Версия за печат

00087-2013-0169

BG-София: 05 - Далекосъобщителни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община, ул. "Московска" №33, За: Таня Кирилова, България 1000, София, Тел.: 02 9377311, E-mail: tkirilova@sofia.bg, Факс: 02 9377467

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии", ул. "Париж" №3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sofia.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Столична община, ул. "Московска" № 33, 1 етаж, фронт офис, За: фронт офис, България 1000, Софив, Тел.: 02 9377203

Място/места за контакт: фронт офис

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Осигуряване на MAN (Metropolitan Area Network) свързаност на Столична община

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 5
Място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Изграждане и поддържане на MAN (Metropolitan Area Network) свързаност между 61 (шестдесет и един) обекта на Столична община, съгласно Техническото задание. Осигуряване на гарантирана високоскоростна инфраструктура за предаване на данни, глас и видео. Всички структурни единици описани в Техническото задание да работят в единна виртуална локална мрежа (VLAN). MAN (Metropolitan Area Network) свързаността да е със минимални скорости (в Mbps – мегабита в секунда) описани в Техническото задание. Типът на услугата по предоставяне на MAN (Metropolitan Area Network) свързаност да е 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата и мониторинг на свързаността, с фиксирано време за отстраняване на проблеми и възстановяване на работоспособността до 2 часа проактивно. Наличие на Център за наблюдение и реакция при повреда (24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата Help Desk center, телефони за връзка и e-mail адрес).

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

64210000, 50332000

Описание:

Услуги по пренос на данни и съобщения
Услуги по поддържане на далекосъобщителна инфраструктура (мрежи и съоръжения)

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изграждане и поддържане на MAN (Metropolitan Area Network) свързаност между 61 (шестдесет и един) обекта на Столична община, съгласно Техническото задание

Прогнозна стойност без ДДС
140000 BGN
ІІ.2.2) Опции

По искане на Възложителя да се реализира промяна на скоростта в съществуваща точка, като стойността на месечните плащания по договора се определя в съоветствие с предложената единична цена за съответната скорост (Абонаментна такса на месец за скорост). По искане на Възложителя да се изгради нова точка, като стойността на месечните плащания по договора се определя в съоветствие с предложената единична цена за съответната скорост (Абонаментна такса на месец за скорост). По искане на Възложителя да отпадне свързаност в дадена точка (с едномесечно предизвестие), като стойността на месечните плащания по договора се определя в съоветствие с предложената единична цена за съответната скорост (Абонаментна такса на месец за скорост).

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

25


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие в размер на 1400 лева (хиляда и четиристотин лева) представена в една от следните форми: - парична сума, внесена по банков път на името на Столична община, дирекция "Финанси" (заверено копие на платежното нареждане), по следната сметка: Сметка в лв (BGN) IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301 BIC Code: SOMBBGSF Наименование на банката: Общинска банка, клон Врабча, ул. 'Врабча' № 6, или - банкова гаранция със срок на валидност не по-малко от 15 (петнадесет) календарни дни след изтичане срока на валидност на офертата (оригинал). При предоставяне на гаранция чрез депозит на парична сума по сметка на възложителя, в платежното нареждане следва да се посочи предмета на обществената поръчка. В случай на представяне на банкова гаранция от участник – неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, банковата гаранция може да е издадена и на името на един от членовете на обединението, при условие че изрично е посочено, че се отнася за участие в настоящата процедура за възлагане на обществената поръчка на обединението като цяло. Възложителят, съгласно чл. 61, ал. 1 от ЗОП, има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедурата за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят, съгласно чл. 61, ал. 2 от ЗОП, има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато кандидат или участник: - оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; - е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите за участие по реда на чл. 62 от ЗОП както следва: - на отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на Възложителя за определяне на изпълнител; - на класираните на първо и второ място участници – след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници – в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител При прекратяване на процедурата за възлагане на обществената поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Гаранция за изпълнение в размер на 3% от стойността на договора, представена в една от следните форми: - парична сума, внесена по банков път на името на Столична община, дирекция "Финанси", по следната сметка: Сметка в лв (BGN) IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301 BIC Code: SOMBBGSF Наименование на банката: Общинска банка, клон Врабча, ул. 'Врабча' № 6, или - банкова гаранция със срок на валидност 30 (тридесет) календарни дни след датата на изтичане на срока на изпълнение на договора (оригинал). При предоставяне на гаранция чрез депозит на парична сума по сметка на възложителя, в платежното нареждане следва да се посочи предмета на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение се представя преди сключване на договора. В случай, че определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица и представи банкова гаранция за изпълнение на договора, същата може да е издадена на името на един от членовете на обединението, при условие че изрично е посочено, че се отнася за изпълнение на договора за настоящата обществената поръчка от обединението като цяло. Гаранцията за изпълнение се освобождава в срок от 30 (тридесет) дни след приключването на договора и след уреждане на всички финансови претенции между страните, освен ако възложителят е усвоил същата преди приключване на договора, по причина на неизпълнение от страна на изпълнителя на някое от задълженията му. Възложителят не дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят изплаща на Изпълнителя месечната абонаментна такса за осигуряване на MAN свързаност, формирана въз основа на броя обекти със съответната скорост и при следните единични цени (лв. без ДДС/с ДДС) 1. до 1Gbps ………/............. 2. до 100Mbps………/……… 3. до 50Mbps………/………. 4. 20Mbps………/………. 5. 10Mbps………/………. 6. 20Mbps ADSL+3G back up ………/………. 7. 20Mbps Fiber Net +3G back up ………/……… 8. до 1Gbps +3G back up ………/……… 9. до 100Mbps +3G back up ………/……… 10. до 50Mbps +3G back up ………/………. 11. 20Mbps +3G back up ………/………. 12. 10Mbps +3G back up ………/………. Плащането се извършва в срок от 30 календарни дни след изтичане на месеца, през който е предоставена услугата и след представяне на фактура на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. По искане на Възложителя да се реализира промяна на скоростта в съществуваща точка, като стойността на месечните плащания по договора се определя в съоветствие с предложената единична цена за съответната скорост (Абонаментна такса на месец за скорост). По искане на Възложителя да се изгради нова точка, като стойността на месечните плащания по договора се определя в съоветствие с предложената единична цена за съответната скорост (Абонаментна такса на месец за скорост). По искане на Възложителя да отпадне свързаност в дадена точка (с едномесечно предизвестие), като стойността на месечните плащания по договора се определя в съоветствие с предложената единична цена за съответната скорост (Абонаментна такса на месец за скорост).

ІІІ.1.4) Други особени условия

Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване на участниците: Наличие на обстоятелства по чл.47, ал.1,т.1, б.а) - д), т.2 и т.3, ал.2, т.1, т. 2а (без поръчки по чл.3, ал.2 от ЗОП), т.3 и т.5 и ал.5,т.1 и т.2 от ЗОП. Непредставяне на документи по чл. 56 от ЗОП, след прилагане на реда по чл.68, ал.8 и 9 от ЗОП. Участник се отстранява от процедурата и когато не отговаря на минималните изисквания и изисквания на Възложителя, посочени в обявлението и Документацията за участие.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват като участници български или чуждестранни физически или юридически лица, включително и техни обединения. Участниците в процедурата трябва да представят: Заверено от участника копие на документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице документът се представя в официален превод. Когато не е представен ЕИК съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, участниците – юридически лица или еднолични търговци, прилагат към офертата и удостоверение за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. В случай че участникът – неперсонифицирано обединение е регистрирано в регистър БУЛСТАТ, в офертата се представя копие от удостоверението за регистрация;Когато определеният изпълнител е неперсонифицирно обединение на физическии/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. Участникът трябва да е сертифициран по стандарт за система за управление на качеството ISO 9001:2008 (или еквивалентен), в чиито обхват да е включено проектиране, внедряване, поддръжка и управление на проекти и цялостна системна интеграция на комуникационни системи и услуги за пренос на данни. За доказване на изискването Участникът представя Копие на валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 (или еквивалентен), в чиито обхват да е включено проектиране, внедряване, поддръжка и управление на проекти и цялостна системна интеграция на комуникационни системи и услуги за пренос на данни , който да е валиден към датата на подаване на офертите Участникът трябва да има правомощия за изграждане, дистрибуция, права за инсталация, програмиране и сервизно обслужване на комуникационни мрежи и услуги за пренос на данни За доказване на изискването Участникът представя валидни документи (удостоверение или разрешение издадени от Комисия за регулиране на съобщенията във връзка със Закона за електронните съобщения), удостоверяващи, че Участникът има правомощия за изграждане, дистрибуция, права за инсталация, програмиране и сервизно обслужване на комуникационни мрежи и услуги за пренос на данни
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.За участници, които имат задължение да съставят ОПР или негов еквивалент - заверено от участника копие на Отчет за приходите и разходите за предходните 3 (три) приключени финансови години (2010, 2011 и 2012 г.), когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен или еквивалент, съгласно националните счетоводни стандарти в съответното законодателство по регистрация на участника. Представянето на Отчети за приходите и разходите не се изисква, когато същите са публикувани в Търговския регистър на Агенцията по вписванията. За физическите лица: копие от Декларацията по чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП за предходните три финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) или еквивалент, съгласно националните счетоводни стандарти в съответното законодателство по регистрация на участника, удостоверяващ дохода на физическото лице за всяка от предходните три години (2010, 2011 и 2012 г.) 2.Справка за оборота/дохода от услуги, идентични или сходни с предмета на настоящата поръчка за последните 3 (три) години (2010, 2011 и 2012 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си – попълва се образец № 8 от Документацията за участие
Минимални изисквания: Участниците трябва да имат реализиран оборот/доход от услуги от договори, с предмет идентичен или сходен с предмета на поръчката, общо за последните три години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, не по-малко от 160 000 лв. без ДДС. Идентични с предмета на поръчката са договори за доставка на услугата MAN (Metropolitan Area Network). Сходни с предмета на поръчката са договори за проектиране, внедряване, поддръжка и наблюдение на комуникационни мрежи и услуги за пренос на данни от национален и/или регионален мащаб. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията за оборот се отнасят общо за обединението като цяло. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискванията за оборот ще бъдат прилагани към подизпълнителите съобразно вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на договорите, с предмет идентичен или сходен с предмета на настоящата поръчка, които участникът е изпълнил през последните 3 години (2010, 2011 и 2012 г.) – попълва се Образец № 9 от Документацият за участие, придружен от референции за добро изпълнение за три от договорите в списъка 2.Декларация, гарантираща възможност за използване на MAN мрежата при бедствия по смисъла на Закона за защита при бедствия.
Минимални изисквания: 1.Участниците трябва да имат опит в предоставянето на услугата MAN (Metropolitan Area Network ), като през последните три години до датата на подаване на офертата са изпълнили поне 3 (три) договора (като един с над 30 (тридесет) обекта) с предмет идентичен или сходен с предмета на поръчката. Идентични с предмета на поръчката са договори за доставка на услугата MAN (Metropolitan Area Network). Сходни с предмета на поръчката са договори за проектиране, внедряване, поддръжка и наблюдение на комуникационни мрежи и услуги за пренос на данни. от национален и/или регионален мащаб. 2.Участникът трябва да гарантира възможност за използване на свързаността при бедствия по смисъла на Закона за защита при бедствия, за което представя Декларация, гарантираща възможност за използване на MAN мрежата при бедствия по смисъла на Закона за защита при бедствия.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
05.12.2013 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в настоящата обществена поръчка може да се получи в сградата на Столична община на ул."Париж"№3, стая №1, след издаването на фактура на ул. "Париж"№3 ет.2, стая 204, и заплащането й в касата на ул. Париж №3, етаж 2, стая №201. Касата е с приемно време от понеделник до петък от 10.00ч. до 12.00ч. и от 14.00ч. до 16.00ч., а последния петък от месеца от 10.00ч. до 12.00ч. Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. Документацията за участие се предоставя след представяне на платежен документ. При закупуване на документацията лицата предоставят административни данни - наименование на фирмата, телефон, факс, електронна поща, необходими за изпращане на отговори в случай на постъпили въпроси. Цената на документацията за участие може да се внесе на касата на Столична община на ул. Париж №3, етаж 2, стая №201 или по банков път на следната сметка:Банка: Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6; IBAN: BG 81 SOMB 9130 31 33008301; BIC: SOMBBGSF При поискване от заинтересовано лице възложителят е длъжен да изпрати документацията за негова сметка, на посочен от него адрес, след заплащането й. При участие на обединение, е достатъчно представянето на документ за закупуване на документацията на името на поне един от участниците в обединението. Достъп до документацията за участие в електронен формат, може да бъде намерен на интернет страницата на Столична община - www.sofia.bg – раздел „Обществени поръчки”, като желаещите да подадат оферта участници, задължително следва да закупят същата в указания в обявлението срок.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
12.12.2013 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 13.12.2013 г.  Час: 10:00
Място

Сградата на Столична община, ул."Московска"№33

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Когато участникът е неперсонифицирано обединение на юридически и/или физически лица се представя и акта за създаването му (договор/споразумение) в оригинал или в нотариално заверен препис (като в случаите, в които документът е съставен на чужд език се представя и в превод на български език). Като минимум договорът/споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: - всички членове на обединението са отговорни солидарно при изпълнението на Договора за възлагане на обществена поръчка, сключен в резултат на проведената процедура; -всички членове на обединението са длъжни да останат в състава на обединението за целия период на изпълнение на Договора за възлагане на обществена поръчка, сключен в резултат на проведената процедура. Участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката, както и да определят и наименованието на участника. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата. В договора/споразумението за обединение трябва да бъде ясно определено и посочено разпределението на дейностите между членовете при изпълнението на обществената поръчка, с което участникът следва да съобрази представянето на документите по чл.56, ал.3 от ЗОП. Пълномощно на лицето, подписващо офертата (нотариално заверено, оригинал) – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника, съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата. Декларациите по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП не могат да бъдат подписвани от пълномощник.Документите по ал.1, т.1 и 6 на чл. 56 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението.Документите по ал.1, т. 4 и 5 на чл. 56 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП.Ако участникът предвижда участие на подизпълнител, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, 4, 5, 6 и 11 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.11.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ