00398-2013-0016
Технически редакции | ||
05.11.2013 15:01 ч. : | 05/11/2013 14:56 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
05.11.2013 15:01 ч. : | 05/11/2013 14:56 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Покупка
Доставки
Медицински университет - София - Ректорат, бул."Акад. Ив. Евстатиев Гешов" № 15, сградата на НЦОЗА, ет. 10, стая 20 и 22, За: г-жа Марта Генсузова, България 1431, София, Тел.: 02 8510879, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087
Място/места за контакт: Ръководител отдел "ОП"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://mu-sofia.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://opt.mu-sofia.bg/.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:
Медицински университет-София-Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 22, За: г-жа Марта Генсузова, България 1431, София, Тел.: 02 8510879, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087
Място/места за контакт: Ръководител отдел "ОП"Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:
Медицински университет - София - Ректорат, бул. "Акад. Ив. Евстатиев Гешов" № 15, сградата на НЦОЗА, ет. 10, стая 20, За: г-жа Розалия Балдаранова, България 1431, София, Тел.: 02 9515087, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087
Място/места за контакт: Икономист отдел "ОП"Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Медицински университет - София - Ректорат, бул. "Акад. Ив. Евстатиев Гешов" № 15, сградата на НЦОЗА, ет. 10, стая 20, За: г-жа Розалия Балдаранова, България 1431, София, Тел.: 02 9515087, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087
Място/места за контакт: Икономист отдел "ОП"Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/.
Публичноправна организация
Образование
НЕ
Доставка на дентални материали, медикаменти и инструменти по 5 обособени позиции съгласно спецификация за нуждите на учебния процес във Факултет по Дентална медицина при МУ - София.
Обявлението обхваща обществена поръчка
Доставка на дентални материали, медикаменти и инструменти по 5 обособени позиции съгласно спецификация за нуждите на учебния процес във Факултет по Дентална медицина при МУ - София както следва: 1. Материали за зъбна обтурация; 2. Дребен ендодонтски инструментариум (Ендодонтски материали и консумативи); 3. Зъболекарски борчета (Турбинни пилители); 4. Ортодонтски устройства; 5. Медикаменти.
33100000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Настоящата поръчка се провежда във връзка с доставката на необходимите материали, медикаменти и инструменти за нуждите на учебния процес във Факултета по Дентална медицина при МУ-София по 5 обособени позиции и включва артикулите в заявеното от Възложителя количество и качество във всяка една обособена позиция съгласно Пълното описание на предмета на поръчката- Приложение № 1 от Документацията за участие.
НЕ
НЕ
12
Гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка е в размер на :За 1-ва обос.позиция - 480,00 лв., за 2-ра обос.позиция - 600,00 лв., за 3-та обос.позиция - 280,00 лв.,за 4-та обос.позиция - 120,00лв. и за 5-та обос. позиция -144,00лв. При участие за цялата поръчка - в размер на 1 624,00 лв. Гаранция за участие - парична сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ - София IBAN: BG78BPBI79403363987201 и BIC: BPBIBGSF в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ или безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска или чуждестранна банка с клон в България, в полза на Възложителя, в която изрично са посочени основанията за нейното задържане и усвояване от Възложителя съгласно чл. 61 от ЗОП,със срок на валидност 90 календарни дни, считано от крайния срок за представяне на офертите. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61, ал. 1 от ЗОП до решаване на спора, когато кандидатът или участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. Гаранцията за участие в процедурата се усвоява от Възложителя по реда на чл. 61, ал. 2 от ЗОП, независимо от нейната форма, в случаите, когато участникът оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите, както и когато участникът е определен за Изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка в едномесечен срок след влизане в сила на решението за определяне на Изпълнител или на определението, с което е допуснато предварително изпълнение на това решение. Гаранцията за участие в процедурата се освобождава съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранция за изпълнение – 3% от стойността на договора без ДДС. Гаранция за изпълнение на договора - парична сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ - София или безусловна и неотменяема банкова гаранция, покриваща срока на договора и 10 работни дни след приключването му, издадена от българска или чуждестранна банка с клон в България в полза на Възложителя. Банковата сметка на Ректората на МУ - София е IBAN: BG78BPBI79403363987201 и BIC: BPBIBGSF в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ. Възложителят освобождава внесените гаранции за изпълнение на договора в срок от 10 работни дни след приключване срока на договора, при условие, че всички доставки са изпълнени качествено и в срок, както и ако са внесени всички дължими неустойки по договора от страна на Изпълнителя в срок от 3 /три/ работни дни, от получаване на писмо - покана от Възложителя, ако такива са предявени. В противен случай, дължимата от Изпълнителя неустойка се удържа от внесената от Изпълнителя гаранция за изпълнение на договора, след което Възложителят заплаща извършената доставка. Гаранцията за изпълнение се представя в оригинал при сключване на договора.
Плащането за всяка конкретна доставка се извършва в български лева от звеното краен получател -Факултет по Дентална медицина при МУ-София, ул. "Св. Георги Софийски" № 1, по банков път, съгласно офертната цена в лева по сметката на Изпълнителя, не по-късно от 20 календарни дни след представянето на: - Доставна фактура издадена на името и с данните на ФДМ, съставена съгласно изискванията на ЗДДС и ППЗДДС - оригинал и 2 броя заверени копия; - Ясно четлив приемателно-предавателен протокол, с посочени дата, доставено и прието количество, име на предал, име на приел и подпис, удостоверяващ получаването на доставката.
НЕ
ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е ЮЛ - търговец или ЕТ и подлежи на регистрация в ТР към АВ, а в случай че участникът не посочва ЕИК, се представя оригинал или копие на УАС, издадено от ТР към АВ; копие от документ за самоличност, когато участникът е ФЛ. УАС - оригинал, издадено не по-рано от 3 м. преди подаване на офертата, когато участникът е ЮЛ и не подлежи на регистрация в ТР към АВ, а при участници обединения–договор за създаване на обединението или друг еквивалентен документ, в който се посочва разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предмет на поръчката, както и документ, подписан от лицата в обед. с представляващия,Заверено от участника копие от удостоверение с идентифик. номер /код по БУЛСТАТ/, ако е приложим; удост. за рег. с идентиф.№ по ДДС (за регистрираните по ЗДДС).Всички документи в офертата, които са на чужд език се представят и в превод на български език, а документите по чл.56,ал.1,т.1-в официален превод на бълг. език. Документите, за които не се изисква оригинал, могат да се представят като копия, заверени с гриф "Вярно с оригинала", подпис и печат на участника. Възложителят отстранява от участие в процедурата участник:- при обстоятелствата визирани в чл.47,ал.1 и ал.5 от ЗОП; -при наличие на обстоятелства по чл.47,ал.2: участникът:-е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгл. нац. закони и подзак.актове,включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си;- има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2,т.1 от ДОПК към държавата и към община, установени с вл. в сила акт на комп. орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за соц. осигуряване съгл. законодателството на държавата, в която е установен;-е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на ОП; -не е представил някой от изискуемите документи, съдържащи се в плик № 1 на офертата,съгласно Прил. № 5 на документацията и съгл. изискванията на чл. 68, ал. 9 от ЗОП – в случай, че участникът не е представил необходимите и изброени в протокола по чл. 68 ал. 7 от ЗОП документи в срок;-чието предложение е непълно или не отговаря на условията, предварително обявени в настоящото обявление и документацията за участие; -при наличие на обстоятелства по чл.69, ал.1 от ЗОП, както и при липсата на др.документи или условия описани в документацията или предвидени в ЗОП; -е представил невярна инф. за доказване на съотв. му с обявените от възл. критерии за подбор и това обст. е установено по реда на чл. 68,ал.11 ЗОП; -предст. оферта е непълна и не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 от ЗОП – Офертата не съдържа 3 отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: Пл. №1“Документи за подбор” , в който се поставят документите, изисквани от възложителя съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1 - 6, 8, 12 - 14, отнасящи се до критериите за подбор на участниците; Пл. № 2 "Предл.за изпълнение на поръчката", в който се поставят документите по чл. 56, ал. 1, т. 7 и т.9, свързани с изпълнението на поръчката, съобразно избрания от възложителя критерий и посочените в документацията изисквания; Пл. № 3 - „Предл.цена”, който съдържа ценовото предложение на участника; Когато докум. от съдържанието на Пл№ 2 и №3 от офертата на участника не са представени в отделни запечатани, непрозрачни и надписани пликове за всяка об.поз.поотделно,при непредставяне на извадки от фирм. брошури-каталози за всички об.поз.,при представяне на прил. или документи в общия плик на офертата извън съдърж-то на всеки един от 3-те плика.
няма
няма
Списък-Декларация по чл. 51,ал.1,т.1 от ЗОП на основните договори за подобни доставки, изпълнени през последните 3 /три / години считано от момента на подаване на офертата на съответния участник, включително предмета, стойностите, датите и получателите, за коя обособена позиция се отнасят, придружен от препоръки за добро изпълнение от възложителите по посочените в списъка договори - образец № 10 от документацията за участие; сертификат за качество - ISO 9001/2008 или еквивалент на производителя относно артикулите, съставляващи всяка обособена позиция; СЕ марка относно артикулите, съставляващи всяка обособена позиция, а за артикулите, за които не може да бъде представена СЕ марка се допуска представянето на нейн еквивалент, който е относим за сертифициране на конкретния материал, медикамент или инструмент, както и всички останали изискуеми документи съгласно Приложения № 2 и № 5 от документацията за участие. Задължително се представят за всички обособени позиции и всички артикули в тях извадки (извлечения) от фирмени каталози или брошури, доказващи съответствието на съответните дентални материали, медикаменти и инструменти с изискванията на Възложителя. В горния десен ъгъл на всеки сертификат, СЕ марка и представените извадки (извлечения) от фирмени каталози или брошури да е отбелязано за коя обособена позиция и конкретен артикул от нея се отнасят, заверени с подпис и печат на участника на всяка страница, съгласно номенклатурния номер на обособената позиция и поредния номер на артикулите, които обособената позиция включва, посочени в Пълното описание на предмета на поръчката - Приложение № 1 от документацията за участие. Извадките от каталози или брошури се поставят в Плик 1 – „Документи за подбор“, а се разглеждат за съответствие на втория етап на процедурата, заедно с Техническото предложение на участниците.
-В процедурата могат да участват лица, които за последните три години, към момента на подаване на офертата на съответния участник, имат изпълнени най-малко два договора сходни с предмета на поръчката, независимо дали тези договори са сключени с възложител по смисъла на ЗОП или с други лица, да са изпълнени качествено и в срок, доказано с препоръки за добро изпълнение- минимум 2 /два/ броя; Под договор за доставка, сходен с предмета на поръчката, следва да се разбира съответствие по вид и предназначение с посочения предмет на поръчката за съответната обособена позиция. -Участникът да доставя материали, медикаменти и инструменти от производител сертифициран по ISO 9001/2008 или еквивалент на производителя относно артикулите, съставляващи всяка обособена позиция; -Артикулите съставляващи всяка обособена позиция, доставяни от участника, да притежават СЕ марка или еквивалент; -За доказване на съответствието на предлаганите дентални материали, медикаменти и инструменти с изискванията на Възложителя участниците следва да представят извадки (извлечения) от фирмени каталози или брошури - само страниците, касаещи съответните артикули. -Участниците следва в горния десен ъгъл на всеки сертификат, СЕ марка и представените извадки (извлечения) от фирмени каталози или брошури да отбележат за коя обособена позиция и конкретен артикул от нея се отнасят, заверени с подпис и печат на участника на всяка страница, съгласно номенклатурния номер на обособената позиция и поредния номер на артикулите, които обособената позиция включва, посочени в Пълното описание на предмета на поръчката - Приложение № 1 от документацията за участие.
Открита
НЕ
ДА
Обявление за предварителна информация
ДА
Внесени в касата на Ректората на Медицински университет-София,бул."Акад.Ив.Гешов"№15,ет.10,ст.29 всеки делничен ден от 10.00-12.00 ч. и от 13.00-16.30 ч. и по банкова сметка на Медицински университет-София- Ректорат - IBAN- BG 43 BNBG 9661 3100 1021-01, код BNBGBGSD – БНБ – София. Документацията се получава в Ректората на Медицински университет- София, бул.”Акад. Ив. Гешов” №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, ст. 20 срещу представяне на документ, доказващ закупуването й по съответния ред.Документацията се закупува с еднодневна предварителна заявка на тел.951 50 87 или 9152 111.
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
90
зала № 6, етаж 12 в Медицински университет-София-Ректорат,бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" № 15, в сградата на НЦОЗА.
Участници или техни упълномощени представители, по един от участник, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел, след тяхната легитимация. Информация при промяна на датата и часа на отваряне на офертите, както и датата и часа за отваряне на ценовите оферти ще бъде обявена на сайта на Медицински университет-София http://mu-sofia.bg/, Профил на купувача, Обяви и съобщения.
НЕ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 от Закона за обществените поръчки.
05.11.2013 г.
Материали за зъбна обтурация (зъбни пломби)
33141810
Описание:
Съгласно документацията за участие
Срок на изпълнение на поръчката – 12 месеца от подписване на договора. В този 12-месечен срок, възложителят чрез възлагателни писма поръчва на изпълнителя определени количества от артикулите по тази обособна позиция, а изпълнителят доставя заявените артикули в съответствие със заявеното количество и уговореното качество в срока предложен от изпълнителя в Техническото предложение за изпълнение на поръчката, който срок не може да надвишава 30 работни дни от получаване на заявката за всяка конкретна доставка.
Дребен ендодонтски инструментариум(Ендодонтски материали и консумативи)
33134000
Описание:
Съгласно документацията за участие
Срок на изпълнение на поръчката – 12 месеца от подписване на договора. В този 12-месечен срок, възложителят чрез възлагателни писма поръчва на изпълнителя определени количества от артикулите по тази обособна позиция, а изпълнителят доставя заявените артикули в съответствие със заявеното количество и уговореното качество в срока предложен от изпълнителя в Техническото предложение за изпълнение на поръчката, който срок не може да надвишава 30 работни дни от получаване на заявката за всяка конкретна доставка.
Зъболекарски борчета /Турбинни пилители/
33131510
Описание:
Съгласно документацията за участие
Срок на изпълнение на поръчката – 12 месеца от подписване на договора. В този 12-месечен срок, възложителят чрез възлагателни писма поръчва на изпълнителя определени количества от артикулите по тази обособна позиция, а изпълнителят доставя заявените артикули в съответствие със заявеното количество и уговореното качество в срока предложен от изпълнителя в Техническото предложение за изпълнение на поръчката, който срок не може да надвишава 30 работни дни от получаване на заявката за всяка конкретна доставка.
Ортодонтски устройства
33135000
Описание:
Съгласно документацията за участие
Срок на изпълнение на поръчката – 12 месеца от подписване на договора. В този 12-месечен срок, възложителят чрез възлагателни писма поръчва на изпълнителя определени количества от артикулите по тази обособна позиция, а изпълнителят доставя заявените артикули в съответствие със заявеното количество и уговореното качество в срока предложен от изпълнителя в Техническото предложение за изпълнение на поръчката, който срок не може да надвишава 30 работни дни от получаване на заявката за всяка конкретна доставка.
Медикаменти
33690000
Описание:
Съгласно документацията за участие
Срок на изпълнение на поръчката – 12 месеца от подписване на договора. В този 12-месечен срок, възложителят чрез възлагателни писма поръчва на изпълнителя определени количества от артикулите по тази обособна позиция, а изпълнителят доставя заявените артикули в съответствие със заявеното количество и уговореното качество в срока предложен от изпълнителя в Техническото предложение за изпълнение на поръчката, който срок не може да надвишава 30 работни дни от получаване на заявката за всяка конкретна доставка.