Версия за печат

00447-2013-0012

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 131282355

Агенция по вписванията, ул. "Елсиавета Багряна" № 20, За: Венелин Иванов, България 1111, София, Тел.: 029486 102, E-mail: venelin.ivanov@registryagency.bg, Факс: 029486 194

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.registryagency.bg.

Електронен достъп до информация: www.registryagency.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Доставка на комплект информационно оборудване за изграждане на аварино-възстановителен изчислителен център (АИЦ)”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
град София, улица „Елисавета Багряна” № 20 и „Бизнес парк София” сграда 11А
Код NUTS: BG412
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка, инсталиране, конфигуриране, тестване и гаранционно обслужване на следното оборудване: 1 бр. хост сървър, 1 бр. дистрибуционен комутатор, 1 бр. стандартен 19” сървърен шкаф, 1 бр. дисков масив (в собствен стандартен 19” сървърен шкаф), наричани по-нататък за краткост „техниката”, за нуждите на Агенция по вписванията (АВ), съгласно описанието и детайлните технически спецификации на техническото задание.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

30233141

Описание:

Масив от независими дискове с излишен капацитет (RAID)

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Доставка, инсталиране, конфигуриране, тестване и гаранционно обслужване на следното оборудване: 1 бр. хост сървър, 1 бр. дистрибуционен комутатор, 1 бр. стандартен 19” сървърен шкаф, 1 бр. дисков масив (в собствен стандартен 19” сървърен шкаф), наричани по-нататък за краткост „техниката”, за нуждите на Агенция по вписванията (АВ), съгласно описанието и детайлните технически спецификации Към доставката се включват всички необходими дейности, като транспорт, труд, мита, такси и всички др. разходи по доставяне на техниката в местата за изпълнение на поръчката. Към инсталирането се включват всички необходими дейности по монтажа, всички необходими за това части аксесоари и др. Към конфигурирането се включват всички необходими дейности по необходими първоначалните настройки за привеждане на техниката в работоспособно състояние. Към тестването се включва извъшването на всички необходими дейности, съгласно препоръките на съответните производители на доставеното оборудване, гарантиращи пълната работоспособност на техниката. Доставената техника трябва да бъде с осигурена безплатна гаранционна поддръжка за период не по-къс от посочения в техническите спецификации дадени по-долу. В гаранционното обслужване да е включено, по искане на Възложителя, да се извършват настройки на оборудването от сертифицирани за тази дейност специалисти. Всички настройки задължително се извършват след съгласуване с Възложителя и в присъствие на оторизиран от него служител.

Стойност, без да се включва ДДС
420000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

60

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Условия и размер на гаранцията за участие и начин на плащането й Гаранцията за участие е в размер на 1% от прогнозната стойност на поръчката или 4200 (четири хиляди и двеста) лв. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 90 (деветдесет) дни, считано от крайния срок за получаване на офертите. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане по следната сметка: IBAN BG39 CREX 9260 3314 5487 00, BIC: CREX BGSF в „Токуда банк"АД. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи платежно нареждане или банкова гаранция. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако в представената банкова гаранция не е изрично посочено, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя, че е със срок на валидност 90 (деветдесет) календарни дни от крайната дата за представяне на офертите, и че е за настоящата обществена поръчка. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора и условия и начин на плащането й. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от цената на договора. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път по следната сметка: IBAN BG39 CREX 9260 3314 5487 00, BIC: CREX BGSF в „Токуда банк"АД, или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност най–малко за срока на изпълнение на договора, увеличен с 30 календарни дни. Задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди определеният за изпълнител участник да представи гаранция за изпълнение.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащане от бюджета. Плащането ще се извършва след сключване на договора за изпълнение, чрез откриване на сметка със специален режим и предназначение (escrow account), която ще покрива целия срок на договора. Разпореждането със средствата по сметката със специален режим и предназначение се извършва срещу представяне на заверено копие от издадената от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ фактура за извършена доставка, инсталиране и тестване на оборудването. Копието на фактурата се заверява от двама представители на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, подпис и печат на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. Представителите на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, които имат право да заверят копието на фактурата, са представилите спесимени за разпореждане със средства на Агенция по вписванията в банката, при която е разкрита сметката със специален режим и предназначение (escrow account).

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

а) Участникът да не е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран: за престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; за подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; за участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; за престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; за престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс. б) Участникът да не е обявен в несъстоятелност. в) Участникът да не е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове. г) Участникът да не е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки д) Участникът да не е в открито производство по несъстоятелност, или да не е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си. е) Участникът да няма парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал. 2 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която участникът е установен. ж) Не могат да участват в процедура за възлагане на обществена поръчка участници: при които лицата представляващи участника са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. Забележка: Когато участниците са юридически лица, горните изисквания се прилагат, както следва: при събирателно дружество - за лицата по чл. 84, ал. 1 и чл. 89, ал. 1 от Търговския закон; при командитно дружество - за лицата по чл. 105 от Търговския закон, без ограничено отговорните съдружници; при дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 141, ал. 2 от Търговския закон, а при еднолично дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 147, ал. 1 от Търговския закон; при акционерно дружество - за овластените лица по чл. 235, ал. 2 от Търговския закон, а при липса на овластяване - за лицата по чл. 235, ал. 1 от Търговския закон; при командитно дружество с акции - за лицата по чл. 244, ал. 4 от Търговския закон; за прокуристите, когато има такива; когато чуждестранно лице има повече от един прокурист, декларацията се подава само от прокуриста, в чиято представителна власт е включена територията на Република България. Във всички останали случаи, включително за чуждестранните лица - за лицата, които представляват кандидата или участника За обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 3 и 5 и ал. 5, т. 2 от ЗОП, когато кандидатът или участникът е юридическо лице, е достатъчно подаване на декларация от едно от лицата, които могат самостоятелно да го представляват. Не се изисква вписване в професионални регистри.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

o Счетоводен баланс, Отчет за приходите и разходите за периода 2010 – 2012 г., одитно становище, ако е приложимо. Документът се представя копие, заверено от участника. Не се изисква представяне, ако същите са обявени в търговския регистър, но това обстоятелство трябва изрично да се декларира от участника. o Информация за общия оборот и оборота от сходни с предмета на обществената поръчка дейности за последните три години, или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си (свободен текст). Документът се представя в оригинал.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът да е реализирал минимален общ оборот от дейността си не по–малко от 1 200 000 лева общо за последните три години или от датата, на която е учреден. Участникът да е реализирал оборот от доставки сходни с предмета на поръчката минимум 400 000 лева за последните три години. Под сходни се разбира доставка, инсталиране, конфигуриране и въвеждане в експлоатация на масиви за съхранение на данни или еквивалентни дейности.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

o Списък с информация за изпълнените договори с предмет, сходен с предмета на поръчката през последните 3 години или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, придружен с референции за добро изпълнение. Списъкът се представя в оригинал, референциите се представят копие, заверено от участника. o Документ на участника, удостоверяващ въведена система за управление на качеството в съответствие с ISO 9001 или еквивалентен с обхват, кореспондиращ с предмета на настоящата поръчка, ISO/IEC 20000-1 или еквивалентен сертификат за внедрена система за управление на услугите по поддръжка на ИТ оборудване и инфраструктура, ISO/IEC 27001 или еквивалентен сертификат за внедрена система за управление на информационната сигурност. Документите се представят като копие, заверено от участника. o Оторизационно писмо от производителя на предлаганата техника за конкретната процедура за правото участникът да извършва доставка и сервиз на територията на страната. Представя се оригинал на оторизационно писмо от производителя. o Декларация (свободен текст), относно наличието на web-базираната система за приемане на заявки за сервиз и система за обработката им. Документът се представя в оригинал. o Декларация (свободен текст), включваща кратко описание на каналите за заявяване, процеса по получаване на сервизните заявки, потвърждение за приемането им, обработката им съобразно заложените изисквания за гаранцията и извършването на сервизната дейност. Документът се представя в оригинал. o Декларация описваща локациите на базите на участника в страната. Документа се представя в оригинал. o Участникът да представи списък от лицата, които ще изпълняват договора и ще извършват сервизната дейност по гаранционното обслужване, придружен с документи, удостоверяващи образованието и професионалната им квалификация, както и изискуемия опит за изпълнение на поръчката. Документа се представя в оригинал, ведно с копия на документите доказващи професионална квалификация и опит. Списъкът трябва да е придружен от декларации, че тези лица са ангажирани до приключването изпълнението на поръчката.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът да е изпълнил успешно през последните 3 (три) години предхождащи датата на подаване на оферти или от датата на която е учреден, най-малко 3 (три) договора с предмет и обем, сходен с тези на настоящата процедура – представя се списък на договорите придружен с референции. Участника да предостави минимум 3 (три) препоръки за успешно изпълнени договори с предмет и обем, сходен с тези на настоящата процедура – представят се препоръки в заверено от участникът копие. Участникът трябва да е оторизиран за конкретната процедура от производителя на предлаганото оборудване за доставка и сервиз на територията на Република България – представя се оригинал на оторизационно писмо. Участникът трябва да притежава ISO 9001 или еквивалентен сертификат за внедрена система за управление на качеството – удостоверява се със заверено от участника копие на сертификата. Участникът трябва да притежава ISO/IEC 20000-1 или еквивалентен сертификат за внедрена система за управление на услугите по поддръжка на ИТ оборудване и инфраструктура – удостоверява се със заверено от участника копие на сертификата. Участникът трябва да притежава ISO/IEC 27001 или еквивалентен сертификат за внедрена система за управление на информационната сигурност – удостоверява се със заверено от участника копие на сертификата. Участникът да разполага с web-базирана електронна система за подаване, регистриране, обработване, обслужване, проследяване и анализ на сервизни заявки и осъществяване на ефективно сервизно обслужване. За деклариране на това обстоятелство участника попълва декларация в свободен текст и предоставя пълно описание на web-базираната система и сервизната процедура. Участникът да разполага с добре развита собствена сервизна мрежа на територията на Република България със собствени сервизни специалисти във всяка от тях. Доказва се с декларация описваща локациите на базите. Участникът трябва да предложи екип от специалисти, който ще бъде ангажиран с изпълнението на настоящата поръчка за целия срок на договора – прилагат се декларации за ангажираност на специалистите от екипа. Участникът следва да представи списък на предложения екип, където за всеки специалист да посочи точната позиция, за която се предлага. За всеки член на екипа, участникът следва да представи документи, с които се удостоверяват образование, квалификация и професионален опит (без да се посочват конфиденциални данни за лицата). Участникът следва да разполага с екип от минимум 6 (шест) специалисти ангажирани с изпълнението на поръчката, в т.ч. следните 1 (един) ръководител проект и 5 (пет) специализирани експерти: Ръководител проект: Участникът да разполага с минимум 1 (един) Ръководител на проект, който да притежава диплом за завършено висше образование; сертификат по управление на проекти като: PMP, PRINCE2 Practitioner, IPMA level A или level B или еквивалентни; да има поне 5 (пет) години трудов стаж в областта на информационните технологии; минимум 3 (три) години професионален опит като ръководител на проекти в областта на информационните технологии; минимум 1 (една) година професионален опит в разработка на проекти в областта на системната интеграция на хардуер, софтуер и мрежови компоненти в хетерогенни системи; опит в проектиране, оценка на разходите, изпълнение и поддръжка на информационни системи. Специализирани експерти: Участникът да разполага с минимум 2 (двама) специалисти за обслужване на сървъри, сертифицирани от производителя на предложените сървъри. Сертификацията трябва да е валидна за инсталация, конфигурация, надграждане, отстраняване на проблеми и обновяване на фърмуерните ревизии. Участникът да разполага с минимум 2 (двама) специалисти за обслужване на дискови масиви, сертифицирани от производителя на предложените дисковите масиви. Сертификацията трябва да е валидна за инсталация, конфигурация, надграждане, отстраняване на проблеми и обновяване на фърмуерните ревизии

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
18.11.2013 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
28.11.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 29.11.2013 г.  Час: 14:00
Място

гр. София, ул. Елисавета Багряна № 20, етаж 3

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл. 68, ал. 3 от ЗОП

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.10.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ