Версия за печат

00447-2013-0013

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Агенция по вписванията, ул Елисавета Багряна 20, За: Павел Павлов, България 1111, София, Тел.: 029486 111, E-mail: pavel.pavlov@registryagency.bg, Факс: 029486 194

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.registryagency.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.registryagency.bg/?cat=3.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Извънгаранционно обслужване и сервиз на техническото осигуряване в Агенция по вписванията

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 7
Място на изпълнение: България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Осигуряване на пълна сервизна поддръжка на наличното в Агенция по вписванията компютърно и комуникационно оборудване за срок от една година от дата на подписване на договора с изпълнителя.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50321000, 50322000, 30120000, 30214000, 30213000, 48820000, 32420000

Описание:

Услуги по ремонт на персонални компютри
Услуги по поддържане на персонални компютри
Оборудване за фотокопиране и за офсетов печат
Компютърни работни станции
Персонални компютри
Сървъри
Мрежово оборудване

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Пълна сервизна поддръжка на наличното в Агенция по вписванията компютърно и комуникационно оборудване за срок от една година

Прогнозна стойност без ДДС
254000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

На основание чл. 59, ал. 5, т. 2 от ЗОП, гаранция за участие не се изисква, тъй като поръчката е на стойност по чл. 14, ал. 3 от ЗОП.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ получава месечно възнаграждение в размер на 1/12 от предложената сума по Приложение 3. Възнаграждението се изплаща от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ до 10-то число на месеца, следващ месеца, за който се дължи, след представяне на приемо-предавателен протокол и надлежно оформена фактура. При необходимост ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ ще извършва плащането от сметка със специален режим и предназначение (escrow accounts), която ще покрива целия срок на договора.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: o Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. o Документ за регистрация на участника и документ, удостоверяващ актуалното състояние на участника или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър. o Оферта по образец на Възложителя. o Информационен лист. o Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3, ал. 2, т. 1 и ал. 5, т. 2 от ЗОП. o Декларация за по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 2, т. 2 и 5 от ЗОП. o Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП. o Декларация от подизпълнителя за съгласие да участва като такъв при изпълнението на обществената поръчка. Лице, което е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. Декларацията не се представя в случай, че участникът няма да използва подизпълнител. o Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за съдебна регистрация). o Споразумение за създаване на обединение/дружество/консорциум за участие в обществената поръчка (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице). o Нотариално заверено пълномощно на определения представител на обединението/дружеството/консорциума, който ще подписва документите, когато това лице не е посочено в договора за създаване на обединение (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице). o Декларация за приемане клаузите на проекта на договор.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: o Счетоводен баланс, Отчет за приходите и разходите, Отчет за паричния поток за периода 2010 – 2012 г., одитно становище, ако е приложимо. Документът се представя в копие, заверено от участника. Не се изисква представяне, ако същите са обявени в търговския регистър. o Информация за оборота за последните три години (2010 – 2012 г.), или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си (свободен текст). Документът се представя в оригинал. Доказателствата се представят само за обособена позиция 1.
Минимални изисквания: o Участникът да е реализирал минимален оборот за последните три години (2010 – 2012 г.) или от датата, на която е учреден, общо не по–малко 270 000 (двеста и седемдесет хиляди) лв. без ДДС по обособена позиция 1, 130 000 (сто и тридесет хиляди) лв. за обособена позиция 2, 80 000 (осемдесет хиляди) лв. за обособена позиция 3 и 28 000 (двадесет и осем хиляди) лв. за обособена позиция 4.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: o Списък с информация за изпълнените договори с предмет, сходен с предмета на поръчката през последните 3 години (2010 - 2012 г.) или в зависимост от датата, на която е учреден участникът или е започнал дейността си, придружен с референции за добро изпълнение. Списъкът се представя в оригинал, референциите се представят в копие, заверено от участника.
Минимални изисквания: Участникът трябва да е изпълнил поне два договора, сходни с предмета на обособената позиция, през последните 3 години (2010 - 2012 г.) или в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си. Общата стойност на изпълнените договори следва да бъде: o Договори за поддръжка на настолни компютри и периферна техника на общата стойност 270 000лв. за обособена позиция 1; o Договор за поддръжка на сървъри, масиви за съхранение на данни и друга информационна структура на общата стойност 130 000лв. за обособена позиция 2; o Договор за поддръжка на активно и пасивно комуникационно/мрежово оборудване на общата стойност 80 000лв. за обособена позиция 3; o Договор за поддръжка на извънгаранционно сервизно обслужване на копирни машини на общата стойност 28 000лв. обособена позиция 4.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 526340 от 28.02.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
12.11.2013 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
19.11.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 20.11.2013 г.  Час: 14:00
Място

гр. София, Агенция по вписванията, ул. „Елисавета Багряна” № 20

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите и отварянето на плика с предлаганата цена е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.10.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Настолни и преносими компютри, монитори, периферна техника, UPS”
1) Кратко описание

Извънгаранционно обслужване и сервиз на настолни и преносими компютри, монитори, периферна техника, UPS, намиращи се в АВ

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50323000, 50320000

Описание:

Услуги по поддържане и ремонт на периферни компютърни устройства
Услуги по ремонт и поддържане на персонални компютри

3) Количество или обем

Максимална прогнозна стойност: 135 000 лв. без ДДС

Прогнозна стойност, без ДДС
135000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Сървъри, масиви за съхранение на данни и друга информационна структура”
1) Кратко описание

Извънгаранционно обслужване и сервиз на сървъри, масиви за съхранение на данни и друга информационна структура

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

48820000

Описание:

Сървъри

3) Количество или обем

Максимална прогнозна стойност: 65 000 лв.

Прогнозна стойност, без ДДС
65000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция „Активно и пасивно комуникационно/мрежово оборудване”
1) Кратко описание

Извънгаранционно обслужване и сервиз на активно и пасивно комуникационно/мрежово оборудване

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

32420000

Описание:

Мрежово оборудване

3) Количество или обем

Максимална прогнозна стойност: 40 000 лв.

Прогнозна стойност, без ДДС
40000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция „Извънгаранционно сервизно обслужване на 2 броя копирни машини RexRotary, инсталирани в ЦУ на Агенция по вписванията”
1) Кратко описание

Извънгаранционно обслужване и сервиз на извънгаранционно сервизно обслужване на 2 броя копирни машини RexRotary, инсталирани в ЦУ на Агенция по вписванията

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30120000, 30214000, 30213000

Описание:

Оборудване за фотокопиране и за офсетов печат
Компютърни работни станции
Персонални компютри

3) Количество или обем

Максимална прогнозна стойност: 14 000 лв.

Прогнозна стойност, без ДДС
14000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12