Версия за печат

00087-2013-0165

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул. Московска №33, За: Диана Иванова, България 1000, София, Тел.: 02 9377311, E-mail: d.ivanova@sofia.bg, Факс: 02 9377467

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии", ул. Париж №3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.sofia.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.sofia.bg/pressecentre/press.asp?open=12.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична Община, бул.''Ломско шосе'' №2А, За: Корнелия Нинкова, България 1000, София, Тел.: 02 9041428, Факс: 02 9522978

Място/места за контакт: Дирекция "Зелена система"

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Столична община, ул. Московска №33, За: Дирекция "Обществени поръчки и концесии", България 1000, София, Тел.: 02 9377506

Място/места за контакт: Фронт офис

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Доставка на широколистна, иглолистна дървесна растителност, храсти, цветя, тревен чим и тревни смески, необходими за засаждане на територията на зелената система на Столична община за 2014-2015 по обособени позиции: 1. Обособена позиция: Дървесна и храстова растителност; 2. Обособена позиция: Цветя; 3. Обособена позиция: Тревен чим и тревни смески

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Дейностите по доставка на широколистна и иглолистна дървесна и храстова растителност, доставка на цветя, тревен чим и тревни смески, необходими за засаждане на територията на зелената система на Столична община по обособени позиции включва: -Доставяне (транспортиране) до склад и съхраняване на растителния материал до момента на предаване и/или доставяне за засаждане на обекта посочен от Възложителя. -Доставките са за обекти - част от зелената система на Столична община, за нуждите на ОП „Паркове и градски градини“ и по програма „Зелена София“ -Доставките се извършват по предварителна заявка за видове, размери, брой и място за доставка. Към широколистните дървета се доставят и колове за укрепване, по заявка. -Преди доставката се представят мостри, които да се одобряват от Възложителя. -Доставката следва да се изпълни за не повече от 20 календарни дни, считано от деня на писменото заявяване. -Растителността, предмет на тази поръчка е обособена в 3 отделни позиции по физиологични признаци: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1- Дървесна и храстова растителност: А.Фиданки от декоративни иглолистни видове Б. Фиданки от декоративни широколистни видове С. Декоративни храстови видове - Храсти с опадливи листа - Вечно зелени храсти (широколистни и иглолистни) - Увивни и катерливи видове храсти - Рози ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2 - Цветя А. Пролетни / двегодишни / Б. Летни / едногодишни / B. Летни / многодишни / Г. Лукувични и грудкови цветя Д. Листно декоративни цветя за открити площи Е. Цветя за водни басейни и крайпоточни места ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №3 - Тревен чим и тревни смески А. Тревен чим 1. За слънчеви терени 2. За сянка Б. Тревни смески 1.За паркови терени 2.За спортни терени. 3.За площи, изложени на пряко слънчево греене. 4.За сенчести места. 5.За площи, с глинести почви. 6.За площи, с песъчливи почви. 7.Сухоустойчиви тревни смески. 8.Тревни смески за реконструирани терени. 9.Тревни смески за площи, намиращи се под иглолистна растителност. Към документацията за участие са приложени общи списъци с родови и видови имена на растителността за обособените позиции. Предмет на доставка могат да бъдат всички декоративни форми и вариетети на посочените видове.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

03451000

Описание:

Растения

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Доставките се извършват по предварителна заявка за видове, размери, брой и място за доставка.

II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

24

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие за всяка една обособена позиция поотделно в размер на: 1. обособена позиция - 1666 (хиляда шестстотин шестдесет и шест) лева; 2. обособена позиция - 5666 (пет хиляди шестстотин шестдесет и шест) лева; 3. обособена позиция - 832 (осемстотин тридесет и два) лева, се представя в една от следните форми: - парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33 00 83 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”; или - банкова гаранция за срока на валидност на предложението/оригинал/. Гаранция за изпълнение в размер на 2 % от прогнозната стойност на договора, представена в една от следните форми: - парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33 00 83 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”; или - банкова гаранция /оригинал/ валидна за срока на договора. Гаранцията за изпълнение се представя при сключване на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането е от бюджета на Столична община, включен в капиталовата програма на на дирекция "Зелена система" (за съответната година)

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от регистрация по БУЛСТАТ. Когато обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата в която са установени.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване на участниците: Наличие на обстоятелства по чл.47, ал.1,т.1, б.а) - д), т.2 и т.3, ал.2, т.1, т. 2а (без поръчки по чл.3, ал.2 от ЗОП), т.3 и т.5 и ал.5,т.1 и т.2 от ЗОП. Непредставяне на документи по чл. 56 от ЗОП, след прилагане на реда по чл.68, ал.8 и 9 от ЗОП. Участник се отстранява от процедурата и когато не отговаря на минималните изисквания и изисквания на Възложителя, посочени в обявлението и Документацията за участие.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Изискуеми документи и информация: 1. В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български и чуждестранни физически или юридически лица, включително и техни обединения. В Случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице изискванията за икономически и финансови възможности се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаването, съгласно чл. 25, ал.8 от ЗОП. В случай, че Участникът участва като обединение се представя споразумение за създаване на обединение (когато участникът е обединение което не е юридическо лице). Като минимум споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: (а) всички членове на Обединението са отговорни солидарно при изпълнението на Договора за възлагане на обществена поръчка, сключен в резултат на проведената процедура; (б) всички членове на Обединението са длъжни да останат в състава на Обединението за целия период на изпълнение на Договора за възлагане на обществена поръчка, сключен в резултат на проведената процедура. В споразумението за обединение или в друг документ подписан от лицата в обединението задължително се посочва представляващият обединението. В споразумението за обединение членовете на обединението трябва да определят и наименованието на участника. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата. В споразумението за обединение трябва да бъде определено и посочено разпределението на дейностите между членовете при изпълнението на обществената поръчка. В случай, че Обединението е регистрирано по БУЛСТАТ, преди датата на подаване на офертата за настоящата обществена поръчка, копие на същото се прилага в офертата. Когато при изпълнение на поръчката Участникът предвижда участието на подизпълнител/и, документите по чл. 56 ал. 1, т. 1,4, 5 и 6 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие в настоящата обществена поръчка. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. 2. Заверено от участника копие на документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице документът се представя в официален превод. Когато не е представен единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние – оригинал или нотариално заверено копие. Чуждестранните юридически лица трябва да приложат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, който изрично съдържа информация за законният/те представител/и на участника. 3. Участниците да имат регистрация в ИАСАС по чл.28 от ЗППМ за което да представят копие от удостоверение за регистрация

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.1).Информация за оборота (образец №5) от доставки сходни с предмета на настоящата поръчка (доставка на растителност и растителни материали) за последните 3 (три) години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си . 1.2).Копия от годишните счетоводни баланси и отчети за приходи и разходи за последните 3 години, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. Забележка: Представянето на отчети за приходите и разходите и баланси не се изисква, когато същите са публикувани в Търговския регистър на Агенцията по вписванията. Когато по обективни причини кандидатът или участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участниците в процедурата трябва да имат минимален оборот от доставки сходни с предмета на настоящата поръчка (доставка на растителност и растителни материали) за последните 3 (три) години в размер на: - за обособена позиция 1 - 200 000 лв. - за обособена позиция 2 – 700 000 лв. - за обособена позиция 3 – 100 000 лв. Забележка: Участник който кандидатства и за трите обособени позиции е достатъчно да докаже наличието на минимален оборот от 700 000 лв.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.1).Списък (образец №6.n) с изпълнените договори, сключени през последните 3 години до датата на подаване на офертата, с предмет сходен с предмета на поръчката (доставка на съответната растителност за позицията за която участва). 1.2).Референции за минимум 3 /три/ броя от договорите посочени в списъка (образец №6.n) с предмет сходен с предмета на поръчката (доставка на съответната растителност за позицията за която участва)

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участниците в процедурата трябва да имат опит в извършване на подобен вид доствки. За всяка една позиция, за която участва да има изпълнени минимум 3 /три/ броя договори с предмет сходен с предмета на поръчката (доставка на съответната растителност за позицията за която участва), изпълнени през последните 3 години включително до датата на подаване на офертата.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
09.12.2013 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие с подробни данни и изисквания необходими за подготовката на предложенията се получава всеки работен ден на ул."Париж" № 3 ст.№1, след издаване на фактура на ул. "Париж" 3 ет. 2, ст. 204 и заплащането й в касата на ул."Париж" № 3. ет. 2 ст. 201. Касата е с приемно време от понеделник до петък от 10.00 ч. до 12.00 ч. и 14.00 ч. до 16.00 ч., а последния ден от месеца от 10.00 ч. до 12.00. ч. Закупуване на Документация за участие по банков път се извършва по сметка в лева, както следва: IBAN: BG 81 SOMB 9130 31 33008301; BIC код: SOMBBGSF; Име на банката: Общинска банка, клон „Врабча”, ул. „Врабча” № 6. Изпращането на Документацията става за сметка на лицето, след получаване на писмено искане с приложено платежно нареждане за внесена сума за закупуване на Документацията, в което лицето трябва да посочи необходимата информация за Участника: име, адрес, телефон, факс, лице за контакт, както и да посочи куриерската служба, с която следва да бъде изпратена Документацията за участие. След заплащането на Документацията за участие по банков път, Участникът следва да изпрати искане/писмо до Възложителя, с минимално съдържание от: цитиран адрес за кореспонденция, име и обект/предмет на обществената поръчка и документ, удостоверяващ заплащането/закупуването на Документацията за участие. Искането/Писмото може да бъде изпратено и по факса на Възложителя, който факс е цитиран в Обявлението. От датата на публикуване в регистъра на Агенция по обществени поръчки ще бъде предоставен пълен достъп до документацията за участие в процедурата на интернет страницата на Столична община - www.sofia.bg – раздел „Обществени поръчки”/„Профил на купувача”, като желаещите да подадат оферта участници, задължително следва да закупят същата в указания в обявлението срок.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
19.12.2013 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 20.12.2013 г.  Час: 10:00
Място

ул. Московска №33

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средства за масова информация и юридически лица с нестопанска цел. Датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти ще бъдат обявени на интернет страницата на Столична община – www.sofia.bg най-малко един ден преди тяхното отваряне.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.11.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на дървесна и храстова растителност
1) Кратко описание

А.Фиданки от декоративни иглолистни видове Б. Фиданки от декоративни широколистни видове В. Декоративни храстови видове - Храсти с опадливи листа - Вечно зелени храсти (широколистни и иглолистни) - Увивни и катерливи видове храсти - Рози; Към широколистните дървета се доставят и колове за укрепване, по заявка.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

03451000

Описание:

Растения

3) Количество или обем

Доставките се извършват по предварителна заявка за видове, размери, брой и място за доставка.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на цветя
1) Кратко описание

А. Пролетни / двегодишни пролетноцъфтящи/ Б. Летни / едногодишни / B. Перенни / многогодишни / Г. Лукувични и грудкови цветя Д. Листно декоративни цветя за открити площи Е. Цветя за водни басейни и крайпоточни места

2) Общ терминологичен речник (CPV)

03451000

Описание:

Растения

3) Количество или обем

Доставките се извършват по предварителна заявка за видове, размери, брой и място за доставка.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Доставка на тревен чим и тревни смески
1) Кратко описание

А. Тревен чим 1. За паркови терени 2. За спортни терени 3. За сенчести места 4. Сухоустойчив тревен чим Б. Тревни смески 1.За паркови терени. 2.За спортни терени. 3.За площи, изложени на пряко слънчево греене. 4.За сенчести места. 5.За площи, с глинести почви. 6.За площи, с песъчливи почви. 7.Сухоустойчиви тревни смески. 8.Тревни смески за площи, намиращи се под иглолистна растителност

2) Общ терминологичен речник (CPV)

03451000

Описание:

Растения

3) Количество или обем

Доставките се извършват по предварителна заявка за видове, размери, брой и място за доставка.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24