Версия за печат

00398-2013-0018

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 831385737

Медицински Университет-София-Ректорат, бул."Акад. Иван Евст. Гешов" № 15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стаи 20 и 22, За: г-жа Марта Генсузова - Ръководител отдел "ОП", Република България 1431, София, Тел.: 02 8510879, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: отдел "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://mu-sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: http://opt.mu-sofia.bg.

Електронен достъп до информация: http://opt.mu-sofia.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:

Национален идентификационен No (ЕИК): 831385737

Медицински Университет-София-Ректорат, бул."Акад. Иван Евст. Гешов" № 15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стаи 20 и 22, За: г-жа Марта Генсузова, Република България 1431, София, Тел.: 02 8510879, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Ръководител отдел "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://mu-sofia.bg.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:

Национален идентификационен No (ЕИК): 831385737

Медицински Университет-София-Ректорат, бул."Акад. Иван Евст. Гешов" № 15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стаи 20 и 22, За: г-жа Розалия Балдаранова, Република България 1431, София, Тел.: 02 9515087, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: икономист "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://mu-sofia.bg.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 831385737

Медицински Университет-София-Ректорат, бул."Акад. Иван Евст. Гешов" № 15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стаи 20 и 22, За: г-жа Розалия Балдаранова, Република България 1431, София, Тел.: 02 9515087, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: икономист "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://mu-sofia.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Образование

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

“Доставка, монтаж, пускане в експлоатация и гаранционна поддръжка на медицинска и друга апаратура за нуждите на Медицински факултет при Медицински университет-София по 11 обособени позиции."

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София 1431, бул."Св. Георги Софийски" № 1, за нуждите на Катедри и Клинични центрове към Медицински факултет при Медицински Университет-София
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка, монтаж, пускане в експлоатация, обучение на персонала за работа и гаранционна поддръжка на медицинска и друга апаратура за нуждите на Медицински факултет при Медицински Университет - София по 11 обособени позиции.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

33000000, 33100000

Описание:

Медицинско оборудване, фармацевтични продукти и продукти за лични грижи
Медицинско оборудване

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количеството и вида на медицинската и друга апаратура за всяка обособена позиция са посочени в Техническата спецификация /Приложение от № 17.1 до № 17.11/, която е неразделна част от документацията за участие.

Стойност, без да се включва ДДС
696933.34 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

30

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата - парична сума, преведена по банкова сметка на Ректората на МУ-София или безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя съгласно чл.60 от ЗОП. Банковата гаранция се представя в оригинал със срок на валидност минимум 180 календарни дни, считано от крайния срок за подаване на оферти. Участникът представя гаранция за участие в размер, както следва:лот №1"Оптичен кохерентен томограф"-2166 лв.; лот №2 "Имунологичен анализатор /1бр./и биохимичен анализатор /1 бр./"-583 лв.; лот №3 "Система за уродинамични изследвания /урофлоуметрия, цистосфинктера тонометрия 6-12 канална/"-208 лв.;лот №4 "Гел документационна система с вграден UV-трансилюминатор"-91 лв.;лот №5 "Симулатор за регионална аналгезия /спинална/ и симулатор за регионална аналгезия /епидурална/"-134 лв.;лот №6 "Доокомплектовка-Сонда за екстракраниална Дуплекс сонография и Сонда за транскраниална Дуплекс сонография"-166 лв.;лот №7 "Система за разглеждане и демонстрация на препарати от пункционни бъбречни биопсии"-50 лв.;лот №8 "Оптична система за наблюдение извън ангиографски кабинет"-67 лв.;лот №9 " Система за постоянен мониторинг на глюкозата"-54 лв.;лот №10 "Автоклав 75 литра"-116лв.;лот № 11 "Мобилна дигитална рентгенова система тип С-рамо и апарат за неинвазивна вентилация"-3 330 лв.Гаранция за изпълнение на договора - парична сума преведена по банкова сметка на Ректората на МУ-София или безусловна и неотменяема банкова гаранция за изпълнение на договора, издадена в полза на възложителя с валидност 10 работни дни след приключване изпълнението на договора.Размерът на гаранцията за изпълнение е 3% от стойността на договора в лв. без ДДС. При внасяне на гаранция, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася, както и номера и наименованието на обособената позиция. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка.Банковата сметка за внасяне на гаранцията за участие/изпълнение под формата на парична сума в полза на Възложителя е: IBAN: BG 78 BPBI 79403363987201; BIC: BPBIBGSF при Юробанк И Еф Джи България.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва от Медицински факултет-Деканат по банков път в срок до 20 календарни дни след извършване на доставка, монтаж, пускане в експлоатация, обучение на персонала за работа с апаратурата и след представяне на оригинална фактура и 2 бр. заверени копия, приемо-предавателен протокол за извършена доставка, протокол за монтаж и пускане в експлоатация, и протокол за извършено обучение на персонала; гаранционна карта и ръководство за употреба на български език. При неизпълнение или забава от страна на Изпълнителя по договора, той следва да внесе дължимата неустойка в срок от 3 работни дни от получаване на писмо-покана от Възложителя по банковата сметка на Ректората на Медицински университет-София IBAN: BG 43 BNBG 9661 3100 1021 01, BIC: BNBGBGSD при БНБ – София или в касата на Ректората на Медицински университет-София. В противен случай неустойката се удържа от гаранцията за изпълнение, след което Възложителя заплаща извършената доставка.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан;1.1.Оферта за изпълнение на обществена поръчка /Приложение 10/;2.Документи за регистрация на участника удостоверяващи неговата правосубектност, съгласно изискванията посочени в раздел VI."Необходими документи", т.1.2 от документацията за участие;3.УАС на участника, издадено не по-рано от 3 месеца преди подаване на офертите;4.Нотариално заверено пълномощно на лицето подписващо офертата–представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника;5.а/Декларация по чл.47,ал.1,т.1;б/Декларация по чл.47,ал.1,т.2 и 3; 6.а/Декларация по чл.47,ал.2,т.5; б/Декларация по чл.47,ал.2,т.1 и 3;7.Декларация по чл.47,ал.5,т.1;8.Декларация по чл.47,ал.5,т.2;9.Декларация за запознаване с условията на поръчката;10.Образец на сведения за участника;11.Документ за внесена гаранция за участие;12.Декларация, че участникът няма да ползва/ще ползва подизпълнител;13.Декларация за приемане условията в проекта на договор;14.Документ за регистрация по ДДС;15.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител при изпълнение на поръчката;16.Техническо предложение за изпълнение на поръчката, за всяка обособена позиция, за която участника участва;17.Ценова оферта по образец и поставена в запечатан, непрозрачен плик с надпис плик № 3 "Предлагана цена" за всяка обособена позиция, за която участника участва;18.Декларация по чл.4,ал.7 и чл.6,ал.5 от ЗМИП;19.Декларация по чл.6, ал.2 от ЗМИП;20.Таблица за техническо съответствие на предлаганата апаратура.Документите от т.1 до 15,18 и 19, както и тези изрично посочени, че се поставят в плик № 1 на раздел VI."Необходими документи", т.2 и 3 от документацията за участие се поставят в плик № 1 "Документи за подбор". Документите по т.16 и 20 се поставят в плик № 2 "Предложение за изпълнение на поръчката", както и тези изрично посочени в раздел VI."Необходими документи", т.3 от документацията за участие се поставят в плик № 2 "Предложение за изпълнение на поръчката".Когато участника подава оферта за повече от една обособена позиция, плик № 2 се представя за всяка от позициите, за които участва.Документът по т.17 се поставя в плик № 3 "Предлагана цена".Когато участника подава оферта за повече от една обособена позиция, плик № 3 се представя за всяка от позициите, за които участва. Комисията предлага за отстраняване от участие в процедурата участници, за които са налице обстоятелствата по чл.47,ал.1 и ал.5 от ЗОП, чл.69,ал.1,чл.70,ал.3 и ал.4 от ЗОП и при наличие на обстоятелствата по чл.47, ал.2, когато:а/ е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице-се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си;б/има задължения по смисъла на чл.162,ал.2,т.1 от ДОПК към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен;в/е осъден с влязла присъда за престъпление по чл.313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки;- не е представил някои от изискуемите документи, съдържащи се в Плик № 1 на офертата и съгласно изискванията на чл.68,ал.9 от ЗОП- в случай, че участникът не е представил липсващите документи и не е отстранил несъответствията, посочени в протокола по чл.68,ал.7 от ЗОП; Оферта, която не отговаря на изискванията посочени в документацията и обявлението се отстранява от участие в процедурата, както и в случай на представяне на документи в общия плик извън трите плика.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.Декларация /свободен текст/ съдържаща информация по чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП за общия оборот и оборота от доставка на апаратура, сходна с предмета на поръчката за съответната обособена позиция за последните три финансови години - 2010, 2011 и 2012 г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал своята дейност. Документът по т.1 се поставя в плик № 1 "Документи за подбор".

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.В процедурата могат да участват лица, чийто оборот за последните три финансови години - 2010, 2011 и 2012 г. от доставки, сходни с предмета на поръчка е не по-малък от трикратния размер на определения от Възложителя финансов ресурс за закупуване на апаратура за съответната обособена позиция.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Декларация, съдържаща основните договори със сходен предмет на поръчката, изпълнени от участника през последните три години, считано към момента на подаване на офертата с посочен предмет на договора, стойност, срокове на изпълнение, датите (на сключване и изпълнение) и клиентите, както и телефон за контакт с Възложителя (клиента);1.1. Заверено от участника копие на 1 бр. договор и минимум 1 бр. препоръка/референция/ за добро изпълнение към договор с предмет, сходен с предмета на поръчката за обособената позиция, за която участва;2.Оригинално или нотариално заверено копие на оторизационно писмо от производителя за предоставени права да извършва доставка на територията на РБългария на предлаганата апаратура изд. съгл. чл. 10 от ЗМИ, с валидност за срока на изпълнение на поръчката.В случаите, когато се оферират апарати или части към тях от различни производители, участникът следва да представи и за тях оригинално или нотариално заверено копие на оторизационно писмо от производителя за предоставени права да извършва доставка на територията на Република България на предлаганата апаратура, изд. съгл. чл. 10 от ЗМИ, с валидност за срока на изпълнение на поръчката, както и всички останали документи, относими към предлаганата апаратура;3.Сертификат, че предлаганата апаратура притежава CE-mark; 4.Сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент на производителя на предлаганата апаратура;5.Сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент на участника, за дистрибуция и сервиз на предлаганата апаратура;6.Да се представи оторизационно писмо /оригинал/ от производителя на предлаганата апаратура /с валидност за срока на изпълнение на поръчката/ за право да извършва монтаж, предварително изпитване и сервизно обслужване на предлаганата апаратура. 7.Участникът да представи за сервизните специалисти заверени копия на дипломи за завършено висше техническо инженерно образование относимо към апаратура и техника, сертификати, удостоверения или други документи, удостоверяващи обучението при производителя и професионалната квалификация. 7.1.Ако участникът представя оферта за участие по обособена позиция № 11 за „Мобилна дигитална рентгенова система тип С-рамо” трябва да представи и следните допълнително изискуеми документи: - заверено от участника копие на удостоверение за правоспособност за работа в среда с ЙЙЛ на сервизния специалист, издадено от упълномощен орган; - заверено копие на надлежно издаден от компетентен орган и системно попълван с всички реквизити „радиационен паспорт на лица, работещи в среда на йонизиращи лъчения” съгласно датата от която е започнал да работи в такава среда;8.Оригинален фирмен каталог или брошура на предлаганата апаратура за съответната обособена позиция, за която участва с маркиране в горния десен ъгъл за коя обособена позиция се отнася и посочен каталожен номер на конкретната апаратура /без посочване на цени/. Оригиналният фирмен каталог или брошура на производителя следва да е подписан и подпечатан на всяка страница и да е придружен с превод на български език в частта на оферирания апарат и всички негови параметри;9.За участие по об.позиция № 11 «Мобилна дигитална рентгенова система тип С-рамо и апарат за неинвазивна вентилация», участникът следва да докаже наличие на собствена или наета сервизна база на територията на гр. София;10.За участие по об. позиц. № 11 за «Мобилна дигитална рентгенова система тип С-рамо», следва да се приложи валидна лицензия от Агенция за ядрено регулиране за работа с източници на йонизиращи лъчения, ведно с всички приложения за апарата с ИЙЛ.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.В процедурата могат да участват лица, които за последните три години, считано към момента на подаване на офертата имат изпълнен най-малко 1 (един) договор с предмет, сходен с предмета на поръчката, независимо дали този договор е сключен с възложител по смисъла на ЗОП или с други лица. Този 1 (един) брой договор може да е с приключило изпълнение или да се изпълнява в момента (може срокът на действие все още да не е изтекъл), но по него да е реализирана доставка, монтаж и пускане в експлоатация. Под договор за доставка, сходен с предмета на поръчката следва да се разбира съответствие по клас и предназначение на посочения обект на поръчката за съответната обособена позиция.1.1. Да има изпълнен най-малко един договор от посочените в т.1 с предмет сходен с предмета на поръчката за съответната обособена позиция/, качествено и в срок, доказано с референция; 2.Участникът да притежава оторизация от производителя на съответната апаратура за предоставени права да извършва доставка на територията на РБългария на предлаганата апаратура изд. съгл. чл. 10 от ЗМИ с валидност за срока на изпълнение на поръчката;3.Предлаганата апаратура да има CE-mark;4.Участникът да достави съответната апаратура от производител, сертифициран по ISO 9001:2008 или еквивалент;5.Участникът да е сертифициран по ISO 9001:2008 или еквивалент за дистрибуция и сервиз на предлаганата апаратура; 6.Участникът да осигури сервиз оторизиран от производителя на предлаганата апаратура за извършване на монтаж, първоначално изпитване и сервизно обслужване на апаратурата; 7.Участникът трябва да осигури обучен и сертифициран от фирмата-производител най-малко един сервизен специалист притежаващ висше техническо инженерно образование, относимо към апаратура и техника и професионална квалификация-да е преминал обучение за сервизно обслужване при производителя за конкретно предлаганата апаратура;7.1 За участие по обособена позиция № 11 за „Мобилна дигитална рентгенова система тип С-рамо” сервизният специалист трябва да има правоспособност за работа в среда с ЙЙЛ и да притежава надлежно издаден от компетентен орган и системно попълван с всички реквизити "радиационен паспорт за лица работещи в среда на йонизиращи лъчения", съгласно датата, на която е започнал да работи в такава среда;8.Участникът да представи оригинален фирмен каталог или брошура на предлаганата апаратура за съответната об. позиция, за която участва с маркиране в горния десен ъгъл за коя об. позиция се отнася и посочен каталожен номер на конкретната апаратура (без посочване на цени).Оригиналният фирмен каталог или брошура следва да е подписан и подпечатан на всяка страница и да е придружен с превод на български език в частта на оферирания апарат и всички негови параметри;9.За участие по об.позиция № 11 «Мобилна дигитална рентгенова система тип С-рамо и апарат за неинвазивна вентилация», участникът следва да осигури наличие на собствена или наета сервизна база на територията на гр. София;10.За обособена позиция № 11 за «Мобилна дигитална рентгенова система тип С-рамо», следва да има лицензия от Агенция за ядрено регулиране за работа с източници на йонизиращи лъчения, ведно с всички приложения за апарата с ИЙЛ.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Предлагана цена.; тежест: 70
Показател: Гаранционен срок на предлаганата апаратура.; тежест: 20
Показател: Срок на доставка.; тежест: 10
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2013/S 042 - 067017 от 25.02.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
26.11.2013 г.  Час: 16:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
06.12.2013 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 09.12.2013 г.  Час: 14:00
Място

Медицински Университет-Ректорат, гр.София 1431, бул." Акад. Ив. Евстатиев Гешов" № 15, сградата на НЦОЗА, ет.12, Заседателна зала № 6.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители (по 1 представител от участник), представящи пълномощно-оригинал или заверено от участника копие, както и представители на юридически лица с нестопанска цел и на средствата за масово осведомяване, след представяне на документи доказващи статута им. За датата, часа и мястото на отваряне на ценовите оферти, Комисията ще публикува съобщение в „Профила на купувача“ на Мeдицински Университет-София: http://opt.mu-sofia.bg, рубрика „Обяви и съобщения“.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

1. Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата. 2. Разяснения по постъпили запитвания, Възложителят ще публикува в 4-дневен срок от постъпване на искането на интернет адреса си в рубрика "Профил на купувача". 3. Възложителят определя ограничен финансов ресурс за закупуване на медицинска и друга апаратура за всяка обособена позиция поотделно. 4. Участник, предложил цена за изпълнение на поръчката, по-висока от определения от Възложителя финансов ресурс за съответната обособена позиция ще бъде отстранен от участие в процедурата.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.11.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Оптичен кохерентен томограф.
1) Кратко описание

Доставка на Оптичен кохерентен томограф за нуждите на Катедра по офталмология и Клиничен център по спешна медицина.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Съгласно техническа спецификация - 2 бр.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
216666.67 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 30
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Възложителят определя ограничен финансов ресурс в размер на 216666.67 лв. без ДДС. Ценова офрета надвишаваща определения от Възложителя финансов ресурс ще бъде отстранена от участие в процедурата.




Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Имунологичен анализатор /1 бр./ и биохимичен анализатор /1 бр./
1) Кратко описание

Доставка на Имунологичен анализатор /1 бр./ и биохимичен анализатор /1 бр./ за нуждите на Катедра по инфекциозни болести, паразитология и тропическа медицина.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Съгласно техническа спецификация - 2бр.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
58333.33 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 30
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Възложителят определя ограничен финансов ресурс в размер на 58333,33 лв. без ДДС. Ценова оферта надвишаваща оперделения от Възложителя финансов ресурс ще бъде отстранена от участие в процедурата.




Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Система за уродинамични изследвания /урофлоуметрия, цистосфинктера тонометрия 6-12 канална/
1) Кратко описание

Доставка на Система за уродинамични изследвания /урофлоуметрия, цистосфинктера тонометрия 6-12 канална/ за нуждите на Катедра по урология.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Съгласно техническа спецификация - 1 бр.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
20833.33 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 30
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Възложителят определя ограничен финансов ресурс в размер на 20833,33 лв. без ДДС. Ценова оферта надвишаваща определения от Възложителя финансов ресурс ще бъде отстранена от участие в процедурата.




Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Гел документационна система с вграден UV-трансилюминатор.
1) Кратко описание

Доставка на Гел документационна система с вграден UV-трансилюминатор за нуждите на Катедра по педиатрия.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Съгласно Техническа спецификация - 1 бр.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
9100 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 30
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Възложителят определя ограничен финансов ресурс в размер на 9100,00 лв. без ДДС. Ценова оферта надвишаваща определения от Възложителя финансов ресурс ще бъде отстранена от участие в процедурата.




Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Симулатор за регионална аналгезия /спинална/ - 2 бр. и симулатор за регионална аналгезия /епидурална/ - 2 бр.
1) Кратко описание

Доставка на Симулатор за регионална аналгезия /спинална/ - 2 бр. и симулатор за регионална аналгезия /епидурална/ - 2 бр. за нуждите на Катедра по анестезиология и интензивно лечение.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

3) Количество или обем

съгласно техническа спецификация - 4 бр.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
13416.67 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 30
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Възложителят определя ограничен финансов ресурс в размер на 13416.67 лв. без ДДС. Ценова оферта надвишаваща определения от Възложителя финансов ресурс ще бъде отстранена от участие в процедурата.




Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Доокомплектовка-Сонда за екстракраниална Дуплекс сонография / 1бр./ и Сонда за транскраниална Дуплекс сонография /1 бр./
1) Кратко описание

Доставка на Доокомплектовка - Сонда за екстракраниална Дуплекс сонография /1 бр./ и Сонда за транскраниална Дуплекс сонография /1 бр./ за нуждите на Катедра по неврология.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Съгласно техническа спецификация - 2 бр.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
16666.67 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 30
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Възложителят определя ограничен финансов ресурс в размер на 16666,67 лв. без ДДС. Ценова оферта надвишаваща определения от Възложителя финансов ресурс ще бъде отстранен от участие в процедурата.




Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция Система за разглеждане и демонстрация на препарати от пункционни бъбречни биопсии.
1) Кратко описание

Доставка на Система за разглеждане и демонстрация на препарати от пункционни бъбречни биопсии за нуждите на Катедра по вътрешни болести.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

3) Количество или обем

съгласно техническа спецификация - 1бр.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
5000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 30
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Възложителят определя ограничен финансов ресурс в размер на 5000,00 лв. без ДДС. Ценова оферта надвишаваща определения от Възложителя финансов ресурс ще бъде отстранена от участие в процедурата.




Обособена позиция № 8 / Заглавие на обособената позиция Оптична система за наблюдение извън ангиографски кабинет.
1) Кратко описание

Доставка на Оптична система за наблюдение извън ангиографски кабинет за нуждите на Катедра по вътрешни болести.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Съгласно техническа спецификация - 1бр.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
6791.67 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 30
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Възложителят определя ограничен финансов ресурс в размер на 6791,67 лв. без ДДС. Ценова оферта надвишаваща определения от Възложителя финансов ресурс ще бъде отстранена от участие в процедурата.




Обособена позиция № 9 / Заглавие на обособената позиция Система за постоянен мониторинг на глюкозата.
1) Кратко описание

Доставка на Система за постоянен мониторинг на глюкозата за нуждите на Катедра по вътрешни болести.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Съгласно техническа спецификация - 1бр.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
5458.33 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 30
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Възложителят определя ограничен финансов ресурс в размер на 5458,33 лв. без ДДС. Ценова оферта надвишаваща определения от Възложителя финансов ресурс ще бъде отстранена от участие в процедурата.




Обособена позиция № 10 / Заглавие на обособената позиция Автоклав 75 литра.
1) Кратко описание

Доставка на Автоклав 75 литра за нуждите на Катедра по медицинска микробиология.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Съгласно техническа спецификация - 2 бр.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
11666.67 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 30
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Възложителят определя ограничен финансов ресурс в размер на 11666,67 лв. без ДДС. Ценова оферта надвишаваща определения от възложителя финансов ресурс ще бъде отстранена от участие в процедурата.




Обособена позиция № 11 / Заглавие на обособената позиция Мобилна дигитална рентгенова система тип С-рамо и апарат за неинвазивна вентилация.
1) Кратко описание

Доставка на Мобилна дигитална рентгенова система тип С-рамо за нуждите на Катедра по неврохирургия и апарат за неинвазивна вентилация за нуждите на Клиничен център по Спешна медицина.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Съгласно техническа спецификация - 2 бр.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
333000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 30
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Възложителят определя ограничен финансов ресурс в размер на 333000,00 лв. без ДДС. Ценова оферта надвишаваща определения от Възложителя финансов ресурс ще бъде отстранена от участие в процедурата.