Версия за печат

00500-2013-0007

BG-Габрово: 16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 107061359

Дирекция "Национален парк Централен Балкан", ул. Бодра смяна № 3, За: Генчо Илиев, Ирена Цонева, Република България 5300, Габрово, Тел.: 066 801277, E-mail: project@centralbalkan.bg, Факс: 066 801277

Място/места за контакт: Централен офис в град Габрово, ул."Бодра смяна" № 3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.centralbalkan.bg.

Адрес на профила на купувача: http://visitcentralbalkan.net/bg/pages/read/t:%D0%B0%D0%B4%D0%BC%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%86%D0%B8%D1%8F/c:%D1%83%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5/s:%D0%BE%D0%B1%D1%8F%D0%B2%D0%B8-%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%BA%D1%83%D1%80%D1%81%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D0%B8/p:%D0%BE%D0%B1%D1%89%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D0%B8-1.

Електронен достъп до информация: http://visitcentralbalkan.net/bg/pages/read/t:%D0%B0%D0%B4%D0%BC%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%86%D0%B8%D1%8F/c:%D1%83%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5/s:%D0%BE%D0%B1%D1%8F%D0%B2%D0%B8-%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%BA%D1%83%D1%80%D1%81%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D0%B8/p:%D0%BE%D0%B1%D1%89%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D0%B8-1.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Околна среда

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Избор на консултант НАТУРА по Проект „Централен Балкан – парк за всички“ по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013” в изпълнение на Проект № DIR-5113325-12-109 „Централен Балкан – парк за всички“, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Околна среда 2007 – 2013”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 16 (16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
В централния офис на възложителя - гр.Габрово, ул."Бодра смяна" № 3
Код NUTS: BG322
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обществената поръчка е част от изпълнението на Проект „Централен Балкан – парк за всички“ по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.” и е с предмет: „ИЗБОР НА КОНСУЛТАНТИ НАТУРА” чрез открит конкурс. Обществената поръчка е иницирана от необходимостта от изпълнението на части от различни дейности по проекта, обединени от общ предмет: разработването/изпълнението на планове, програми, проекти или др. за опазване/поддържане/възстановяване на природни местообитания и видове, оценка на състоянието на абиотични компоненти на околната среда, разработване и прилагане на планове/ стратегии/програми за управление/охрана/контрол/противопожарно устройство на защитени територии.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

90712400 (QB51)

Описание:

Услуги по стратегическо планиране за управление или опазване на природните ресурси (Относо национални паркове )

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Консултант Натура консултира и подпомага подготовката и изпълнението на следните дейности, предвидени за изпълнение по проект DIR 5113325-12-109 „ЦЕНТРАЛЕН БАЛКАН – ПАРК ЗА ВСИЧКИ”: Дейност 1.1. Опазване, поддържане и възстановяване на видове в НП Централен Балкан; Дейност 1.2. Възстановяване, опазване и поддържане на природни местообитания в НП Централен Балкан; Дейност 2.7. Отстраняване на стара и безстопанствена инфраструктура; Дейност 4.1. Разработване на Планове за управление на ПР Чамджа и Р Еленова гора; Дейност 4.2. Разработване на План/ проект за управление ползването на пътищата в НП; Дейност 4.3. Разработване на Стратегически насоки за развитие на охраната и контрола в НП. Определяне на необходимото специализирано оборудване и екипировка за опазване/ поддържане и/или възстановяване на природни местообитания и видове; Дейност 4.4. Разработване на Стратегически насоки за опазване/ поддържане и възстановяване на благоприятното състояние на природни местообитания в 11 моделни територии от безлесната зона (Пилотен проект) Дейност 4.6. Извършване на инвентаризация на горите; Дейност 4.7. Извършване на оценка на състоянието на компоненти на околната среда. Консултант Натура консултира Директора на ДНПЦБ и Екипа за управление на проекта с експертни становища и консултации, оказва методическа помощ, предлага, препоръчва и коментира различни методики, аналитични документи, експертни анализи, теренни и други проучвания, подход и стратегии. Инициира посещения на терен с цел уточняване на отделни детайли по предстоящите за изпълнение дейности. Консултантът се запознава с предоставените му документи, свързани проект DIR 5113325-12-109 „Централен Балкан – парк за всички”.

Стойност, без да се включва ДДС
483000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

ДА

Изпълнението на договора за обществената поърчка може да бъде спряно за определен срок едностранно от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, ако в резултат на обстоятелства, възникнали след сключването му, има последица обективна невъзможност за изпълнение на задълженията по договора (примерно: обвързаност с продукт от друг договор, промяна в срока на продължителност на проекта, временно спиране изпълнението на проекта, съдебни дела и др.). В този случай спирането е без дължими неустойки и обезщетения, като ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ изпраща 10 дневно предизвестие и обосновка за обстоятелствата. Срокът, за който е спряно изпълнението, не се включва в определения в чл. 2 срок за изпълнение на договора.

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

31.03.2015 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие. Гаранцията за участие е в размер на 4830 (четири хиляди осемстотин и тридесет ) лева. Гаранцията може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Когато участникът избере гаранцията да бъде банкова, тогава тя трябва да е безусловна и неотменима в полза на Дирекция „НП Централен Балкан” със срок на валидност 180 дни от датата, определена като краен срок за подаване на офертите. Гаранцията за участие по банков път се внася по сметката на Дирекция „НП Централен Балкан”: IBAN: BG53SOMB91303337016101, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, Клон Габрово. При представяне на гаранцията с платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, след прилагане разпоредбите на чл. 68, ал.8 и ал.9 от ЗОП, ако не представи платежно нареждане или банкова гаранция. 2. Гаранция за изпълнение. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи гаранция за изпълнение. Гаранцията за изпълнение е в размер на 2 % (два на сто) от стойността на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранция за изпълнение. Участникът, определен за Изпълнител е длъжен да представи при подписване на Договора за възлагане на обществената поръчка, оригинален документ за банкова гаранция за изпълнение или документ за парична сума, внесена по сметка на Дирекция „НП Централен Балкан” Габрово:IBAN: BG53SOMB91303337016101, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, Клон Габрово. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея изрично трябва да бъде записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Дирекция „НП Централен Балкан” – Габрово и че е със срок на валидност минимум три седмици след приключване на изпълнението на договора, констатирано с окончателен двустранен приемо-предавателен протокол. При представяне на гаранция в платежно нареждане или банкова гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

(1) Цената на договора, съгласно ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, неразделна част от този договор, е в размер на :/....................../..............................лева/ без ДДС.(2) Цената на договора представлява сбор от отделните цени за всяка от Дейностите, които са както следва: •За Дейност 1.1. Опазване, поддържане и възстановяване на видове в НП Централен Балкан – цена в размер на /......../..................лева/ без ДДС;•За Дейност 1.2. Възстановяване, опазване и поддържане на природни местообитания в НП Централен Балкан цена в размер на /............./........................лева/ без ДДС;•За Дейност 2.7. Отстраняване на стара и безстопанствена инфраструктура цена в размер на /............/.........................лева/ без ДДС;•За Дейност 4.1. Разработване на Планове за управление на ПР Чамджа и Р Еленова гора цена в размер на /............../...............лева/ без ДДС;•За Дейност 4.2. Разработване на План/ проект за управление ползването на пътищата в НП цена в размер на /............../.................лева/ без ДДС;•За Дейност 4.3. Разработване на Стратегически насоки за развитие на охраната и контрола в НП цена в размер на /......../..........лева/ без ДДС; Определяне на необходимото специализирано оборудване и екипировка за опазване/ поддържане и/или възстановяване на природни местообитания и видове цена в размер на ....../..........лева/ без ДДС; •За Дейност 4.4. Разработване на Стратегически насоки за опазване/ поддържане и възстановяване на благоприятното състояние на природни местообитания в 11 моделни територии от безлесната зона (Пилотен проект) (разработва, без проектирането, задание ДНП) цена в размер на /......../............лева/ без ДДС;•За Дейност 4.6. Извършване на инвентаризация на горите /......./.............лева/ без ДДС;•За Дейност 4.7. Извършване на оценка на състоянието на компоненти на околната среда /..../.........лева/ без ДДС. (3) Цената по предходната алинея (1) се заплаща както следва: А) Междинни плащания -цената за Дейности 1.1, 1.2, 2.7, 4.6, 4,7, както и частта „Определяне на необходимото специализирано оборудване и екипировка за опазване/ поддържане и/или възстановяване на природни местообитания и видове” от дейност 4.3 се заплаща на три части както следва:а) при предаване на техническа спецификация за процедура по ЗОП и приемането и без забележки от страна на Възложителя – 60 % от дължимата сума;б) при сключване на договор за възлагане на обществена поръчка с избрания изпълнител – 20% от сумата и в) при приключване на работата по съответния договор за възлагане на обществена поръчка – останалите 20% от дължимата сума.Б)Окончателно плащане – цената за останалите Дейности се заплаща след приемане на работата и подписване на окончателен приемо-предавателен протокол без възражения от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. В случаите, когато са констатирани недостатъци, дължимите суми се изплащат след пълното отстраняване на недостатъците от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. (4) Не подлежи на плащане сумата, отразена в междинен протокол за приемане на изпълнението, когато към протокола ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ не е приложил фактура, оформена съгласно следващата алинея.(5) За извършените плащания ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ издава надлежно оформени фактури. Във фактурите се посочват наименованието на обществената поръчка, както и номера и датата на настоящия договор и на Проекта, а именно:.Дирекция „Национален парк Централен Балкан”; адрес: Габрово, ул. „Бодра смяна” № 3; ЕИК по БУЛСТАТ 107061359; Получил фактурата - (име на Ръков. на ПРОЕКТА или на друго оторизирано лице); номер на документа, дата, място. В описателната им част, освен конкретната работа, следва да се впише и следния текст: Проект DIR-5113325-12-109 „Централен Балкан – парк за всички“ по ОП „Околна среда 2007-2013 г., Заповед № РД - 531/02.07.2012 г. на Министъра на околната среда и водите.(6) Плащанията се извършват по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ: Банкa :.IBAN: BIC:в срок от в срок от 20 дни след представяне на фактура, оформена съгласно изискванията на ал.5.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.1. Участник в процедура за общ. поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физ. или юрид. лице, както и техни обединения.Съгласно чл. 56. ал.3, т.1 и 2 от ЗОП, когато участник в процедурата е обединение, което не е юрид. лице документите по чл.56, ал. 1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физ. или юрид. лице, вклю. в обединението, а документите по чл.56, ал.1, т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал.2, т. 6 от ЗОП. В случай, че уч. участва като обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юрид. лице, тогава участниците в обед. (или консорциума) сключват споразумение. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че всички членове на обед. / консорциума са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора; че лицето, представляващо обед./ консорциума е упълномощено да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обед./ консорциума, че изпълнението на договора, включително плащанията, са отговорност на представляващия обед./ консорциума, и че всички членове на обед./ консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Не се допускат промени в състава на обед. след подаването на офертата. Ако в споразум. не се съдържа информация относно представляващия, участникът обединение следва да представи документ, подписан от всички членове, в който е посочен представляващият.Когато не е приложено споразум. за създаването на обед./ консорциум, или в приложеното споразум. липсват клаузи, гарантиращи изпълн. на горепосочените условия или състава на обедин. се е променил след подаването на офертата – уч. ще бъде отстранен от участие в процедурата след прилагане на изискванията на чл. 68, ал. 8 и 9 ЗОП. 1.2. Участн. са длъжни да съблюдават сроковете и условията, посочени в обявлението за обществената поръчка и документацията за участие в процедурата. 1.3. Участниците се представляват от законните си представители или от лица, изрично упълномощени за участие в процедурата. 1.4. Лице, което е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта.1.5. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. 1.6. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по чл.56, ал.1, т.1, 4, 5 и 6 ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Възлагането на работи на подизпълн. е допустимо само, ако участникът приеме, че отговаря за действията, бездействията и работата на посочените подизп. като за свои действия, бездействия и работа. 1.7. Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка, участник, за който са налице обстоятелствата по чл. 47 ал. 1, т.1, б.“а“, б.“б“, б.“в“, б.“г“ и б.“д“, т.2 и т.3, ал. 2, т.1, т.3, т.4, т.5 и ал. 5, т.1 и т.2 от ЗОП. 1.8. При подаването на офертата, обстоятелствата по т.1.7. се доказват с представянето на декларациите по образец към документацията за участие, като при подписване на договора за обществената поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи документи от съответните компетентни органи за удосто- веряване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал.1 и чл. 47, ал.2, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП с изключение на документи относно обстоятелствата, вписани в търговския регистър в съответствие с чл.47, ал. 10 и ал.11 от ЗОП.1.9. Когато участникът или негов подизпълнител е чуждестранно юридическо лице или обединение на чуждестранни физически и/или чуждестранни юридически лица, то тези чуждестранни лица трябва да отговарят на изискванията по чл. 48 от ЗОП.Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на някое от горните изисквания.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.Заверени копия на съставните части на годишните финансови отчети (счетоводни баланси и отчети за приходите и разходите) за последните 3 финансови години (2010, 2011 и 2012), когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Забележка: За участниците вписани в Търговски регистър към Агенция по вписванията, посочили ЕИК и които съгласно изискванията на чл. 6 ал.3 от Закона за търговския регистър са публикували Годишен финансов отчет, във връзка с чл. 23, ал 3 от ЗТР изискването за представяне на копие от годишен финансов отчет не е задължително. 2. Информация за общия оборот за последните три години (2010г., 2011г., 2012г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участникът следва да има общ оборот от дейността си за последните три финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си, не по-малко от 483 000 лв. (четиристотин осемдесет и три хиляди лева).

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на основните договори за услуги, изпълнени през последните три години, считано от крайния срок за подаване на оферти, в т.ч. изпълнени договори за услуги, сходни с предмета на поръчката, придружен от препоръки за добро изпълнение/референции от възложители, с посочени лица за контакти, телефон и адрес, от които възложителят може да получи допълнителна информация. 2. Списък на лицата на разположение на участника за изпълнение на обществената поръчка , придружен с документи, удостоверяващи образованието и профес. квалификация, а за лицата, за които е наложено изискването за професионален опит, се прилагат документи, които да го удостоверят. За доказване на горните обстоятелства такива документи могат да бъдат копия от дипломи, удостоверения, трудови книжки или др., от които е видно съответствието с минималните изисквания. Изискваната образователна-квалификационна степен и професионално направление следва да са придобити в съответствие с изискванията и по реда на Наредба за държавните изисквания за придобиване на висше образование на образователно-квалификационните степени "бакалавър", "магистър" и "специалист" (приета с ПМС № 162 от 23.07.2002 г., обн., ДВ, бр. 76 от 6.08.2002 г., в сила от 6.08.2002 г., попр., бр. 85 от 5.09.2002 г., доп., бр. 79 от 5.09.2003 г.) и съгласно утвърдения класификатор от Постановление № 125 на МС от 24.06.2002 г. за Утвърждаване класификатор на областите на висше образование и професионалните направления (Обн., ДВ, бр. 64 от 2.07.2002 г., в сила от 2.07.2002 г.; изм. с Решение № 10827 от27.11.2003 г. на ВАС на РБ - бр. 106 от 5.12.2003 г., в сила от 5.12.2003 г.; изм., бр. 32 от 12.04.2005 г., доп., бр. 94 от 25.11.2005 г.) или да са еквивалентни на посочените при условията за взаимно признаване. 3. Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка.Участниците трябва да докажат, че ще имат на свое разположение ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Уч., за последните 3 години, считано от крайния срок за подаване на оферти да има изпълнен поне 1 договор, включващ заедно или поотделно услуги в областта на разработването/изпълнението на планове, програми, проекти или др.за опазване/поддържане/ възстановяване на природни местообитания и видове, оценка на състоянието на абиотични компоненти на околната среда, разработване и прилагане на планове/ стратегии/програми за управление/охрана/контрол/ противопожарно устройство на защитени територии. 2. Участн. следва да осигури участието в екипа на най-малко следните ключ. експерти със сл.квалификация, опит:1.Ключ. експерт Орнитолог 1бр. 2.Ключ експерт Едри бозайници 1бр. 3.Ключ експерт Съоръжения 1бр. 4.Кл. експерт Ихтиофауна 1бр. 5.Ключ. експерт Възстановяване 1 бр.6.Кл. експерт Флора 1 бр.7.Кл. експерт Пътна инфрастр. 1 бр.8.Кл. експерт Охрана и контрол в защит. територии 1бр. 9.Кл. експерт Пожари в защит.територии 1бр. 10.Ключ. експерт Съвременни технологии за охрана, контрол и противопожа. меропр. 1 бр.11.Кл. експерт Тревни съобщества 1бр. 12.Кл.експерт Гори 1бр. 3. Участ. трябва да разполага с необх.техника: 2 бр. настолен компютър; 2бр. лаптоп; 2бр.цифров фотоапарат с резолюция мин. 12 Мpx; 1бр.GPS приемник;1бр. високопроходим автомобил.Изисвания към експертите:1.Кл. експерт Орнитолог -Маг.степен в профес.направл., съгл. ПМС 125/ 24.06.2002 г. Горско стоп или биолог.науки или науки за земятаили придобил образов.-квалиф. степен по спец., еквив. на посочените в съотв с усл за взаимно признаване. Да има 3 год опит в обл на изпълн. на планове, програми, техн. проекти или за оценка на пригодността на местообитза реинтродукц. на глухар; в аклиматизиране и разселване на глухар или диви птици; в отглеждане и възстанов. на птици в естеств. среда мониторинг и проследяване на птици; в разселване и аклиматизиране на дневни грабливи птици; в отглеждане и възстановяване на птици в естествена среда мониторинг и проследяване на птици.2.Кл. експерт Едри бозайници – Магист. степен в профес.напр., съгл. ПМС 125/24.06.2002 г.: Горско стоп. или придобил образов.-квалиф. степен по спец., еквив. на посочените в съответствие с условията за взаимно признаване. Да има 3 год опит в обл на изработването и изпълн на планове, програми, техн. проекти или др. за оценка на бонитета на местообит и опред на оптималния запас, опит в управлеи извършване на дивечовъдни дейности.3.Кл експерт Съоръжения – Магист. степен в профес. направл, съгл. ПМС 125/24.06.02 г.Арх.стр.геодез, Общо инж.Горско стоп или придобил образов.-квалиф. степен по специал., еквив. на посочените в съотв. с усл.за взаимно признаване. Да има 3 год опит в обл. на изпълн. на планове, програми, техн. проекти или др. за оценка на пригодността на местообитанията за реинтродукция на глухар. Опит в аклиматизиране и разселване на глухар или диви птици, опит в отглеждане и възстанов.на птици в естеств. среда мониторинг и проследяване на птици. Опит в разселване и аклиматизиране на дневни грабливи птици. Опит в отглеждане и възстановяване на птици в естествена среда мониторинг и проследяване на птици. 4.Кл.експерт Ихтиофауна – Магист. степен в профес. направление, съгл. ПМС 125/24.06.2002 г.биолог.науки или науки за земята или Горско стоп. или придобил образов.-квалиф.степен по спец., еквив. на посочените в съотв. с услов. за взаимно признаване.Да има 3 год опит в обл. на Оценка на качествата на прир.местообитания и разселване и аклиматизиране на сладководни риби, или отглеждане и възстанов. на сладководни риби в естеств. среда или мониторинг на сладков. риби или картиране и инвентаризация на рибните запаси и определяне на благоприятното състояние на сладководни риби.5.Ключов експерт Възстановяване – Магист. степен в профес. направнл., съгл. ПМС 125/24.06.2002 г.:Горско стоп. или Растениевъдство, или да е придобил образов.-квалиф. степен по спец, еквив. на посочените в съотв. с усл. за взаимно признаване. Да има има 3 год опит в обл. на: изработв. и изпълн. ...Продължение в Доп. информация:

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган/възложителя

83-ЦБ-9 /18.10.2013

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
17.11.2013 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

По банков път по сметка на възложителя:IBAN: BG62SOMB91303137016101, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, Клон Габрово

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
27.11.2013 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 28.11.2013 г.  Час: 11:00
Място

В централния офис на Дирекция "Национален парк Централен Балкан" - гр. Габрово, ул. „Бодра смяна” № 3

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Проект "Централен Балкан - парк за всички" по Оперативна програма "Околна среда 2007 - 2013 г."

VI.3) Допълнителна информация

1. Прод. от т.ІІІ.2.3.Техн. възм...на планове,програми,техн.проекти или др.за а/биолог.рекултив.на нарушени терени или б/събиране или добив на семена и произв.на фиданки от дървесни, храстови и тревни в-ве или в/създ. на горски култури/ залесяване,засаждане /или г/ изпълн. на възстанов.дейности на прир.местообит или д/управл. и стоп.на тревни, ливадни и пасищни местообит или в обл. на полевъдств.6.Кл.експ.Флора -Маг.ст. в някое от сл.профес.напр.,съгл.ПМС125 /24.06.2002 г. Биолог.науки, Горско стоп.или придобил образов.-квалиф.степен по спец.,еквив.на посочените в съотв.с усл.за взаимно признаване.Да има 3 г.опит в обл на а)опазв./поддържане на биолог.разнообр; б)инвентаризация, картиране на в-ве в защит. територии или защит. зони; в)проучване,съхран.,инвенатариз.и изследв.на флористични видове,в/определяне на благопр. състояние на местообитания.7.Кл.експ.Пътна инфраструктура– Магист.ст. в профес.направл.,съгл.ПМС 125/24.06.2002 г. Архит.,Строит. и Геодезия или придобил образов.-квалиф.степен по спец.,еквив на посочените в съотв. с усл.за взаимно признаване. Да има 3 г. опит в обл. на планиране на дейности в пътното строит.8.Кл. експерт Охрана и контрол в защит. терит.-Магист.степ. в профес.направл., съгл.ПМС 125/24.06.2002 г. Нац. сигурност или Горско стоп., или да е придобил образ.-квалиф.степен по спец., еквив. на посочените в съотв.с усл.за взаимно признаване. Да има 3 г.опит в обл.на:планирането, изпълн. на планове,програми, техн. проекти и др.за планиране и оптимизиране охраната и контрола в защ.територии,Упр. и организ. на охраната и контрола в нац., прир паркове и резервати.9.Кл.експерт Пожари в защит. територии – Маг.степен в профес.направл., съгл. ПМС 125/24.06.2002 г. Горско стоп.или Нац.сигурност или придобил образов-квалиф степен по спец., еквив на посочените в съотв. с усл.за взаимно признаване. Да има 3 г. опит в обл. на: планир., изпълн.на противопож. планове, програми, техн. проекти и др.за противопож. устройство в горите и защит.територии,Изготв. на противопож. планове в горите и защит.територии.10.Кл.експерт Съвр.технологии за охрана, контрол и противопож.меропр. – Магист. степен в профес. направл., съгл. ПМС 125/24.06.2002 г.: Комуникационна и компютърна техника или Електротехника,електроника и автоматика или придобил образов. -квалиф. степен по спец., еквив. на посочените в съотв. с условията за взаимно признаване.Да има 3 год опит в обл. на: планирането, изпълн. на техн. проекти, свързани с въвеждане на електрон.технологии за охрана и контрол в горите и защит. територии:Видеонаблюд. за охрана и контрол в защ. територии, горите и др. открити територии. С-ми за сигнализиране на чов. присъствие и произв. изстрели от огнестр. оръжия. С-ми за откриване и локализиране на възникнали пожарни огнища и дим. С-ми за превенция и възпиране на нарушители,с-ми за принуд.спиране на МПС.Технолог. превъоръж.е на служит. в горите,паркове и резервати за постигане на по добри резултати при охраната и контрола.11.Кл. експерт Тревни съобщества – Маг.степен в профес.направл.,съгл.ПМС 125/24. 06.2002 г.Биолог.науки или науки за земята,Горско стоп. или Растениевъд., или да е придобил образов-квалиф степен по спец., еквив на посочените в съотв. с усл. за взаимно признаване.Да има 3 г.опит в обл. на: изработв. на планове, прогр., техн. проекти или др. за оценка на възд. на пашата върху биоразнообр. или опред на благопр. състояние на тревни съобщества или изпълн. на възстанов. дейности на прир. Местооб. или;управл. и стопанисв. на тревни, ливадни и пасищни местооб. или в обл. на полевъдството.12.Кл.експ Гори( Маг.ст. впроф. направл., съгл. ПМС 125/24.06.2002 г.Горско стоп. или Растениев. или екв. на посочените в съотв.с усл. на взаимно признаване.Да има3 г опит в обл на а/изработв.на задания за инвентариз.или сходни дейности,б/израб. или изпълн. на планове,програми,техн.проекти за инвентариз и картиранена горски местообит, в/изработв на планове за упр. на защ.територии.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в сроковете по чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.10.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ