Версия за печат

00398-2013-0017

BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Медицински университет - София - Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов"№15, ет.10, стая 23, За: инж.Симона Манолова, Република България 1431, София, Тел.: 02 9152169, E-mail: ks@mu-sofia.bg, Факс: 02 9152169

Място/места за контакт: Ръководител отдел "Капитално строителство"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://mu-sofia.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://opt.mu-sofia.bg/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Извършване на СМР за въвеждане на препоръчителни мерки за енергийна ефективност, подмяна на основни сградни инсталации -ЕЛ, В и К, ОВ и К, извършване на вътрешни ремонтно възстановителни дейности за подобряване на учебната среда в аудитории, кабинети, лабораторни и лекционни зали и изграждане на асансьорна външна клетка за създаване на условия за достъп на лица в неравностойно положение в сградата на Медицински факултет при Медицински университет-София – „ПАТОАНАТОМИЧЕН БЛОК, находяща се в гр.София, бул. „Пенчо Славейков” №52”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Сградата на Медицински факултет при Медицински университет – София – Патоанатомичен блок, находяща се в гр. София, бул. „Пенчо Славейков” №52.
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Извършване на СМР за въвеждане на препоръчителни мерки за цялостно саниране на сградата на ПАТОАНАТОМИЧЕН БЛОК към Медицински факултет при Медицински университет- София. • Цялостна подмяна на Електро, ВиК и Отоплителни инсталации • Модернизация на вентилационните и климатични инсталации със съоръжения с висок клас на енергоспестяване, с използване на съвременно оборудване и материали. • Изграждане на нови: Пожароизвестителна инсталация, Оповестителна система, Структурно кабелна система / проект-слаботокова/ • Ремонтно възстановителни строителни дейности в аудитории, кабинети, лабораторни и лекционни зали, коридори и санитрни възли по подове, тавани и стени за възстановяване на настилки, мазилки, облицовки и цялостно боядисване с цел да се създаде приятна и комфортна среда за обучение и научна дейност на студенти, следдипломни специализанти и преподаватели. • Изграждане на нов външен асансьор пригоден за безпрепятствено ползване от хора с увреждания. Изпълнението на СМР е съгласно одобрен Инвестиционен проект по всички части и Разрешение за строеж. Сградата е учебен център на Медицински факултет при Медицински университет-София. В нея се помещават няколко катедри по Паноанатомия, Анатомия и Хистология към МФ при МУ-София и катедра по Съдебна медицина и Патоанатомия към УМБАЛ “Александровска“. Освен изброените катедри в полувкопания етаж се помещават трупохранилища (моргата), лаборатории към катедра по Микробиология и Вивариум. Сградата е строена през 1945 година и е на четири нива- три надземни етажа и един полувкопан сутерен, с обща площ около 8532,80 м2, разпределена по нива както следва: сутерен – 2224,09м2, партерен етаж - 2218,27м2, второ ниво - 2187,12м2 и трето ниво - 1903,32м2. Конструкцията е стоманобетонна, скелетно-гредова, изпълнена по монолитен начин.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количеството и обема СМР са съгласно Техническата спецификация /технико-икономическото задание/ за изпълнение на поръчката, представляващо част от документацията за участие, включително и приложен на магнитен носител одобрен Инвестиционен проект/ фаза ТП и РП/, с обяснителни записки, изчисления, чертежи и количества на видовете СМР.

Прогнозна стойност без ДДС
3000000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

240


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие е 25 000лв. без ДДС. Участниците сами избират формата на гаранцията: паричен депозит по сметката на възложителя или банкова гаранция. В случай на депозит - паричната сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ-София IBAN: BG 78 BPBI 79403363987201 и BIC:BPBIBGSF в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ, като се представи оригинал или заверено от участника копие от платежно нареждане или оригинал на безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска банка в полза на Възложителя, в която изрично са посочени основанията за нейното задържане и усвояване, съгласно чл.61 от ЗОП и с валидност равна на валидността на офертата. Гаранцията за изпълнение е 3% от стойността на договора без ДДС. Участниците сами избират формата на гаранцията: паричен депозит по сметката на възложителя или банкова гаранция. В случай на депозит - паричната сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ-София IBAN: BG 78 BPBI 79403363987201 и BIC:BPBIBGSF в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ или оригинал на безусловна и неотменяема банкова гаранция,покриваща срока на договора и 90 дни след приключването му издадена от българска банка в полза на възложителя.Гаранцията за добро изпълнение се представя в оригинал към момента на сключване на договора от определения за изпълнител участник. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Средствата се изплащат от Медицински университет- София - Ректорат и са за сметка на звената краен получател: Медицински факултет при Медицински университет - София, УМБАЛ "АЛЕКСАНДРОВСКА" и "ВИВАРИУМ".

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участникът е обединение /сдружение/ от физически и юридически лица, Възложителя не изисква задължително учредяване на юридическо лице, за да се участва в процедурата, но в случаи, че подобно обединение /сдружение/ бъде избрано за изпълнител на обществената поръчка, договорът за изпълнение ще бъде сключен след като участника извърши регистрирация в регистър БУЛСТАТ и данъчна регистрация на обединението. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Представяне на ЕИК съгласно чл.23 от ЗТР, когато участникът е ЮЛ-търговец или ЕТ; копие от документ за самоличност- когато участникът е ФЛ, а при участници обединения - документ/ споразумение/, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият. - Удостоверение за регистрация с идентиф.№ по ДДС (за регистрираните по ЗДДС). Документите за регистрация и други, за които не се изисква оригинал могат да се представят като фотокопия, заверени с гриф "Вярно с оригинала", подпис и печат на участника. Възложителят отстранява от участие в процедурата кандидат или участник: - При обстоятелствата визирани в чл.47, ал.1 и ал.5 от ЗОП; - При наличие на обстоятелства по чл.47, ал.2, т. 1, 2, 3 и 5, когато участникът:* е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгл. националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; *е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгл. законодателството на държавата, в която е извършено нарушението, включително за нарушения, свързани с износа на продукти в областта на отбраната и сигурността;* има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2,т.1 от ДОПК към държавата и към община, установени с вл. в сила акт на комп. орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочванена задълженията, или има задължения за данъци или вноски за соц. осигуряване съгл. законодателството на държавата, в която е установен; * е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; - Не е представил някой от изискуемите документи, съдържащи се в плик № 1 на офертата, съгласно Приложение № 2 на документацията за участие и съгласно изискванията на чл. 68 ал. 9 от ЗОП – в случай, че участникът не е представил липсвашите документи и не е отстранил несъответствията, посочени в протокола по чл. 68 ал. 7 от ЗОП с представяне на допълнително изискуеми документи в срок; - Чието предложение е непълно или не отговаря на условията, предварително обявени в настоящото обявление и документацията. - При наличие на обстоятелства по чл.69, ал.1 от ЗОП, както и при липсата на други документи или условия описани в документацията или предвидени в ЗОП. - Е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от Възложителя критерии за подбор и това обстоятелство е установено по реда на чл.68, ал. 11 от ЗОП -Представената оферта е непълна и не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 от Закона за обществените поръчки – Офертата на участника не съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: Плик № 1 с надпис: „Документи за подбор”, в който се поставят документите, изисквани от Възложителя, съгласно чл. 56, ал.1,т.1, т.2, т.3, т.4, т.5, т.6, т.8, т.11, т.12, т.13 и т.14, отнасящи се до критериите за подбор на участниците; Плик № 2 с надпис: „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставят документите по чл. 56, ал. 1, т.7 и т.9 за изпълнение на поръчката съобразно избрания от Възложителя критерии и посочените в документацията изисквания и Плик № 3 с надпис "Предложена цена" - документите от съдържанието на Плик № 1, Плик № 2 и Плик № 3 от офертата на участника не са представени в общ запечатан, непрозрачн и надписан плик. -при представяне на приложения или документи в общия плик на офертата извън съдържанието на всеки един от трите плика.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Участникът трябва да представи баланс и отчет за приходи и разходи за 2010, 2011 и 2012г. 2. Участникът трябва да представи информация в табличен вид за общия оборот и за оборота от строителството, които са обект на поръчката за последните три години (2010, 2011 и 2012г.). 3. Участникът трябва да има валидна застраховка за професионална отговорност в строителството по смисъла на чл.171, ал.1 от ЗУТ съгласно Наредба за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството (обн. ДВ. Бр.17 от 2 март 2004г.) - доказва се със застрахователната полица. 4.Участникът трябва да има валидна застраховка “трудова злополука” на екипа включен в изпълнението на поръчката - доказва се със застрахователната полица.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да представи баланс и отчет за приходи и разходи за 2010, 2011 и 2012г. 2. Участникът трябва да представи информация в табличен вид за общия оборот и за оборота от строителството, които са обект на поръчката за последните три години (2010, 2011 и 2012г.). Оборота от строителството, които са обект на поръчката не трябва да бъде по малък от4 600 000лв., без ДДС. 3. Участникът трябва да има валидна застраховка за професионална отговорност в строителството по смисъла на чл.171, ал.1 от ЗУТ съгласно Наредба за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството (обн. ДВ. Бр.17 от 2 март 2004г.), за първа група, втора категория строежи - доказва се със застрахователната полица. 4.Участникът трябва да има валидна застраховка “трудова злополука” на екипа включен в изпълнението на поръчката - доказва се със застрахователната полица.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Доказателства за техническа възможност по чл.51, ал.1 от ЗОП – участникът следва да има изпълнени договори за СМР през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата (2008, 2009, 2010, 2011 и 2012 г), придружени с препоръки за добро изпълнение. 2. Удостоверение от Камарата на строителите, че участникът е вписан в Централния професионален регистър на строителя, издадено съгласно Закона за камарата на строителите за първа група; 3.Списък и данни на ръководния, инжинерно-технически състав, определен от участника за изпълнение на поръчката. /Ръководител на договора, технически ръководител на обекта, отговорник за контрола на качеството и координатор по безопасност и здраве в строителството/ 4. Списък с данни на основния изпълнителски квалифициран персонал на участника, предложен за изпълнение на строителството 5. Сертификат за внедрени БДС EN ISO 9001:2008 - "Системи за управление на качеството’, БДС EN ISO 14001 "Системи за управление на околната среда" BS OHSAS 18001 "Системи за управление на здравето и безопасността при работа” или еквивалентни.
Минимални изисквания: 1.Доказателства за техническа възможност по чл.51, ал.1 от ЗОП – участникът следва да има изпълнени договори за СМР през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата (2008, 2009, 2010, 2011 и 2012 г), придружени с препоръки за добро изпълнение. Да се представят най-малко 3/три/бр. препоръки, от Възложители на договорите в списъка, с описание на предмета на поръчката, дата, място, стойност и дали е изпълнен професионално в съответствие с нормативните изисквания. 2. Удостоверение от Камарата на строителите, че участникът е вписан в Централния професионален регистър на строителя, издадено съгласно Закона за камарата на строителите, минимум за първа група, втора категория строежи; 3.Списък и данни на ръководния, инжинерно-технически състав, определен от участника за изпълнение на поръчката; Ръководителят на договора (ключов експерт 1) трябва да отговаря на следните изисквания: • да има степен магистър - инженерно-техническо и/или икономическо образование • да има най-малко 5 (пет) години опит по специалността; Технически ръководители на обекта (ключов експерт 2) трябва да отговаря на следните изисквания: • да има минимум завършено образованиe – съгласно изискванията на чл.163а на ЗУТ; • да има най-малко 3(три) години опит като технически ръководител Отговорник за контрола на качеството (ключов експерт 3) трябва да отговаря на следните изисквания: • да има степен магистър - инженерно-техническо образование • да има най-малко 3 (три) години опит в строителството и удостоверение за контрол по качеството в областта на строителството. Координатор по безопастност и здраве в строителството (ключов експерт 4) – трябва да отговаря на следните условия • да има университетско инженерно-техническо или средно технически или еквивалентно такова; • да има удостоверения за «КООРДИНАТОР ПО БЕЗОПАСТНОСТ И ЗДРАВЕ В СТРОИТЕЛСТВОТО» • да има най-малко 2(две) години опит като координатор на строителни обекти по ЗБУТ. 4. Списък с данни на основния изпълнителски квалифициран персонал на участника, предложен за изпълнение на строителството 5. Сертификати за внедрени БДС EN ISO 9001:2008 - "Системи за управление на качеството’, БДС EN ISO 14001:2005 "Системи за управление на околната среда" и BS OHSAS 18001:2007 "Системи за управление на здравето и безопасността при работа” или еквивалентни. Всички сертификати се представят и в превод на български език.– със срок на валидност покриващ срока на договора.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията, спецификациите, в поканата за представяне на оферти или за участие в договаряне или в описателния документ
Показател: Технически показател ТП = Т1 х 50 % + Т2 х 40% + Т3 х 10%; Т1 – Организация и план на работа - тегловен коефициент - 50%; Т2 – Предложен срок за изпълнение на поръчката - тегловен коефициент- 40%; Т3 – Предложен гаранционен срок за изпълнените СМР – тегловен коефициент - 10%; където : Т1 – организация и план на работа се изчислява по формула Т1=Т1а+Т1б+Т1в+Т1г; Т1а е Предлаган план за работа, организация на механизация и работна ръка; Т1б - Предложена правилна технологична последователност; Т1в - Предложените и подробно описани отчетени възможните рискове при изпълнение на поръчката и предложени мерки за преодоляването им; Т1г - Предложени и подробно описани допълнително мерки за опазване на околната среда; Т2 се изчислява по формулата Т2 = (Сmin/ Ci) x 100; Т3 се изчислява по формулата Т3 = (ГСi/ ГСmax) х 100 ; / подробно описани в Приложение 3 към документацията/ ; тежест: 45%
Показател: Финансов показател ФП -ФП = Цх55%+П1х10%+П2х10%+П3х10%+П4х10%+П5х5%; където: Ц – предложена цена , изчислява са по формулата Ц= (Цmin / Цi) x 100; П1 – средна часова ставка , изчислява се по формулата П1 = (Чi / Чmax) x 100; П2 - % допълнителни разходи за труд, изчислява се по формулата П2= (ДТmin / ДТi) x 100; П3 - % допълнителни разходи за механизация , изчислява се по формулата П3= (ДМmin / ДМi) x 100; П4 - % доставно складови разходи , изчислява се по формулата П4= (ДСРmin / ДСРi) x 100; П5 - % печалба , изчислява се по формулата П5= (ПЧmin / ПЧi) x 100; / подробно описание в Приложение 3 към документацията/ ; тежест: 55%

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
09.12.2013 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Внесени в касата на Ректората на Медицински университет-София, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" 15, сградата на НЦОЗА ет.10, стая 29-всеки делничен ден от 10.00-12.00 ч. и от 13.00-15.30 ч. или по банкова сметка на Медицински университет-София-Ректорат-IBAN-BG 43 BNBG 9661 3100 1021-01,код BNBGBGSD-БНБ-София. Документацията се получава в Ректората на Медицински университет- София,бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" 15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 19 или стая 23, срещу представяне на документ, доказващ закупуването й по съответния ред. Документацията се закупува с еднодневна предварителна заявка на тел. 91 52 172 или 91 52 169. ВАЖНО!!! Съдържанието на цялата документацията може да бъде изстеглено от сайта на Възложителя- Медицински университет-София (http://mu-sofia.bg/), на интернет адрес: http://opt.mu-sofia.bg, - Профил на купувача, Рубрика „Обществени поръчки по ЗОП“. На същия интернет адрес ще бъдат качвани и разяснения по запитвания отнасящи се до документацията за участие в откритата процедура.!!!

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
17.12.2013 г.  Час: 16:20
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 18.12.2013 г.  Час: 10:30
Място

Медицински университет-София-Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" № 15,сградата на НЦОЗА, етаж 12, зала 6

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Управители или упълномощени от тях представители /по 1 от участник/ при преставяне на оригинално или заверено от участника копие от пълномощно и документ за самоличност, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел, след тяхната легитимация. Информация при промяна на датата и часа на отваряне на офертите, както и датата и часа на отваряне на ценовите оферти ще бъде обявена на сайта на Медицински университет-София http://opt.mu-sofia.bg/ - Профил на купувача-обяви и съобщения.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Съдържанието на цялата документацията може да бъде изстеглено от сайта на Възложителя- Медицински университет-София http://mu-sofia.bg/, на интернет адрес: http://opt.mu-sofia.bg, - Профил на купувача, Рубрика „Обществени поръчки по ЗОП“.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

07.11.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ