Версия за печат

00543-2013-0006

BG-Сухиндол: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Сухиндол, ул. Росица №106, За: Петър Георгиев Петров, България 5240, Сухиндол, Тел.: 06136 2976, E-mail: obsuhindol@abv.bg, Факс: 0610 55999

Място/места за контакт: Сухиндол, ул. Росица №106

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.suhindol.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

" Рекултивация на старо сметище-гр.Сухиндол, община Сухиндол”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Община Сухиндол
Код NUTS: BG321
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на настоящата обществена поръчка е: ”Рекултивация на старо сметище-гр. Сухиндол, община Сухиндол”. Съгласно направения анализ за местоположението, техническото състояние и експлоатацията на сметището на гр. Сухиндол и заключението относно опазване на околната среда и здравето на хората е взето решение за закриване, саниране и последващо контролиране на обекта. Към 31.10.2009г. на сметището на гр. Сухиндол са депонирани отпадъци в размер на около 21200 куб.м- битови, инертни и строителни. Те са разположени на площ от 19 дка, при имот с размери 10,137 дка, отреден за сметище. Следователно, целта на проекта е всички налични отпадъци да се съберат в отредения имот и да се рекултивират. Площа на рекултивираното сметище по оградата е 8.87 дка.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45222110

Описание:

Строителни работи по общо изграждане на депа за отпадъци

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозна стойност 416536,97 лв., включваща дейности съгласно работния проект.

Прогнозна стойност без ДДС
416536 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

42


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците представят гаранция за участие в процедурата в размер на 4000.00 лв. /четири хиляди лева/, а участникът, определен за изпълнител, внася гаранция за изпълнение в размер на 2 % /два процента/ от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за участие в процедурата и гаранцията за изпълнение на договора се представят по избор на участника като парична сума или като банкова гаранция.Когато кандидатът, участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Когато участникът представя банкова гаранция за участие тя трябва да покрива периода на валидност на офертата, а банковата гаранция за изпълнение следва да е със срок на валидност една година от дататана приемането на обекта. Банковата гаранция се издава в полза на Възложителя. Когато участникът представя гаранция под формата на парична сума тя следва да бъде внесена по сметка на Община СУХИНДОЛ: IBAN: BG52 CECB 9790 3359 4729 00 BIC – CECBBGSF банка ЦКБ - АД, клон гр. Велико Търново, офис гр. Сухиндол Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на участника. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не е по-малък от определения в настоящата процедура. Когато участникът представя банкова гаранция, то условията по нея трябва да съответстват на тези по приложения в документацията образец или да са по-благоприятни за възложителя. Ако условията на представената от участника гаранция се различават от тези на представения образец и са по-неблагоприятни за Възложителя, то Възложителят може да откаже да приеме гаранцията и/или да поиска нейната корекция. Участникът е длъжен да се съобрази с искането на Възложителят, в противен случай се счита, че не е представена изискуемата банкова гаранция. Гаранциите за участие в процедурата се задържат или усвояват, респективно освобождават от възложителя при спазване условията и реда на чл.61 и чл.62 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка. Възложителят не дължи лихва върху сумата, представена като гаранция, за периода, през който средствата са престояли у него законосъобразно.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

1. Цената на договора ще се заплаща под формата на текущи плащания и окончателно плащане с платежно нареждане по банкова сметка, предоставена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в лева: БАНКА, IBAN ,BIC, до пет работни дни след получаване на сумите по сметката на община Сухиндол от ПУДООС. 1.1. Текущи плащания се предвиждат до 80 % (осемдесет процента)) от предложената цена за техническата рекултивация и до 65 % (шестдесет и пет процента) от предложената цена за биологичната рекултивация и се изплащат след извършване на определено количество и видове СМР, удостоверени в протокол за извършени СМР. Плащанията се извършват по единичните предложени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ цени, съгласно ценовата му оферта и приложенията към нея, въз основа на протокол за установяване на извършени СМР, съставен между ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и лицето, осъществяващо инвеститорски контрол, одобрен от комисията за приемане на изпълнението, документите, съгласно Правилник за изпълнение и предаване на СМР, в съответствие с Наредба №2/2003г. и Наредба №3/2003г., сметка 22 и оригинална фактура за текущото плащане, протокол за обема извършена работа, съответстваща на разходите, подписан от инвеститорски контрол и одобрен от директора на РИОСВ/Басейнова дирекция. 1.2.Окончателното разплащане на техническата рекултивация се извършва след представяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на следните документи в оригинал: - заповед на основание на чл. 23, ал. 1,т. 1, ал. 2 и ал. 3 от Правилника за прилагане на Закона за опазване на земеделските земи (последно изм. ДВ, бр. 35 от 08.05.2012г.); - одобрен от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ протокол на комисия за приемане на техническата рекултивация съгласно Раздел V на Наредба №26 от 02.10.1996г. за рекултивация на нарушени терени, подобряване на слабопродуктивни земи, отнемане и оползотворяване на хумусния пласт (обн. ДВ, бр. 89 от 22.10.1996г., изм. и доп. бр. 30 от 22.03.2002г.); - акт Обр. 15; - попълнена фактура за размера на окончателното плащане. 1.3. Окончателното разплащане на биологичната рекултивация се извършва след представяне от Изпълнителя на следните документи в оригинал: - заповед на основание на чл. 23, ал. 1,т. 1, ал. 2 и ал. 3 от Правилника за прилагане на Закона за опазване на земеделските земи (последно изм. ДВ, бр. 35 от 08.05.2012г.); - одобрен от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ протокол на комисия за приемане на биологичната рекултивация съгласно Раздел V от Наредба №26/02.10.1996г. за рекултивация на нарушени терени, подобряване на слабопродукнивни земи, отнемане и оползотворяване на хумусния пласт (обн., ДВ, бр.89 от 22.10.1996г., изм. и доп. Бр.30 от 22.03.2002г.); - протокол Образец 16; - попълнена фактура за размера на окончателното плащане.”

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението, съдържащо минимум изискванията на възложителя посочени в документацията за участие.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват като участници български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на условията, посочени в Закона за обществените поръчки (ЗОП) и настоящата документация. По отношение на участник трябва да не е налице някое от условията на чл.47 ал. 1, т. 2 и т.3 и ал. 2, т.1, т.2а, т.3 и т.4 и ал.5, т. 2 от ЗОП, а за лицата по чл.47 ал.4 от ЗОП да не е налице обстоятелство по чл. 47, ал. 1, т.1, ал.2, т.5 и ал.5, т.1 от ЗОП. Участникът, избран за изпълнител, трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя и да има издадено удостоверение от Камарата на строителите за изпълнение на строежи втора категория, която да му позволява извършването на строителните работи, предмет на настоящата поръчка. В случай, че участникът е чуждестранно лице – представя се еквивалентен документ, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен и осъществява дейността си извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка, в нотариално заверено копие, придружен с превод на български език и декларация в свободен текст, че при избора му за изпълнител ще се регистрира, съгласно българското законодателство. Когато участникът е обединение или е предвидил участие на подизпълнители, това изискване се отнася само за този/тези член/ове на обединението, съответно подизпълнител, който ще поеме извършването на строителните дейности. Участниците представят: 1. Оферта за участие 2. Списък на документите, съдържащи се в офертата 3. Регистрационни документи на участника или ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. Участниците физически лица представят копие на документ за самоличност. Тези документи се представят и от подизпълнителите, а при участник обединение - за всеки един член на обединението. 4. При участници обединения – нотариално заверен договор за създаване на обединение, подписан от лицата в обединението, съдържащ задължително минимум изискваните от Възложителя условия и в който задължително се посочва представляващият обединението. 5.Доказателства за икономическо и финансово състояние и за технически възможности и/или квалификация на участника 6.Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т.1, ал.2, т.5 и ал.5, т.1 от ЗОП 7.Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т.3 и ал. 2, т. 1, т.2а, т. 3 и т. 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП 8.Декларация по чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП 9.Декларация по чл. 56, ал. 1, т.12 от ЗОП 10.Декларация за запознаване с мястото на изпълнението и условията на откритата процедура и с инвестиционния проект 11.Декларация за съгласие за участие от подизпълнител; 12.Документ за закупена документация за участие – копие, заверено с подпис и печат на участника; 13.Документ за внесена гаранция за участие – оригинал. Ако участникът представя банкова гаранция за участие, същата трябва да съдържа данните и условията от образеца към документацията и да е приложена в оригинал; 14.Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал с нотариална заверка) 15.Други документи изискуеми съгласно обявлението и документацията 16.Предложение за изпълнение на поръчката-Плик №2 17.Ценово предложение-Плик №3
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Заверено копие от следните съставни части на годишните финансови отчети за последните 3 (три) финансови години, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен, а именно: заверено копие на балансите за последните 3 (три) финансови години; заверено копие на отчетите за приходите и разходите за последните 3 (три) финансови години; изискваните документи се прилагат в зависисимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал да развива дейността си. Когато участникът е обединение, съставните части на годишните финансови отчети за последните 3 (три) финансови години се представят само от участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. Когато се предвижда участие на подизпълнители, документите се прилагат за всеки един от тях, а изискванията се прилагат по отношение на тях съобразно вида и дела на участието им; 2.Информация за общия оборот и оборот от строителство на обекти с предмет, сходен с предмета на поръчката за последните 3 (три) години, от датата на подаване на офертата, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Когато участникът е обединение изискването е общо за обединението. Когато е предвидено участие на подизпълнители, изискването се прилага по отношение на тях, съобразно вида и дела на участието им; Когато по обективни причини кандидатът или участникът няма възможност да представи изисканите от Възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителя приеме за подходящ. В случай, че участникът не разполага с изготвен годишен финансов отчет за календарната 2012 г., изцяло съобразен със посочените срокове за изготвяне и публикуване в Закона за счетоводството, то той може да приложи различни финансови извлечения и други сходни документи, доказващи реализиран оборот за календарната 2012 г. 3.Копие на валидна „Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството” по чл.171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за този вид строеж, или съответен валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство. Застраховката трябва да е в сила към момента на отварянето на оферта, както и да бъде придружена с декларация от участника, че в случай, че същата изтече по време изпълнението на поръчката, то действието й ще бъде подновено със срок не по-малък от срока на договора и 30 дни след изтичането му. 4.Банково удостоверение, потвърждаващо достъпа до съответните финансови ресурси в размер на 400 000 лв (четиристотин хиляди). Документът следва да бъде издаден не по-рано от 30 /тридесет/ дни преди датата на представяне на офертата и трябва да се отнася за конкретната процедура.
Минимални изисквания: 1. Участникът в процедурата представя заверено копие на балансите за предходните три приключени финансови години (2010 г., 2011 г., 2012 г.) в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си и заверено копие на отчетите за приходите и разходите и следва да има минимален документално доказан общ оборот от дейността си общо в размер на 1 200 000 (един милион и двеста хиляди лева) и има минимален оборот от строителство на обекти с предмет, сходен с предмета на поръчката общо за предходните три приключени финансови години (2010 г., 2011 г., 2012 г.) равен или над 400 000 лв. (четиристотин хиляди) лева. *Под оборот от строителство на обекти с предмет, сходен с предмета на поръчката, се разбира – строително-монтажни работи по ново изграждане и/или рекултивация и/или закриване на депа за отпадъци. 2. Участникът попълва - образец Приложение №3, като минималния общ оборот, сходен с предмета на поръчката трябва да е равен или по-голям от 400 000(четиристотин хиляди) лева. 3. В процедурата могат да участват лица, които имат сключена валидна „Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството” по чл.171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за този вид строеж, или съответен валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство. Застраховката трябва да е в сила към момента на отварянето на оферта, както и да бъде придружена с декларация от участника, че в случай, че същата изтече, то действието й ще бъде подновено със срок не по-малък от срока на договора и 30 дни след изтичането му. Когато участникът е предвидил участие на подизпълнители, това изискване се отнася само за този/тези подизпълнител/и, който ще поеме извършването на строителните дейности. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, това изискане се отнася само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор, предвидени от Възложителя в документацията и обявлението и е пряко зает с изпълнението на СМР. 4. Участникът трябва да докаже, че разполага с достъп до разполагаеми финансови ресурси, под формата на собствени средства или кредитна линия в неусвоен размер или друга форма на разполагаеми средства в размер най-малко на 400 000 лв. (четиристотин хиляди) лева. Когато участникът е обединение изискването е общо за обединението. Когато е предвидено участие на подизпълнители, изискването се прилага по отношение на тях, съобразно вида и дела на участието им.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на основните договори с предмет сходен с предмета на поръчката, изпълнени през последните 5 (пет) години, към датата на подаване на офертата, придружен от заверени от участника копия на препоръки за добро изпълнение за по-важните строителни обекти. Списъкът трябва да съдържа най-малко: предмет на договора, обект, стойност, датата на започване и приключване, име на получателя. Когато участникът е обединение, списъкът е общ за договорите, сключени от всеки от участниците, като в отделна колонка трябва да се посочи членът в обединението, който е бил страна по договора. Препоръките трябва да посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания; 2.Списък на ръководните служители, техническите лица, лицата които ще ръководят строителният процес при изпълнение на поръчката . Списъкът трябва да бъде придружен с документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опита на тези лица, както и декларации за съгласие за участие в изпълнението на настоящата пръчка; 3. Копие от валидно удостоверение за регистрация в Камарата на строителите за вписване в Централния професионален регистър на строителя за съответната категория строеж, отговаряща на предмета на настоящата обществена поръчка или, в случай, че участникът е чуждестранно лице – еквивалентен документ, в нотариално заверено копие, придружен с превод на български език; 4. Копия от следните сертификати: • ISO 9001:2008 Сертификат за управление на качеството за дейностите или еквивалентен; • BS OHSAS 18001:2007 Системи за управление на здравето и безопасността при работа или еквивалентен; • ISO 14001:2004 Системи за управление на околната среда или еквивалентен.
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да има изпълнени успешно в рамките на последните 5 (пет) години към датата на подаване на офертата, един или повече договори за строителство на обекти с предмет, сходен с предмета на поръчката. - по образец № 4 *Под договори за строителство на обекти с предмет, сходен с предмета на поръчката, се разбира – строително-монтажни работи по ново изграждане и/или рекултивация и/или закриване на депа за отпадъци. Когато участникът е обединение изискването е общо за обединението. Когато е предвидено участие на подизпълнители, изискването се прилага по отношение на тях, съобразно вида и дела на участието им. 2. Всеки участник трябва да разполага с ръководен персонал, който ще изпълни поръчката и трябва да включва минимум по един от следните специалисти -по образец № 5. : 2.1. Ключов експерт – Ръководител проект - отговорен за цялостната организация на дейността на избрания Изпълнител- образование – магистър строит.инженер, опит в управлението на инфраструктурни проекти. 2.2. Ключов експерт – Ръководител обект– магистър строит.инженер; минимум 3 год.общ проф.опит; опит като Ръководител на сходен строителен обект – минимум 1 /един/. 2.3. Ключов експерт – Геодезист - Висше образование – магистър строит.инженер по специалността “Геодезия“, минимум 5 год.проф.опит по специалността геодезия. 2.4. Ключов експерт – Специалист – контрол на качеството- лице с висше или средно техническо образование или придобита 3-та степен на проф. квалификация съгласно ЗПОО и да притежава удостоверение за осъществяване на контрол върху качеството на изпълнение на строителството. 2.5. Ключов експерт – Специалист по здравословни и безопасни условия на труд- лицето трябва да е преминало курс за контрол по спазването на ЗБУТ и да притежава документ за преминато обучение през последните 12 месеца съгласно изискванията на Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009г. Когато участникът е обединение, изискването е общо за обединението. Когато е предвидено участие на подизпълнители, изискването се прилага по отношение на тях, съобразно вида и дела на участието им. 3. Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя и да има издадено удостоверение от Камарата на строителите за втора категория, която да му позволява извършването на строителните работи, предмет на настоящата поръчка. В случай, че участникът е чуждестранно лице – представя се еквивалентен документ, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен и осъществява дейността си извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка, в нотариално заверено копие, придружен с превод на български език и декларация в свободен текст, че при избора му за изпълнител ще регистрира, съгласно изискванията на българското законодателство. Когато участникът е предвидил участие на подизпълнители, това изискване се отнася само за този/тези подизпълнител/и, който ще поеме извършването на строителните дейности. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, това изискане се отнася само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор и е пряко зает с изпълнението на СМР. 4. Всеки участник трябва да е сертифициран в областта на строителството по следните стандарти: - ISO 9001:2008 Сертификат за управление на качеството за дейностите или еквивалентен; - BS OHSAS 18001:2007 Системи за управление на здравето и безопасността при работа или еквивалентен; - ISO 14001:2004 Системи за управление на околната среда или еквивалентен. Когато участникът е предвидил участие на подизпълнители, това изискване се отнася само за този/тези подизпълнител/и, който ще поеме извършването на строителните дейности. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, това изискане се отнася само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор и е пряко зает с изпълнението на СМР.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА ; тежест: 60
Показател: ОРГАНИЗАЦИЯ НА РАБОТАТА ; тежест: 20
Показател: МЕТОДИ И ОРГАНИЗАЦИЯ НА ТЕКУЩИЯ КОНТРОЛ ОТ ИЗПЪЛНИТЕЛЯ НА КАЧЕСТВОТО НА ДОСТАВКИТЕ И НА ДЕЙНОСТИТЕ ПРИ ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ПОРЪЧКАТА; тежест: 15
Показател: СРОК ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ ; тежест: 5

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
09.12.2013 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 40 BGN
Условия и начин на плащане

Документация за участие в процедурата може да бъде закупена всеки работен ден от 08:30 часа до 12:30 часа и от 13:30 часа до 17:00 часа. Сумата може да бъде заплатена на касата на Община СУХИНДОЛ – гр. СУХИНДОЛ, ул."Росица" №106 или да бъде преведена по банкова сметка на Община СУХИНДОЛ IBAN:BG65CECB97908459472900 , BIC CODE: CECBBGSF, вид плащане - 447000, при банка ЦКБ Велико Търново, клон Сухиндол. Документацията за участие се получава в деловодството в сградата на Общинска администрация - СУХИНДОЛ, след заплащане на цената й. Копие от платежния документ задължително се представя с офертата за участие в процедурата.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
18.12.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 19.12.2013 г.  Час: 10:00
Място

Заседателната зала на Община Сухиндол

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгл. чл.120 ал.5 и ал.6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.11.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ