Версия за печат

00447-2013-0015

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Агенция по вписванията, ул. Елисавета Багряна 20, За: Младен Колев, България 1111, София, Тел.: 029486 151, E-mail: mladen.kolev@registryagency.bg, Факс: 029486 194

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.registryagency.bg.

Адрес на профила на купувача: www.registryagency.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на корици, подвързване и преподвързване на книги, водени от Служби по вписванията”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
Място на изпълнение: България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

доставка на твърди корици формат А4, А3 и размер 24,5/39 от хартия с висока устойчивост на стареене и голяма дълготрайност, съгласно БДС ISO 11800:2007. Изпълнителят трябва да осигури минимум три групи от по четири специалиста, които да извършат подвързването на томовете в Службите по вписванията към Агенция по вписванията. Изпълнителят трябва да осигури безвъзмездна гаранционна поддръжка на обекта на поръчката за срок от 36 месеца от момента на приключване на изпълнението на поръчката.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79971000

Описание:

Услуги по подвързване и довършване на печатни издания

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

доставка на твърди корици формат А4, А3 и размер 24,5/39 от хартия с висока устойчивост на стареене и голяма дълготрайност, съгласно БДС ISO 11800:2007. Изпълнителят трябва да осигури минимум три групи от по четири специалиста, които да извършат подвързването на томовете в Службите по вписванията към Агенция по вписванията. Изпълнителят трябва да осигури безвъзмездна гаранционна поддръжка на обекта на поръчката за срок от 36 месеца от момента на приключване на изпълнението на поръчката. Подлежащите на подвързване и преподвързване книги са посочени като брой и местонахождение в Техническото задание.

Прогнозна стойност без ДДС
253773 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранции Гаранцията за участие не се изисква. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора и условия и начин на плащането й. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от цената на договора. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път по следната сметка: IBAN BG39 CREX 9260 3314 5487 00, BIC: CREX BGSF в „Токуда банк"АД, или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност най–малко за срока на изпълнение на договора, увеличен с 30 календарни дни. Задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди определеният за изпълнител участник да представи гаранция за изпълнение.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансиране от бюджета. Плащането ще се извършва след представяне на надлежно оформена фактура и подписани приемо-предавателни протоколи за извършени работа. Предвидено е авансово плащане, по желание на участника, в размер до 50% от общатастойност на договора.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Административни изисквания съгласно ЗОП Участникът да не е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран: за престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; за подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; за участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; за престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; за престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс. Участникът да не е обявен в несъстоятелност. Участникът да не е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове. Участникът да не е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки Участникът да не е в открито производство по несъстоятелност, или да не е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си. Участникът да няма парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал. 2 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която участникът е установен. Не могат да участват в процедура за възлагане на обществена поръчка участници: при които лицата представляващи участника са свързани лица по смисъла на § 1, т. 23а от Допълнителните разпоредби на Закона за обществените поръчки с Възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация;; които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. Забележка: Когато участниците са юридически лица, горните изисквания се прилагат, както следва: при събирателно дружество - за лицата по чл. 84, ал. 1 и чл. 89, ал. 1 от Търговския закон; при командитно дружество - за лицата по чл. 105 от Търговския закон, без ограничено отговорните съдружници; при дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 141, ал. 2 от Търговския закон, а при еднолично дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 147, ал. 1 от Търговския закон; при акционерно дружество - за овластените лица по чл. 235, ал. 2 от Търговския закон, а при липса на овластяване - за лицата по чл. 235, ал. 1 от Търговския закон; при командитно дружество с акции - за лицата по чл. 244, ал. 4 от Търговския закон; за прокуристите, когато има такива; когато чуждестранно лице има повече от един прокурист, декларацията се подава само от прокуриста, в чиято представителна власт е включена територията на Република България. Във всички останали случаи, включително за чуждестранните лица - за лицата, които представляват кандидата или участника За обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 3 и 5 и ал. 5, т. 2 от ЗОП, когато кандидатът или участникът е юридическо лице, е достатъчно подаване на декларация от едно от лицата, които могат самостоятелно да го представляват.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: oo Счетоводен баланс, Отчет за приходите и разходите, Отчет за паричния поток за периода 2010 – 2012 г., одитно становище, ако е приложимо. Документите не се изискват ако същите са обявени в Търговския регистър, но се посочва това обстоятелство. o Информация общия оборот и за оборота, реализиран от дейност сходна с предмета на обществената поръчка за последните три години (2010 – 2012 г.), или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Документът се представя в оригинал.
Минимални изисквания: o Участникът да има реализиран общ оборот за последните три години (2010 – 2012 г.) или от датата, на която е учреден в размер на 300 000 лв. o Участникът да е реализирал минимален оборот от дейност, сходна с предмета на поръчката за последните три години (2010 – 2012 г.) или от датата, на която е учреден не по–малко от 150 000 лв. o Под сходен предмет да се разбира доставка на корици и подвързване на книги или друга еквивалентна дейност.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: o Списък с информация за изпълнените договори с предмет, сходен с предмета на поръчката през последните 3 години (2010 - 2012 г.) или в зависимост от датата, на която е учреден участника или е започнал дейността си. Документът се представя в оригинал. o Документ, удостоверяващ въведена система за управление на качеството ISO9001:2008, или еквивалентен, съответстващ на предмета на поръчката. Документът се представя копие, заверено от участника. o Сертификати за използваните материали ISO 6588, ISO 534, ISO 9706, или еквивалентни, и сертификат за методите за подвързване и подшиване БДС ISO 11800:2007 или еквивалентен. Документът се представя копие, заверено от участника. o Документ удостоверяващ, че участника е администратор на лични данни по ЗЗЛД. Документът се представя в копие, заверено от участника. o Доказателства за наличие на 3 екипа от по 4 работника в трудови правоотношения към момента на обявяване на поръчката. Представят се трудови договори, трудови книжки и др. документи доказващи това обстоятелство. o Доказателства за наличие на 3 бр. МПС за транспорт на екипите. Представят се копия на регистрационни талони или други документи, удостоверяващи, че участникът разполага под негов контрол с изискуемия брой МПС.
Минимални изисквания: o Участникът трябва да е изпълнил поне един договор, сходен с предмета на поръчката, придружен с референция за добро изпълнение. o Участникът трябва да представи сертифицирана система за управление на качеството ISO9001:2008 или еквивалентен, съответстващ на предмета на поръчката. o Участникът трябва да представи сертификати за използваните материали ISO 6588, ISO 534, ISO 9706, или еквивалентни, и сертификат за методите за подвързване и подшиване БДС ISO 11800:2007 или еквивалентен. o Участникът да е регистриран като администратор на лични данни по смисъла на ЗЗЛД към момента на обявяване на процедурата. o Участникът да разполага с поне 3 екипа от по 4 работника отговарящи за изпълнение на поръчката. Екипите следва да са в трудови правоотношения с участника към момента на обявяване на процедурата. o Участникът да разполага с възможност за осигуряване на транспорт на предложените екипи, като докаже че разполага със собствени или под негово административно разпореждане 3 бр. МПС.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
14.11.2013 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
21.11.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 22.11.2013 г.  Час: 11:00
Място

ул. Елисавета Багряна 20, Агенция по вписванията

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл. 68, ал.3 от ЗОП



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.10.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ