Версия за печат

01685-2013-0003

BG-Враца: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Тролейбусен транспорт-Враца" ЕООД, бул. "Мито Орозов" № 135, За: Илиян Йончев - управител, Р България 3000, Враца, Тел.: 0889 989883, E-mail: trolley_vratza@abv.bg, Факс: 092 648573

Място/места за контакт: Илиян Йончев

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Градски железопътни, трамвайни, тролейбусни или автобусни услуги

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Покупка на електрическа енергия на свободния пазар за нуждите на „Тролейбусен транспорт- Враца“ ЕООД ”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр. ВРАЦА
Код NUTS: BG313
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на обществена поръчка е сключване на договор за покупко-продажба на електрическа енергия по свободно договорени цени съгласно чл.100, чл.101, чл.102 и чл.103 от ЗЕ и Правилата за търговия с електрическа енергия, за захранване на 2 токоизправителни станции на градския тролейбусен транспорт, разположени на територията на гр. Враца и присъединени към мрежа Ср.Н със собствена кабелна мрежа.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

09310000

Описание:

Електрическа енергия

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

5004 МWh електроенергия за целия период на договора

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

36


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Размерът на гаранцията за участие е4200 лв. Гаранцията за участие в процедурата трябва да бъде представена от участника в една от следните форми: парична сума, платима по следната банкова сметка на '' Тролейбусен транспорт-Враца "ЕООД БАНКА: Общинска банка АД - клон Враца, IBAN: BG35SOMB91301053152201,BIC: SOMBBGSFили оригинал на банкова гаранция за участие, издадена в полза на възложителя, по образеца в Образец № 3, валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока за валидност на офертите. 2.2.Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от стойността на договора и се внася по сметка на възложителя при сключване на договора.2.3. Гаранцията за изпълнение на договора трябва да бъде представена от участника в една от следните форми: - гаранция за изпълнение на договора под формата на парична сума, платима по следната банкова сметка на ''Тролейбусен транспорт -Враца ' ЕООД' БАНКА: Общинска банка АД - клон Враца, IBAN: BG35SOMB91301053152201,BIC: SOMBBGSF - оригинал на банкова гаранция за изпъление на договора, издадена в полза на възложителя, по образеца в Образец № 4 и със срок на валидност, най-малко 30 дни след изтичане срока на договора. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. 2.4. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

със собствени средства на възложителя

ІІІ.1.4) Други особени условия

Комисията предлага на възложителя да отстрани от процедурата всеки участник: 1. който не е представил някой от необходимите документи по чл. 56 от ЗОП; 2. за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и 5 от ЗОП и посочените по чл. 47, ал. 2, т.1, т.3 и т.5 от ЗОП; 3. който е представил оферта, която е непълна или не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП. 5. за когото по реда на чл.68, ал.11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Плик № 1: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2. Документ за регистрация на участника (нотариално заверено копие) или декларация с единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър (Образец № 5). В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването по тази точка се отнася за всички членове на обединението; 3. Договор или споразумение за учредяване на обединението (оригинал или нотариално заверено копие), когато участникът е обединение, което не е юридическо лице;4. При участници обединения – документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият с нотариална заверка на подписите под него.Чуждестранните участници трябва да представят тези документи и в официален превод; 5. Когато не е представена декларация с ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние - оригинал или нотариално заверено копие, издадено не повече от 2 месеца преди датата на отваряне на офертите. Чуждестранните юридически лица трябва да приложат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени; 6. Копие от лиценз за търговия с електрическа енергия в Република България;7. Копие от лиценз за координатор на балансираща група; 8. Документ, удостоверяващ представянето на гаранция за участие в откритата процедура - парична сума или - банкова гаранция (Образец № 3); 9. Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите за предходните три години- 2010, 2011, 2012 г. /в зависимост от датата, на която участникът е започнал дейността си/, заверени от одитор - ако подлежат на одит или Декларация свободен текст, че същите са обявени по партидата на търговеца в Търговския регистър; 10. Доказателства за икономическото и финансовото си състояние на участникът; 11. Доказателства за техническите възможности на участника; 12. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви “а”-“д”, ал. 2, т. 2, т. 5 и ал. 5, т. 1 от Закона за обществените поръчки съгласно Образец № 6; 13. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.2 и т.3, ал. 2, т.1, т.2а, т.3 и т.4 и ал. 5, т.2 от Закона за обществените поръчки съгласно Образец № 7. Когато предвижда участието на подизпълнители при изпълнението на обществената поръчка участникът трябва да посочи подизпълнителите, вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие. За целта посоченият подизпълнител следва да попълни и подпише приложената към настоящата документация декларация по чл. 55, ал. 5 от ЗОП съгласно Образец № 8. Всеки подизпълнител трябва да отговаря на изискванията, на които отговаря и основния участник съобразно вида и дела на неговото участие при изпълнението на обществената поръчка, и да представи към офертата на участника документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, 4, 5 и 6 от ЗОП; 14. Декларация по чл. 55, ал. 5 от ЗОП за участие в обединение (Образец № 9); 15. Нотариално заверено пълномощно, в случай че лицето, което ще представлява участника в отношенията му с възложителя, не е негов представител по закон. Пълномощното трябва да бъде подписано от лицето, което по закон представлява участника; 16. Декларация за приемане на условията в проекта на договор (Образец № 12);17. Декларация за валидност на офертата (Образец № 13);18. Административни сведения (Образец № 14);19. Гаранция за участие;Участникът може да представи и други документи, доказващи икономическото и финансовото му състояние, и техническите и професионалните му възможности за изпълнение на обществената поръчка;Плик № 2:Техническо предложение за изпълнение на поръчката; Плик № 3: Предлагана цена Никаква информация, свързана с предлаганата цена, не трябва да има в каквато и да е форма извън този плик.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

1.Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите за предходните три години- 2010, 2011, 2012 г. /в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е започнал дейността си/, заверени от одитор - ако подлежат на одит. Участникът, който е обявил съответната ГФО по своята партида в Търговския регистър има право да се позове на това обстоятелство чрез декларация свободен текст. Ако информацията в Търговския регистър е непълна, нечетлива или не е акуална, възложителят има право да я изиска от участника. 2. Декларация по чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП за общия оборот за последните 3 години- 2010, 2011, 2012 г. /в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е започнал дейността си/, подписана от представляващия участника, както и за оборота от доставка /продажба/ на електрическа енергия по свободно договорени цени за 2010 г., 2011 г. и 2012 г.,съгласно Образец № 10. Минимални изисквания: Участниците следва да имат общ оборот от доставка /продажба/ на електрическа енергия по свободно договорени цени, сходни с предмета на на поръчката, за последните три години 2010, 2011 и 2012 г., не по-малък от 1 000 000 лв. /един милион лева/ без ДДС. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването се отнася за обединението като цяло.

ІІІ.2.3) Технически възможности

1. Оригинал или нотариално заверено копие от лиценз за търговия с електрическа енергия в Република България;2. Оригинал или нотариално заверено копие от лиценз за координатор на балансираща група;3. Декларация по чл. 51, ал.1, т.1 от ЗОП за основните договори, изпълнени през последните три години- до датата на подаване на офертата /в зависимост от датата, на която участникът е започнал дейността си/, сходни с предмета на поръчката, включително стойностите, срок на договорите и възложителите, придружени от минимум три препоръки за добро изпълнение /оригинали или нотариално заверени копия/ на договори за доставка на електрическа енергия по свободно договорени цени по вътрешни графици към крайни клиенти в Република България, съгласно Образец № 11;Препоръките за добро изпълнение посочват стойността, датата и мястото на доставена електрическа енергия по свободно договорени цени ;4. Удостоверителен документ /оригинал и ли нотариално заверено копие/ от „Елекроенергиен системен оператор” ЕАД за количества доставяна електроенергия на свободния пазар по вътрешни графици към крайни клиенти в Република България за последните 12 месеца предхождащи датата на подаване на заявката;5. Декларация, че участник може да достави заявената по дневните графици ел.енергия през целия период на договора до всички изводи на Възложителя;6. Списък-Декларация на ръководните служители или на лицата, които отговарят за извършването на доставката, придружен с документи, удостоверяващи образованието и професионалната им квалификация (дипломи, удостоверения, сертификати и др.)/Образец № 17/;7. Списък-Декларация на технически лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството, придружен с документи, удостоверяващи образованието и професионалната им квалификация (дипломи, удостоверения, сертификати и др.);/Образец № 17/;8. Списък-Декларация на техническото оборудване за осигуряване на качеството и оборудването за изпитване и изследване./Образец № 16/;9. Валиден сертификат за управление на качеството ISO 9001:2008, или еквивалентно, с обект обхвата на поръчката издаден от акредитирана институция или агенция за управление на качеството. Минимални изисквания:1.Участникът трябва да притежава лиценз за търговия с електрическа енергия в Република България;2.Участникът трябва да притежава лиценз за координатор на балансираща група;3. Участникът трябва да е изпълнил качествено през поледните 3 години / до датата на подаване на офертата/ поне 3 договора с идентичен/сходен предмет и обем на настоящата поръчка;4. Участникът трябва да разполага с експертен и изпълнителски екип за изпълнение на поръчката;5. Участникът трябва да разполага с необходимото техническото оборудване за осигуряване на качеството и оборудването за изпитване и изследване;6. Участникът да притежава сертификация по система за качеството ISO 9001:2008.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
26.11.2013 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
20 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава от участника или негов упълномощен представител в административната сграда на "Тролейбусен транспорт - Враца" ЕООД, ул. Мито Орозов № 135, или по куриер за сметка на участника, срещу документ за платена такса или с платежно нареждане по сметка Банка: БАНКА: Общинска банка АД - клон Враца,IBAN: BG35SOMB91301053152201,BIC: SOMBBGSF.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
03.12.2013 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

240

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 04.12.2013 г.  Час: 10:00
Място

гр. Враца, бул. "Мито Орозов" № 135, административна сграда на "Тролейбусен транспорт - Враца"ЕООД

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл.68, ал.3 от ЗОП, придружени с документи доказващи правото им на присъствие. Пълномощните следва да бъдат изрични с нотариална заверка на подписа.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, Витоша 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.10.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ