Версия за печат

00398-2013-0016

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 831385737

Медицински университет - София - Ректорат, бул."Акад. Ив. Евстатиев Гешов" № 15, сградата на НЦОЗА, ет. 10, стая 20 и 22, За: г-жа Марта Генсузова, България 1431, София, Тел.: 02 8510879, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Ръководител отдел "ОП"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://mu-sofia.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://opt.mu-sofia.bg/.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:

Медицински университет-София-Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 22, За: г-жа Марта Генсузова, България 1431, София, Тел.: 02 8510879, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Ръководител отдел "ОП"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:

Медицински университет - София - Ректорат, бул. "Акад. Ив. Евстатиев Гешов" № 15, сградата на НЦОЗА, ет. 10, стая 20, За: г-жа Розалия Балдаранова, България 1431, София, Тел.: 02 9515087, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Икономист отдел "ОП"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Медицински университет - София - Ректорат, бул. "Акад. Ив. Евстатиев Гешов" № 15, сградата на НЦОЗА, ет. 10, стая 20, За: г-жа Розалия Балдаранова, България 1431, София, Тел.: 02 9515087, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Икономист отдел "ОП"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Образование

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Доставка на дентални материали, медикаменти и инструменти по 5 обособени позиции съгласно спецификация за нуждите на учебния процес във Факултет по Дентална медицина при МУ - София.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
МУ-София, Факултет по Дентална медицина, ул. "Св. Георги Софийски" № 1
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на дентални материали, медикаменти и инструменти по 5 обособени позиции съгласно спецификация за нуждите на учебния процес във Факултет по Дентална медицина при МУ - София както следва: 1. Материали за зъбна обтурация; 2. Дребен ендодонтски инструментариум (Ендодонтски материали и консумативи); 3. Зъболекарски борчета (Турбинни пилители); 4. Ортодонтски устройства; 5. Медикаменти.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Настоящата поръчка се провежда във връзка с доставката на необходимите материали, медикаменти и инструменти за нуждите на учебния процес във Факултета по Дентална медицина при МУ-София по 5 обособени позиции и включва артикулите в заявеното от Възложителя количество и качество във всяка една обособена позиция съгласно Пълното описание на предмета на поръчката- Приложение № 1 от Документацията за участие.

Стойност, без да се включва ДДС
203000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка е в размер на :За 1-ва обос.позиция - 480,00 лв., за 2-ра обос.позиция - 600,00 лв., за 3-та обос.позиция - 280,00 лв.,за 4-та обос.позиция - 120,00лв. и за 5-та обос. позиция -144,00лв. При участие за цялата поръчка - в размер на 1 624,00 лв. Гаранция за участие - парична сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ - София IBAN: BG78BPBI79403363987201 и BIC: BPBIBGSF в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ или безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска или чуждестранна банка с клон в България, в полза на Възложителя, в която изрично са посочени основанията за нейното задържане и усвояване от Възложителя съгласно чл. 61 от ЗОП,със срок на валидност 90 календарни дни, считано от крайния срок за представяне на офертите. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61, ал. 1 от ЗОП до решаване на спора, когато кандидатът или участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. Гаранцията за участие в процедурата се усвоява от Възложителя по реда на чл. 61, ал. 2 от ЗОП, независимо от нейната форма, в случаите, когато участникът оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите, както и когато участникът е определен за Изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка в едномесечен срок след влизане в сила на решението за определяне на Изпълнител или на определението, с което е допуснато предварително изпълнение на това решение. Гаранцията за участие в процедурата се освобождава съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранция за изпълнение – 3% от стойността на договора без ДДС. Гаранция за изпълнение на договора - парична сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ - София или безусловна и неотменяема банкова гаранция, покриваща срока на договора и 10 работни дни след приключването му, издадена от българска или чуждестранна банка с клон в България в полза на Възложителя. Банковата сметка на Ректората на МУ - София е IBAN: BG78BPBI79403363987201 и BIC: BPBIBGSF в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ. Възложителят освобождава внесените гаранции за изпълнение на договора в срок от 10 работни дни след приключване срока на договора, при условие, че всички доставки са изпълнени качествено и в срок, както и ако са внесени всички дължими неустойки по договора от страна на Изпълнителя в срок от 3 /три/ работни дни, от получаване на писмо - покана от Възложителя, ако такива са предявени. В противен случай, дължимата от Изпълнителя неустойка се удържа от внесената от Изпълнителя гаранция за изпълнение на договора, след което Възложителят заплаща извършената доставка. Гаранцията за изпълнение се представя в оригинал при сключване на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането за всяка конкретна доставка се извършва в български лева от звеното краен получател -Факултет по Дентална медицина при МУ-София, ул. "Св. Георги Софийски" № 1, по банков път, съгласно офертната цена в лева по сметката на Изпълнителя, не по-късно от 20 календарни дни след представянето на: - Доставна фактура издадена на името и с данните на ФДМ, съставена съгласно изискванията на ЗДДС и ППЗДДС - оригинал и 2 броя заверени копия; - Ясно четлив приемателно-предавателен протокол, с посочени дата, доставено и прието количество, име на предал, име на приел и подпис, удостоверяващ получаването на доставката.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е ЮЛ - търговец или ЕТ и подлежи на регистрация в ТР към АВ, а в случай че участникът не посочва ЕИК, се представя оригинал или копие на УАС, издадено от ТР към АВ; копие от документ за самоличност, когато участникът е ФЛ. УАС - оригинал, издадено не по-рано от 3 м. преди подаване на офертата, когато участникът е ЮЛ и не подлежи на регистрация в ТР към АВ, а при участници обединения–договор за създаване на обединението или друг еквивалентен документ, в който се посочва разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предмет на поръчката, както и документ, подписан от лицата в обед. с представляващия,Заверено от участника копие от удостоверение с идентифик. номер /код по БУЛСТАТ/, ако е приложим; удост. за рег. с идентиф.№ по ДДС (за регистрираните по ЗДДС).Всички документи в офертата, които са на чужд език се представят и в превод на български език, а документите по чл.56,ал.1,т.1-в официален превод на бълг. език. Документите, за които не се изисква оригинал, могат да се представят като копия, заверени с гриф "Вярно с оригинала", подпис и печат на участника. Възложителят отстранява от участие в процедурата участник:- при обстоятелствата визирани в чл.47,ал.1 и ал.5 от ЗОП; -при наличие на обстоятелства по чл.47,ал.2: участникът:-е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгл. нац. закони и подзак.актове,включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си;- има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2,т.1 от ДОПК към държавата и към община, установени с вл. в сила акт на комп. орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за соц. осигуряване съгл. законодателството на държавата, в която е установен;-е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на ОП; -не е представил някой от изискуемите документи, съдържащи се в плик № 1 на офертата,съгласно Прил. № 5 на документацията и съгл. изискванията на чл. 68, ал. 9 от ЗОП – в случай, че участникът не е представил необходимите и изброени в протокола по чл. 68 ал. 7 от ЗОП документи в срок;-чието предложение е непълно или не отговаря на условията, предварително обявени в настоящото обявление и документацията за участие; -при наличие на обстоятелства по чл.69, ал.1 от ЗОП, както и при липсата на др.документи или условия описани в документацията или предвидени в ЗОП; -е представил невярна инф. за доказване на съотв. му с обявените от възл. критерии за подбор и това обст. е установено по реда на чл. 68,ал.11 ЗОП; -предст. оферта е непълна и не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 от ЗОП – Офертата не съдържа 3 отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: Пл. №1“Документи за подбор” , в който се поставят документите, изисквани от възложителя съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1 - 6, 8, 12 - 14, отнасящи се до критериите за подбор на участниците; Пл. № 2 "Предл.за изпълнение на поръчката", в който се поставят документите по чл. 56, ал. 1, т. 7 и т.9, свързани с изпълнението на поръчката, съобразно избрания от възложителя критерий и посочените в документацията изисквания; Пл. № 3 - „Предл.цена”, който съдържа ценовото предложение на участника; Когато докум. от съдържанието на Пл№ 2 и №3 от офертата на участника не са представени в отделни запечатани, непрозрачни и надписани пликове за всяка об.поз.поотделно,при непредставяне на извадки от фирм. брошури-каталози за всички об.поз.,при представяне на прил. или документи в общия плик на офертата извън съдърж-то на всеки един от 3-те плика.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

няма

Изисквано минимално/ни ниво/а:

няма

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Списък-Декларация по чл. 51,ал.1,т.1 от ЗОП на основните договори за подобни доставки, изпълнени през последните 3 /три / години считано от момента на подаване на офертата на съответния участник, включително предмета, стойностите, датите и получателите, за коя обособена позиция се отнасят, придружен от препоръки за добро изпълнение от възложителите по посочените в списъка договори - образец № 10 от документацията за участие; сертификат за качество - ISO 9001/2008 или еквивалент на производителя относно артикулите, съставляващи всяка обособена позиция; СЕ марка относно артикулите, съставляващи всяка обособена позиция, а за артикулите, за които не може да бъде представена СЕ марка се допуска представянето на нейн еквивалент, който е относим за сертифициране на конкретния материал, медикамент или инструмент, както и всички останали изискуеми документи съгласно Приложения № 2 и № 5 от документацията за участие. Задължително се представят за всички обособени позиции и всички артикули в тях извадки (извлечения) от фирмени каталози или брошури, доказващи съответствието на съответните дентални материали, медикаменти и инструменти с изискванията на Възложителя. В горния десен ъгъл на всеки сертификат, СЕ марка и представените извадки (извлечения) от фирмени каталози или брошури да е отбелязано за коя обособена позиция и конкретен артикул от нея се отнасят, заверени с подпис и печат на участника на всяка страница, съгласно номенклатурния номер на обособената позиция и поредния номер на артикулите, които обособената позиция включва, посочени в Пълното описание на предмета на поръчката - Приложение № 1 от документацията за участие. Извадките от каталози или брошури се поставят в Плик 1 – „Документи за подбор“, а се разглеждат за съответствие на втория етап на процедурата, заедно с Техническото предложение на участниците.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

-В процедурата могат да участват лица, които за последните три години, към момента на подаване на офертата на съответния участник, имат изпълнени най-малко два договора сходни с предмета на поръчката, независимо дали тези договори са сключени с възложител по смисъла на ЗОП или с други лица, да са изпълнени качествено и в срок, доказано с препоръки за добро изпълнение- минимум 2 /два/ броя; Под договор за доставка, сходен с предмета на поръчката, следва да се разбира съответствие по вид и предназначение с посочения предмет на поръчката за съответната обособена позиция. -Участникът да доставя материали, медикаменти и инструменти от производител сертифициран по ISO 9001/2008 или еквивалент на производителя относно артикулите, съставляващи всяка обособена позиция; -Артикулите съставляващи всяка обособена позиция, доставяни от участника, да притежават СЕ марка или еквивалент; -За доказване на съответствието на предлаганите дентални материали, медикаменти и инструменти с изискванията на Възложителя участниците следва да представят извадки (извлечения) от фирмени каталози или брошури - само страниците, касаещи съответните артикули. -Участниците следва в горния десен ъгъл на всеки сертификат, СЕ марка и представените извадки (извлечения) от фирмени каталози или брошури да отбележат за коя обособена позиция и конкретен артикул от нея се отнасят, заверени с подпис и печат на участника на всяка страница, съгласно номенклатурния номер на обособената позиция и поредния номер на артикулите, които обособената позиция включва, посочени в Пълното описание на предмета на поръчката - Приложение № 1 от документацията за участие.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2013/S 42 - 067017 от 28.02.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
25.11.2013 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 3 BGN
Условия и начин на плащане

Внесени в касата на Ректората на Медицински университет-София,бул."Акад.Ив.Гешов"№15,ет.10,ст.29 всеки делничен ден от 10.00-12.00 ч. и от 13.00-16.30 ч. и по банкова сметка на Медицински университет-София- Ректорат - IBAN- BG 43 BNBG 9661 3100 1021-01, код BNBGBGSD – БНБ – София. Документацията се получава в Ректората на Медицински университет- София, бул.”Акад. Ив. Гешов” №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, ст. 20 срещу представяне на документ, доказващ закупуването й по съответния ред.Документацията се закупува с еднодневна предварителна заявка на тел.951 50 87 или 9152 111.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
05.12.2013 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 06.12.2013 г.  Час: 10:30
Място

зала № 6, етаж 12 в Медицински университет-София-Ректорат,бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" № 15, в сградата на НЦОЗА.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участници или техни упълномощени представители, по един от участник, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел, след тяхната легитимация. Информация при промяна на датата и часа на отваряне на офертите, както и датата и часа за отваряне на ценовите оферти ще бъде обявена на сайта на Медицински университет-София http://mu-sofia.bg/, Профил на купувача, Обяви и съобщения.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от Закона за обществените поръчки.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.11.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Материали за зъбна обтурация
1) Кратко описание

Материали за зъбна обтурация (зъбни пломби)

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33141810

Описание:

Материали за зъбна обтурация

3) Количество или обем

Съгласно документацията за участие

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
60000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Срок на изпълнение на поръчката – 12 месеца от подписване на договора. В този 12-месечен срок, възложителят чрез възлагателни писма поръчва на изпълнителя определени количества от артикулите по тази обособна позиция, а изпълнителят доставя заявените артикули в съответствие със заявеното количество и уговореното качество в срока предложен от изпълнителя в Техническото предложение за изпълнение на поръчката, който срок не може да надвишава 30 работни дни от получаване на заявката за всяка конкретна доставка.




Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Дребен ендодонтски инструментариум(Ендодонтски материали и консумативи)
1) Кратко описание

Дребен ендодонтски инструментариум(Ендодонтски материали и консумативи)

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33134000

Описание:

Дребен ендодонтски инструментариум

3) Количество или обем

Съгласно документацията за участие

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
75000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Срок на изпълнение на поръчката – 12 месеца от подписване на договора. В този 12-месечен срок, възложителят чрез възлагателни писма поръчва на изпълнителя определени количества от артикулите по тази обособна позиция, а изпълнителят доставя заявените артикули в съответствие със заявеното количество и уговореното качество в срока предложен от изпълнителя в Техническото предложение за изпълнение на поръчката, който срок не може да надвишава 30 работни дни от получаване на заявката за всяка конкретна доставка.




Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Зъболекарски борчета /Турбинни пилители/
1) Кратко описание

Зъболекарски борчета /Турбинни пилители/

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33131510

Описание:

Зъболекарски борчета

3) Количество или обем

Съгласно документацията за участие

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
35000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Срок на изпълнение на поръчката – 12 месеца от подписване на договора. В този 12-месечен срок, възложителят чрез възлагателни писма поръчва на изпълнителя определени количества от артикулите по тази обособна позиция, а изпълнителят доставя заявените артикули в съответствие със заявеното количество и уговореното качество в срока предложен от изпълнителя в Техническото предложение за изпълнение на поръчката, който срок не може да надвишава 30 работни дни от получаване на заявката за всяка конкретна доставка.




Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Ортодонтски устройства
1) Кратко описание

Ортодонтски устройства

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33135000

Описание:

Ортодонтски устройства

3) Количество или обем

Съгласно документацията за участие

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
15000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Срок на изпълнение на поръчката – 12 месеца от подписване на договора. В този 12-месечен срок, възложителят чрез възлагателни писма поръчва на изпълнителя определени количества от артикулите по тази обособна позиция, а изпълнителят доставя заявените артикули в съответствие със заявеното количество и уговореното качество в срока предложен от изпълнителя в Техническото предложение за изпълнение на поръчката, който срок не може да надвишава 30 работни дни от получаване на заявката за всяка конкретна доставка.




Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Медикаменти
1) Кратко описание

Медикаменти

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33690000

Описание:

Разни медикаменти

3) Количество или обем

Съгласно документацията за участие

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
18000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Срок на изпълнение на поръчката – 12 месеца от подписване на договора. В този 12-месечен срок, възложителят чрез възлагателни писма поръчва на изпълнителя определени количества от артикулите по тази обособна позиция, а изпълнителят доставя заявените артикули в съответствие със заявеното количество и уговореното качество в срока предложен от изпълнителя в Техническото предложение за изпълнение на поръчката, който срок не може да надвишава 30 работни дни от получаване на заявката за всяка конкретна доставка.