Версия за печат

00109-2013-0018

BG-Благоевград: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Благоевград, Пл. "Геолги Измирлиев" № 1, За: Мартин Лалев, Република България 2700, Благоевград, Тел.: 073 867714, E-mail: mlalev@blgmun.com, Факс: 073 884451

Място/места за контакт: Община Благоевград, пл. "Георги Измирлиев" № 1, Стая № 117

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.blgmun.com.

Адрес на профила на купувача: www.blgmun.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Избор на изпълнител за изпълнение на дейности за осигуряване на информация и публичност в рамките на проект: „Повишаване на квалификацията на служителите в администрацията на община Благоевград чрез обучение в страната”, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет” 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
Място на изпълнение: гр. Благоевград
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обект на настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка е избор на изпълнител за изпълнение на дейности за осигуряване на информация и публичност в рамките на проект: „Повишаване на квалификацията на служителите в администрацията на община Благоевград чрез обучение в страната”, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет” 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд. Мерките включват: публикации и пресконференции; изработване на информационни материали /банери, брошури, плакати/.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22000000, 22120000, 22150000, 22462000

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти
Публикации
Брошури
Рекламни печатни материали

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обект на настоящата обществена поръчка е „предоставянето на услуги” по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 2 от ЗОП. Дейностите по осигуряване на информация и публичност по проект „Повишаване на квалификацията на служителите в администрацията на община Благоевград чрез обучение в страната”, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет” 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, включват: Встъпителна конференция за представяне на проекта -1 бр.; Цветни плакати-150 бр.; Банери - 2 бр. ; Брошури - 500 бр.; Специализирани публикации - Публикации в местна и национална печатни медии-2 бр.; Заключителна пресконференция - 1 бр.

Прогнозна стойност без ДДС
5710 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

6


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците внасят гаранция за участие е в размер на 55 лв. (петдесет и пет) лева.Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Банка: „Общинска банка” АД, BIC: SOMBBGSF ; IBAN: BG71SOMB 9130 3313 7253 01. Ако участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на „парична сума”, платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. Ако участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с неговия подпис и печат. В гаранцията за участие следва да бъде посочен предмета на поръчката, за който участникът кандидатства. В случай, че участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя, подписано от кмета на Община Благоевград или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 30 календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на участниците. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът й да не бъде по-малък от определения в настоящата поръчка. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 - 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от (три на сто) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване.Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на възложителя:Банка: „.Общинска банка” АД, BIC: SOMBBGSF ; IBAN: BG71SOMB 9130 33 13725301. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение.Ако участникът, определен за изпълнител, избере да представи гаранцията за изпълнение под формата на „парична сума”, платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал.В случай че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с подпис и печат. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на възложителя и че е със срок на валидност – най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане на срока за изпълнение на договора. Същата трябва да е открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция за изпълнение на договора. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора,за който се представя гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Услугата, предмет на възлагане в настоящата поръчка, е част от дейностите, предвидени за изпълнение по проект: „Повишаване на квалификацията на служителите в администрацията на община Благоевград чрез обучение в страната”, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет” 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд. Финансирането на настоящата поръчка е по проект „Повишаване на квалификацията на служителите в администрацията на община Благоевград чрез обучение в страната”, в изпълнение на Договор А12-22-158/10.05.2013 г., бюджетна линия BG051РО002/12/2.2-07, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет” 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за придобиване на правна форма от Изпълнителя. В случай, че участникът участва като обединение/или консорциум/, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението /или консорциума/ подписват документ - споразумение или договор, който следва да бъде с нотариална заверка на подписите. Документът трябва да бъде представен от Участника в оригинал или нотариално заверено копие. Документът трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: Всички членове на обединението/консорциума са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора; Е определен представляващият обединението/консорциума, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума. Допуска се повече от едно лице да представляват обединението заедно и поотделно; Представляващият обединението/консорциума е упълномощен да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договор с възложителя; Срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена; Всички членове на обединението/ консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; Разпределение на дейностите, предмет на възлаганата обществена поръчка, между участниците в обединението и ресурсите, с които ще участва всеки един от участниците в обединението. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато не е приложен документ (споразумение или договор) за създаването на обединение/ консорциум или в приложеният такъв липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, или съставът на обединението се е променил след подаването на офертата, участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, административните изисквания по Закона за обществените поръчки, посочени в чл. 47, ал. 1, ал. 2, т. 1, 2а и 3 и ал. 5 от ЗОП, се прилагат и за подизпълнителите. В този случай, съгласно разпоредбата на чл. 56, ал. 2 от ЗОП и при условията на чл. 47, ал. 8 от ЗОП, декларациите за липса на обстоятелства съгласно чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП се представят за всеки един от подизпълнителите.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, регламентирани от Закона за обществени поръчки и обявените от Възложителя изисквания в настоящото обявлението за обществената поръчка и документацията, утвърдена от Възложителя. Всеки участник може да представи само една оферта. Не се допуска представянето на варианти. Едно и също физическо или юридическо лице участник в процедурата може да участва само в едно обединение. Всеки участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка е длъжен да заяви в офертата си дали при изпълнението на поръчката ще използва и подизпълнители. Лице, което участва в обединение или е дало съгласието си и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелно оферта. Не може да участва във възлагането на обществената поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства: а)осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за: престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253-260 от Наказателния кодекс; подкуп по чл. 301 – 307 от Наказателния кодекс; участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; престъпление против собствеността по чл. 194 – 217 от Наказателния кодекс; престъпление против стопанството по чл. 219 – 252 от Наказателния кодекс;б) обявен в несъстоятелност; в) в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; г) който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; д) който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; е) който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от ДОПК към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен;ж) който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; з) при които лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП са свързани лица по смисъла на § 1, т. 23а от Допълнителните разпоредби на ЗОП с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; и) които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси.Участниците представят:Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника;Предложение за участие- по образец;Копие на документ за регистрация или ЕИК, съгласно чл. 23 от ЗТР;Нот. заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата;Документ - договор или споразумение, подписан от лицата, включени в обединението, когато участник в процедурата е обединени/консорциум,което не е юридическо лице;Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1,т.1,б. „а” до „д”, ал.2, т.5 и ал.5, т.1 от ЗОП;Декларация по чл.47, ал.1,т. 2 и 3, ал.2,т.1,2а и 3 и ал.5,т.2 от ЗОП; Доказателства за икон. и финансово състояние на участника;Доказателства за техн. възможности и квалификацията на участника;Декларация по чл.56, ал. 1, т.8 от ЗОП;Техническо предложение;Други документи, изискуеми съгласно документацията и/или обявлението.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Информация за общия оборот и оборота от услуги,предмет на поръчката ( услуги за изработване на печатни, информационни и/или рекламни материали, публикации, брошури, организиране и провеждане на медийни събития) общо за предходните три ( 2010, 2011 и 2012 г.) години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Съответствието с поставеното минимално изискване се доказва с представянето на Справка декларация-Образец №5, съдържаща оборот от предоставянето на услуги, които са предмет на поръчката (услуги за изработване на печатни, информационни и/или рекламни материали, публикации, брошури, организиране и провеждане на медийни събития) за последните три години ( 2010, 2011 и 2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за икономическо и финансово състояние се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение, съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП, като документите, с които се доказва съответстивето с поставените минимални изисквания се представят само от участникът в обединението, чрез когото обединението доказва съответствието си с критериите за подбор, съгласно чл. 56, ал. 3, т. 2 от ЗОП. При посочване на участие с ползване на подизпълнители, изискването за икономическо и финансово състояние се отнася за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие, в съответсвие с нормата на чл. 56, ал. 2 от ЗОП, а документи, доказващи съответствието с поставените критерии за подбор се представят за всички подизпълнители. 2. Заверено копие от следните съставни части на годишните финансови отчети за последните 3 (три) финансови години /2010, 2011 и 2012/, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен, а именно: заверено копие на балансите за последните 3 (три) финансови /2010, 2011 и 2012/ години; заверено копие на отчетите за приходите и разходите за последните 3 (три) финансови /2010, 2011 и 2012/ години. Изискваните документи се прилагат в зависисимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал да развива дейността си. Когато участникът е обединение, съставните части на годишните финансови отчети за последните 3 (три) финансови години се представят само от участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. В случай, че е представен ЕИК и документите са видими чрез сайта на Търговския регистър при Агенцията по вписванията, се допуска позоваване на тези обстоятелства вместо представянето им с офертата. В случай, че участникът не разполага с изготвен годишен финансов отчет за календарната 2012 г., изцяло съобразен със посочените срокове за изготвяне и публикуване в Закона за счетоводството, то той може да приложи различни финансови извлечения и други сходни документи, доказващи реализиран оборот за календарната 2012 г.
Минимални изисквания: 1. Участниците трябва да са реализирали оборот от предоставянето на услуги, които са предмета на поръчката (услуги за изработване на печатни, информационни и/или рекламни материали, публикации, брошури, организиране и провеждане на медийни събития), общо за предходните три ( 2010, 2011 и 2012 г.) години в размер на не по-малко от 15 000 лв. (петнадесет хиляди) лева.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Участниците следва да представят списък на основните договори за извършени услуги, предмет на поръчката, за последните три години, считано от датата, определена като краен срок за представяне на офертите. Това обстоятелство се доказва с представянето на декларация, съдържаща списък на изпълнените от участника договори през последните три години, считано от датата, определена като краен срок за предтсавяне на офертите, за услуги, които са предмет на поръчката (услуги за изработване на печатни, информационни и/или рекламни материали, публикации, брошури, организиране и провеждане на медийни събития). Всеки договор, посочен в декларацията трябва да бъде придружен от препоръка за добро изпълнение. Всяка препоръка следва да съдържа информация за възложителя, получателя, предмета на договора, неговата стойност, дата на сключване и изпълнение, както и информация дали участникът е реализирал добросъвестно договорните си задължения. Не се допуска представянето на препоръки за договори, които не са посочени в декларацията. 2. Участниците следва да представят списък-декларация на ръководно-експертния екип /Образец № 7 от докумунтацията/. Поставените изисквания към екипа следва да бъдат доказани с декларация, съдържаща списък на лицата, които участникът ще осигури за изпълнение на поръчката, придружена от: Професионални автобиографии /Образец № 8 от документацията/ на предвидените за изпълнение на поръчката лица, изготвени по образец; документи, удостоверяващи тяхното образование, професионалната квалификация и професионален опит (заверени копия от дипломи, удостоверения, сертификати, трудови /служебни /осигурителни книжки, договори, референции от работодатели/възложители и други подходящи документи); Декларации за ангажираност от експертите, предвидени за изпълнението на поръчката /Образец № 9/. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за технически възможности и/или квалификация се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение, съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП, като документи, доказващи, съответствие с поставените минимални изисквания се представят само от участника в обединението, чрез когото обединението доказва съответствието си с критерия за подбор, съгласно чл. 56, ал. 3, т. 2 от ЗОП. При посочване на участие с ползване на подизпълнители, изискването за технически възможности и/или квалификация се отнася за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие, в съответсвие с нормата на чл. 56, ал. 2 от ЗОП, а документи се представят за всички подизпълнители.
Минимални изисквания: 1. Участникът, да има изпълнени през последните три години, считано от датата, определена като краен срок за представяне на офертите най-малко два договора за предоставяне на услуги, които са предмет на поръчката (услуги за изработване на печатни, информационни и/или рекламни материали, публикации, брошури, организиране и провеждане на медийни събития). 2.. Всеки участник следва да разполага с ръководно-експертен екип за изпълнение на поръчката: 2.1 Ръководител на екипа: образователна степен – магистър, или бакалавър, със специалност: икономика, право, публична администрация, журналистика или еквивалентна с минимум 3 /три/ годишен стаж в сферата на организирането на събития;2.2 Експерт предпечатна подготовка с образователна степен - минимум бакалавър по специалност: полиграфия графичен дизайн, приложни изкуства или еквивалентна и професионален опит - минимум 2 години опит в областта на предпечатната подготовка; Поставените изисквания следва да бъдат доказани с декларация, съдържаща списък на лицата, които участникът ще осигури за изпълнение на поръчката, придружена от: Професионални автобиографии на предвидените за изпълнение на поръчката лица, изготвени по образец /Образец № 8/ ; документи, удостоверяващи тяхното образование, професионалната квалификация и професионален опит (заверени копия от дипломи, удостоверения, сертификати, трудови /служебни /осигурителни книжки, договори, референции от работодатели/възложители и други подходящи документи); Декларации за ангажираност от експертите, предвидени за изпълнението на поръчката /Образец № 9/
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: ПОКАЗАТЕЛ СРОК (ПС) представлява срок за изпълнение на поръчката; тежест: 40
Показател: ФИНАНСОВ ПОКАЗАТЕЛ (ФП) представлява предложена от участника крайна цена; тежест: 60

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
07.11.2013 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията е 10 (десет) лева с ДДС, като плащането се извършва в брой на касите в сградата на Община Благоевград или по сметка на Община Благоевград – Общинска банка АД, гр. Благоевград IBAN: BG44SOMB 9130 8401 5000 44, ВIС SOMBBGSF. вид плащане 447000, като в платежното нареждане се посочва наименованието на поръчката. Копие от платежния документ задължително се представя с офертата за участие в процедурата. Документацията се получава всеки работен ден до посочената в обявлението дата на адрес - гр. Благоевград, пл. „Георги Измирлиев” №1, стая 117, тел.: 073/867714, всеки работен ден от 08:30 до 17:30 часа , срещу представяне на документ, доказващ закупуването й по съответния ред. Лицата имат право да разгледат документацията преди да я закупят. Участниците в процедурата следва да прегледат и да се съобразят с всички указания, образци, условия и изисквания, посочени в Документацията.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
14.11.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 15.11.2013 г.  Час: 10:30
Място

Зала № 101 в сградата на Общинска администрация Благоевград

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, чиито оферти са приети и регистрирани, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представител на участник се допуска след представяне на документ за самоличност и съответно изрично пълномощно (извън случаите на законно представителство по силата на документите за регистрация). Присъстващите представители се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие, приложен към протокола на комисията.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Поръчката е свързана с проект „Повишаване на квалификацията на служителите в администрацията на община Благоевград чрез обучение в страната”, в изпълнение на Договор А12-22-158/10.05.2013 г., бюджетна линия BG051РО002/12/2.2-07, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет” 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.10.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ