие;Административни сведения;Кратка анотация за досегашната дейност на участника; Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; Копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; При участници обединения - документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият; Документ за закупената документация за участие – заверено копие; Документ за гаранция за участие; Доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл. 50 от ЗОП; Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51 от ЗОП; Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5; Техническо предложение за изпълнение на поръчката /поставя се в плика № 2- Предложение за изпълнение на поръчката/; Подизпълнителите, ако участникът предвижда такива, както и вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие; Срок за изпълнение на поръчката; Предлагана цена /поставя се в плик № 3 - Предлагана цена"/; Декларация за приемане на условията в проекта на договор; Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по чл.56, ал. 1, т. 1, 4, 5, 6 и 11от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1. документите по чл.56, ал. 1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 2. документите по чл.56, ал. 1, т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП; Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл.56, ал. 1, т. 1 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по чл.56, ал. 1, т. 4, 5, 6 и 11,от ЗОП които са на чужд език, се представят и в превод. Нотариално заверено пълномощно на лицето, оправомощено да представлява участника в процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Счетоводен баланс и отчет за приходи и разходите на кандидата за предходните три години, в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си - заверено копие; Информация за общия оборот и за оборота на стоките, които са обект на поръчката, за последните три години /посочена по години/, в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си.
Минимални изисквания: Минимален оборот от стоки, които са предмет на поръчката за предходната година 200 000 лева.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Доказателства за наличието на собствени или наети специализирани транспортни стредства, отговарящи на нормативните изисквания за транспорт на течни горива, в които са: 1.1. Инсталирани система за позициониране (GPS) 1.2. Снабдени със средства за измерване и контрол. отговарящи на изискванията на ЗАДС, Закона за измерванията и нормативните актове по прилагането им. Доказва се с регистрационни талони, договори за наем и др; 2.Списък с изпълнени подобни договори за доставки, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение; 3.Справка за подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката и дела на тяхното участие, ако участника предвижда подизпълнител; 4. Списък на технически лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството; 5. Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на кандидата или на лицата, които отговарят за извършването на доставката.
Минимални изисквания: Да има собствени или наети специализирани транспортни стредства, отговарящи на нормативните изисквания за транспорт на течни горива, в които са: 1.1. Инсталирани система за позициониране (GPS) 1.2. Снабдени със средства за измерване и контрол, отговарящи на изискванията на ЗАДС, Закона за измерванията и нормативните актове по прилагането им. 2.Да са изпълнени минимум 2 договора за възлагане на поръчки сходни с предмета на поръчката през последните три години, придружени от препоръки за добро изпълнение;
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
07.01.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

В касата на възложителя или по банкова сметка.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
15.01.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в месеци

6

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 16.01.2014 г.  Час: 10:00
Място

гр.Смолян, ул. "Дичо Петров" № 32

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.11.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ