Версия за печат

00398-2013-0019

BG-София: 03 - Услуги на въздушния транспорт за превоз на пътници и товари

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Медицински университет-София- Ректорат, бул. "Акад.Ив.Евст.Гешов"№ 15, ет.10, стая 20 и 22, За: г-жа Марта Генсузова, България 1431, София, Тел.: 02 8510879, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Ръководител отдел "ОП"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://mu-sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: http://opt.mu-sofia.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

Медицински университет-София-Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 22 и 22, За: г-жа Марта Генсузова, България 1431, София, Тел.: 02 8510879, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Ръководител отдел "ОП"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: hhtp://mu-sofia.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Медицински университет-София-Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 20, За: г-жа Розалия Балдаранова, България 1431, София, Тел.: 02 9515087, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Икономист отдел "ОП"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://mu-sofia.bg.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Медицински университет-София-Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 20, За: г-жа Розалия Балдаранова, България 1431, София, Тел.: 02 9515087, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Икономист отдел "ОП"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://mu-sofia.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания на служителите на Медицински университет-София

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 3
Място на изпълнение: Медицински университет-Ректорат и звената
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания на служителите на Медицински университет-София

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

60440000

Описание:

Услуги, свързани с въздушния транспорт

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предметът на поръчката е за осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания на служителите на Медицински университет-София до дестинации, описани в Пълното описание предмета на поръчката - Приложение № 1 от Документацията за участие, както и до дестинации на територията на целия свят , непосочени в Приложение № 1 за срок от 24 /двадесет и четири / месеца. Осигуряват се самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания на служители на: Ректората на МУ-София; ЦММ при Медицински факултет; Медицински Факултет /МФ/; Факултет по дентална медицина /ФДМ/; Фармацевтичен Факултет /ФФ/; Факултет по Обществено Здраве /ФОЗ/; Център за езиково обучение, физическо възпитание и спорт/ ЦЕОФВС/; Медицински Колеж - София; Централна Медицинска Библиотека /ЦМБ/; СОССБОС; Развойна Техническа База /РТБ/.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е парична сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ-София IBAN: BG 78 BPBI 79403363987201 и BIC: BPBIBGSF в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ, като се представи към офертата оригинал от платежното нареждане или безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска или чуждестранна банка с клонове в България в полза на Възложителя, в която изрично са посочени основанията за нейното задържане и усвояване, съгласно чл.61 от ЗОП. Банковата гаранция се представя в оригинал, със срок на валидност 120 календарни дни, считано от крайния срок за представяне на офертите, в размер на 1200,00 лв. Гаранцията за участие в процедурата се задържа и усвоява по реда на чл.61 от ЗОП и се освобождава съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранция за изпълнение на договора е парична сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ-София IBAN: BG 78 BPBI 79403363987201 и BIC: BPBIBGSF в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ, като се представи оригинал от платежното нареждане или безусловна и неотменяема банкова гаранция за добро изпълнение на договора в оригинал, издадена от българска или чуждестранна банка с клонове в България в полза на Възложителя. При забава или неизпълнение на конкретна заявка в срока на договора, дължимата неустойка се удържа от гаранцията за изпълнение ако е внесена по банков път, а в случай на представена банкова гаранция за изпълнение до Изпълнителя се изпраща писмо-покана, съгласно което той следва да внесе дължимата неустойка в срок от 3 работни дни от получаване на писмото по банковата сметка на Медицински университет-София- Ректорат: IBAN- BG 43 BNBG 9661 3100 1021 01, код BNBGBGSD – БНБ – София или в касата на Ректората на Медицински университет-София ет.10,стая 29 всеки работен ден от 10,00-12,00ч. и от 13,00-16,30ч. В противен случай след изтичане срока на договора, Възложителя прави искане пред съответната банка за каширане на част от банковата гаранция в размер на дължимата неустойка и лихви за периода на договора. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 900,00лв. и е със срок на действие 10 работни дни след приключване срока на договора. Гаранцията трябва да е представена към момента на подписване на договора. Гаранцията за изпълнение се задържа в горепосочените случаи и в останалите случаи предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение на договора се освобождава, съгласно условията на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва в български лева от звеното краен получател, по банков път, по сметката на Изпълнителя не по–късно от 5 работни дни след доставката и след представяне на: - доставна фактура-оригинал, съставена съгласно изискванията на ЗДДС и ППЗДДС и с данните на звеното краен получател. Във фактурата следва на отделни редове да са посочени нетната тарифа на билета, таксата за издаване на билета, летищни такси, такси сигурност и други такси установени от местното законодателство. - подписан приемателно-предавателен протокол, удостоверяващ получаването на самолетните билети в звеното краен получател. Плащането за ЦММ се извършва от Медицински факултет на Медицински университет-София в срок до 5 работни дни след доставката и след представяне на: доставна фактура-оригинал, съставена съгласно изискванията на ЗДДС и ППЗДДС на името на Медицински факултет и подписан приемателно-предавателен протокол, удостоверяващ получаването на самолетните билети в ЦММ.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: ЕИК съгл. чл. 23 от ЗТР или УАС, изд. от ТР към АВ, когато участникът е ЮЛ - търговец или ЕТ и подлежи на регистрация в ТР към АВ. УАС - оригинал, издадено не по-рано от 3 м. преди подаване на офертата, когато участникът е ЮЛ и не подлежи на регистрация в ТР към АВ; документ за самоличност, когато участникът е ФЛ, а при участници обединения – договор за създаване на обединението или друг еквивалентен документ, в който се посочва разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предмет на поръчката, както и документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият; Оригинал или нот. заверено копие на документи, удостоверяващи представителната власт на лицето, от което изхожда предложението, в случай, че това не е законния представител на участника. Удостоверение с идентиф. номер /код по БУЛСТАТ/, ако е приложимо - в случай, че участникът нe е ЮЛ, вписано в ТР към АВ; Декларации за липса на обстоятелства по чл.47,ал.1,т.1 и чл.47,ал.2,т.5 от ЗОП; Декларации за липса на обстоятелства по чл.47,ал.1, т.2 и т.3 и чл.47, ал.2,т.1 и т.3 от ЗОП; Декларации за липса на обстоятелства по чл.47, ал. 5 от ЗОП; Възложителят отстранява от участие в процедурата, участник, по отношение на които са налице обстоятелства по чл.47, ал.2, т. 1, 3 и 5, когато участникът:* е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгл. националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; * има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2,т.1 от ДОПК към държавата и към община, установени с вл. в сила акт на комп. орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за соц. осигуряване съгл. законодателството на държавата, в която е установен; * е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; Представят се също така: Документ, удостоверяващ регистрацията на участника като туроператор/ турагент по Закона за туризма, придружен с доказателство за неговата валидност; Документ, удостоверяващ регистрацията на участника като администратор на лични данни съгласно Закона за защита на личните данни, придружен с доказателство за неговата валидност; Валидна полица по застраховка „Отговорност на туроператора” за 2013г., издадено от лицензирано в България застрахователно дружество; Валидна полица по застраховка срещу риска от неплащане посредством системата BSP за 2013г.,издадена от лицензирано в България застрахователно дружество;Удостоверение за регистрация с идентиф.№ по ДДС (за регистр. по ЗДДС);Декларация за произход на средства по чл.4 ал.7 и по чл.6 ал.5 от ЗМИП (обр. № 7); Декларация за действителен собственик по чл.6 ал.2 от ЗМИП ( обр. № 8); Документ за предоставена гаранция за участие в процедурата–оригинално платежно нареждане или банкова гаранция – оригинал; Сведения за участника по обр. № 3;Декларация за използване или неизползване на подизпълнител - обр.№5; Декларация за приемане условията в проекта на договор - обр. №6; Когато участникът е чуждестранно лице, всички документи, съставляващи офертата, в това число официални и частни документи, е необходимо да бъдат в оригинал или с нот.заверка, с превод на бълг. език,а документът за регистрация се представя в официален превод на бълг.език. Документите,за които не се изисква оригинал, могат да се представят като фотокопия,заверени с гриф "Вярно с оригинала". Всички документи следва да са с дата на издаване, предшестваща подаването на офертата не повече от 3 мес. или да са в срока на тяхната валидност. Всички документи в офертата, които са на чужд език да се представят и в превод на бълг. език
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Информация за общия оборот и за оборота на услугите, които са предмет на поръчката за последните 3 /три/ финансови години /2010, 2011 и 2012/ в табличен вид (в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си).
Минимални изисквания: - Минимален оборот от услуги сходни с предмета на поръчката за последните три финансови години /2010,2011 и 2012/ в размер на 150 000,00 /сто и петдесет хиляди/ лева. За сходен с предмета на поръчката оборот се счита оборот от предоставяне на услуги по осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж;
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък-Декларация по чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП на основните договори за подобни услуги с предмет сходен с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години (считано към датата на подаване на офертата на участника), включително предмета, стойностите, броя на издадените от участника билети за превоз по въздух на пътници и багаж по всеки деклариран в списъка договор, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение от възложители по посочените в списъка договори, с посочен в тях брой продадени билети - оригинал или заверено от участника копие; 2. Сертификат за качество ISO 9001:2008 или еквивалентен, валиден към датата на представяне на офертата с обхват, включващ предмета на поръчката или еквивалент; 3. Сертификат за въведена система за управление на качеството в съответствие със стандарта ISO/ IEC 27001:2005 или еквивалент за спазване на приложимите практики по отношение на информационната сигурност,валиден към датата на представяне на офертата, с обхват включващ предмета на поръчката или еквивалент. 4.Документ, удостоверяващ оторизацията или акредитацията на участника от IАTA, валидни към момента на подаване на офертата; 5. Документ удостоверяващ, че участника за работи с “Амадеус” или еквивалентна на нея резервационна система. 6.Декларация в свободен текст за наличие на представителство на участника на територията на град София с посочен адрес, стационарен и мобилен телефон за връзка; 7.Декларация от участника в свободен текст, че има възможност за използването на ежедневни полети, по възможност директни или с минимален брой прекачвания, до съответната дестинация и съобразени с условията на всяка получена от Възложителя заявка; 8.Декларация от участника в свободен текст, че в случай че бъде избран за изпълнител при сключване на договора ще предостави информация за бонусните програми на авиокомпаниите, както и че през срока на действието на договора, регулярно ще уведомява Възложителя за други бонуси на авиокомпании и/или предлагани от тях промоционални цени на билети, както и че ще води, следи и актуализира файлове с натрупващи се бонуси и писмено ще уведомява възложителя за предстоящо издаване на билет (оригинал); 9.Декларация в свободен текст, с която се декларира обстоятелството , че Изпълнителят ще осигури на разположение минимум 2 –ма служители, които ще бъдат непосредствено заети в изпълнението на поръчката.
Минимални изисквания: 1.Участникът в процедурата трябва да има продадени най-малко 300 (триста) самолетни билети по вътрешни и международни линии общо за последните 3 (три) години, считано към датата на подаване на офертата за участие, продадени в резултат на изпълнени не повече от 5 (пет) договора за осигуряване на самолетни билети. От представените препоръки за добро изпълнение на договорите трябва да е виден броят на продадените самолетни билети за посочения период и успешното им изпълнение.Броят на представените референции да съответства на минималното изискване за продадени минимум 300 броя самолетни билени, в резултат от изпълнени не повече от 5 /пет/ договора. 2.Участникът до притежава сертификат за качество ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват, включващ предмета на настоящата поръчка или еквивалент, трябва да бъде валиден към датата на представяне на офертата за участие; 3.Участникът да притежава сертификат за въведена система за управление на качеството в съответствие със стандарта ISO/ IEC 27001:2005 или еквивалент за спазване на приложимите практики по отношение на информационната сигурност, валиден към датата на представяне на офертата за участие с обхват включващ предмета на поръчката или еквивалент. 4. Участникът в процедурата трябва да бъде оторизиран агент на IАTA или да бъде акредитиран към IАTA към момента на подаване на офертата; 5.Участникът в процедурата трябва да работи с “Амадеус” или еквивалентна на нея резервационна система. 6.Участникът в процедурата трябва да има представителство на територията на град София; 7.Участникът в процедурата да има възможност за използването на ежедневни полети, по възможност директни или с минимален брой прекачвания, до съответната дестинация и съобразени с условията на всяка получена от Възложителя заявка; 8. При сключване на договора за възлагане на обществена поръчка, изпълнителят да има възможност да предостави информация за бонусните програми на авиокомпаниите и през срока на действието на договора регулярно да уведомява Възложителя за други бонуси на авиокомпании и/или предлагани от тях промоционални цени на билети, като е длъжен да води, следи и актуализира файлове с натрупващи се бонуси и писмено да уведомява възложителя за предстоящо издаване на билет. 9. Участникът да има на разположение минимум 2 –ма служители, които ще бъдат непосредствено заети в изпълнението на поръчката.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Претеглена стойност на максималните нетни тарифи на самолетни билети до всички дестинации посочени в Пълното описание на предмета на поръчката-Приложение № 1 съгласно категории Е1 и Е2 за пътувания в бизнес класа и категории Е3 и Е4 за пътувания в икономична класа при условия посочени в Методика за оценка - Приложение № 3; тежест: 80
Показател: Претеглената стойност на таксата за осигуряване на самолетен билет /такса обслужване/ за двупосочно пътуване в икономична и бизнес класа за дестинации, извън ЕС и дестинации в ЕС, включително и за дестинации непосочени в Пълното описание на предмета на поръчката-Приложение № 1; тежест: 20

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
11.12.2013 г.  Час: 16:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
18.12.2013 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 19.12.2013 г.  Час: 10:30
Място

зала № 6, етаж 12 в Медицински университет-София-Ректорат,бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" № 15, в сградата на НЦОЗА.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Управители или техни упълномощени представители при представяне на пълномощно -оригинал или заверено от участника копие (по един от участник), както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел, след тяхната легитимация. Информация при промяна на датата и часа на отваряне на офертите, както и датата и часа за отваряне на ценовите оферти ще бъде обявена на сайта на Медицински университет- София- Профил на купувача: http://opt.mu-sofia.bg раздел "Обяви и съобщения"



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

1. Възложителят предоставя пълен достъп по електранен път до документацията за участие в процедурата. 2. До 16.30.часа на 11.12.2013г. документацията за участие, разпечатана на хартия може да бъде получена безплатно в отдел „ОП” в Ректората на Медицински университет – София, бул.”Акад.Ив.Евст.Гешов” № 15 (в сградата на НЦОЗА) етаж.10, стая 20 всеки работен ден от 10,00 до 12,00 ч. и от 13,00 до 16,30 ч. с еднодневна предварителна заявка на тел.02 951 50 87 или 02 9152 111. 3. Разяснения по постъпили запитвания Възложителят ще публикува в 4-ри дневен срок от постъпване на запитването на сайта на Медицински университет – София, рубрика „ Профил на купувача“ - http://opt.mu-sofia.bg/, раздел „Обяви и съобщения“.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 Закон за обществените поръчки

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.11.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ