Версия за печат

00447-2013-0017

BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Агенция по вписванията, ул "Елисавета Багряна" № 20, За: Михаил Ленчев, България 1111, София, Тел.: 029486 198, E-mail: mihail.lenchev@registryagency.bg, Факс: 029486 166

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.registryagency.bg.

Адрес на профила на купувача: www.registryagency.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Преустройство и реконструкция на помещения предоставени на Агенция по вписванията” по обособени позиции: Обособена позиция 1 - "Основен ремонт на покривна конструкция и преустройство на 3 етаж от административна сграда, заедно с едноетажна постройка към нея, находяща се на ул. „Александър Стамболийски” № 7, гр. Враца”; Обособена позиция 2 - ”Ремонт на помещения в административна сграда, предоставена за дейността на Агенция по вписванията, находяща се на пл. „Николай Хайтов” № 8, гр. Асеновград”; Обособена позиция № 3 - „Ремонт на помещение в административна сграда намираща се на ул. „Г. Димитров” № 4, гр. Трън”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

ОП 1 - Основен ремонт на покривна конструкция и преустройство ІІІ-ти етаж от триетажна административна сграда със застроена площ 371 кв. м, заедно с едноетажна пристройка към нея с площ 24 кв. м, с индентификатори 12259.1017.92.1 и 12259.1017.92.2 по кадастралната карта на град Враца, ул. „Александър Стамболийски” № 7 в град Враца ОП 2 - Имотът се състои от няколко помещения, които са били използвани за увеселителен клуб. За тази цел допълнително са изградени преградни стени от газобетонни тухли „Итонг”, които ще се премахнат. Мазилката по стените и таваните, разрушена при освобождаване на помещенията, ще се възстанови, ще се направи и шпакловка и боядисване с латекс. Пода се нуждае от нова циментова замазка. В помещенията са монтирани две ел. табла, в които всички предпазители са свалени. Ел. инсталацията се нуждае от прозвъняване и възстановяване. Необходимо е възстановяване и на осветителните тела. подмяна на счупени стъкла. Входната врата в момента е от алуминиеви профили, неподходяща е за целта за която ще се използва имота и трябва да се подмени. ОП 3 - Ремонт на помещения в административна сграда, предоставени за дейността на Агенция по вписванията, намиращи се на ул. „Георги Димитров” № 4 в гр. Трън. Достъпът до помещенията се осъществява от отделен вход. Помещенията са били използвани за работни канцеларии на Община Трън и не са в експлоатация отдавна. Ще се използват за съхранение на архив и се нуждаят от текущ ремонт – подова циментова замазка, шпакловка и боядисване на стени и тавани, подмяна на вратите, прогонка на прозорците, смяна на счупени стъкла, подмяна на осветителните тела, прозвъняване на ел.инсталацията и др.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45454000, 71500000, 45200000

Описание:

Строителни работи по преустройство
Услуги, свързани със строителството
Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

ОП 1 - 217 824.15 без ДДС ОП 2 - 18 091.85 без ДДС ОП 3 - 6 622.57 без ДДС

Прогнозна стойност без ДДС
242538.57 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

90


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

IV.1. Гаранция за участие На основание чл. 59, ал. 5, т. 2 от ЗОП, гаранция за участие не се изисква, тъй като поръчката е на стойност по чл. 14, ал. 3 от ЗОП. IV.2. Гаранцията за изпълнение Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността на обществената поръчка с ДДС за всяка обособена позиция. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. При гаранция парична сума, същата се внася по горепосочената банкова сметка. При Банкова гаранция за изпълнение същата се издава в полза на Агенция по вписванията и е неотменима, безусловна и изискуема при първо поискване, в което възложителя заяви, че изпълнителя не е изпълнил задълженията си и/или ги е изпълнил неточно. Има срок на валидност, равен на най-дългия предложен гаранционен срок. Гаранцията се задържа и освобождава при условията, посочени в договора. IV.3. Гаранция за авансово плащане При искане на аванс, участникът представя оригинал на безусловна и неотменяема банкова гаранция в размер на 100 % от искания аванс. Банковата гаранция следва да е неотменима и безусловна издадена в полза на Агенция по вписванията със срок на валидност срока на договора, удължен с 30 дни. Освобождава се 20 дни след окончателното разплащане на СМР. Размерът на искания аванс не може да надвишава 30 % /тридесет на сто/ от стойността на поръчката без ДДС за всяка обособена позиция. IV.4. Форма на гаранциите за авансово плащане и за добро изпълнение. Определеният изпълнител сам избира формата на гаранцията. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранциите се представят в една от следните форми: - оригинал на платежно нареждане в лева по IBAN BG 39 CREX 9260 3314 5487 00, BIC: CREXBGSF, Токуда банк. В основанието за плащане да бъде посочен предметът на договора. - оригинал на безусловна и неотменяема банкова гаранция в лева, издадена от банка на територията на Р България в полза на Агенция по вписванията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Разплащането на СМР се извършва както следва: по Обособена позиция 1: а) авансово плащане - в размер до 30 % от цената на договора, изплаща се в 10-дневен срок след подписване на договора и представяне на банкова гаранция, обезпечаваща 100% от аванса и оригинална фактура. Валидността на гаранцията за авансовото плащане е със срок 30 дни след изтичане срока на договора. Сумата на аванса ще се приспада от окончателното разплащане, а гаранцията за авансово плащане се освобождава в 20-дневен срок след окончателното разплащане на СМР; б) междинни плащания - до 50% от цената на договора, изплащат се за действително извършените СМР в 20-дневен срок след подписване на протокол за извършени и приети СМР и оригинална фактура на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ; в) окончателно плащане - в размер разликата между общата цена на договора и авансовото и междинните плащания, извършва се от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ след приемане на обекта с протокол обр. 15 и представяне на оригинална фактура, в 30-дневен срок. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за действително извършените СМР. по Обособени позиции 2 и 3: окончателно плащане - след приемане на извършените СМР и подписване на констативен протокол и представяне на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, в 20 дневен срок. При невъзможност остатъкът от стойността на договора да се усвои до 20.12.2013 г. в същия срок ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ ще открие сметка със специален режим и предназначение (escrow account) за разплащане на дължимите суми, която ще покрива останалия срок на договора. За начина на разпореждане със средствата по сметката между страните ще се подпише споразумение.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участниците трябва да отговарят на условията на чл. 47, ал. 1, ал. 2, т.1, 2 и ал. 5 от ЗОП. Да са вписани и да притежават разрешение или удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя - за ОП 1. Застраховка за професионална отговорност на строителя съгласно изискванията на чл. 171 от Закона за устройство на територията /ЗУТ/ за строежи минимум пета категория /чл. 137, ал. 1, т. 3 от ЗУТ/ за Обособени позиции 1, която трябва да е сключена към датата на подаване на офертата и да е валидна за срок не по-малък от срока на валидност на офертата;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: V.2.1.8. Копие от Годишния финансов отчет съгласно чл. 50, ал. 1, т. 2 от ЗОП за 2010, 2011 и 2012 г. Не се изисква представяне на Годишни финансови отчети, ако същите са обявени в Търговския регистър, но изрично се посочва това обстоятелство. V.2.1.9. Информация за общия оборот и за оборота от строителството за последните 3 /три/ години, или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, съгласно чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП. Представя се под формата на декларация в свободен текст. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителя приеме за подходящ.
Минимални изисквания: Участникът следва да е реализирал оборот от изпълнението на договори за строителство, сходно с предмета на поръчката, за последните три години, считано от крайната дата за подаване на оферти,. на стойност без ДДС не по-малка: По обособена позиция 1 – 600 000 /шестстотин хиляди/ лв. По обособена позиция 2 – не се изисква. По обособена позиция 3 – не се изисква.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: V.2.1.9. Списък на основните договори за строителство, изпълнени през последните 5 /пет/ години – 2008, 2009, 2010, 2011 и 2012 години, съгласно чл. 51, ал. 1, т. 2 от ЗОП, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти /до 10 бр./. Тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителството, дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания и лицето, което ги издава ( длъжност и телефон за контакт). Ако от препоръката не е видно горното, то тези обстоятелства да се посочат в самия списък. Когато участва за обособена позиция 1, участникът трябва да има изпълнени поне два договора за СМР, сходни с предмета на позицията, за която кандидатства, през последните три години, и да представи препоръки за всеки от тях; V.2.1.10. Списък на техническите лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството, съгласно чл. 51, ал. 1, т. 4 от ЗОП. Участникът трябва да има специалисти по части: -за позиция 1 - „Архитектурна”, „Конструктивна”, „Електро”, „Електро-пожароизвестяване”, „ВиК”, „ОВК”, „Енергийна ефективност” и „Пожарна безопасност”. V.2.1.11. Документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опита на ръководните служители на участника, отговарящи за извършването на строителството и контрола на качеството. Ръководните служители трябва да отговарят на следните минимални изисквания: Специалистите трябва да имат завършено образование по специалности съгласно частите по инвестиционния технически проект, а именно: 1. Технически ръководител –висше образование по ПГС/ССС; 2. Експерти по отделните специалности: „Електро”; „Електро-пожароизвестяване”; „ВиК”; „ОВК” „Енергийна ефективност” и „Пожарна безопасност” – средно техническо образование по същата специалност. Професионален опит: 3 г. като съответен експерт; Участникът следва да представи документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на ръководните му служители и на лицата съгласно чл. 51, ал. 1, т. 7 от ЗОП: - дипломи на експертите; - професионални автобиографии, удостоверения, сертификати, референции и други подходящи документи за доказване на професионалния опит; Изискването на V.2.1.10. и V.2.1.11 се отнася само за обособена позиция 1. V.2.1.12. Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на участника за последните 3 /три/ години – 2010, 2011 и 2012 години, съгласно чл. 51, ал. 1, т. 8 от ЗОП. V.2.1.13. Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществена поръчка по чл. 51, ал. 1, т. 9 от ЗОП; V.2.1.14. Декларация за липсата или наличието на подизпълнители, ако участникът предвижда такива, както вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП и Декларация за съгласие за участие като подизпълнител при изпълнение на поръчката; V.2.1.15. Декларация за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП; V.2.1.16. Декларация за валидност на офертата – свободен текст; V.2.1.17. Проект на договор, парафиран и подпечатан. V.2.1.18. Заверено от участника копие на удостоверение, издадено от компетентни органи съгласно националното законодателство на страната, където е регистриран участникът, доказващо регистрацията му в професионалните или търговски регистри на страната с предмет строителство. За българските участници това е Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя. Участник-чуждестранно лице, което не е вписано в ЦПРС към датата на подаване на офертата си, прилага еквивалентен документ от страна-членка на ЕС или декларация, че се е запознал с условията за вписване в ЦПРС, отговаря на тях и ако бъде определен за изпълнител, се задължава след получаване на решението за определянето му за изпълнител, да представи изискваното Удостоверение за вписване в ЦПРС - само за ОП 1.
Минимални изисквания: Когато участва за обособена позиция 1, участникът трябва да има изпълнени поне два договора за СМР, сходни с предмета на позицията, за която кандидатства, през последните три години, и да представи препоръки за всеки от тях; Да е вписан в ЦПРС - при участие за ОП 1.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предложен срок за изпълнение; тежест: 25
Показател: Техническо предложение; тежест: 35
Показател: Предложена цена; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 526346 от 28.02.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
15.11.2013 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
22.11.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 25.11.2013 г.  Час: 14:00
Място

София, ул. "Елисавета Багряна" № 20

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно ЗОП



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Подаването на жалби е съгалсно ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.10.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция "Основен ремонт на покривна конструкция и преустройство на 3 етаж от административна сграда, заедно с едноетажна постройка към нея, находяща се на ул. „Александър Стамболийски” № 7, гр. Враца”
1) Кратко описание

Основен ремонт на покривна конструкция и преустройство ІІІ-ти етаж от триетажна административна сграда със застроена площ 371 кв. м, заедно с едноетажна пристройка към нея с площ 24 кв. м, с индентификатори 12259.1017.92.1 и 12259.1017.92.2 по кадастралната карта на град Враца, ул. „Александър Стамболийски” № 7 в град Враца

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45261900

Описание:

Работи по ремонт и поддържане на покриви

3) Количество или обем

Основен ремонт на покрив и преустройство на 3-ти етаж на сграда в гр. Враца, със застроена площ 371 кв. м. и едноетажна постройка към нея с площ от 24 кв.м., находящи се в гр. Враца. Стойност на позицията - до 217 824.15 лв. без ДДС

Прогнозна стойност, без ДДС
217824.15 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 90
5) Допълнителна информация

Достъп до пълната документация ще бъде осигурен на профила на купувача, на електронната страница на Агенция по вписванията. Достъп до инвестиционния проект ще бъде осигурен в срока за подаване на оферти на място на изпълнението в гр. Враца.


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Ремонт на помещения в административна сграда, предоставена за дейността на Агенция по вписванията, намираща се на пл. "Николай Хайтов" № 8, гр. Асеновград
1) Кратко описание

Помещенията не са в експлоатация отдавна и ще се използват за съхранение на архив. Имотът се състои от няколко помещения, които са били използвани за увеселителен клуб. За тази цел допълнително са изградени преградни стени от газобетонни тухли „Итонг”, които ще се премахнат. Мазилката по стените и таваните, разрушена при освобождаване на помещенията, ще се възстанови, ще се направи и шпакловка и боядисване с латекс. Пода се нуждае от нова циментова замазка. В помещенията са монтирани две ел. табла, в които всички предпазители са свалени. Ел. инсталацията се нуждае от прозвъняване и възстановяване. Необходимо е възстановяване и на осветителните тела. подмяна на счупени стъкла. Входната врата в момента е от алуминиеви профили, неподходяща е за целта за която ще се използва имота и трябва да се подмени.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45200000

Описание:

Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях

3) Количество или обем

Ремонт на обект, представляващ помещение № 103 с обслужващите го складове и сервизни помещения с площ 140 кв.м., намиращ се на първи етаж (партер) в 6-етажна административна сграда на пл. „Академик Николай Хайтов” № 8, град Асеновград. Прогнозна стойност - 18 091.85 лв. без ДДС.

Прогнозна стойност, без ДДС
18091.85 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 90

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Ремонт на помещение в административна сграда намираща се на ул. "Г. Димитров" № 4, гр. Трън"
1) Кратко описание

Сградата е предоставена основно за ползване на Районен съд – Трън. Достъпът до помещенията се осъществява от отделен вход. Помещенията са били използвани за работни канцеларии на Община Трън и не са в експлоатация отдавна. Ще се използват за съхранение на архив и се нуждаят от текущ ремонт – подова циментова замазка, шпакловка и боядисване на стени и тавани, подмяна на вратите, прогонка на прозорците, смяна на счупени стъкла, подмяна на осветителните тела, прозвъняване на ел.инсталацията и др.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45200000

Описание:

Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях

3) Количество или обем

Ремонта е предвиден за три помещения със застроена площ съответно 12.88, 4.34 и 21.16 кв.м. Прогнозната стойност на позицията е 6 622.57 лв. без вкл. ДДС

Прогнозна стойност, без ДДС
6622.57 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 90