Версия за печат

00246-2013-0099

BG-с. Ковачево: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, За: по техническите въпроси - инж. Др. Митев /Началник цех "Турбинен”/; инж. Б. Бонев /инж. енергетик цех "Турбинен”/; инж. М. Василева /Зам. ръководител зв. ПКПР, цех "Турбинен”/; по документацията - Пл. Тенева /Специалист търговия/, Р. България 6265, с. Ковачево, Тел.: 042 662252; 042 662053; 042 662553; 042 662913, E-mail: p.teneva@tpp2.com, Факс: 042 662950

Място/места за контакт: Цех "Турбинен”; Търговски отдел

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tpp2.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, За: Пл. Тенева, Р. България 6265, с. Ковачево, Тел.: 042 662913, E-mail: p.teneva@tpp2.com, Факс: 042 662950

Място/места за контакт: Търговски отдел

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, За: Христина Димитрова – Тaнева - Завеждащ „Регистратура обществени поръчки”, Р. България 6265, с. Ковачево, Тел.: 042 662717, E-mail: tec2@tpp2.com, Факс: 042 662507

Място/места за контакт: Регистратура обществени поръчки

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Ремонт на арматура на турбоагрегат 1 в „ТЕЦ Марица изток 2” ЕАД”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 1
(относно категории услуги 1—27, моля, вижте приложения ХVІІА и ХVІІБ към Директива 2004/17/ЕО)
Място на изпълнение: „ТЕЦ Марица изток 2” ЕАД
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Ремонт на арматура на турбоагрегат 1 в „ТЕЦ Марица изток 2” ЕАД, съгласно обем ремонтни дейности и технически условия.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50512000, 50531000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на вентили
Услуги по ремонт и поддържане на неелектрически машини

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обемът на обществената поръчка е посочен в документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
96000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Начална дата

20.02.2014 г. 

Крайна дата

16.04.2014 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие се представя в офертата на участника и се освобождава съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. Тази гаранция е на стойност 900 лв. /деветстотин/ 2. Гаранцията за изпълнение на договора се представя преди подписването му и се освобождава до 30 дни, считано от 16.04.2015г. Гаранцията е в размер на 3% от стойността на договора. 3. Ако гаранциите са парична сума, се внасят по сметката на Възложителя, а именно: IBAN BG49 KORP 9220 1002 3181 01, BIC: KORPBGSF, при „Корпоративна Търговска Банка” гр. Раднево. 4. Ако гаранциите са банкови, се представят по посочените в документацията образци и са със срок на валидност, съответно за участие - 180 дни от датата, определена за краен срок за получаване на офертите, а за изпълнение на договора - от датата на подписването му до 16.05.2015г.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансирането е със собствени средства 1. Плащането се извършва до 60 дни след двустранно подписан протокол за успешно проведени 72-часови проби, представяне на всички документи, описани в техническите условия и фактура - оригинал, издадена съгласно разпоредбите на чл.113. Срокът за плащане тече от датата на последно представения документ. 2. В ценовото предложение, участникът включва всички разходи за изпълнение предмета на поръчката, а именно: труд; консумативи /парцали, разредители, шкурка, електроди, шайби за рязане и шмиргилене и др./; транспортни разходи; монтаж и демонтаж на собствено скеле, когато това е необходимо за изпълнение предмета на поръчката; осигуряване на собствени противопожарни средства /пожарогасители/ при изпълнение на огневи работи; стойност на набивката, съгласно посочените в документацията технически параметри и количества /придружава се със сертификат за качество/. Доставката на необходимите за ремонта резервни части, уплътнителни материали за параметри Ру4.0МРа, Т230°С и смазочни материали е задължение на "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

НЕ. Преди подписване на договора определеният за Изпълнител представя документите, посочени в чл.49, ал.1 и ал.2 от Правилник за прилагане на Закона за обществени поръчки (ППЗОП).

ІІІ.1.4) Други особени условия

1. Гаранционен срок на изпълнените ремонтни работи – минимум 12 /дванадесет/ месеца и започва да тече от датата на протокола за успешно преминали 72-часови изпитания след проведения ремонт. 2. По време на гаранционния срок, в случай на констатиране на дефект /авария по съоръжения, включени в обема ремонтни дейности, Изпълнителят е длъжен в срок до 24 /двадесет и четири/ часа след получаване на известие от Възложителя да изпрати свой ремонтен персонал на място за отстраняване на дефекта/ аварията. 3. Срок за изпълнение на поръчката: от 20.02.2014г. до 16.04.2014г. вкл. Предвиденият срок за изпълнение на ремонтните дейности е съобразен с ремонтния график на „ТЕЦ Марица изток 2”ЕАД за 2014г., който по производствени причини е възможно да претърпи промяна. В случай на изменение срока за извършване на услугата, Изпълнителят ще бъде уведомен писмено, не по-късно от 10 дни до новата дата за началото на основния ремонт на ТА-1.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всеки участник представя в офертата си: 1.Удостоверение за актуално състояние или заверено извлечение от Търговския регистър. 2. Декларации за липса на обстоятелства по чл.47 ал.1, ал.2, т. 1,2,3,5 и ал.5 от ЗОП – представят се декларации по приложен в документацията за участие образец. Участник, при който са налице обстоятелства по чл.47, ал.2 т. 1,2,3 и 5 се отстранява от участие. 3. Документите по чл.56 от ЗОП, описани в настоящото обявление и документацията за участие. Непредставяне на някой от посочените документи е основание за отстраняване на участника от процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Няма изисквания.

ІІІ.2.3) Технически възможности

За доказване на техническите възможности и/или квалификация, всеки участник представя в офертата си: 1. съгл. чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП - Списък на основните договори за услуги, аналогични на предмета на поръчката, изпълнени през последните три години /2010, 2011, 2012г./, включително стойностите, датите и получателите, придружен с препоръки за добро изпълнение. Изисква се участниците да имат през последните три години минимум един изпълнен договор за среден или основен ремонт на арматура на енергиен блок с мощност над 150МВт, придружени с препоръки за добро изпълнение. Препоръките се представят в оригинал или копие, заверено от участника, като се посочва лице за контакт от фирмата, издала референцията. 2. съгл. чл.51, ал.1, т.4 от ЗОП – списък на техническите лица, които ще участват при изпълнение обема работи, включително на тези отговарящи за контрола на качеството. 3. съгл. чл.51, ал.1, т.7 от ЗОП - Документи удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на персонала, който ще участва при изпълнение обема работи. Представят се копия на сертификати, удостоверения, дипломи. Възложителят изисква от участниците да разполагат: 3.1. с най-малко десет монтьори /най-малко двама от тях с пета квалификационна степен по техника на безопасност/ и един машинист-Іст. за управление на мостов кран с товароподемност 125т.; 3.2. с персонал, притежаващ валидни свидетелства за правоспособност по заваряване, съгласно БДС EN 287-1 или еквивалентен, издадени от лицензиран център за професионално обучение за изпълнение на заваръчни съединения, а именно: 3.2.1. най-малко двама човека с правоспособност за ръчно електродъгово заваряване (111), заварчик на тръби, модул Е8 група материали 1; 5.1; 6.1; (съгл. CR ISO 15609 или еквивалентен); 3.2.2. най-малко един човек с правоспособност ВИГ (141), заварчик на тръби, модул Т6 (тръба, неподвижна, наклонена под 45°), група материали 1; 5.1; 6.1; (съгл. CR ISO 15609 или еквивалентен); 3.2.3. най-малко един човек с правоспособност за газокислородно рязане (81). 4. съгл. чл.51, ал.1, т.9 от ЗОП - декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за извършване на услугата. 5. съгл. чл.53, ал.1 от ЗОП - сертификати на участника за въведена собствена система за управление на качеството по ISO 9001:2008г. или еквивалентен, с обхват предмета на поръчката. Представя се копие на сертификата, заверено от участника. 6. Удостоверение за работа по съоръжения с повишена опасност, издадено от ДАМТН, на основание чл.36 от Закона за техническите изисквания към продуктите – ДВ 86/1999. Представя се копие, заверено от участника. Непредставяне на някой от посочените документи е основание за отстраняване на участника от процедурата.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

13114

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
27.11.2013 г.  Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена
20 BGN
Условия и начин на плащане

Цената е без ДДС. Документацията се получава от участника или негов представител всеки работен ден от 08:00 до 11:30 и от 12:30 до 15:30 часа в Търговски отдел на "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД след представяне на бланка с данните на участника (телефон, факс, мобилен телефон, адрес) и фактура за закупена документация. Плащането се извършва в касата на дружеството или по банков път: банкова сметка: IBAN BG49 KORP 9220 1002 3181 01, BIC: KORPBGSF, при „Корпоративна Търговска Банка” гр. Раднево.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
04.12.2013 г.  Час: 10:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

150

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 04.12.2013 г.  Час: 11:00
Място

Заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

1. Участници в процедурата или техни упълномощени представители. 2. Представители на средства за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р. България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно разпоредбите на чл.120 и сл. ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р. България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.10.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ