00087-2013-0136
Технически редакции | ||
14.10.2013 11:10 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
14.10.2013 11:10 ч. : | 11/10/2013 18:01 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
14.10.2013 11:10 ч. : | 11/10/2013 18:01 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София:
РЕШЕНИЕ
чл. 3, ал. 1 от ЗОП
Б) за промяна
І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)
Столична община, ул "Московска" №33, За: Блага Живкова, България 1000, София, Тел.: 02 9377545, E-mail: bjivkova@sofia.bg, Факс: 02 9377312
Място/места за контакт: гр. София, Столична общинаИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.sofia.bg/pressecentre/press.asp?open=12.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
Б) ЗА ПРОМЯНА
извършване на промяна/техническа редакция
ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Обработка на информацията за отчитане на труда и работната заплата и изплащане на суми по извънтрудови правоотношения на служителите в Столична община и СОС, Заведенията за социални услуги и ОП "Туристическо обслужване"
Предмет на настоящата обществена поръчка е обработка на информацията: 1.„Отчитане на труда и работната заплата на служителите” и „Изплащане на суми по извънтрудови правоотношения” на Столична община и СОС; 2.„Отчитане на труда и работната заплата на служителите” на СО -Дирекция „ПАМДТ”; 3.„Отчитане на труда и работната заплата на служителите” на СО -Дирекция „Социални дейности”; 4.„Отчитане на труда и работната заплата на служителите” на Заведенията за социални услуги: Дом за възрастни с деменция - кв. „Княжево, Дом за възрастни с умствена изостаналост - с. Подгумер, СУПЦ „Княз Борис I", Преходно жилище - ул. „Баба Вида" 1, Център за временно настаняване „Св. Димитър", Център за временно настаняване на сираци „Св. София", Център за временно настаняване на бездомни хора, Дневен център за възрастни хора с ментални увреждания „Св.Марина", Дневен център за хора с увреждания - седмична грижа, СОДЦ за социална интеграция на инвалиди, Военноинвалиден дом - гр. Банкя, ЦСРИ на лица с проблеми от аутистичния спектър, Дневен център за хора с психични разстройства, Дом за деца - кв. „Драгалевци", Дом за деца „Св. Иван Рилски", Център за обществена подкрепа „Бъдеще”, Център за обществена подкрепа - ул. „Сава Филаретов"23, Дневен център за деца с увреждания - ул. „Сава Филаретов" 23, Защитено жилище за лица с умствени затруднения, ЦСРИ на лица със зрителни увреждания и Дом за слепи лица; 5.„Отчитане на труда и работната заплата на служителите” на СО - Направление "Архитектура и градоустройство"; 6.„Отчитане на труда и работната заплата на служителите” на СО - отдел „Транспортно обслужване” към Дирекция "Транспорт"; 7.„Отчитане на труда и работната заплата на служителите” на ОП "Туристическо обслужване". включваща: редовна месечна обработка на информацията за труда и работната заплата на служителите в съответствие с трудовото законодателство; допълнителни обработки; преизчисляване на работна заплата за минал период; обработка на хонорари и изготвяне на справка по чл.73 от ЗДДФЛ; поддържане на архив и изготвяне на справки, съгласно Заданието за обработка на информацията.
72310000
Описание:
Открита процедура
ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"
решение и обявление за поръчка
559473
11.09.2013 г.
ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ
V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ
Промяна в първоначалната информация, подадена от възлагащия орган
В оригиналното обявление
Срок за получаване на офертите/заявленията за участие
Срок за получаване на искания за документи или достъп до документи
Условия за отваряне на офертите
VI: ОБЖАЛВАНЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ
11.10.2013 г.
Възложител