Версия за печат

00087-2013-0136

BG-София:

РЕШЕНИЕ

Номер: СО-РД-09-03-197 от 11.10.2013 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

Б) за промяна


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Столична община, ул "Московска" №33, За: Блага Живкова, България 1000, София, Тел.: 02 9377545, E-mail: bjivkova@sofia.bg, Факс: 02 9377312

Място/места за контакт: гр. София, Столична община

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.sofia.bg/pressecentre/press.asp?open=12.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги


Б) ЗА ПРОМЯНА

Информацията е за целите на

извършване на промяна/техническа редакция


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Услуги
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Обработка на информацията за отчитане на труда и работната заплата и изплащане на суми по извънтрудови правоотношения на служителите в Столична община и СОС, Заведенията за социални услуги и ОП "Туристическо обслужване"

II.3) Кратко описание на поръчката

Предмет на настоящата обществена поръчка е обработка на информацията: 1.„Отчитане на труда и работната заплата на служителите” и „Изплащане на суми по извънтрудови правоотношения” на Столична община и СОС; 2.„Отчитане на труда и работната заплата на служителите” на СО -Дирекция „ПАМДТ”; 3.„Отчитане на труда и работната заплата на служителите” на СО -Дирекция „Социални дейности”; 4.„Отчитане на труда и работната заплата на служителите” на Заведенията за социални услуги: Дом за възрастни с деменция - кв. „Княжево, Дом за възрастни с умствена изостаналост - с. Подгумер, СУПЦ „Княз Борис I", Преходно жилище - ул. „Баба Вида" 1, Център за временно настаняване „Св. Димитър", Център за временно настаняване на сираци „Св. София", Център за временно настаняване на бездомни хора, Дневен център за възрастни хора с ментални увреждания „Св.Марина", Дневен център за хора с увреждания - седмична грижа, СОДЦ за социална интеграция на инвалиди, Военноинвалиден дом - гр. Банкя, ЦСРИ на лица с проблеми от аутистичния спектър, Дневен център за хора с психични разстройства, Дом за деца - кв. „Драгалевци", Дом за деца „Св. Иван Рилски", Център за обществена подкрепа „Бъдеще”, Център за обществена подкрепа - ул. „Сава Филаретов"23, Дневен център за деца с увреждания - ул. „Сава Филаретов" 23, Защитено жилище за лица с умствени затруднения, ЦСРИ на лица със зрителни увреждания и Дом за слепи лица; 5.„Отчитане на труда и работната заплата на служителите” на СО - Направление "Архитектура и градоустройство"; 6.„Отчитане на труда и работната заплата на служителите” на СО - отдел „Транспортно обслужване” към Дирекция "Транспорт"; 7.„Отчитане на труда и работната заплата на служителите” на ОП "Туристическо обслужване". включваща: редовна месечна обработка на информацията за труда и работната заплата на служителите в съответствие с трудовото законодателство; допълнителни обработки; преизчисляване на работна заплата за минал период; обработка на хонорари и изготвяне на справка по чл.73 от ЗДДФЛ; поддържане на архив и изготвяне на справки, съгласно Заданието за обработка на информацията.

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

72310000

Описание:

Услуги по обработка на данни

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: СО-РД-09-03-179 от 10.09.2013 г. 
III.3) Справка за обявления, подадени по електронен път

Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"

Година и номер на документа:
2013-559473
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.1)
Номер на обявлението в ОВ: 2013/S 178 - 307477 от 13.09.2013 г. 
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 87-2013-136
III.4.3) Вид на документа в Регистъра на обществените поръчки

решение и обявление за поръчка

III.4.4) Номер на документа (ID на документа) в Регистъра на обществените поръчки

559473

III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

11.09.2013 г. 


ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

Чл. 27а, ал. 9, т. 1 от ЗОП

V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ

V.1) Причина за корекциите/допълненията:

Промяна в първоначалната информация, подадена от възлагащия орган

V.2) Коригирани/допълнени оригинално обявление и/или документация за участие:

В оригиналното обявление

V.6) Дати, които трябва да бъдат коригирани в оригиналното обявление:
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на офертите/заявленията за участие

Вместо:
07/10/2013 17:00
Да се чете:
28/10/2013 17:00
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на искания за документи или достъп до документи

Вместо:
27/09/2013 12:00
Да се чете:
18/10/2013 16:00
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Условия за отваряне на офертите

Вместо:
08/10/2013 10:00
Да се чете:
29/10/2013 10:00

VI: ОБЖАЛВАНЕ

VI.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

11.10.2013 г. 


Възложител

Трите имена: Дончо Петров Барбалов, съгласно Заповед № РД-09-69/25.01.2012г. на Кмета на Столична община
Длъжност: Заместник кмета на Столична Община, направление “Финанси и стопанска дейност”