Версия за печат

00797-2013-0077

BG-Бургас: Изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000056814

Община Бургас, ул. "Александровска" № 26, За: Валерия Димитрова, Република България 8000, Бургас, Тел.: 056 907288, E-mail: v.daalova@burgas.bg, Факс: 056 860912

Място/места за контакт: Община Бургас

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.burgas.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.burgas.bg/bg/notice/index/62.

Електронен достъп до информация: www.burgas.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги
Околна среда

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Интегриран проект за управление на питейните и отпадъчни води в с. Рудник и м. с. Черно Море, Община Бургас, Област Бургас”, подобект 1: „ВиК мрежа в с. Рудник и м.с Черно Море, общ. Бургас“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Изпълнение 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
с. Рудник и м. с. Черно Море, Община Бургас
Код NUTS: BG341
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Изпълнение на СМР за обект: „Интегриран проект за управление на питейните и отпадъчни води в с. Рудник и м. с. Черно Море, Община Бургас, Област Бургас”, подобект 1: „ВиК мрежа в с. Рудник и м.с Черно Море, общ. Бургас“ Първи етап: „Частична реконструкция на водопроводната мрежа и сградни водопроводни отклонения, изграждане на гравитачна битова канализационна мрежа със сградни канализационни отклонения в с. Рудник и м. с. Черно море, Община Бургас“ по проект на Община Бургас: „Интегриран проект за управление на питейните и отпадъчни води в с. Рудник и м. с. Черно Море, Община Бургас, Област Бургас”, финансиран от Предприятие за управление на дейностите по опазване на околната среда (ПУДООС) и Втори етап: „Частична реконструкция на водопроводната мрежа и сградни водопроводни отклонения, изграждане на Канализационна помпена станция /КПС/, тласкател и канализационна мрежа със сградни канализационни отклонения за с. Рудник и м. с. Черно море, Община Бургас“ за чието изпълнение се търси целево финансиране от европейските фондове и националния бюджет, а Община Бургас ще предвиди и собствени средства, съобразно допустимостта на планираните разходи. Проектът е внесен за оценка от ОП „Околна среда 2007-2013“ през 2012 г

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45232400, 45232151, 45231300, 45231000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на канализационни колектори
Строителни и монтажни работи по реконструкция на главни водопроводи
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на преносни водопроводи и канализация
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на преносни и разпределителни проводи

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предвижда се изграждане и въвеждане в експлоатация на: ОБЕКТ: Интегриран проект за управление на питейни и отпадъчни води – с. Рудник и м.с.Черно море. ПОДОБЕКТ: „Битова канализация – с. Рудник и м. с. Черно море” ПОДОБЕКТ: „Канализационна помпена станция в УПИ III-41, масив 41, м. Овчарска лъка (бивша м. Чобан чаир), землище с. Рудник, Община Бургас; Канализационен тласкател ПЕВП 225 от КПС до РШ при ОТ463; Авариен канал от РШ8 до заустване; Улична канализация – Колектор 149 от ПП тръби 315 от ОТ488 до ОТ504а и Главен колектор II от ПП тръби 400 от ОТ504а до КПС; Уличен водопровод ПЕВП 90 за захранване на КПС; сградно водопроводно отклонение и площадков водопровод за КПС; Ограда на КПС” ПОДОБЕКТ: „Реконструкция и модернизация на водопроводната мрежа на с. Рудник и м. с. Черно море” Обхватът на работа по канализационната и водопроводна мрежи и съоръжения към тях за горепосочените подобекти включва минимум, но не се ограничава, в следните задължения на Изпълнителя по настоящата обществена поръчка: • Подготовка на строителната площадка, включително поставяне на временни знаци и сигнализация в съответствие с Наредба №16 за временна организация на движението при извършването на ремонтни работи по пътищата и в съответствие с Проекта за временна организация на движението; • Доставка на суровини и материали, осигуряване на механизация, работна сила и всякакви услуги и дейности, необходими за изпълнение на строителството; • Изпълнение на строително-монтажни работи в съответствие с одобрените проекти и спецификации; • Въвеждане в експлоатация, вкл. единични и общи изпитвания, изготвяне и предаване на пълна екзекутивна документация на обекта, където е приложимо, инструкции за експлоатация и поддръжка на оборудване и обучение на персонала; • Отстраняване на дефекти, констатирани при изпитванията и пробната експлоатация, както и отстраняване на дефекти през срока за съобщаване на дефекти съгласно договорните условия и отстраняване на дефекти през гаранционните срокове съобразно нормативната уредба; • Изпълнение на административните изисквания към дейността на Изпълнителя съгласно приложимата нормативна уредба, тази спецификация и договора за изпълнение на СМР. Колектори и мрежа на канализационната мрежа, включена в I Етап на изпълнение на строителството - 14 769 м. Сградни канализационни отклонения - село Рудник – 738 броя и Минно селище Черно море - 227 броя. Колектори и мрежа на канализационната мрежа, включена във II Етап на изпълнение на строителството - 22 874 м. Сградни канализационни отклонения - село Рудник – 487 броя и Минно селище Черно море - 523 броя. Главни клонове и мрежа на водопроводната мрежа, включена в I Етап на изпълнение на строителството - 5 496.91 и СВО: 304 броя. Главни клонове и мрежа на водопроводната мрежа, включена в II Етап на изпълнение на строителството - 5 212.29 и СВО: 234 броя.

Стойност, без да се включва ДДС
16427434.65 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

30

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всяка оферта трябва да бъде представена заедно с гаранция за участие като участникът избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение както следва: а). Депозит на парична сума по сметка на Възложителя. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по сметка на Възложителя: IBAN - BG 89 SOMB91303323996501, BIC – SOMBBGSF в ТБ "Общинска банка" АД, клон Бургас. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записан предмета на поръчката. б). Банкова гаранция - неотменима банкова гаранция в полза на Община Бургас. Всички текстове в приложените образци на банковите гаранции са примерни. Участниците могат да представят и банкова гаранция по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на възложителя. Текстът в гаранцията относно безусловността е задължителен!!! Участниците следва да представят гаранция за участие в размер на 66 358 лв. /шестдесет и шест хиляди триста петдесет и осем лева/. Банковата гаранция за участие следва да бъде на български език или с превод на български език в случай, че е издадена от чуждестранна банка. Гаранцията за участие в парична сума внесена по сметката посочена по-горе. * Документът, удостоверяващ платената гаранция за участие в парична сума следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка. В случай, че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), представляващия участника следва да завери съответния документ с подпис. Гаранцията за участие в процедурата трябва да е със срок на валидност - 35 дни след изтичане валидността на офертата. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 1.5 % от стойността на договора без ДДС. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение - парична сума – внася се по набирателната сметка на Община Бургас, посочена по-горе или банкова гаранция. Гаранцията за изпълнение на договора (депозит или банкова гаранция) се освобождава в срок до 10 /десет/ работни дни при прекратяване на договора на основание чл. 18, ал. 1, т. 2 и 3 от договора. Гаранцията за изпълнение на договора се освобождава в срок до 10 /десет/ работни дни след подписване на протокол образец 15 за всички части на обекта по двата етапа на договора. В случай, че вторият етап не се възложи, поради неосигурено финансиране, гаранцията за изпълнение се освобождава, в срок от 10 /десет/ работни дни, след прекратяване на договора на основание чл. 18, ал. 1, т. 4, б. г) от същия. В случай, че ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ е усвоил гаранцията или част от нея на основанията посочени в договора, същата следва да се допълни от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ до първоначално внесения размер. Участниците могат да представят и банкова гаранция по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на възложителя. Текстът в гаранцията относно безусловността е задължителен!!!

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Предвиждат се следните плащания: ЗА ПЪРВИ ЕТАП 1.1. Междинни плащания - в общ размер до 80 % от стойността на договора без ДДС. Възложителят заплаща изпълнените СМР поетапно, по доказани действителни количества с протокол, съобразно с финансирането осигурено от ПРЕДПРИЯТИЕ ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ДЕЙНОСТИТЕ ПО ОПАЗВАНЕ НА ОКОЛНАТА СРЕДА (ПУДООС) към Министерство на околната среда и водите, гр. София, както и въз основа на офертните единични цени, след издаване на фактура от Изпълнителя и подписване на протокол за действително извършените СМР през предходния календарен месец от представители на Възложителя, Изпълнителя и РИОСВ- БУРГАС. Гореописаните документи следва да бъдат придружени от изискуемите актове и протоколи по Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. 1.2. Окончателното плащане, което не може да бъде по–малко от 20 % от стойността на предмета на договора се извършва в зависимост от условията заложени от ПУДООС, а именно след подписването на двустранен приемо- предавателен протокол за приемане на обекта. Плащанията към Изпълнителя се извършват в срок от 5 (пет) работни дни след постъпване на средствата отпуснати от ПУДООС по сметката на Община Бургас. ЗА ВТОРИ ЕТАП 2.1. Междинни плащания - в общ размер до 80 % от стойността на договора без ДДС за втори етап - в срок до 30 календарни дни след представяне на: а) подписан от упълномощените по договора лица акт за приемане на изпълнените не-строителни и строително - монтажни работи, удостоверяващ точното завършване на изпълнението на съответния етап от предмета на поръчката и линейния план - график; б) изискуемите актове и протоколи по Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; и в) оригинална фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за съответната стойност от акта; 2.2. Окончателно плащане в размер на разликата между стойността на всички признати от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ работи, извършени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и сумите по междинните плащания в срок до 30 календарни дни след окончателното приемане на възложената работа за съответния етап. 2.3. При оформяне на документите и извършване на плащанията по договора, Изпълнителят следва да се съобразява с изискванията на финансиращата страна. За изпълнение на втория етап от предмета на поръчката не е осигурено финансиране. При евентуално неосигурено финансиране за същия, той не се възлага и не следва да се заплаща.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Няма такова изискване.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Офертата съдържа: Плик № 1–„Док-нти за подбор”: 1.Списък на док-нтите, съдържащи се в офертата, подписан от уч-ка; 2.Копие от док-нт за рег-ция или ЕИК, съгл. чл.23 от ЗТР, когато уч-кът е бълг. ЮЛ или ЕТ, док-нтът за рег-ция на чуждестр. лице съобразно нац. му закон-во, а когато уч-кът е ФЛ- копие от док-нта за самоличност. Kогато не посочат ЕИК съгласно чл. 23 ЗТР, уч-ците – ЮЛ или ЕТ, прилагат към офертите си и удост-я за акт. съст-е; Док-нтите се представят и от всяко ФЛ или ЮЛ, включено в обед-е, което не е ЮЛ, както и за всеки подизп-л на уч-ка. Когато уч-кът в процедурата е чуждестранно ФЛ или ЮЛ или техни обединения, док-нтът по чл.56, ал.1, т.1 от ЗОП се представя в офиц. превод. При уч-ци обединения – копие на документ за създаване на обед-ето, както и копие на документ, подписан от лицата в обед-ето, в който задължително се посочва представляващият в случай, че същият не е посочен в док-нта за създаване на обед-ето. 3.Пълномощно на лицето, подписващо офертата. Представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управлявляващия, а от изрично упълномощен негов представител. 4. Декл-ии по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП. Д-ите се представя и от ФЛ или ЮЛ, участващи в състава на обед-я, които не са ЮЛ и за подизп-лите на уч-ка. Когато деклараторът е чуждестр. ФЛ или ЮЛ или техни обед-я, д-ята се представя и в превод на бълг. език. Наличието на обст-ва по чл.47, ал. 1, т.1, б."а","б","в","г" и "д", т.2 и 3; чл.47, ал.2, т.1, 2(предл-е първо), 3, 4 и 5 и ал.5 от ЗОП за съответния уч-к, ще води до отстраняването му от уч-е в процедурата. Само лишаване от упражняване на професиите и дейностите, свързани с извършване на СМР, съгласно чл.47, ал.2, т. 2 от ЗОП са пречка за уч-ето в наст. процедура. За обст-вата по чл.47, ал.1, т.2 и 3, ал.2, т.1, 3 и 4 и ал. 5, т.2 от ЗОП, когато уч-кът е ЮЛ, е достатъчно подаване на д-я от едно от лицата, които могат самостоятелно да го представляват. Д-ите по чл.47, ал.1, т.1 и ал. 2, т. 2 и 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП се подписват задължително от всички лица съгласно чл.47, ал.4 от ЗОП. 5.Д-я за запознаване с усл-ята на строит.площадки (оригинал); 6.Док-нт за закупена док-я за уч-е; 7.Док-нт за предоставена гар-я за участие под форма на банк. гар-я или депозит по сметката на Възл-ля. 8.Док-ва за икон. и фин. съст-е, съгл. раздел III) 2.2. от обявл-ето. 9. Док-ва за техн. възможности и квал-я на уч-ка, съгл. раздел III) 2.3. от обявл-ето. 10. Д-я по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП за използване/неизползване на подизп-ли, съдържаща и списък за подизп-лите, ако се предвиждат такива от уч-ка, вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното уч-е;11.Декл-я за съгласие за уч-е като под-л; 12.Д-я по чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП. Органите, от които уч-ците могат да получат необх. инф-ция НАП, АЗ и ИА „ГИТ“, МОСВ.13.Д-я за приемане на усл-ята в проекта на дог-ра по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП. 14. Уч-кът следва да удостовери, че отговаря на изискв-ята за изп-е на строежи от IVгрупа, II категория на ЦПРС. Относно чуждестр. лица усл-ето следва да се съобрази с чл.49, ал.1 от ЗОП, а именно: да се докаже рег-ция в еквив. проф. регистър на д-вата, в която са установени (док-нтът се представят на ориг. език и в превод на бълг. език), или да представят д-ция или удост-ние за наличието на такава рег-ция от компет. органи, съгласно нац. им закони. Представянето на декл-ция е възможност за доказване на обст-лство към момента на подаване и разглеждане на офертите. Съгл. чл.42, ал.1, т.4 от ЗОП избраният изп-тел трябва да представи док-нт, издаден от комп. орган, който удостоверява, че съотв. рег-ция е извършена. Възл-лят няма да сключи дог-р за общ. поръчка, ако уч-кът, избран за изп-тел не представи копие от удост-ние за вписване в ЦПРС, че уч-кът отговаря на изискв-ята за изп-е на строежи от IV група,II кат-я. 15. Оферта /бланка за админ. и др. данни/ за изп-е на общ.поръчка; 16. Плик № 2 - „Предл-е за изп-ние на поръчката” , съдържащо и срок за изп-ние. 17. Плик № 3 - “Предлагана цена”.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

а)Справка-информация (по образец) за оборота на строителството за последните три приключили финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. За физическите лица се представя подходящ документ за доказване на приход (годишна данъчна декларация или еквивалентен официален документ);за юридически лица се представя годишен финансов отчет или ОПР, ако съответните не са публикувани в Търговския регистър. б) Копие от действаща застрахователна полица за професионална отговорност в строителството по чл. 171 от ЗУТ (заверено от участника копие), придружена от декларация, че застраховката ще се поддържа през целия период на договора; Изискването за застраховка за професионална отговорност на лицата по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. Лица от трети страни прилагат аналогичен на изискания документ от държавата, в която са установени. в) Удостоверение от банка за достъп до средства по кредитна линия или собствен финансов ресурс за финансиране на работите под формата на пари в брой, гарантирана неотменима кредитна линия, отпусната от банка или друга приемлива форма на разполагаеми средства – издадено не по-рано от 1 (един) месец преди датата на отваряне на офертите в настоящата процедура – оригинал. Когато участникът е обединение/консорциум, изискването е за обединението/консорциума като цяло. Съгласно чл. 56, ал. 3 от ЗОП, когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите от подточки а), б) и в) се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. Съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП, когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите, посочени в подточки а), б) и в) се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от Възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ. В случаите по подточки б) и в), чуждестранните юридически/физически лица представят еквивалентни документи, издадени от съответния орган/институция в държавата, в която са установени (документите се представят на оригиналния език и в превод на български език).

Изисквано минимално/ни ниво/а:

а) Участникът трябва да има минимален оборот от строителство за предходните три приключили финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) в размер равен или по-голям от 8 000 000 лв. (осем милиона лева) без ДДС общо за трите/съответните години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. В случай, че участникът е обединение, изискването за оборот от строителство се отнася за оборотa от строителство на участниците в обединението за предходните три приключили финансови години. б) Застрахователната сума по «Застраховка за професионална отговорност в строителството» трябва да покрива минималната застрахователна сума за обекта, предмет на поръчката, определена с чл. 5, ал. 2 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ., бр. 17 от 02.03.2004 г.). В случай, че участникът е обединение, изискването за представяне на Застраховка за професионална отговорност в строителството се покрива от участникът който ще изпълнява дейностите по строителството; в) За осигуряване на ритмичност по време на изпълнение на договор, участникът трябва да разполага със средства по кредитна линия или собствен финансов ресурс за финансиране на работите в размер на не по-малко от 1 500 000.00 (един милион и петстотин хиляди) лв. под формата на пари в брой, гарантирана неотменима кредитна линия, отпусната от банка или друга приемлива форма на разполагаеми средства, което се доказва с банкова атестация/банково удостоверение от обслужващата банка за наличие на това изискване. Достъпът до ресурсите под формата на кредит трябва да бъде с единствено условие участникът да бъде избран за изпълнител.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

а) Списък на договорите за строителство и/или инженеринг, изпълнени през последните 5 години, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти; тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания; б) Списък на инженерно-техническия състав, включително: Специалист – контрол на качеството; Специалист по здравословни и безопасни условия на труд; Специалист по опазване на околна среда. Кандидатът следва да приложи удостоварения доказващи квалификация на тези лица, както и документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на ръководните служители на участника, включително и саморъчно подписана автобиография по образец и удостоверение за координатора по безопасност и здраве; в) в случай че участник използва ресурси на други физически или юридически лица, то следва да докаже че има на разположение тези ресурси.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

а) Участникът трябва успешно да е изпълнил минимум 1 /един/ строителен обект с предмет, подобен на предмета на обществената поръчка - изграждане на ВиК мрежи и съоръжения през последните 5 години считано от датата за подаване на оферти в настоящата поръчка. Горепосоченото минимално изискване може да бъде покрито и с един договор за проектиране - строителство (инженеринг), изпълнен през последните 5 години считано от датата за подаване на оферти в настоящата поръчка, покриващ изискването на буква „а”. Доказването на изпълнението на горепосочения договор се извършва с представяне на конкретна препоръка (писмо), указваща доброто изпълнение. В тази препоръка се посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. В случай, че участникът е обединение, изискването се отнася за участниците в обединението, с които то доказва изпълнението на критериите за подбор. В случай, че Участникът е бил Подизпълнител в даден обект, следва да представи нарочна препоръка за целите на настоящата поръчка от основния изпълнител на обекта, с което да удостовери частта от обекта и дейността, която е изпълнявал в качеството му на подизпълнител и качеството на изпълнение. б) Квалификация на инженерно-техническия състав, ангажиран за изпълнение на поръчката. Минималният брой на ръководния персонал, който участникът трябва да осигури за изпълнението на конкретната обществена поръчка, включва: 1.1. Ръководител на екипа - образование и квалификация - висше образование, строителен инженер, степен ”магистър” или еквивалент - професионален опит – поне един успешно завършен инфраструктурен обект на подобна позиция – Участникът доказва това обстоятелство с референция 1.2. Технически ръководители на обекта – поне 2 бр. - образование и квалификация – строителен инженер или строителен техник; професионален опит – поне един успешно завършен инфраструктурен обект на подобна позиция – Участникът доказва тези обстоятелства с референция.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Работна програма ; тежест: 10
Показател: Обяснителна записка; тежест: 15
Показател: Опазване на околната среда по време на изпълнението на предмета на договора ; тежест: 5
Показател: Предлагана цена; тежест: 30
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2012/S 233 - 382958 от 04.12.2012 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
06.12.2013 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 10.8 BGN
Условия и начин на плащане

Документация може да бъде закупувана всеки работен ден до 17:00 ч. срещу представен документ за платени 10,80 лв. с вкл. ДДС на касата на Община Бургас или по банкова сметка BG 08 SOMB 9130 8424 1517 44, BIC код: SOMBBGSF, код за вид плащане: 447 000 и след извършена справка в счетоводството.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
16.12.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 17.12.2013 г.  Час: 09:30
Място

зала в сградата на Община Бургас

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

При отваряне на офертите имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Не се изисква пълномощното да е с нотариална заверка.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Първи етап: „Частична реконструкция на водопроводната мрежа и сградни водопроводни отклонения, изграждане на гравитачна битова канализационна мрежа със сградни канализационни отклонения в с. Рудник и м. с. Черно море, Община Бургас“ по проект на Община Бургас: „Интегриран проект за управление на питейните и отпадъчни води в с. Рудник и м. с. Черно Море, Община Бургас, Област Бургас”, финансиран от Предприятие за управление на дейностите по опазване на околната среда (ПУДООС) и Втори етап: „Частична реконструкция на водопроводната мрежа и сградни водопроводни отклонения, изграждане на Канализационна помпена станция /КПС/, тласкател и канализационна мрежа със сградни канализационни отклонения за с. Рудник и м. с. Черно море, Община Бургас“ за чието изпълнение се търси целево финансиране от европейските фондове и националния бюджет, а Община Бургас ще предвиди и собствени средства, съобразно допустимостта на планираните разходи. Проектът е внесен за оценка от ОП „Околна среда 2007-2013“ през 2012 г.

VI.3) Допълнителна информация

Документацията ще е достъпна на сайта (интернет страницата) на Възложителя - Община Бургас, профил на купувача, от момента на публикуване на обявлението и решението до изтичане на срока за получаване на документацията за участие от настоящото обявление. Отговори на постъпили запитвания ще се публикуват в профила на купувача. Сроковете са намалени на основание чл. 64, ал. 3 от Закона за обществените поръчки със 7 дни, поради това, че обявлението е изпратено по електронен път.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и 4 и ал. 6 ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

31.10.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ