Версия за печат

00447-2013-0018

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Агенция по вписванията, ул. Елисавета Багряна 20, За: Младен Колев, България 1111, София, Тел.: 029486 151, E-mail: mladen.kolev@registryagency.bg, Факс: 029486 194

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.registryagency.bg.

Адрес на профила на купувача: www.registryagency.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Доставка на сглобяеми метални стелажи, метални офис шкафове и офис столове за нуждите на Агенция по вписванията”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на 323 бр. сглобяеми метални стелажи с външни размери височина/ширина/дълбочина в мм 1900/900/400 мм, рафтове за един стелаж/метални плотове/ - 5 бр., минимална товароносимост 80 кг. с трайно антикорозионно-поцинковано покритие, цвят предложен от участника; Доставка на 442 бр. метални офис шкафове с размери височина/ширина/дълбочина в мм 1830/915/370 мм, с 4 рафта, дебелина на корпуса от стомана 0.7мм, прахово боядисване; Доставка на 55 бр. мениджърски столове тип кресло с пластмасова кръстачка, люлеещ механизъм, дамаска от естествена кожа на лицевата част, 145 бр. работни столове с висока облегалка и подлакътници, газов механизъм, механизъм за регулиране наклона на облегалката, 25 бр. посетителски столове, метална рамка прахово боядисана в черен цвят, съгласно Техническата спецификация. Доставката ще се извършва на адреси посочени в Приложение № 1 към настоящото техническо задание, след определяне на вида и количестовто на артикулите от Възложителя.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39141300, 39131100, 39112000

Описание:

Шкафове с рафтове
Етажерки (стелажи) за архивиране (съхранение)
Столове

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Доставка на 323 бр. сглобяеми метални стелажи с външни размери височина/ширина/дълбочина в мм 1900/900/400 мм, рафтове за един стелаж/метални плотове/ - 5 бр., минимална товароносимост 80 кг. с трайно антикорозионно-поцинковано покритие, цвят предложен от участника; Доставка на 442 бр. метални офис шкафове с размери височина/ширина/дълбочина в мм 1830/915/370 мм, с 4 рафта, дебелина на корпуса от стомана 0.7мм, прахово боядисване; Доставка на 55 бр. мениджърски столове тип кресло с пластмасова кръстачка, люлеещ механизъм, дамаска от естествена кожа на лицевата част, 145 бр. работни столове с висока облегалка и подлакътници, газов механизъм, механизъм за регулиране наклона на облегалката, 25 бр. посетителски столове, метална рамка прахово боядисана в черен цвят, съгласно Техническата спецификация. Доставката ще се извършва на адреси посочени в Приложение № 1 към техническото задание, след определяне на количествата и вида на артикулите от Възложителя. Доставените столове трябва да бъдат сглобени или да се осигури персонал за сглобяването им.

Прогнозна стойност без ДДС
155000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

60


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранции Гаранцията за участие не се изисква. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора и условия и начин на плащането й. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от цената на договора. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път по следната сметка: IBAN BG39 CREX 9260 3314 5487 00, BIC: CREX BGSF в „Токуда банк"АД, или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност най–малко за срока на изпълнение на договора, увеличен с 30 календарни дни. Задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди определеният за изпълнител участник да представи гаранция за изпълнение.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансиране от бюджета. Плащането ще се извършва след представяне на надлежно оформена фактура и подписан окончателен приемо-предавателен протокол.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Административни изисквания съгласно ЗОП Участникът да не е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран: за престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; за подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; за участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; за престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; за престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс. Участникът да не е обявен в несъстоятелност. Участникът да не е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове. Участникът да не е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки Участникът да не е в открито производство по несъстоятелност, или да не е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си. Участникът да няма парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал. 2 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която участникът е установен. Не могат да участват в процедура за възлагане на обществена поръчка участници: при които лицата представляващи участника са свързани лица по смисъла на § 1, т. 23а от Допълнителните разпоредби на Закона за обществените поръчки с Възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация;; които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. Забележка: Когато участниците са юридически лица, горните изисквания се прилагат, както следва: при събирателно дружество - за лицата по чл. 84, ал. 1 и чл. 89, ал. 1 от Търговския закон; при командитно дружество - за лицата по чл. 105 от Търговския закон, без ограничено отговорните съдружници; при дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 141, ал. 2 от Търговския закон, а при еднолично дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 147, ал. 1 от Търговския закон; при акционерно дружество - за овластените лица по чл. 235, ал. 2 от Търговския закон, а при липса на овластяване - за лицата по чл. 235, ал. 1 от Търговския закон; при командитно дружество с акции - за лицата по чл. 244, ал. 4 от Търговския закон; за прокуристите, когато има такива; когато чуждестранно лице има повече от един прокурист, декларацията се подава само от прокуриста, в чиято представителна власт е включена територията на Република България. Във всички останали случаи, включително за чуждестранните лица - за лицата, които представляват кандидата или участника За обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 3 и 5 и ал. 5, т. 2 от ЗОП, когато кандидатът или участникът е юридическо лице, е достатъчно подаване на декларация от едно от лицата, които могат самостоятелно да го представляват.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: o Счетоводен баланс, Отчет за приходите и разходите за периода 2010 – 2012 г., одитно становище, ако е приложимо. Документът се представя копие, заверено от участника. Не се изисква представяне, ако същите са обявени в търговския регистър, но това обстоятелство трябва изрично да се декларира от участника. o Информация за оборота за последните три години, или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си (свободен текст). Документът се представя в оригинал.
Минимални изисквания: Участникът да е реализирал минимален общ оборот от дейността си не по–малко от 400 000 лева общо за последните три години или от датата, на която е учреден. Участникът да е реализирал оборот от доставки сходни с предмета на поръчката минимум 150 000 лева за последните три години. Под сходни се разбира доставка на метални стелажи, метални шкафове и офис оборудване.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: o Списък с информация за изпълнените договори с предмет, сходен с предмета на поръчката през последните 3 години или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, придружен с референции за добро изпълнение. Списъкът се представя в оригинал, референциите се представят копие, заверено от участника. o Документ на участника и на производителя на предлаганата техника, удостоверяващи въведени системи за управление на качеството в съответствие с ISO 9001 или еквивалентен, с обхват, кореспондиращ с предмета на настоящата поръчка. Документите се представят като копия, заверени от участника. o Оторизационно писмо от производителя на предлаганото оборудване за правото да предлага конкретното оборудване на територията на страната. Документът се представя в копие, заверено от участника.
Минимални изисквания: Участникът да е изпълнил успешно през последните 3 (три) години предхождащи датата на обявяване на процедурата най-малко 3 (два) договора с предмет, сходен с тези на настоящата процедура. Участника да предостави минимум 3 бр. препоръки за успешно изпълнени договори с предмет, сходен с тези на настоящата процедура. Участникът да е оторизиран от производителя на предлаганото оборудване за участие в обществени поръчки. Участникът трябва да притежава ISO 9001:2008 или еквивалентен сертификат за внедрена система за управление на качеството.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предложен срок за доставка; тежест: 30
Показател: Предложена цена за доставка; тежест: 70

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
20.11.2013 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
27.11.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 28.11.2013 г.  Час: 14:00
Място

ул. Елисавета Багряна 20, Агенция по вписванията

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл. 68, ал.3 от ЗОП



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.10.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ