00398-2013-0018
Технически редакции | ||
11.11.2013 15:23 ч. : | 11/11/2013 15:20 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
11.11.2013 15:23 ч. : | 11/11/2013 15:20 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Покупка
Доставки
Медицински Университет-София-Ректорат, бул."Акад. Иван Евст. Гешов" № 15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стаи 20 и 22, За: г-жа Марта Генсузова - Ръководител отдел "ОП", Република България 1431, София, Тел.: 02 8510879, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087
Място/места за контакт: отдел "Обществени поръчки"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://mu-sofia.bg.
Адрес на профила на купувача: http://opt.mu-sofia.bg.
Електронен достъп до информация: http://opt.mu-sofia.bg.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:
Медицински Университет-София-Ректорат, бул."Акад. Иван Евст. Гешов" № 15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стаи 20 и 22, За: г-жа Марта Генсузова, Република България 1431, София, Тел.: 02 8510879, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087
Място/места за контакт: Ръководител отдел "Обществени поръчки"Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://mu-sofia.bg.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:
Медицински Университет-София-Ректорат, бул."Акад. Иван Евст. Гешов" № 15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стаи 20 и 22, За: г-жа Розалия Балдаранова, Република България 1431, София, Тел.: 02 9515087, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087
Място/места за контакт: икономист "Обществени поръчки"Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://mu-sofia.bg.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Медицински Университет-София-Ректорат, бул."Акад. Иван Евст. Гешов" № 15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стаи 20 и 22, За: г-жа Розалия Балдаранова, Република България 1431, София, Тел.: 02 9515087, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087
Място/места за контакт: икономист "Обществени поръчки"Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://mu-sofia.bg.
Публичноправна организация
Образование
НЕ
“Доставка, монтаж, пускане в експлоатация и гаранционна поддръжка на медицинска и друга апаратура за нуждите на Медицински факултет при Медицински университет-София по 11 обособени позиции."
Обявлението обхваща обществена поръчка
Доставка, монтаж, пускане в експлоатация, обучение на персонала за работа и гаранционна поддръжка на медицинска и друга апаратура за нуждите на Медицински факултет при Медицински Университет - София по 11 обособени позиции.
33000000, 33100000
Описание:
ДА
НЕ
Количеството и вида на медицинската и друга апаратура за всяка обособена позиция са посочени в Техническата спецификация /Приложение от № 17.1 до № 17.11/, която е неразделна част от документацията за участие.
НЕ
НЕ
30
Гаранция за участие в процедурата - парична сума, преведена по банкова сметка на Ректората на МУ-София или безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя съгласно чл.60 от ЗОП. Банковата гаранция се представя в оригинал със срок на валидност минимум 180 календарни дни, считано от крайния срок за подаване на оферти. Участникът представя гаранция за участие в размер, както следва:лот №1"Оптичен кохерентен томограф"-2166 лв.; лот №2 "Имунологичен анализатор /1бр./и биохимичен анализатор /1 бр./"-583 лв.; лот №3 "Система за уродинамични изследвания /урофлоуметрия, цистосфинктера тонометрия 6-12 канална/"-208 лв.;лот №4 "Гел документационна система с вграден UV-трансилюминатор"-91 лв.;лот №5 "Симулатор за регионална аналгезия /спинална/ и симулатор за регионална аналгезия /епидурална/"-134 лв.;лот №6 "Доокомплектовка-Сонда за екстракраниална Дуплекс сонография и Сонда за транскраниална Дуплекс сонография"-166 лв.;лот №7 "Система за разглеждане и демонстрация на препарати от пункционни бъбречни биопсии"-50 лв.;лот №8 "Оптична система за наблюдение извън ангиографски кабинет"-67 лв.;лот №9 " Система за постоянен мониторинг на глюкозата"-54 лв.;лот №10 "Автоклав 75 литра"-116лв.;лот № 11 "Мобилна дигитална рентгенова система тип С-рамо и апарат за неинвазивна вентилация"-3 330 лв.Гаранция за изпълнение на договора - парична сума преведена по банкова сметка на Ректората на МУ-София или безусловна и неотменяема банкова гаранция за изпълнение на договора, издадена в полза на възложителя с валидност 10 работни дни след приключване изпълнението на договора.Размерът на гаранцията за изпълнение е 3% от стойността на договора в лв. без ДДС. При внасяне на гаранция, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася, както и номера и наименованието на обособената позиция. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка.Банковата сметка за внасяне на гаранцията за участие/изпълнение под формата на парична сума в полза на Възложителя е: IBAN: BG 78 BPBI 79403363987201; BIC: BPBIBGSF при Юробанк И Еф Джи България.
Плащането се извършва от Медицински факултет-Деканат по банков път в срок до 20 календарни дни след извършване на доставка, монтаж, пускане в експлоатация, обучение на персонала за работа с апаратурата и след представяне на оригинална фактура и 2 бр. заверени копия, приемо-предавателен протокол за извършена доставка, протокол за монтаж и пускане в експлоатация, и протокол за извършено обучение на персонала; гаранционна карта и ръководство за употреба на български език. При неизпълнение или забава от страна на Изпълнителя по договора, той следва да внесе дължимата неустойка в срок от 3 работни дни от получаване на писмо-покана от Възложителя по банковата сметка на Ректората на Медицински университет-София IBAN: BG 43 BNBG 9661 3100 1021 01, BIC: BNBGBGSD при БНБ – София или в касата на Ректората на Медицински университет-София. В противен случай неустойката се удържа от гаранцията за изпълнение, след което Възложителя заплаща извършената доставка.
1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан;1.1.Оферта за изпълнение на обществена поръчка /Приложение 10/;2.Документи за регистрация на участника удостоверяващи неговата правосубектност, съгласно изискванията посочени в раздел VI."Необходими документи", т.1.2 от документацията за участие;3.УАС на участника, издадено не по-рано от 3 месеца преди подаване на офертите;4.Нотариално заверено пълномощно на лицето подписващо офертата–представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника;5.а/Декларация по чл.47,ал.1,т.1;б/Декларация по чл.47,ал.1,т.2 и 3; 6.а/Декларация по чл.47,ал.2,т.5; б/Декларация по чл.47,ал.2,т.1 и 3;7.Декларация по чл.47,ал.5,т.1;8.Декларация по чл.47,ал.5,т.2;9.Декларация за запознаване с условията на поръчката;10.Образец на сведения за участника;11.Документ за внесена гаранция за участие;12.Декларация, че участникът няма да ползва/ще ползва подизпълнител;13.Декларация за приемане условията в проекта на договор;14.Документ за регистрация по ДДС;15.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител при изпълнение на поръчката;16.Техническо предложение за изпълнение на поръчката, за всяка обособена позиция, за която участника участва;17.Ценова оферта по образец и поставена в запечатан, непрозрачен плик с надпис плик № 3 "Предлагана цена" за всяка обособена позиция, за която участника участва;18.Декларация по чл.4,ал.7 и чл.6,ал.5 от ЗМИП;19.Декларация по чл.6, ал.2 от ЗМИП;20.Таблица за техническо съответствие на предлаганата апаратура.Документите от т.1 до 15,18 и 19, както и тези изрично посочени, че се поставят в плик № 1 на раздел VI."Необходими документи", т.2 и 3 от документацията за участие се поставят в плик № 1 "Документи за подбор". Документите по т.16 и 20 се поставят в плик № 2 "Предложение за изпълнение на поръчката", както и тези изрично посочени в раздел VI."Необходими документи", т.3 от документацията за участие се поставят в плик № 2 "Предложение за изпълнение на поръчката".Когато участника подава оферта за повече от една обособена позиция, плик № 2 се представя за всяка от позициите, за които участва.Документът по т.17 се поставя в плик № 3 "Предлагана цена".Когато участника подава оферта за повече от една обособена позиция, плик № 3 се представя за всяка от позициите, за които участва. Комисията предлага за отстраняване от участие в процедурата участници, за които са налице обстоятелствата по чл.47,ал.1 и ал.5 от ЗОП, чл.69,ал.1,чл.70,ал.3 и ал.4 от ЗОП и при наличие на обстоятелствата по чл.47, ал.2, когато:а/ е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице-се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си;б/има задължения по смисъла на чл.162,ал.2,т.1 от ДОПК към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен;в/е осъден с влязла присъда за престъпление по чл.313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки;- не е представил някои от изискуемите документи, съдържащи се в Плик № 1 на офертата и съгласно изискванията на чл.68,ал.9 от ЗОП- в случай, че участникът не е представил липсващите документи и не е отстранил несъответствията, посочени в протокола по чл.68,ал.7 от ЗОП; Оферта, която не отговаря на изискванията посочени в документацията и обявлението се отстранява от участие в процедурата, както и в случай на представяне на документи в общия плик извън трите плика.
1.Декларация /свободен текст/ съдържаща информация по чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП за общия оборот и оборота от доставка на апаратура, сходна с предмета на поръчката за съответната обособена позиция за последните три финансови години - 2010, 2011 и 2012 г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал своята дейност. Документът по т.1 се поставя в плик № 1 "Документи за подбор".
1.В процедурата могат да участват лица, чийто оборот за последните три финансови години - 2010, 2011 и 2012 г. от доставки, сходни с предмета на поръчка е не по-малък от трикратния размер на определения от Възложителя финансов ресурс за закупуване на апаратура за съответната обособена позиция.
1.Декларация, съдържаща основните договори със сходен предмет на поръчката, изпълнени от участника през последните три години, считано към момента на подаване на офертата с посочен предмет на договора, стойност, срокове на изпълнение, датите (на сключване и изпълнение) и клиентите, както и телефон за контакт с Възложителя (клиента);1.1. Заверено от участника копие на 1 бр. договор и минимум 1 бр. препоръка/референция/ за добро изпълнение към договор с предмет, сходен с предмета на поръчката за обособената позиция, за която участва;2.Оригинално или нотариално заверено копие на оторизационно писмо от производителя за предоставени права да извършва доставка на територията на РБългария на предлаганата апаратура изд. съгл. чл. 10 от ЗМИ, с валидност за срока на изпълнение на поръчката.В случаите, когато се оферират апарати или части към тях от различни производители, участникът следва да представи и за тях оригинално или нотариално заверено копие на оторизационно писмо от производителя за предоставени права да извършва доставка на територията на Република България на предлаганата апаратура, изд. съгл. чл. 10 от ЗМИ, с валидност за срока на изпълнение на поръчката, както и всички останали документи, относими към предлаганата апаратура;3.Сертификат, че предлаганата апаратура притежава CE-mark; 4.Сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент на производителя на предлаганата апаратура;5.Сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент на участника, за дистрибуция и сервиз на предлаганата апаратура;6.Да се представи оторизационно писмо /оригинал/ от производителя на предлаганата апаратура /с валидност за срока на изпълнение на поръчката/ за право да извършва монтаж, предварително изпитване и сервизно обслужване на предлаганата апаратура. 7.Участникът да представи за сервизните специалисти заверени копия на дипломи за завършено висше техническо инженерно образование относимо към апаратура и техника, сертификати, удостоверения или други документи, удостоверяващи обучението при производителя и професионалната квалификация. 7.1.Ако участникът представя оферта за участие по обособена позиция № 11 за „Мобилна дигитална рентгенова система тип С-рамо” трябва да представи и следните допълнително изискуеми документи: - заверено от участника копие на удостоверение за правоспособност за работа в среда с ЙЙЛ на сервизния специалист, издадено от упълномощен орган; - заверено копие на надлежно издаден от компетентен орган и системно попълван с всички реквизити „радиационен паспорт на лица, работещи в среда на йонизиращи лъчения” съгласно датата от която е започнал да работи в такава среда;8.Оригинален фирмен каталог или брошура на предлаганата апаратура за съответната обособена позиция, за която участва с маркиране в горния десен ъгъл за коя обособена позиция се отнася и посочен каталожен номер на конкретната апаратура /без посочване на цени/. Оригиналният фирмен каталог или брошура на производителя следва да е подписан и подпечатан на всяка страница и да е придружен с превод на български език в частта на оферирания апарат и всички негови параметри;9.За участие по об.позиция № 11 «Мобилна дигитална рентгенова система тип С-рамо и апарат за неинвазивна вентилация», участникът следва да докаже наличие на собствена или наета сервизна база на територията на гр. София;10.За участие по об. позиц. № 11 за «Мобилна дигитална рентгенова система тип С-рамо», следва да се приложи валидна лицензия от Агенция за ядрено регулиране за работа с източници на йонизиращи лъчения, ведно с всички приложения за апарата с ИЙЛ.
1.В процедурата могат да участват лица, които за последните три години, считано към момента на подаване на офертата имат изпълнен най-малко 1 (един) договор с предмет, сходен с предмета на поръчката, независимо дали този договор е сключен с възложител по смисъла на ЗОП или с други лица. Този 1 (един) брой договор може да е с приключило изпълнение или да се изпълнява в момента (може срокът на действие все още да не е изтекъл), но по него да е реализирана доставка, монтаж и пускане в експлоатация. Под договор за доставка, сходен с предмета на поръчката следва да се разбира съответствие по клас и предназначение на посочения обект на поръчката за съответната обособена позиция.1.1. Да има изпълнен най-малко един договор от посочените в т.1 с предмет сходен с предмета на поръчката за съответната обособена позиция/, качествено и в срок, доказано с референция; 2.Участникът да притежава оторизация от производителя на съответната апаратура за предоставени права да извършва доставка на територията на РБългария на предлаганата апаратура изд. съгл. чл. 10 от ЗМИ с валидност за срока на изпълнение на поръчката;3.Предлаганата апаратура да има CE-mark;4.Участникът да достави съответната апаратура от производител, сертифициран по ISO 9001:2008 или еквивалент;5.Участникът да е сертифициран по ISO 9001:2008 или еквивалент за дистрибуция и сервиз на предлаганата апаратура; 6.Участникът да осигури сервиз оторизиран от производителя на предлаганата апаратура за извършване на монтаж, първоначално изпитване и сервизно обслужване на апаратурата; 7.Участникът трябва да осигури обучен и сертифициран от фирмата-производител най-малко един сервизен специалист притежаващ висше техническо инженерно образование, относимо към апаратура и техника и професионална квалификация-да е преминал обучение за сервизно обслужване при производителя за конкретно предлаганата апаратура;7.1 За участие по обособена позиция № 11 за „Мобилна дигитална рентгенова система тип С-рамо” сервизният специалист трябва да има правоспособност за работа в среда с ЙЙЛ и да притежава надлежно издаден от компетентен орган и системно попълван с всички реквизити "радиационен паспорт за лица работещи в среда на йонизиращи лъчения", съгласно датата, на която е започнал да работи в такава среда;8.Участникът да представи оригинален фирмен каталог или брошура на предлаганата апаратура за съответната об. позиция, за която участва с маркиране в горния десен ъгъл за коя об. позиция се отнася и посочен каталожен номер на конкретната апаратура (без посочване на цени).Оригиналният фирмен каталог или брошура следва да е подписан и подпечатан на всяка страница и да е придружен с превод на български език в частта на оферирания апарат и всички негови параметри;9.За участие по об.позиция № 11 «Мобилна дигитална рентгенова система тип С-рамо и апарат за неинвазивна вентилация», участникът следва да осигури наличие на собствена или наета сервизна база на територията на гр. София;10.За обособена позиция № 11 за «Мобилна дигитална рентгенова система тип С-рамо», следва да има лицензия от Агенция за ядрено регулиране за работа с източници на йонизиращи лъчения, ведно с всички приложения за апарата с ИЙЛ.
Открита
НЕ
ДА
Обявление за предварителна информация
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
180
Медицински Университет-Ректорат, гр.София 1431, бул." Акад. Ив. Евстатиев Гешов" № 15, сградата на НЦОЗА, ет.12, Заседателна зала № 6.
Имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители (по 1 представител от участник), представящи пълномощно-оригинал или заверено от участника копие, както и представители на юридически лица с нестопанска цел и на средствата за масово осведомяване, след представяне на документи доказващи статута им. За датата, часа и мястото на отваряне на ценовите оферти, Комисията ще публикува съобщение в „Профила на купувача“ на Мeдицински Университет-София: http://opt.mu-sofia.bg, рубрика „Обяви и съобщения“.
НЕ
1. Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата. 2. Разяснения по постъпили запитвания, Възложителят ще публикува в 4-дневен срок от постъпване на искането на интернет адреса си в рубрика "Профил на купувача". 3. Възложителят определя ограничен финансов ресурс за закупуване на медицинска и друга апаратура за всяка обособена позиция поотделно. 4. Участник, предложил цена за изпълнение на поръчката, по-висока от определения от Възложителя финансов ресурс за съответната обособена позиция ще бъде отстранен от участие в процедурата.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 от ЗОП.
11.11.2013 г.
Доставка на Оптичен кохерентен томограф за нуждите на Катедра по офталмология и Клиничен център по спешна медицина.
33100000
Описание:
Съгласно техническа спецификация - 2 бр.
Възложителят определя ограничен финансов ресурс в размер на 216666.67 лв. без ДДС. Ценова офрета надвишаваща определения от Възложителя финансов ресурс ще бъде отстранена от участие в процедурата.
Доставка на Имунологичен анализатор /1 бр./ и биохимичен анализатор /1 бр./ за нуждите на Катедра по инфекциозни болести, паразитология и тропическа медицина.
33100000
Описание:
Съгласно техническа спецификация - 2бр.
Възложителят определя ограничен финансов ресурс в размер на 58333,33 лв. без ДДС. Ценова оферта надвишаваща оперделения от Възложителя финансов ресурс ще бъде отстранена от участие в процедурата.
Доставка на Система за уродинамични изследвания /урофлоуметрия, цистосфинктера тонометрия 6-12 канална/ за нуждите на Катедра по урология.
33100000
Описание:
Съгласно техническа спецификация - 1 бр.
Възложителят определя ограничен финансов ресурс в размер на 20833,33 лв. без ДДС. Ценова оферта надвишаваща определения от Възложителя финансов ресурс ще бъде отстранена от участие в процедурата.
Доставка на Гел документационна система с вграден UV-трансилюминатор за нуждите на Катедра по педиатрия.
33100000
Описание:
Съгласно Техническа спецификация - 1 бр.
Възложителят определя ограничен финансов ресурс в размер на 9100,00 лв. без ДДС. Ценова оферта надвишаваща определения от Възложителя финансов ресурс ще бъде отстранена от участие в процедурата.
Доставка на Симулатор за регионална аналгезия /спинална/ - 2 бр. и симулатор за регионална аналгезия /епидурална/ - 2 бр. за нуждите на Катедра по анестезиология и интензивно лечение.
33100000
Описание:
съгласно техническа спецификация - 4 бр.
Възложителят определя ограничен финансов ресурс в размер на 13416.67 лв. без ДДС. Ценова оферта надвишаваща определения от Възложителя финансов ресурс ще бъде отстранена от участие в процедурата.
Доставка на Доокомплектовка - Сонда за екстракраниална Дуплекс сонография /1 бр./ и Сонда за транскраниална Дуплекс сонография /1 бр./ за нуждите на Катедра по неврология.
33100000
Описание:
Съгласно техническа спецификация - 2 бр.
Възложителят определя ограничен финансов ресурс в размер на 16666,67 лв. без ДДС. Ценова оферта надвишаваща определения от Възложителя финансов ресурс ще бъде отстранен от участие в процедурата.
Доставка на Система за разглеждане и демонстрация на препарати от пункционни бъбречни биопсии за нуждите на Катедра по вътрешни болести.
33100000
Описание:
съгласно техническа спецификация - 1бр.
Възложителят определя ограничен финансов ресурс в размер на 5000,00 лв. без ДДС. Ценова оферта надвишаваща определения от Възложителя финансов ресурс ще бъде отстранена от участие в процедурата.
Доставка на Оптична система за наблюдение извън ангиографски кабинет за нуждите на Катедра по вътрешни болести.
33100000
Описание:
Съгласно техническа спецификация - 1бр.
Възложителят определя ограничен финансов ресурс в размер на 6791,67 лв. без ДДС. Ценова оферта надвишаваща определения от Възложителя финансов ресурс ще бъде отстранена от участие в процедурата.
Доставка на Система за постоянен мониторинг на глюкозата за нуждите на Катедра по вътрешни болести.
33100000
Описание:
Съгласно техническа спецификация - 1бр.
Възложителят определя ограничен финансов ресурс в размер на 5458,33 лв. без ДДС. Ценова оферта надвишаваща определения от Възложителя финансов ресурс ще бъде отстранена от участие в процедурата.
Доставка на Автоклав 75 литра за нуждите на Катедра по медицинска микробиология.
33100000
Описание:
Съгласно техническа спецификация - 2 бр.
Възложителят определя ограничен финансов ресурс в размер на 11666,67 лв. без ДДС. Ценова оферта надвишаваща определения от възложителя финансов ресурс ще бъде отстранена от участие в процедурата.
Доставка на Мобилна дигитална рентгенова система тип С-рамо за нуждите на Катедра по неврохирургия и апарат за неинвазивна вентилация за нуждите на Клиничен център по Спешна медицина.
33100000
Описание:
Съгласно техническа спецификация - 2 бр.
Възложителят определя ограничен финансов ресурс в размер на 333000,00 лв. без ДДС. Ценова оферта надвишаваща определения от Възложителя финансов ресурс ще бъде отстранена от участие в процедурата.