Версия за печат

01060-2013-0002

BG-ДОБРИЧ: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 834026369

ВОДОСНАБДЯВАНЕ И КАНАЛИЗАЦИЯ" ЕООД, бул.,,Трети март" № 59, За: ЯНА ЯНЕВА, Република България 9300, ДОБРИЧ, Тел.: 058 655888, E-mail: vik@bergon.net, Факс: 058 630003

Място/места за контакт: гр. Добрич, бул.,,Трети март" № 59

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възложителя: www.vikdobrich.bergon.net.

Адрес на профила на купувача: www.vikdobrich.bergon.net.

Електронен достъп до информация: www.vikdobrich.bergon.net.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна дейност

Вода

I.3) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

Доставка на електрическа енергия и координатор на балансираща група за нуждите на “В и К” ЕООД - Добрич”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Поръчката се изпълнява в местата на доставка на територията на Добричка област към включени в електроразпределителна мрежа обекти на възложителя съгласно съдържащ се в Техническата спецификация списък, който се прилага към договора.
Код NUTS: BG332
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

доставка на електрическа енергия – ниско напрежение и на електрическа енергия – средно напрежение за 124 бр. обекти за нуждите на ,,В и К” ЕООД Добрич

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

09310000

Описание:

Електрическа енергия

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

доставка на 58 000 Mwh нетна активна ел. енергия. Количеството е ориентировъчно за една година и служи само за целите за определяне на Изпълнител.

Стойност, без да се включва ДДС
5000000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие – представя се в оригинал и е в размер на 45 000 лева Гаранция за изпълнение - в размер на не повече от 3 % от стойността на поръчката. Определя от възложителя съобразно офертата на изпълнителя и се вписва като клауза в договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

собствено финансиране. Заплащането на дължимите суми се извършва по банков път, в български лева, по банкова сметка , посочена от изпълнителя.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

* заверено копие от издаден валиден Лиценз за търговия с електрическа енергия /включващо и дейността „координатор на стандартна балансираща група”/; * списък-декларация за броя на членовете в балансиращата група с консумация равна или близка до консумацията на ток за възложителя. * Общи принципи /методика/ за разпределение на небалансите в рамките балансиращата група. * Доказателства, удостоверяващи, че участникът има изградена система за мониторинг на измервателна точка, достъпна за възложителя on line. * Сертификат за внедрена система за управление на качеството, отговаряща на изискването на стандарт ISO-9001:2008, или еквивалент с обхват ,,търговия с електроенергия и координатор на стандартна балансираща група”. * удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код /ЕИК/ - за българско юридическо лице, респ.: документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато участникът е физическо лице – копие от документа за самоличност.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

* удостоверения от банки или копие от застраховка за професионална отговорност; * копие от годишния баланс и отчет за приходите и разходите за последните три години /2010г., 2011г. и 2012г./, с изключение на новорегистрираните търговци и участници, упражняващи свободни професии; * информация за оборота от продажба на електрическа енергия на територията на България за последните 3 /три/ години /2010г., 2011г. и 2012г./ – в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. * минимални изисквания - участникът следва да е реализирал минимален общ оборот от доставка на електрическа енергия, общо за последните 3 /три/ години /2010г., 2011г. и 2012г./ над 200 000 000 лв. без ДДС. Доказва се със заверени копия от баланса, отчета за приходите и разходите за 2010г., 2011г. и 2012г., и заверено копие на подробно извлечение от сметка приходи от продажби по видове материали, стоки или продукция за последните 3 /три/ години.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

* списък на договори за доставка на електрическа енергия на територията на България, изпълнени през последните 3 /три/ години, включително стойностите, датите и получателите, придружен и от препоръки за добро изпълнение; * заверено копие от издаден валиден Лиценз за търговия с електрическа енергия /включващо и дейността „координатор на стандартна балансираща група”/; * списък-декларация за броя на членовете в балансиращата група с консумация равна или близка до консумацията на ток за възложителя. * Общи принципи /методика/ за разпределение на небалансите в рамките балансиращата група. * Доказателства, удостоверяващи, че участникът има изградена система за мониторинг на измервателна точка, достъпна за възложителя on line. * Сертификат за внедрена система за управление на качеството, отговаряща на изискването на стандарт ISO-9001:2008, или еквивалент с обхват ,,търговия с електроенергия и координатор на стандартна балансираща група”.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

Участникът трябва да е лицензиран като търговец на електрическа енергия, съгласно чл.39, във връзка с чл.69 и чл.69а от ЗЕ и координатор на балансираща група в съответствие със ЗЕ и другите относими нормативни актове, както и с административните актове, издадени от Държавната агенция за енергийно и водно регулиране

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
27.12.2013 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 36 BGN
Условия и начин на плащане

Цената може да бъде заплатена на мястото на закупуване / в касата на дружеството на адреса на управление/ или да бъде преведена по банковата сметка на възложителя

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти и на заявления за участие
06.01.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.5) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 08.01.2014 г.  Час: 10:00
Място

гр. Добрич, бул.,,Трети март" № 59 - административната сграда на възложителя - ет. 2, ст. 208

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: * публикуването на решение и обявление в Регистъра на обществените поръчки, а относно изисквания, които не са посочени в обявлението – от получаване на документацията – от всяко заинтересовано лице; * получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата – всеки заинтересован участник.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.11.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ