Версия за печат

00368-2013-0006

BG-Главиница: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Главиница, Република България, Област Силистра, гр. Главиница, ул. „Витоша” № 44, За: Димо Илиев, Република България 7630, Главиница, Тел.: 08636 2040, E-mail: obshtina@glavinitsa.bg, Факс: 08636 2258

Място/места за контакт: Република България, Област Силистра, гр. Главиница, ул. „Витоша” № 44

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.glavinitsa.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Строителство на обект:„Рехабилитация на общинската пътна мрежа и реконструкция на магистрален водопровод” за реализация на проект „Подобряване на условията за развитие в община Главиница, чрез рехабилитация на общинската пътна мрежа и реконструкция на магистрален водопровод”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: общ. Главиница
Код NUTS: BG325
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

А). Предмет: Възлагане изпълнението на обществена поръчка с предмет: Строителство на обект „Рехабилитация на общинската пътна мрежа и реконструкция на магистрален водопровод” за реализация на проект „Подобряване на условията за развитие в община Главиница, чрез рехабилитация на общинската пътна мрежа и реконструкция на магистрален водопровод” Б). Основни дейности, включени в предмета на поръчката. Обществената поръчка включва: Изпълнение на строително - монтажни работи за реализиране на инфраструктурния проект на община Главиница В) Описание на предмета на поръчката Обществената поръчка включва строително-монтажни работи на следните обекти: Обект: 1. Път SLS1024 "/ІІІ-235, Главиница - Зафирово /Сокол -Суходол - Граница общ. /Главиница - Ситово/ - Босна - / ІІІ-216/" от км 6+350 до км 7+727 . Пътят подлежащ на ремонт е с дължина 1 377 метра Обект: 2.ПътSLS2027 „III-235 Зафирово - Малък Преславец/ - Долно Ряхово - пристанище Малък Преславец" от км 0+000 до км 3+530. Пътят подлежащ на ремонт е с дължина 3 530 метра Обект: 3.Път SLS 1021 „/III-205, Стефан Караджа-Белица/ - Осен – Главиница / III-235 от км. 5+424 до км. 10+600. Пътят подлежащ на ремонт е с дължина 5 176 мета Обект: 4.Реконструкция на магистрален водопровод между с. Дичево и с. Суходол, общ. Главиница с дължина – 2 472.41 м.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45231300, 45233123, 45233221, 45233222, 45233224

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на преносни водопроводи и канализация
Строителни и монтажни работи на второстепенни пътища
Работи по пътна маркировка на пътища
Строителни работи по полагане на пътна настилка от павета и асфалтова настилка
Строителни и монтажни работи на пътища с две отделни платна

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Строителство на обект „Рехабилитация на общинската пътна мрежа и реконструкция на магистрален водопровод” за реализация на проект „Подобряване на условията за развитие в община Главиница, чрез рехабилитация на общинската пътна мрежа и реконструкция на магистрален водопровод” Обема на СМР па проекта са за : Обект: 1. Път SLS1024 "/ІІІ-235, Главиница - Зафирово /Сокол -Суходол - Граница общ. /Главиница - Ситово/ - Босна - / ІІІ-216/" от км 6+350 до км 7+727 . Пътят подлежащ на ремонт е с дължина 1 377 метра Обект: 2.ПътSLS2027 „III-235 Зафирово - Малък Преславец/ - Долно Ряхово - пристанище Малък Преславец" от км 0+000 до км 3+530. Пътят подлежащ на ремонт е с дължина 3 530 метра Обект: 3.Път SLS 1021 „/III-205, Стефан Караджа-Белица/ - Осен – Главиница / III-235 от км. 5+424 до км. 10+600. Пътят подлежащ на ремонт е с дължина 5 176 мета Обект: 4.Реконструкция на магистрален водопровод между с. Дичево и с. Суходол, общ. Главиница с дължина – 2 472.41 м.

Прогнозна стойност без ДДС
4599512 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

01.01.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е 45995.00 лева без ДДС. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път по сметка на Общ. Главиница или да се представи под формата на банкова гаранция. Когато участникът избере да използва банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност минимум 120 дни считано от крайния срок за подаване на офертата и да е посочено, че е за настоящата Общ. поръчка. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това се извърщва с платежно нареждане, в което се посочва Обществената Поръчка, за която се представя гаранцията. Сумата се внася на името на Възложителя на следната сметка: IBAN: BG04 IORT 7379 3360 0055 00; BIC: IORT BGSF при ИНВЕСТБАНК – КЛОН РУСЕ, или в касата на общината. а. Възложителят освобождава гаранциите за участие: Отстранените кандидати или участници-срок 5 раб. дни след изтичането на срока за обж. на решението на възл. за предварителен подбор, съответно за определяне на изпълнител; Класираните на първо и второ място участници-след сключване на договора за общ. поръчка. За останалите кл. участници-в срок 5 раб. дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата - гаранциите на всички кандидати или участници се освобождават в срок 5 раб. дни след изтичане на срока за обжалване на решението за пр. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. б. Възложителят задържа гаранцията за участие: до решаване на спора, когато кандидатът или участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението, с което се обявяват резултатите от предварителния подбор, или решението за определяне на изпълнител. Оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; Е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. в. Възложителят усвоява гаранцията за участие, ако участникът: Оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; Е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3% от стойността на договора за общ. поръчка без ДДС.Гаранцията може да се внесе по банков път или да се представи като банкова гаранция със срок на валидност - целия срок на договора увеличен с 30 к. дни. Когато участникът избере да внесе гаранцията за изпълнение по банков път, това се извършва с платежно нареждане, в което се посочва Общ. поръчка, за изпълнението на която се представя гаранцията. Сумата се внася на името на Възложителя по сметка: IBAN: BG04 IORT 7379 3360 0055 00; BIC: IORT BGSF при ИНВЕСТБАНК – КЛОН РУСЕ, или в касата на общината. Гаранцията се освобождава в срок от 30 дни след завършването на пълния обем договорени работи и приключване на строителството на обекта. Ако в упоменатият срок се проявят дефекти, установени с двустранно подписан протокол, то ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ има право да задържи гаранцията до отстраняване на дефектите.ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ задържа гаранцията за изп. на договора, ако възникне спор между страните, който е внесен за решаване от съд до влизането в сила на съдебното решение.В случаите на задържане на гаранцията ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ не дължи лихви на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за времето, през което тя законно е прeстояла при него. Гаранцията за аванс е равна на аванса, който Изпълнителя е заявил.Гаранцията може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция със срок на валидност - до 30 дни след издаване на Акт обр. 15 на строежа.Сумата се внася по следната банкова сметка на общината: IBAN: BG04 IORT 7379 3360 0055 00; BIC: IORT BGSF при ИНВЕСТБАНК – КЛОН РУСЕ, или в касата на общината. Гаранцията за авансово плащане се освобождава съобразно размера на приспаднатият аванс при извършване на междинните или окончателно плащания.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането и плащането на проекта е по реда и изискванията на "Програма за развитие на селските райони" 2007 - 2013 г. Предвижда се плащането да се извърши чрез следните плащания: - Авансово плащане, в размер на 30%/тридесет процента/ от стойността на договора, платими в 20/двадесет/ дневен срок от подписването на Акт обр.№2«Протокол за откриване на строителна площадка и за определяне на строителна линия и ниво», стартиране на строително-монтажните работи и предоставяне на гаранция за аванс; - Междинни плащания, в размер на 20% /двадесет процента/от стойността на договора, платими при действително извършени СМР в обем над 50% /петдесет процента/ от общия обем на поръчката, доказани с Протокол за приемане на извършени СМР, тристранно подписан от Възложител, Изпълнител и Консултант, упражняващ строителен надзор и контрол на обекта, придружен с Измервателни протоколи и документи, изискуеми по Наредба №3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството към ЗУТ ; - Окончателно плащане, в размер на 50% /петдесет процента/от стойността на договора, но до размера на действително извършените СМР, платимо при следните комулативни условия : 1. Приключване на всички видове СМР по проекта; 2. Протокол за приемане на извършени СМР, тристранно подписан от Възложител, Изпълнител и Консултант, упражняващ строителен надзор и контрол на обекта, придружен с Измервателни протоколи, както и необходимите документи, изискуеми по Наредба №3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и 3. Подписан Акт Обр.№16 “Протокол за установяване годността за ползване на строежа”, съгласно Наредба № 3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. 4. Одобряване от Държавен фонд „Земеделие” – Разплащателна агенция на окончателния размер на финансовата помощ по проекта и преведени средства в размер на ползвания безлихвен заем от община Главиница. (За окончателното плащане Община Главиница, ще ползва безлихвен заем от централния бюджет до размера на окончателно допустимата за изплащане сума, определена от ДФ „Земеделие” –РА, съгласно ПОСТАНОВЛЕНИЕ №59/11.03.2011 г. на МС/ обн. ДВ бр. 22 от 18.03.2011 г.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Няма изискване за създаване на юридическо лице

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: I. Право на участие в обществената поръчка има всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. II. Възложителят отстранява от участие в процедурата кандидат или участник, който не отговаря на изискванията на чл.47,ал.1,т.1,б."а",б."б",б."в",б."г",б."д",т.2и т.3;чл.47,ал.2, т.1,т.2а,пр.1,т.3,т.4 и т.5;чл.47,ал.5 от ЗОП. Иизискванията се отнасят и за подизпълнителите, и за членовете на обединение. При подаване на офертата кандидатът или участникът удостоверява липсата на обстоятелствата по чл.47,ал.1,т.1,б."а",б."б",б."в",б."г",б."д",т.2и т.3;чл.47,ал.2, т.1,т.2а,пр.1,т.3,т.4 и т.5;чл.47,ал.5 от ЗОП с декларация. При подписване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи документи от компетентните органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47,ал.1,т.1,б."а",б."б",б."в",б."г",б."д",т.2и т.3;чл.47,ал.2, т.1,т.2а,пр.1,т.3,т.4 и т.5;чл.47,ал.5 от ЗОП. Възложителя не може да изисква представяне на документите по чл. 47, ал. 10 от ЗОП, когато те се отнасят за обстоятелствата, вписани в ТР. III. Изискуеми документи и информация:1.Оферта и Списък на документите, съдържащи се в нея.2.Документ за закупена документация за участие.3.Документ за внесена гар. за участие.4.Административни сведения.5.Д-я за запознаване с условията на поръчката и приемането им.6.Декларации по чл.47,ал.1,ал.2и ал.5 ЗОП.7.Д-я за участието на подизпълнители, с информация относно вида на работите, които ще извършват подизпълнителите, и дела на тяхното участие.8.Д-я от подизпълнител.9.Д-я по чл.56,ал.1,т.11 от ЗОП-за получена информация от ИА "Главна инспекция по труда" за закрила на заетостта и условията на труд.10.Д-я за използването на чужденци.11.Списък на участниците в обединение.12.Д-я за уч. в обединение.13.Регистрационни документи на участника.14.Споразумение за създаване на обединение.15.Пълномощно. 16.Документ за регистрация по ЗДДС, ако е рег.17.Заверено от участника копие на валидна застрахователна полица за професионална отговорност за изпълнение на СМР.17.Справка за общия оборот и за оборота от строителство, сходно с обекта на настоящата поръчка.18.Баланс и отчет за приходите и разходите.19.У-е от обслужваща банка.20.Списък–д-я на основните договори за СМР.21.Сертификати, издаден от акредитирана институция или агенция за управление на качеството22.Списък на Ръководния екип, необходим за изпълнение на поръчката.23.Автобиография на експертите.24. Декларация за ангажираност от кл. експерт.25.Декларация по ЗЗЛД26.Списък на техн. оборудване.27.Удостоверение от ЦПР на строителя.Чуждестранните участници представят екв. у-я от екв. регистри, съобразно нац. си законодателство.28.Д-я за запознаване с условията в документацията и декларация за приемане на условията в проекта на договор.29.Техническо предложение, с приложими документи.30.Ценова оферта, с приложими документи. За документите от т. 15 до т. 25 подробна инф. се съдържа в раздели III.2.2) и III.2.3) на обявлението. При участие на подизпълнители, изискванията ще се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие, като независимо от дела на тяхното участие, ако вида на работата изисква вписване в ЦПРС, то те следва да са вписани за този вид дейност. Подизпълнителя следва да има поне един изпълнен договор съобразно вида на изпълняваната от него работа, независимо от неговия обем. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Участник може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Заверено от участника копие на валидна застрахователна полица за професионална отговорност за изпълнение на СМР за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията му, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, застрахователната сума по която да е в съответствие с минималната застрахователна сума за този вид строеж, определена с Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. За участник установен/регистриран извън Република България- копие от застраховка “Професионална отговорност”, еквивалентна на тази по чл.171 от ЗУТ, но изготвена съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен/регистриран. 2. Справка за оборота от строителство, сходно с обекта на настоящата поръчка, а именно – СМР по (рехабилитация/ ремонт и/или изграждане, на пътна /улична мрежа и реконструкция и/или изграждане на водопроводна мрежа) за предходните 3 /три/ счетоводно приключени финансови години (2010, 2011 и 2012г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - по образец на Възложителя. 3. Заверени от участника копия на баланс и отчет за приходите и разходите като съставни части на годишния финансов отчет, за последните три приключили финансови години, (2010, 2011 и 2012г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. 4. Заверено от участника Удостоверение от обслужваща банка, че участникът разполага със собствени средства или кредитна линия в размер на минимум 25 % от прогнозната стойност на поръчката, издадено не по – рано от 1 (един) месец преди датата на отваряне на офертите в настоящата процедура – оригинал. Участникът може да приложи и други доказателства за достъп до кредитен ресурс и/или собствени средства.
Минимални изисквания: 1. Валидна застрахователна полица за професионална отговорност за изпълнение на СМР за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията му, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, застрахователната сума по която да е в съответствие с минималната застрахователна сума за този вид строеж 2. Участникът следва да е реализирал приходи от договори за СМР, сходни с предмета на обществената поръчка, (рехабилитация/ ремонт и/или изграждане, на пътна /улична мрежа и реконструкция и/или изграждане на водопроводна мрежа), общо за последните три приключили финансови години (2010, 2011, 2012 г.) , в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в обем равен на двукратния размер на поръчката в лева без ДДС. 3. Участникът трябва да разполага с достъп до финансов ресурс за изпълнение на СМР в размер минимум 25% от прогнозната стойността на поръчката, под формата на пари в брой, гарантирана неотменима кредитна линия, отпусната от банка или друга приемлива форма на разполагаеми средства. В случаи, че участникът е физическо лице, изброените изисквания по т. 1 , т. 2 и т. 3 се прилагат за физическото лице. В случай, че участникът е обединение, изброеното изискване по точка 2 и точка 3 се прилагат за обединенията като цяло, а изискванията по точка 1 – за всеки член на обединението, изпълнямащ СМР. В случай, че участникът ползва подизпълнители, изброените изисквания по точка 1 се прилагат за всеки негов подизпълнител поотделно, който ще изпълнява СМР, съобразно вида и дела на тяхното участие. Участник не може да се позове на подизпълнители и/или трети лица за изпълнение на изискванията по точки 1, 2 и 3.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък –основните договори за СМР, сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните пет години (2008, 2009, 2010, 2011 и 2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, включително стойностите, датите и Възложител – по образец. Списъкът задължително следва да е придружен с препоръка за добро изпълнение за всеки договор, с който участникът покрива минималните изисквания на Възложителя за технически възможности. Всяка препоръка трябва да съдържа информация за възложителя, получателя, предмета на договора, неговата стойност, постигнати индикатори (изградина/ремонтирана ..... км. пътна и км ........ водопроводна мрежа), дата на сключване и изпълнение, както и дали строителството е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 2. Заверени от участника копия на сертификати, издаден от акредитирана институция или агенция за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на строителството със стандарт ISO 9001:2008, или еквивалентно, със стандарт за опазване на околната среда ISO 14001:2004 (или еквивалентен) и стандарт за здравословни и безопасни условия на труд (или еквивалентен); Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда. 3. Списък на техническите лица, които отговарят за извършването на строителството и за контрол на качеството– по образец; 4. Заверени от участника копия на документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на лицата, които отговарят за извършването на строителството. Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на лицата могат да бъдат: копия от дипломи, удостоверения, сертификати, трудови и служебни книжки, списък на договори, включително стойностите, датите и Възложители , документи, издадени от работодатели/възложители и други подходящи документи. 5. Списък на техническо оборудване – по образец на Възложителя. 6. Удостоверение от Централния професионален регистър на строителя за Втора група, Трета категория, буква „а”, съгласно чл. 5, ал. 6 на Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС (или еквивалентен). Чуждестранните участници представят екв. удостоверения за екв. регистри, съобразно нац. си законодателство. 7. Удостоверение от ЦПРС за Четвърта група, Първа категория, буква „б”, съгласно чл. 5, ал. 6 на Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС (или еквивалентен). Чуждестранните участници представят екв. удостоверения за екв. регистри, съобразно нац. си законодателство.
Минимални изисквания: 1. Общо за последните 5 г.(2008, 2009, 2010 2011 и 2012г., вкл. към датата на подаване на офертата),в зависимост от датата,на която участникът е учреден или е започнал дейността си,да е изпълнил договор/и за рехабилитация/ремонт и/или изграждане, на пътна/улична мрежа и реконструкция и/или изграждане на водопроводна мрежа:пътна/улична мрежа 10км. и водопр. мрежа 2 км. 2. Да има сертификати: ISO 9001:2008 или екв.;стандарт за опазване на ок. среда ISO 14001:2004 или екв.;стандарт за безопасни у-я за труд. Възложителят ще приеме екв. серт., издадени от органи, установени в други държави членки, както и други д-ва за екв. мерки за осигуряване на качеството или за опазване на ок. среда. 3. Да има екип за изпълнение: 3.1. Р-л на обекта: висше обр., “магистър”–Стр. инж., сп.«Пътно стр.»и/или«ВиК»,„ХМС”,„ХТС” или екв.; стаж по с-та не по-малко от 10г.;опит като р-л на подобни обекти-рехабилитация/ремонт и/или изграждане на пътна/улична мрежа и реконструкция и/или изграждане на водопроводна мрежа,не по-малко от 5 г. 3.2. Техн. р-л на обекти“рехабилитация на общ. пътища”-висше обр. с кв.„стр. инж.”,сп.“пътно строителство”или средно обр. с 4-годишен курс на обучение и придобита квалификация в строителството или екв.,с общ проф.опит по специалността минимум 7 г.и проф. опит като техн. р-л при изпълнение на строителство на поне 1 сходен с настоящата поръчка обект; 3.3. Техн. р-л на обект “Р-я на магистрален водопровод “-висше обр. с кв.„стр. инженер”,сп.“ВиК” или средно обр. с 4-годишен курс на обучение и придобита проф. квалификация в строителството или екв.,с общ проф. опит по специалността минимум 7 г. и проф. опит като техн. р-л при изпълнение на строителството на поне 1 сходен с настоящата поръчка обект; 3.4. Геолог–висше обр. „Магистър”–стаж по специалността не по-малко от 5 г.,от които 3 г. опит в проучване на линейни обекти. 3.5. Геодезист–висше обр. „Магистър”и/или или средно обр. с 4-годишен курс на обучение и придобита проф. квалификация „Геодезия”–стаж по специалността не по-малко от 3 г., от които най–малко 2 г. опит в проектирането и/или изграждането на инфраструктурни линейни обекти. 3.6. О-к по качеството-висше обр. „Магистър”- техн. профил или средно обр. с 4-годишен курс на обучение и придобита проф. квалификация в строителството–стаж по специалността не по-малко от 5 г.,от които 3г. опит в контрол на качеството на инфраструктурни линейни обекти. 3.7. К-р по безопасност и здраве–висше обр. „Магистър”-техн. профил или средно обр. с 4-годишен курс на обучение и придобита проф. квалификация в строителството, с кв. курс по безопасни условия на труд при изв. на СМР и притежаващ Удостоверение за координатор по БЗ, според чл.5 от Наредба №2 за мин. изисквания за здраве и безопасни условия на труд при извършване на строително монтажни работи, с опит по спец. в областта на строителството мин. 5 г. и проф. опит като к-р по БЗ на стр. обекти мин. 3 г.; 4. Участникът трябва да разполага с:багер с обем на коша мин. 1 куб.м. и дълж. на стрелата мин. 5м, с хидравличен къртач–1 бр; багер–челен товарач–2 бр; кол. багер с дъска за обратно засипване–1бр; автом. за пренос на земни, скални маси и пясък/саморазтоварващи/-4бр; бордови коли за транспорт на стр. материали–4бр; бетоновоз–1бр; автокран с товароподемност до 5т. и обсек на стрелата до 12м-1бр; автоцистерна–2бр; автомобил за транспорт на асфалтова смес–4 бр; вибрационен валек до 12т.–2бр; вибрационен валек до 1т.–2бр; вибрационни дъски за упл. земни маси–2 бр; асфалтополагч–2 бр; автомобили за превоз на работници и служители–2 бр; заваръчни маш. за ПВП тръби с компютър за рег. времето и показ. за заварка–1 бр; резачки за асфалтови и бетонови настилки-2бр; ударопробивни маш.–2 бр; моб. ел.агрегат до 4 kw–2 бр; моторни помпи-2 бр. 5. Участникът следва да е регистриран в „ЦПР на строителите” към Камарата на строителите в България: Втора гр.-Трета к-я и Четвърта гр.-Първа к-я. Чуждестр. участници представят екв. у-я от екв. регистри, съобразно нац. си з-тво.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Най-ниска цена; тежест: 60
Показател: Срок за изпълнение; тежест: 15
Показател: Гаранционен срок; тежест: 25

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
03.12.2013 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 30 BGN
Условия и начин на плащане

Цената е без включен ДДС. Сумата се внася по следната банкова сметка на общината: IBAN: BG33 IORT 7379 8460 0056 00; BIC: IORT BGSF, КОД ЗА ПЛАЩАНЕ - 447000 при ТБ”Инвестбанк" АД -клон Русе, или в касата на общината.Документацията за участие може да бъде получена всеки работен ден от 9,00ч до 12,00 ч. и от 13,00 ч. до 17,00 ч. в общинска администрация гр.Главиница до 10 /десет / дни преди изтичане на срока за подаване на офертите, след представяне на документ за платена такса. В случай, че участник поиска документацията да бъде изпратена по куриер, същият представя платежно нареждане, че документацията е закупена. В този случай Възложителят следва да изпрати документацията на адреса на закупилия участник по куриер, като всички разходи са за сметка на лицето, отправило искането.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
13.12.2013 г.  Час: 12:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 13.12.2013 г.  Час: 13:30
Място

"Заседателна зала" на административна сграда на Община Главиница, гр.Главиница, обл.Силистра, ул."Витоша" № 44

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отваряне на офертите имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Обществената поръчка се финансира по мярка 321 – Основни услуги за населението и икономиката в селските райони от „Програма за развитие на селските райони 2007-2013” , подкрепена от Европейски земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР), Договор за отпускане на финансова помощ с рег. № 19/321/01267 от 27.11.2012г. сключен между Община Главиница и Държавен фонд „Земеделие”.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалби могат да се подават в 10 дневен срок от узнаването решението на Възложителя, съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.10.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ