02538-2013-0296
Технически редакции | ||
30.10.2013 09:48 ч. : | 30/10/2013 09:45 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
30.10.2013 09:48 ч. : | 30/10/2013 09:45 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Панагюрище: 25 - Услуги на здравеопазването и социалните дейности
Услуги
Районна прокуратура - Панагюрище, ул. "Петко Мачев" № 2, За: Красимир Георгиев Танев, България 4500, Панагюрище, Тел.: 0357 62895, E-mail: rp_panaguriste@prb.bg, Факс: 0357 63361
Място/места за контакт: ДеловодствоИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://www.prb.bg/oppazardzhik/bg/.
Електронен достъп до информация: http://www.prb.bg/oppazardzhik/bg/Public_procurement/4096/.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: надзор за законност
НЕ
" Извършване на периодични медицински прегледи за нуждите на Районна прокуратура гр. Панагюрище"
Обявлението обхваща обществена поръчка
Предметът на обществената поръчка е извършване на периодични медицински прегледи на служителите на Районна прокуратура Панагюрище, съгласно Наредба № 3 от 28.02.1987г. за задължителните предварителни и периодични медицински прегледи на работниците и Наредба № 7 от 15.08 2005г. за минималните изисквания за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд при работа с видеодисплеи. Съдържанието на задължителните периодични медицински прегледи и изследвания е определено съгласно Приложение № 5 към Наредба № 3/1987 г. и предписания от обслужващата Служба по трудова медицина.
85141000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Съгласно техническата спецификация, публикувана на интернет-страницата на Възложителя.
НЕ
НЕ
12
1.Гаранцията за участие в процедурата e както следва: 3,40 (Три лева и 0,40 ст. )лева. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 1.1. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Районна прокуратура - гр.Панагюрище: Уникредит Булбанк АД, Банков код BIC: UNCRBGSF, Банкова сметка IBAN: BG 73 UNCR 7000 3320 9095 74. Като основание за внасяне на сумата, в платежния документ да е посочен номера на решението за откриване на процедурата за която се внася гаранцията. б) безусловна и неотменима банкова гаранция за участие в оригинал, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 3.1), представен към настоящата документация и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертите. Образецът е примерен и в случай, че съответната банка ползва собствени образци е важно те да са съобразени с изискванията на ЗОП и на Възложителя. 1.2. Гаранцията за участие в процедурата се задържа и освобождава от възложителя при условията на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора без ДДС. 2.1. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Районна прокуратура - гр.Панагюрище: Уникредит Булбанк АД, Банков код BIC: UNCRBGSF, Банкова сметка IBAN: BG 73 UNCR 7000 3320 9095 74.: В платежния документ, като основание за внасяне на сумата, да е посочен номера на решението за определяне на изпълнител на поръчката. б) оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договор, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 3.2), представен към настоящата документация и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след прекратяване на договора. 2.2. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава от възложителя в съответствие с условията на договора.
Бюджетно финансиране. Плащането се извършва в български лева, по банков път, по сметка на Изпълнителя, при условия и срокове, посочени в документацията за участие и сключения договор за изпълнение на поръчката.
НЕ
В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва всеки, който отговаря на изискванията на Възложителя, посочени в документацията за участие и за когото не са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2, т. 1- т. 5 и ал. 5 от Закона за обществените поръчки (ЗОП). За целта участниците попълват декларации по образци на Възложителя и представят:1. Копие от документ за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато участник е физическо лице – копие от документа за самоличност.Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по тази точка се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението.Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език като документът по тази точка се представя в официален превод.2. Когато участник е обединение – документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият-Приложение № 1.; 3. Документ за гаранция за участие – оригинал на банкова гаранция или заверено копие от платежното нареждане, когато гаранцията е парична сума (Приложение № 3.1.).4.Декларации по образец за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2, и ал. 5 от ЗОП (Приложение № 4 и Приложение № 5). Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по тази точка се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението.Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите по тази точка, които са на чужд език, се представят и в превод;5. Декларация по образец за подизпълнителите, когато участникът предвижда такива, както и видът на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие. (Приложение № 6).Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по т. 2.2, т.2.5., т. 2.6, 2.7 и т. 2.9. се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.6. Декларация по образец за приемане на условията в проекта на договор (Приложение № 7). 7. Административни сведения. 8. Заверено копие от валидно разрешение за лечебна дейност, издадено от Министерство на здравеопазването
Във връзка с минималното изискване на Възложителя, участникът да е реализирал общ оборот и оборот от услугите, които са предмет на поръчката– общо за последните 3 (три години) – (2010 г. , 2011 г. и 2012 г.) – 2.5 (две цяло и половина) пъти от прогнозната стойност на поръчката, следва да се представи:А) Справка за общия оборот и за оборота на услугите, които са предмет на поръчката, за последните три години в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си. Приложение № 2.1. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по тази точка се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението.Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите по тази точка, които са на чужд език, се представят и в превод.
Участниците да са реализирали общ оборот и оборот от услугите, които са предмет на поръчката в която участва – общо за последните 3 (три години) – (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) – 2.5 (едно цяло и половина) пъти от прогнозната стойност-Приложение 2.1. Прогнозната стойност на поръчката е: 340.00 лева (Триста и четиридесет лева) без вкл. ДДС. Участникът следва да не е приключил финансовата 2012 г. на загуба.
Във връзка с минималното изискване на Възложителя - през последните 3 години участникът да е изпълнил минимум 2 (два) договора, сходни с предмета на поръчката, да се представи списък на основните договори за услуги, сходни с предмета на поръчката. включително стойностите, дати и получателите придружени от препоръки за добро изпълнение, следва да се представи: Декларация, съгласно образец - Приложение № 2.2.; 2. Във връзка с минималното изискване на Възложителя участникът да разполага с медицински персонал, притежаващ квалификация да извършва медицински услуги, следва да се представи: Декларация /свободен текст/, че съгласно Техническата спецификация участникът ще ползва нужния квалифициран персонал от специалисти, необходими за точното и качествено изпълнение на поръчката; 3. Във връзка с минималното изискване на Възложителя участникът да разполага с необходимата преносима апаратура за осъществяване на медицински прегледи на място в сградата на Съдебната палата гр. Панагюрище, следва да представи декларация за удостоверяване на това обстоятелство.Участникът може да използва ресурсите на други физически лица и/или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие, че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси.
През последните 3 години участникът да е изпълнил минимум 2 (два) договора, сходни с предмета на поръчката; 2. участникът да разполага с нужния квалифициран персонал от специалисти, необходими за точното и качествено изпълнение на поръчката; 3.Участникът разполага с необходимата преносима апаратура за осъществяване на медицинските прегледи на място в сградата на Съдебната палата – Панагюрище.
НЕ
ДА
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
120
гр. Панагюрище, ул. "Петко Мачев" № 2, ет. 3.
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридическите лица с нестопанска цел.
НЕ
Документацията за участие се предоставя безплатно. Същата е достъпна на интернет-страницата на Възложителя http://www.prb.bg/oppazardzhik/bg, след регистрация на e-mail: rp_panaguriste@prb.bg. Документацията може да бъде получена безплатно и на хартиен носител на адрес: гр. Панагюрище, ул. „Петко Мачев” № 2, ет. 3.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
30.10.2013 г.