Версия за печат

00087-2013-0166

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община, ул. "Московска" № 33, За: Теодора Кирова, България 1000, София, Тел.: 02 9377545, E-mail: tkirova@sofia.bg, Факс: 02 9377312

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии", "Париж" № 3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.sofia.bg/pressecentre/press.asp?open=12.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

Столична община, ул. "Париж" № 3, За: Нина Макарова, България 1000, София, Тел.: 02 9377417

Място/места за контакт: Дирекция "Земи, гори, водни обекти и околна среда"

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Столична община, ул. "Московска" № 33, За: Дирекция "Общинска информация", България 1000, София, Тел.: 02 9377592

Място/места за контакт: фронт-офис

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка на 1600 броя компостери за фамилно компостиране с обем 600 литра, 1600 броя активатори с обем 700 мл. и изработване на информационни материали, както следва: - 1600 броя ръководства за ползване на компостери; - 1600 броя стикери, удостоверяващи, че компостерите са собственост на Столична община"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Столична община
Код NUTS:
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

"Доставка на 1600 броя компостери за фамилно компостиране с обем 600 литра, 1600 броя активатори с обем 700 мл. и изработване на информационни материали, както следва: - 1600 броя ръководства за ползване на компостери; - 1600 броя стикери, удостоверяващи, че компостерите са собственост на Столична община"

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

44613800

Описание:

Контейнери за отпадъци

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

1. Доставка на 1600 броя компостери за фамилно компостиране с обем 600 литра. 2. 1600 броя активатори с обем 700 мл. 3.Изработване на информационни материали, както следва: - 1600 броя ръководства за ползване на компостери; - 1600 броя стикери.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

40


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е: 1125 (хиляда сто двадесет и пет) лева представена в една от следните форми: - парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33 00 83 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”; или банкова гаранция за срока на валидност на офертата/оригинал/. Гаранция за изпълнение в размер на 3% от ориентировъчната стойност на договора, представена в една от следните форми: - парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33 00 83 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”; или банкова гаранция, валидна за срока на договора; Гаранцията за изпълнение се представя при сключване на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

От бюджета на Столична община - дейност 621 "Управление, контрол, регулиране дейностите по опазване на околната среда".

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществена поръчка могат да участват български и чуждестранни физически и/или юридически лица, включително и техните обединения. Участниците в процедурата трябва да представят: Заверено от участника копие на документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от закона за търговския регистър, когато участникът е юредическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице - копие от документ за самоличност. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юредическо лице документът се представя в официален превод. Когато не е представен единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние - оригинал или нотариално заверено копие. Чуждестранните юредически лица трябва да приложат в официален превод еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, който изрично съдържа информация за законният/те представител/и на участника. Забележка: Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице Документът се представя за всяко физическо или юридическо лице в обединението. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора. В споразумението за обединение трябва да бъде определено и посочено разпределението на дейностите между членовете при изпълнението на обществената поръчка, с което участникът следва да съобрази представянето на документите по чл. 56, ал. 3 от ЗОП. Като минимум споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: - всички членове на обединението са солидарно отговорни за изпълнението на договора; - всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението трябва да определят (упълномощават) едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката, както и да определят и наименованието на участника. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата и за срока на договора.Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1. Документите по ал.1, т.1 и 6 на чл. 56 от ЗОП (т.4.1.5, 4.1.8, 4.1.9 от документацията за участие) се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 2. документите по ал.1, т. 4 и 5 на чл. 56 от ЗОП (т.4.1.12, 4.1.13, от документацията за участие) се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП; Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по ал.1, т. 1, 4, 5, 6 и на чл. 56 от ЗОП (т. 4.1.5, 4.1.8, 4.1.9, 4.1.11, 4.1.12, 4.1.13 от документацията за участие) се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. От участие в процедурата се отстранява участник, за който е налице което и да е от обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, буква "а" - "д", т.2 и т.3 и ал.5, т.1 и т.2 от ЗОП.От участие се отстранява и участник за който е налице някое от обстоятелствата по чл.47,ал.2,т.1,т.2, т.2а, т.3, т.4 и т.5 от ЗОП. Когато участникът е обединение или предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, изискванията на чл.47, ал.1, т.1 буква "а" - "д", т.2 и т.3 , ал. 2 т.1,т.2, т.2а, т.3, т.4 и т.5 и ал.5, т.1 и т.2 от ЗОП, се прилагат за всички членове на обединението, съответно и за подизпълнителите.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Заверени копия от годишните счетоводни баланси и отчети за приходи и разходи за последните три години (2010, 2011,2012 г.) оформени съгласно ЗС или националното законодателство. 2. Информацията за оборота за изпълнени подобни дейности за последните три години (2010, 2011,2012 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Информацията се посочва по години съгласно Образец № 7.
Минимални изисквания: 1.Участникът да е реализирал оборот от подобни дейности не по-малко от 30 000 лв. за последните 3 години (2010, 2011,2012 г.).
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък (Образец № 8) на изпълнените договори за доставки с предмет сходен на предмета на настоящата поръчка през последните 3 години, считано до крайния срок за подаване на оферти, придружен с референции. Представените референции да са подписани и подпечатани от Възложителя по договора. 2. Образци, описание и/или фотографски снимки на съдовете, които ще се доставят. 3. Документ удостоверяващ, че участникът разполага със собствен или нает терен за складиране на компостерите и активаторите.
Минимални изисквания: 1. Участникът да е изпълнил най-малко 3 броя договори през последните 3 години с предмет, сходен на предмета на настоящата поръчка, считано до крайния срок за подаване на оферти, придружени с референции.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 521970 от 04.02.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
25.11.2013 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие с подробни данни и изисквания, необходими за подготовката на офертата, се получава всеки работен ден на ул."Париж" № 3 ст.№1, след заплащането й в касата на ул."Париж" №3, ет.2, ст. №201. Касата е с приемно време от понеделник до четвъртък от 10.00ч. до 12.00ч. и 14.00ч. до 16.00ч., а петък и последния ден от месеца от 10.00ч. до 12.00ч. От датата на публикуване на обявлението в сайта на Агенцията за обществени поръчки, ще бъде предоставен пълен достъп до документацията за участие в процедурата на адрес www.sofia.bg

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
02.12.2013 г.  Час: 12:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 03.12.2013 г.  Час: 10:00
Място

ул. "Париж" № 3

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти ще бъдат обявени на интернет страницата на Столична община -www.sofia.bg - най-малко един ден преди тяхното отваряне.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено от датата на узнаването или от датата на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.11.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ