Версия за печат

00456-2013-0006

BG-Велико Търново: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национален военен университет "Васил Левски", бул. "България" № 76, За: подп. Красимир Йорданов Кирилов, Република България 5006, Велико Търново, Тел.: 062 618850, E-mail: pur@nvu.bg, Факс: 062 618899

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nvu.bg.

Адрес на профила на купувача: www.nvu.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

Национален военен университет "Васил Левски", бул. "България" № 76, За: майор Недко Димитров Недков, Република България 5006, Велико Търново, Тел.: 062 618860

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Национален военен университет "Васил Левски", бул. "България" № 76, За: цив. сл. Иванка Маринова, Република България 5006, Велико Търново, Тел.: 062 618884

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Национален военен университет "Васил Левски", бул. "България" № 76, За: Регистратура за некласифицирана информация, Република България 5006, Велико Търново, Тел.: 062 618824

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Отбрана
Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на компютърна и периферна техника по проекти BG051PO001-4.3.04-0016. “Нови възможности за учене през целия живот чрез модернизация на център за дистанционно обучение към НВУ „Васил Левски”, BG051PO001-3.1.08-0024. „Усъвършенстване на системите за управление в НВУ „Васил Левски”, BG051PO001-3.1.07-0011. „Актуализиране на учебните програми в НВУ „Васил Левски” – гр. Велико Търново в съответствие с изискванията на пазара на труда

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: НВУ "Васил Левски", гр. Велико Търново, бул. "България" 76
Код NUTS: BG321
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

1. Обособена позиция № 1 – „Доставка на компютърна и периферна техника по проект BG051PO001-4.3.04-0016. „Нови възможности за учене през целия живот чрез модернизация на център за дистанционно обучение към НВУ „Васил Левски”. 2. Обособена позиция № 2 – „Доставка на компютърна и периферна техника по проект BG051PO001-3.1.08-0024. „Усъвършенстване на системите за управление в НВУ „Васил Левски”. 3. Обособена позиция № 3 – „Доставка на компютърна и периферна техника по проект BG051PO001-3.1.07-0011. „Актуализиране на учебните програми в НВУ „Васил Левски” – гр. Велико Търново в съответствие с изискванията на пазара на труда”.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30200000, 30211400

Описание:

Компютърно оборудване и принадлежности
Компютърни конфигурации

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

1. Обособена позиция № 1 - компютърна конфигурация тип 1 - 28 бр.; компютърна конфигурация тип 2 - 9 бр.; принтери - 5 бр. 2. Обособена позиция № 2 - компютърна конфигурация - 5 бр.; сървъри - 2 бр. 3. Обособена позиция № 3 - компютърна конфигурация - 30 бр.; мултифункционално устройство - 2 бр.

Прогнозна стойност без ДДС
56218 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

30


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие, съгласно чл. 59, ал. 1 и 2 от ЗОП - безусловна и неотменима банкова гаранция или парична сума внесена по сметка на НВУ „Васил Левски” в Асет Интернешънъл Банк, гр. Велико Търново, IBAN: BG 52 IABG 7431 3300 8355 00, BIC IABGBGSF 1.1. За обособена позиция № 1 - 2 200 лв.; 1.2. За обособена позиция № 2 - 1 600 лв.; 1.3. За обособена позиция № 3 - 1 700 лв. 2. Гаранцията за изпълнение, съгласно чл. 59, ал. 1 и 3 от ЗОП - при подписване на договора определеният участник да представи документ за внесена парична сума или банкова гаранция в размер на 3 % от стойността на поръчката без ДДС с валидност 30 дни след крайния срок за изпълнение на договора, по сметка на НВУ „Васил Левски” в Асет Интернешънъл Банк, гр. Велико Търново, IBAN: BG 52 IABG 7431 3300 8355 00, BIC IABGBGSF.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Начин на плащане – по банков път в срок до 45 календарни дни след изпълнение и представяне на следните документи: 1. Надлежно оформена фактура, подписана от представител на изпълнителя и Възложителя; 2. Приемно-предавателен протокол, подписан от представител на изпълнителя и Възложителя; 3. Акт за приемане и предаване на дълготрайни активи и/или складова разписка за приемане/предаване на материални запаси (съгласно Закона за счетоводството).

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: І. Съгласно чл. 56 от ЗОП, офертата на всеки участник в процедурата трябва да съдържа следните документи: 1. Оферта за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка. 2. Списък на документите, съдържащи се в офертата с номерирани страници, подписан и подпечатан от участника. 3. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документ за самоличност, когато участникът е физическо лице; когато участникът е обединение се представя и договор за създаването му – заверено копие от кандидата, в който задължително се посочва представляващия. 4. Административни сведения за участие в процедурата. 5. Документ за внесена гаранция за участие/изпълнение (оригинал), съгласно условията описани в т. ІІІ.1.1. от обявлението: банкова гаранция издадена по приложения образец в документацията или парична сума преведена по сметката на НВУ „Васил Левски” Асет Интернешънъл Банк, гр. Велико Търново, IBAN: BG 52 IABG 7431 3300 8355 00, BIC IABGBGSF. Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. 6. Доказателства за икономическото и финансово състояние по чл. 50, ал. 1, т. 2 и 3, съгласно т. ІІІ. 2.2. от обявлението. 7. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 50, ал. 1, т. 1 и 6 от ЗОП, съгласно т. ІІІ.2.3. от обявлението. 8. Декларация за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 3 и 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП. 9. Декларация за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви „а”, „б”, „в”, „г”, „д”, ал. 2, т. 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП. 10. Декларация по чл. 327, ал.1 от Закона за отбраната и въоръжените сили на Република България (ЗОВСРБ). 11. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 327б, ал. 1 и 2 от ЗОВСРБ. 12. Техническо предложение за изпълнение на поръчката – за всяка обособена позиция, за която участникът подава оферта, поставено в плик № 2. 13. Декларация за наличие или липса на подизпълнители, ако участникът предвижда участие на такива, както и вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по т. 1, 7, 8 и 9 от този раздел се представят за всеки от тях. Всеки подизпълнител представя декларация, че е съгласен да участва като подизпълнител в офертата на участника. 14. Декларация относно срок за изпълнение на поръчката. 15. Предлагана цена – за всяка обособена позиция, за която участникът подава оферта, поставена в плик № 3. 16. Декларация за приемане условията на проекта на договора. ІІ. Пликът на офертата. съдържа отделни запечатани непрозрачни и надписани пликове, както следва: 1. Плик № 1 с надпис „Документи за подбор”, в който се поставят изискуемите документи от т. 1 - 11, т. 13 и т. 16. включително. 2. Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставят изискуемите документи по т. 12 и 14. 3. Плик № 3 с надпис „Предлагана цена”, който съдържа ценовото предложение на участника – т. 15. ІІІ. Когато участник подава оферта за повече от една обособена позиция, пликове № 2 и № 3 се представят за всяка от позициите. ІV. Наличието на някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 2, т. 1, 3 или 5 води до отстраняване на участника в процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за предходната година – заверено от участника копие. 2. Справка декларация за общия оборот и за оборота на стоките (компютърна и периферна техника), същите или сходни с предмета на обществената поръчка, за последните три години /2010, 2011 и 2012/.
Минимални изисквания: По т. 1 да е налице положителен финансов резултат за предходната година. По т. 2 оборотът на стоките същите или сходни с предмета на обществената поръчка за последните 3 години да е не по-малък от 2 пъти прогнозната стойност на обособената позиция, за която се подава оферта.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договори за доставки, изпълнени през последните три години /2010, 2011 и 2012/, в зависимост от датата, на която участникът е учреден, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение във връзка с предмета на поръчката. Договори в процес на изпълнение или за които не са приложени препоръки/референции няма да бъдат приемани. 2. Заверено копие на валиден сертификат доказващ, че участникът притежава внедрена и сертифицирана система за управление на качеството, съгласно изискванията на международен стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен на него национален стандарт в областта на предмета на поръчката. 3. Оторизационно писмо от производителя или официален вносител на техниката за България (ако Участникът не е неин производител)конкретно и само за участие в настоящата процедура – оригинал. 4. Заверено от участника копие от IT EcoDeklalaration или еквивалентен документ,издаден от производителя за предлаганата техника. 5. Валиден сертификат (заверено от участника копие), договор или друг оторизиращ документ (актуален към крайния срок на доставката), издаден от производителя на техниката ,че участникът има право да извършва гаранционна сервизна дейност на предлаганата техника. В случай ,че участникът е посочил,че гаранционното сервизно обслужване ще се извършва от друга фирма с регистрация РБългария ,се прилага неиния сертификат (заверено копие) и писменно съгласие от фирмата,явяваща се оторизиран сервиз на оферираната техника за гаранционно сервизно обслужване на конкретната доставка по настоящата поръчка – оригинал. 6. CE Mark (Декларация за съответствие) по отношение на всеки един от стандартите: EN61000,EN55022 и EN60950 за предлаганата техника от производителя-само за компютри и сървъри – оригинал. 7. Документ (заверено копие) или декларация (оригинал), че предлаганата техника отговаря на стандарта ISO 9296 – само за компютри и сървъри.
Минимални изисквания: По т. 1 участникът да има изпълнени поне три договора с предмет същия или сходен с предмета на обществената поръчка, независимо то позицията, за която участва. Да се представят не по-малко от три препоръки за добро изпълнение на посочените договори. По т. 2 участникът да има сертифицирана система за управление на качеството, съгласно изискванията на международен стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент на него национален стандарт в областта на предмета на поръчката.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

или Обявление на профила на купувача

Номер на обявлението в РОП/ДВ 544490 от 06.06.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
02.12.2013 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 20 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие ще се продава всеки работен ден в НВУ "Васил Левски", сграда Управление, ет. 2, отделение "Финанси" от 13,30 ч. до 16,30 ч.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
09.12.2013 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 10.12.2013 г.  Час: 09:00
Място

гр. Велико Търново, НВУ "Васил Левски", бул. "България" № 76, сграда Дом на културата, ет. 2

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни писмено упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел, съгласно чл. 68, ал. 3



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Проекти BG051PO001-4.3.04-0016. “Нови възможности за учене през целия живот чрез модернизация на център за дистанционно обучение към НВУ „Васил Левски”, BG051PO001-3.1.08-0024. „Усъвършенстване на системите за управление в НВУ „Васил Левски”, BG051PO001-3.1.07-0011. „Актуализиране на учебните програми в НВУ „Васил Левски” – гр. Велико Търново в съответствие с изискванията на пазара на труда” съфинансирани със средства на Европейския социален фонд на Европейския съюз на оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2007 – 2013 г., бенефициент НВУ „Васил Левски”.

VI.3) Допълнителна информация

Документацията за участие в обществената поръчка е достъпна на интернет страницата на НВУ "Васил Левски", в рубрика Обществени поръчки - Профил на купувача.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

10 дневен срок от уведомяване на участниците за съответното решение съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.10.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на компютърна и периферна техника по проект BG051PO001-4.3.04-0016. „Нови възможности за учене през целия живот чрез модернизация на център за дистанционно обучение към НВУ „Васил Левски”
1) Кратко описание

Доставка на компютърни конфигурации и принтери

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30211400, 30232110

Описание:

Компютърни конфигурации
Лазерни принтери

3) Количество или обем

Компютърна фигурация – тип 1 - 28 бр.; Компютърна фигурация – тип 2 - 9 бр.; принтери - 5 бр.

Прогнозна стойност, без ДДС
22568 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 30

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на компютърна и периферна техника по проект BG051PO001-3.1.08-0024. „Усъвършенстване на системите за управление в НВУ „Васил Левски”
1) Кратко описание

Доставка на компютърни конфигурации и сървъри

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30211400

Описание:

Компютърни конфигурации

3) Количество или обем

Компютърни конфигурации - 5 бр. и сървъри - 2 бр.

Прогнозна стойност, без ДДС
16650 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 30

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Доставка на компютърна и периферна техника по проект BG051PO001-3.1.07-0011. „Актуализиране на учебните програми в НВУ „Васил Левски” – гр. Велико Търново в съответствие с изискванията на пазара на труда
1) Кратко описание

Доставка на компютърни конфигурации и мултифункционални устройства

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30232000, 30211400

Описание:

Периферни устройства
Компютърни конфигурации

3) Количество или обем

Компютърни конфигурации - 30 бр.; мултифункционални устройства - 2 бр.

Прогнозна стойност, без ДДС
17000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 30