Версия за печат

00087-2013-0157

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул. "Московска" №33, За: Таня Кирилова, България 1000, София, Тел.: 02 9377311, E-mail: tkirilova@sofia.bg, Факс: 02 9377467

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии", ул. "Париж" №3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sofia.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул. "Московска" № 33, 1 етаж, фронт–офис, За: Фронт офис, България 1000, София, Тел.: 02 9377203

Място/места за контакт: Фронт офис

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Доставка и монтаж на специализирано оборудване, обзавеждане, изработване на декори и изработване на софтуер за визуализация на съдържание с цел адаптация на Централна минерална баня за Музей за история на София” Обособена позиция 1: „Доставка и монтаж на музейни и художествени инсталации” Обособена позиция 2: „Музейна виртуализация”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Централна минерална баня, гр. София
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на настоящата обществена поръчка включва две основни дейности: Обособена позиция 1: „Доставка и монтаж на музейни и художествени инсталации” Обособена позиция 2: „Музейна визуализация” В рамките на Обособена позиция 1 трябва да бъдат изработени и доставени музейни и художествени инсталации, специализирано музейно обзавеждане, аудио-визуална и информационна техника и информационни и аудио-визуални материали свързани с основната експозиция на Музея разположена в десетте експозиционни площи, описани по-долу: - Ет. 1, зала 1-2 "Колесница на Фердинанд"; - Ет. 1, зала 1-3 "Силата на духа"; - Ет. 1, зала 1-4 "Археологическа експозиция"; - Ет. 1, зала 1-6 "Софийска улица"; - Ет. 1, зала 1-11 "Дворцова"; - Ет. 2, зала 2-2 "Домът и облеклото на софиянци"; - Ет. 2, зала 2-4 "Държавни и общински институции"; - Ет. 2, зала 2-12 "Културен живот и развлечения на софиянци"; - Ет. 1, Коридор, Артефакти "Дворец"; - Ет. 2, Коридор, "Предмети от бита и ежедневно облекло" В рамките на Обособена позиция 2 трябва да бъдат изработени и доставени специализирано музейно обзавеждане, аудио-визуална и информационна техника и информационни и аудио-визуални материали свързани с основната експозиция на Музея разпределени в следните подточки: 1. Тургайд система 2. Ет. 2, Зала 2-11 "Конферентна" - временни експозиции 3. Виртуален музей 4. Игрално-документални видеофилми Пълното описание на дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка, са детайлно разписани в Техническата спецификация към Документацията за участие

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

48500000, 92111000, 44210000, 39154000, 32320000, 39290000

Описание:

Софтуерни пакети за комуникация и мултимедия
Услуги, свързани с производство на кино-, видеофилми и филми на цифров диск (DVD)
Конструкции и части от конструкции
Оборудване за изложби
Телевизионно и аудиовизуално оборудване
Различни видове обзавеждане

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Пълното описание на дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка, са детайлно разписани в Техническата спецификация към Документацията за участие

Стойност, без да се включва ДДС
1083000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

ДА

Изпълнението на „Музейна визуализация” с прогнозна стойност 333 000,00 лв. без ДДС ще се възложи след осигуряване на необходимият финансов ресурс и изпращане на възлагателно писмо от Възложителят.

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

3

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Възложителят изисква предоставяне на гаранция за участие в размер на: • За обособена позиция 1: 7 500 лева; • За обособена позиция 2: 3 300 лева и гаранция за изпълнение на договора в размер 3 % (три на сто) от стойността на поръчката без ДДС. Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя в) когато гаранцията за участие/изпълнение е парична сума, същата се внася по следната банкова сметка на Столична община, дирекция „Финанси“: BIC: SOMBBGSF IBAN: BG72 SOMB 9130 3333008301 Банка: Общинска банка, клон Врабча, ул. „Врабча” № 6. 2. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие/изпълнение. 3. Гаранциите за участие и изпълнение се представят в оригинал. 4. При предоставяне на гаранция чрез депозит на парична сума по сметка на Възложителя, в платежното нареждане следва да се посочи предмета на обществената поръчка и/или уникалния и номер в РОП. 5. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на изпълнителя. 6. Срокът на валидност на банковата гаранцията за участие следва да бъде еднакъв със срока на валидност на офертата на участника. 7. В случай на представяне на банкова гаранция от участник – неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, банковата гаранция може да е издадена и на името на един от членовете на обединението, при условие че изрично е посочено, че се отнася за участие в настоящата процедура за възлагане на обществената поръчка на обединението като цяло. 8. Ако участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие за участие в процедурата, респ. за изпълнение на поръчката. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя. 9. В случай, че определеният изпълнител на обществената поръчка избере да представи банкова гаранцията за изпълнение на договора, то същата следва е изготвена в съответствие с примерния образец, приложен към документацията за участие. 10. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. 11. Възложителят, съгласно чл. 61, ал. 1 от ЗОП, има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедурата за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. 12. Възложителят, съгласно чл. 61, ал. 2 от ЗОП, има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато кандидат или участник: 12.1. оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 12.2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. 13. Възложителят освобождава гаранциите за участие по реда на чл. 62 от ЗОП както следва: 13.1. на отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на Възложителя за определяне на изпълнител; 13.2. на класираните на първо и второ място участници – след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници – в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител 14. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществената поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. 15. Възложителят не дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 16. Гаранцията за изпълнение на договора се представя от изпълнителя преди сключване на договора. 17. В случай, че определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица и представи банкова гаранция

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

За обособена позиция 1 Цената ще се изплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, поетапно както следва: 1. Авансово плащане в размер на 20 % (двадесет на сто) от цената, платимо в срок до 30 (тридесет) календарни дни след подписване на договора срещу представена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ оригинална фактура за размера на авансовото плащане, придружена с гаранция за аванс. Гаранцията за авансово плащане се връща на Изпълнителя след извършване на дейности от предмета на договора в размер на изплатения аванс. 2. Междинно плащане - в размер на 40 % (четиридесет на сто) от от цената след доставка и монтаж на специализираното експозиционно обзавеждане (витрини, експозиционни конструкции) и одобрение на изградените декори, платими срещу представянето на приемо-предавателен протокол и оригинална фактура за дължимата сума в срок до 30 (тридесет) календарни дни. 3. Окончателно плащане - в размер на останалите 40 % (четиридесет на сто) от цената, след изпълнение на всички дейности и окончателно приемане на работата, платими срещу представянето на приемо-предавателен протокол и оригинална фактура за дължимата сума в срок до 30 (тридесет) календарни дни. За обособена позиция 2: Цената за изпълнение ще се изплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, поетапно както следва: 1. Авансово плащане в размер на 20 % (двадесет на сто) от цената платимо в срок до 30 (тридесет) календарни дни след подписване на договора срещу представена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ оригинална фактура за размера на авансовото плащане. 2. Първо междинно плащане - в размер на останалите 40 % (четиридесет на сто) от цената, след подписване на протокол за одобрено разпределение на експонатите, съгласно одобрения тематичен план и предложеното от Изпълнителя разпределение на експозиционното оборудване, платими срещу представянето на приемо-предавателен протокол и оригинална фактура за дължимата сума в срок до 30 (тридесет) календарни дни. 3. Окончателно плащане - в размер на останалите 40 % (четиридесет на сто) от цената, след изпълнение на всички дейности от предмета на договора и окончателно приемане на работата, платими срещу представянето на приемо-предавателен протокол и оригинална фактура за дължимата сума в срок до 30 (тридесет) календарни дни.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Участниците трябва задължително да извършат оглед на място на обекта, предмет на поръчката. Необходимо е всеки Участник да заяви с 2 дни предварително своето намерение за осъществяване на посещение на място на телефон: 02/983 37 55 – Общински културен институт „Музей за история на София”. Възложителят ще уведоми съответния участник за организацията на провеждане на огледа най-късно в деня преди него. При огледа на място Участникът се представлява от лицата, посочени в удостоверението за актуално състояние, или посочени и вписани в Търговския регистър към Агенция по вписванията, или от лица, специално упълномощени за участие в процедурата, което се доказва с пълномощно. Огледите ще се извършат в присъствието на представител на Възложителя, като се съставя и предава на Участника декларация-протокол за извършен оглед. Участник ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи горепосочената декларация-протокол за извършен оглед на място.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват като участници български или чуждестранни физически или юридически лица, включително и техни обединения. Участниците в процедурата трябва да представят: Заверено от участника копие на документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице документът се представя в официален превод. Когато не е представен ЕИК съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, участниците – юридически лица или еднолични търговци, прилагат към офертата и удостоверение за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. В случай че участникът – неперсонифицирано обединение е регистрирано в регистър БУЛСТАТ, в офертата се представя копие от удостоверението за регистрация;Когато определеният изпълнител е неперсонифицирно обединение на физическии/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. Участникът следва да разполага със сертификат за управение на качеството ISO 9001:2008 с предметен обхват, сходен с предмета на поръчката - доставка и/или монтаж на специализирано презентационно и/или мултимедийно оборудване, изграждане на аудио-визуални системи със специализиран софтуер или еквилент – приложимо за обособена позиция № 1 и за обособена позиция № 2; Обстоятелството се доказва с представяне на заверено от участника копие на сертификат за управение на качеството ISO 9001:2008

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Счетоводен отчет за приходите и разходите за последните 3 (три) финансово приключили години (2010, 2011 и 2012 г.), в зависимост от датата на учредяване или стартиране на дейността (заверени копия), когато публикуванетот им се изисква от законодателтсвото на държавата, в която участникът е установен. Представянето им не се изисква, когато същите са публикувани в Търговския регистър на Агенцията по вписванията; 2.Информация за оборота от дейности, сходни с предмета на поръчката, за последните 3 финансово приключили години (2010, 2011 и 2012 г.) в зависимост от датата на учредяване или стартиране на дейността, с посочване на оборота за всяка година поотделно (в оригинал) съгласно Образец № 9 от Документацията. Информацията за оборота в случай на участие на обединение, което не е юридическо лице, се представя само от онези членове на обединението, с които участникът доказва съответствието си със заложените критерии за подбор (минимални изисквания), съгласно чл. 56, ал. 3, т. 2 от ЗОП. Информацията за оборот се представя в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си (съгл. чл.50, ал. 1, т. 3 ЗОП.)

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът трябва да е реализирал общо през последните 3 (три) финансово приключили години (2010, 2011 и 2012 г.), в зависимост от датата на учредяване или стартиране на дейността, оборот от дейности, сходни с предмета на настоящата поръчка в размер на не по-малко от: • За Обособена позиция 1: 1 875 000,00 (един милион и осемстотин и седемдесет и пет хиляди лева) лв. без ДДС. • За Обособена позиция 2: 832 500,00 (осемстотин и тридесет и две хиляди и петстотин лева) лв. без ДДС. Под сходни с предмета на настоящата обществена поръчка следва да се разбират договори за доставка и/или монтаж на специализирано презентационно и мултимедийно оборудване, изграждане на аудио-визуални системи със специализиран софтуер, включително доставка на обзавеждане и декори, за целите на музейни и/или изложбени експозиции.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на основните договори за сходни дейнсти, изпълнени през последните 3 години, считано от датата, на която е представена офертата на участника, с посочени дата на сключване и изпълнение, възложител, стойност, дял, предмет и описание на основните дейности. Списъкът се изготвя съгласно Образец № 10 от Документацията за участие и се представя в оригинал. Към списъка участникът прилага минимум 3 (три) референции за добро изпълнение на посочените в списъка договори (заверени копия). 2. За доказване на изискването относно екипа се представят следните документи: Справка-декларация с екипа експерти, които ще участват при изпълнението на поръчката (Образец №13) (оригинал). Подробни автобиографии на екипа експерти, които ще участват в изпълнението на поръчката. При попълване на автобиографиите е необходимо спазването на приложения към документацията образец като минимално съдържание (Образец № 14) (оригинал); Заверени копия на документи, доказващи образованието и опита на експерта (копие от диплома, копие от трудови/служебни книжки, граждански и/или трудови договори, длъжностни характеристики, препоръки за експерта от работодател и/или от ползвателя на услугата и др.)

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът трябва да е изпълнил през последните 3 (три) години, считано от датата на която е представена офертата на участника, най-малко 3 (три) договора с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка – доставка и/или монтаж на специализирано презентационно и мултимедийно оборудване, изграждане на аудио-визуални системи със специализиран софтуер, включително доставка на обзавеждане и декори, за целите на музейни и/или изложбени експозиции – приложимо за обособена позиция № 1 и за обособена позиция № 2, независимо дали участникът кандидатства за една или за двете позиции. 2. Всеки участник трябва да разполага с екип от експерти, които притежават необходимото образование и опит за изпълнение на всички дейности, включени в обхвата на обществената поръчка и ще са на разположение за целия период на нейното изпълнение. Екипът на участника трябва да включва най-малко следните експерти: За Обособена позиция 1: Доставка и монтаж на музейни и художествени инсталации а) Ключов експерт: Историк Висше образование в областта на историята и/или археология; Специфичен професионален опит: Минимум 3 години опит в изграждане и/или реализация и/или управлението на музеийни експозиции или еквивалент; б) Ключов експерт: Експозиционни елементи и музейно обзавеждане Висше образование, минимална образователно-квалификационна степен „Магистър” в областта на стрителното инжинерство или еквивалент; Специфичен професионален опит: Минимум 3 години опит в проектиране и произвидство на алуминиеви архитектурни системи и композитни материали; в) Ключов експерт: Постановчик Образователно-квалификационна степен – минимум средно-специално образование в областта на художествено - приложните изкуства; Специфичен професионален опит: минимум 3 години в областта на сценография на събития областта на културата и/или историята и/или археологията или еквивалент. За Обособена позиция 2: Музейна виртуализация а) Ключов експерт: Историк Висше образование в областта на историята и/или археология; Специфичен професионален опит: Минимум 3 години опит в изграждане и/или реализация и/или управлението на музеийни експозиции или еквивалент; б) Ключов експерт: Аудио-визуални и мултимедийни продукти Висше образование в областта на режисурата; Специфичен професионален опит: Mинимум 3 години в подготовката и реализацията на аудио-визуални произведения или мултимедийни продукти с културна или историческа насоченост или еквивалент.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Техническа оценка (То); тежест: 60
Показател: Финансова оценка (Ц) ; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
02.12.2013 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в настоящата обществена поръчка може да се получи в сградата на Столична община на ул."Париж"№3, стая №1, след издаването на фактура на ул. "Париж"№3 ет.2, стая 204, и заплащането й в касата на ул. Париж №3, етаж 2, стая №201. Касата е с приемно време от понеделник до петък от 10.00ч. до 12.00ч. и от 14.00ч. до 16.00ч., а последния петък от месеца от 10.00ч. до 12.00ч. Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. Документацията за участие се предоставя след представяне на платежен документ. При закупуване на документацията лицата предоставят административни данни - наименование на фирмата, телефон, факс, електронна поща, необходими за изпращане на отговори в случай на постъпили въпроси. Цената на документацията за участие може да се внесе на касата на Столична община на ул. Париж №3, етаж 2, стая №201 или по банков път на следната сметка: Банка: Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6; IBAN: BG 81 SOMB 9130 31 33008301; BIC: SOMBBGSF При поискване от заинтересовано лице възложителят е длъжен да изпрати документацията за негова сметка, на посочен от него адрес, след заплащането й. При участие на обединение, е достатъчно представянето на документ за закупуване на документацията на името на поне един от участниците в обединението. Достъп до документацията за участие в електронен формат, може да бъде намерен на интернет страницата на Столична община - www.sofia.bg – раздел „Обществени поръчки”, като желаещите да подадат оферта участници, задължително следва да закупят същата в указания в обявлението срок.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
12.12.2013 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 13.12.2013 г.  Час: 10:00
Място

Столична община, ул."Московска" №33

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване на участниците: Наличие на обстоятелства по чл.47, ал.1,т.1, б.а) - д), т.2 и т.3, ал.2, т.1, т.2, т. 2а (без поръчки по чл.3, ал.2 от ЗОП), т.3, т.4 и т.5 и ал.5,т.1 и т.2 от ЗОП. Непредставяне на документи по чл. 56 от ЗОП, след прилагане на реда по чл.68, ал.8 и 9 от ЗОП. Участник се отстранява от процедурата и когато не отговаря на минималните изисквания и изисквания на Възложителя, посочени в обявлението и Документацията за участие.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

01.11.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция 1: „Доставка и монтаж на музейни и художествени инсталации”
1) Кратко описание

В рамките на Обособена позиция 1 трябва да бъдат изработени и доставени музейни и художествени инсталации, специализирано музейно обзавеждане, аудио-визуална и информационна техника и информационни и аудио-визуални материали свързани с основната експозиция на Музея разположена в десетте експозиционни площи, описани по-долу: - Ет. 1, зала 1-2 "Колесница на Фердинанд"; - Ет. 1, зала 1-3 "Силата на духа"; - Ет. 1, зала 1-4 "Археологическа експозиция"; - Ет. 1, зала 1-6 "Софийска улица"; - Ет. 1, зала 1-11 "Дворцова"; - Ет. 2, зала 2-2 "Домът и облеклото на софиянци"; - Ет. 2, зала 2-4 "Държавни и общински институции"; - Ет. 2, зала 2-12 "Културен живот и развлечения на софиянци"; - Ет. 1, Коридор, Артефакти "Дворец"; - Ет. 2, Коридор, "Предмети от бита и ежедневно облекло"

2) Общ терминологичен речник (CPV)

32320000, 44210000, 39154000, 39290000

Описание:

Телевизионно и аудиовизуално оборудване
Конструкции и части от конструкции
Оборудване за изложби
Различни видове обзавеждане

3) Количество или обем

Пълното описание на дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка, са детайлно разписани в Техническата спецификация към Документацията за участие

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
750000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 3



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция 2: „Музейна визуализация”
1) Кратко описание

В рамките на Обособена позиция 2 трябва да бъдат изработени и доставени специализирано музейно обзавеждане, аудио-визуална и информационна техника и информационни и аудио-визуални материали свързани с основната експозиция на Музея разпределени в следните подточки: 1. Тургайд система 2. Ет. 2, Зала 2-11 "Конферентна" - временни експозиции 3. Виртуален музей 4. Игрално-документални видеофилми

2) Общ терминологичен речник (CPV)

48500000, 92111000, 39290000, 32320000

Описание:

Софтуерни пакети за комуникация и мултимедия
Услуги, свързани с производство на кино-, видеофилми и филми на цифров диск (DVD)
Различни видове обзавеждане
Телевизионно и аудиовизуално оборудване

3) Количество или обем

Пълното описание на дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка, са детайлно разписани в Техническата спецификация към Документацията за участие

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
333000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 3