00246-2013-0099
Технически редакции | ||
28.10.2013 13:31 ч. : | 28/10/2013 11:51 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
28.10.2013 13:31 ч. : | 28/10/2013 11:51 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-с. Ковачево: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, За: по техническите въпроси - инж. Др. Митев /Началник цех "Турбинен”/; инж. Б. Бонев /инж. енергетик цех "Турбинен”/; инж. М. Василева /Зам. ръководител зв. ПКПР, цех "Турбинен”/; по документацията - Пл. Тенева /Специалист търговия/, Р. България 6265, с. Ковачево, Тел.: 042 662252; 042 662053; 042 662553; 042 662913, E-mail: p.teneva@tpp2.com, Факс: 042 662950
Място/места за контакт: Цех "Турбинен”; Търговски отделИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tpp2.com.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:
"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, За: Пл. Тенева, Р. България 6265, с. Ковачево, Тел.: 042 662913, E-mail: p.teneva@tpp2.com, Факс: 042 662950
Място/места за контакт: Търговски отделАдреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, За: Христина Димитрова – Тaнева - Завеждащ „Регистратура обществени поръчки”, Р. България 6265, с. Ковачево, Тел.: 042 662717, E-mail: tec2@tpp2.com, Факс: 042 662507
Място/места за контакт: Регистратура обществени поръчкиЕлектрическа енергия
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Ремонт на арматура на турбоагрегат 1 в „ТЕЦ Марица изток 2” ЕАД”
Възлагане на обществена поръчка
Ремонт на арматура на турбоагрегат 1 в „ТЕЦ Марица изток 2” ЕАД, съгласно обем ремонтни дейности и технически условия.
50512000, 50531000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Обемът на обществената поръчка е посочен в документацията за участие.
НЕ
20.02.2014 г.
16.04.2014 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Гаранцията за участие се представя в офертата на участника и се освобождава съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. Тази гаранция е на стойност 900 лв. /деветстотин/ 2. Гаранцията за изпълнение на договора се представя преди подписването му и се освобождава до 30 дни, считано от 16.04.2015г. Гаранцията е в размер на 3% от стойността на договора. 3. Ако гаранциите са парична сума, се внасят по сметката на Възложителя, а именно: IBAN BG49 KORP 9220 1002 3181 01, BIC: KORPBGSF, при „Корпоративна Търговска Банка” гр. Раднево. 4. Ако гаранциите са банкови, се представят по посочените в документацията образци и са със срок на валидност, съответно за участие - 180 дни от датата, определена за краен срок за получаване на офертите, а за изпълнение на договора - от датата на подписването му до 16.05.2015г.
Финансирането е със собствени средства 1. Плащането се извършва до 60 дни след двустранно подписан протокол за успешно проведени 72-часови проби, представяне на всички документи, описани в техническите условия и фактура - оригинал, издадена съгласно разпоредбите на чл.113. Срокът за плащане тече от датата на последно представения документ. 2. В ценовото предложение, участникът включва всички разходи за изпълнение предмета на поръчката, а именно: труд; консумативи /парцали, разредители, шкурка, електроди, шайби за рязане и шмиргилене и др./; транспортни разходи; монтаж и демонтаж на собствено скеле, когато това е необходимо за изпълнение предмета на поръчката; осигуряване на собствени противопожарни средства /пожарогасители/ при изпълнение на огневи работи; стойност на набивката, съгласно посочените в документацията технически параметри и количества /придружава се със сертификат за качество/. Доставката на необходимите за ремонта резервни части, уплътнителни материали за параметри Ру4.0МРа, Т230°С и смазочни материали е задължение на "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД.
НЕ. Преди подписване на договора определеният за Изпълнител представя документите, посочени в чл.49, ал.1 и ал.2 от Правилник за прилагане на Закона за обществени поръчки (ППЗОП).
1. Гаранционен срок на изпълнените ремонтни работи – минимум 12 /дванадесет/ месеца и започва да тече от датата на протокола за успешно преминали 72-часови изпитания след проведения ремонт. 2. По време на гаранционния срок, в случай на констатиране на дефект /авария по съоръжения, включени в обема ремонтни дейности, Изпълнителят е длъжен в срок до 24 /двадесет и четири/ часа след получаване на известие от Възложителя да изпрати свой ремонтен персонал на място за отстраняване на дефекта/ аварията. 3. Срок за изпълнение на поръчката: от 20.02.2014г. до 16.04.2014г. вкл. Предвиденият срок за изпълнение на ремонтните дейности е съобразен с ремонтния график на „ТЕЦ Марица изток 2”ЕАД за 2014г., който по производствени причини е възможно да претърпи промяна. В случай на изменение срока за извършване на услугата, Изпълнителят ще бъде уведомен писмено, не по-късно от 10 дни до новата дата за началото на основния ремонт на ТА-1.
Няма изисквания.
За доказване на техническите възможности и/или квалификация, всеки участник представя в офертата си: 1. съгл. чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП - Списък на основните договори за услуги, аналогични на предмета на поръчката, изпълнени през последните три години /2010, 2011, 2012г./, включително стойностите, датите и получателите, придружен с препоръки за добро изпълнение. Изисква се участниците да имат през последните три години минимум един изпълнен договор за среден или основен ремонт на арматура на енергиен блок с мощност над 150МВт, придружени с препоръки за добро изпълнение. Препоръките се представят в оригинал или копие, заверено от участника, като се посочва лице за контакт от фирмата, издала референцията. 2. съгл. чл.51, ал.1, т.4 от ЗОП – списък на техническите лица, които ще участват при изпълнение обема работи, включително на тези отговарящи за контрола на качеството. 3. съгл. чл.51, ал.1, т.7 от ЗОП - Документи удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на персонала, който ще участва при изпълнение обема работи. Представят се копия на сертификати, удостоверения, дипломи. Възложителят изисква от участниците да разполагат: 3.1. с най-малко десет монтьори /най-малко двама от тях с пета квалификационна степен по техника на безопасност/ и един машинист-Іст. за управление на мостов кран с товароподемност 125т.; 3.2. с персонал, притежаващ валидни свидетелства за правоспособност по заваряване, съгласно БДС EN 287-1 или еквивалентен, издадени от лицензиран център за професионално обучение за изпълнение на заваръчни съединения, а именно: 3.2.1. най-малко двама човека с правоспособност за ръчно електродъгово заваряване (111), заварчик на тръби, модул Е8 група материали 1; 5.1; 6.1; (съгл. CR ISO 15609 или еквивалентен); 3.2.2. най-малко един човек с правоспособност ВИГ (141), заварчик на тръби, модул Т6 (тръба, неподвижна, наклонена под 45°), група материали 1; 5.1; 6.1; (съгл. CR ISO 15609 или еквивалентен); 3.2.3. най-малко един човек с правоспособност за газокислородно рязане (81). 4. съгл. чл.51, ал.1, т.9 от ЗОП - декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за извършване на услугата. 5. съгл. чл.53, ал.1 от ЗОП - сертификати на участника за въведена собствена система за управление на качеството по ISO 9001:2008г. или еквивалентен, с обхват предмета на поръчката. Представя се копие на сертификата, заверено от участника. 6. Удостоверение за работа по съоръжения с повишена опасност, издадено от ДАМТН, на основание чл.36 от Закона за техническите изисквания към продуктите – ДВ 86/1999. Представя се копие, заверено от участника. Непредставяне на някой от посочените документи е основание за отстраняване на участника от процедурата.
НЕ
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
13114
НЕ
ДА
Цената е без ДДС. Документацията се получава от участника или негов представител всеки работен ден от 08:00 до 11:30 и от 12:30 до 15:30 часа в Търговски отдел на "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД след представяне на бланка с данните на участника (телефон, факс, мобилен телефон, адрес) и фактура за закупена документация. Плащането се извършва в касата на дружеството или по банков път: банкова сметка: IBAN BG49 KORP 9220 1002 3181 01, BIC: KORPBGSF, при „Корпоративна Търговска Банка” гр. Раднево.
Български
150
Заседателна зала
1. Участници в процедурата или техни упълномощени представители. 2. Представители на средства за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р. България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
съгласно разпоредбите на чл.120 и сл. ЗОП
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р. България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
28.10.2013 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ