Версия за печат

02538-2013-0241

BG-ИВАЙЛОВГРАД: 25 - Услуги на здравеопазването и социалните дейности

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 1218173090500

РАЙОННА ПРОКУРАТУРА - ИВАЙЛОВГРАД, ИВАЙЛОВГРАД, УЛ. "Г. ДИМИТРОВ" №42, За: КРАСИМИРА ГЕРГАНОВА ГЕОРГИЕВА, Р БЪЛГАРИЯ 6570, ИВАЙЛОВГРАД, Тел.: 03661 6003, E-mail: rp_ivailovgrad@prb.bg, Факс: 03661 6003

Място/места за контакт: ИВАЙЛОВГРАД, УЛ. "Г. ДИМИТРОВ" №42

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: http://www.prb.bg/ophaskovo/bg/.

Електронен достъп до информация: http://www.prb.bg/ophaskovo/bg/.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: Надзор за законност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Извършване на периодични медицински прегледи за нуждите на Районна прокуратура гр. Ивайловград”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 25 (25 - Услуги на здравеопазването и социалните дейности)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
услугите ще се предоставят на територията на гр. Ивайловград, ул. "Г. Димитров" №42
Код NUTS: BG422
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обществената поръчка е за извършване на периодични медицински прегледи за нуждите на Районна прокуратура гр. Ивайловград.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

85100000

Описание:

Услуги на здравеопазването

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

брой лища, подлежащи на обслужване - 5 бр.

Стойност, без да се включва ДДС
160 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата e 1,60 лева (един лев и шестдесет ст) Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Районна прокуратура гр. Ивайловград: Банков код BIC: UBBSBGSF Банкова сметка IBAN: BG 52 UBBS 8002 3300 3083 10 Като основание за внасяне на сумата, в платежния документ да е посочен номера на решението за откриване на процедурата за която се внася гаранцията. б) безусловна и неотменима банкова гаранция за участие в оригинал, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 3.1), представен към настоящата документация и валидна най-малко 30 (тридесет) дни, след изтичане срока на валидност на офертите. Образецът е примерен и в случай, че съответната банка ползва собствени образци е важно те да са съобразени с изискванията на ЗОП и на Възложителя. Гаранцията за участие в процедурата се задържа и освобождава от възложителя при условията на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Районна прокуратура гр. Ивайловград: Банков код BIC: UBBSBGSF Банкова сметка IBAN: BG 52 UBBS 8002 3300 3083 10 В платежния документ, като основание за внасяне на сумата, да е посочен номера на решението за определяне на изпълнител на поръчката. б) оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договор, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 3.2), представен към настоящата документация и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след прекратяване на договора. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава от възложителя в съответствие с условията на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща стойността на реално извършените услуги, установени с двустранно подписан протокол, между представителите на Изпълнителя и Възложителя, по единични цени за отделните дейности, съгласно Ценовото предложение. Плащането се извършва в срок до 10 /десет/ работни дни от получаването на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Посочената от Възложителя в Техническата спецификация обща численост на персонала подлежи на промяна по време на изпълнение на поръчката, след изрично писмено уведомление от Възложителя при структурни промени или при напускане/назначаване на служители.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва всеки, които отговаря на изискванията на Възложителя, посочени в документацията за участие и за когото не са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 т.1-т.5 и ал.5 от Закона за обществените поръчки/ЗОП/. За целта участниците попълват декларации по образци на Възложителя и представят следните документи: 1. Копие от документ за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато участник е физическо лице – копие от документа за самоличност.Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по тази точка се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. 2. Документ за гаранция за участие – оригинал на банкова гаранция или заверено копие от платежното нареждане, когато гаранцията е парична сума (Приложение № 3.1.). 3. Декларации по образец за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2, и ал. 5 от ЗОП (Приложение № 4 и Приложение № 5). Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по тази точка се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението.Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите по тази точка, които са на чужд език, се представят и в превод; 6. Декларация по образец за подизпълнителите, когато участникът предвижда такива, както и видът на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие. (Приложение № 6); Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по по т. 2.2, т.2.3., т. 2.6, 2.7, т. 2.8. и т.2.9. от Раздел V-ти на документацията се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие 7. Декларация по образец за приемане на условията в проекта на договор (Приложение № 7). 8. Копие, заверено от участника с гриф „вярно с оригинала” на удостоверение за регистрация на лечебното заведение, издадено от директора на съответното РЗИ по чл.40, ал.9 от Закона за лечебните заведения – в случай, че участниците в поръчката са лечебни заведения за извън болнична помощ. 9. Копие, заверено от участника с гриф „вярно с оригинала” на Разрешение за осъществяване на дейността на лечебното заведение, издадено от Министъра на здравеопазването по чл.48, ал.1 от закона за лечебните заведения – в случай, че участниците в процедурата са лечебни заведения за болнична помощ. 10. Административни сведения за участника по образец/Приложение №8/

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Участниците да са реализирали общ оборот и оборот от услугите, които са предмет на поръчката в която участва – общо за последните 3 (три години) – (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) – 2.5 (две цяло и половина) пъти от прогнозната стойност, съгласно образец – Приложение № 2.1

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участниците да са реализирали общ оборот и оборот от услугите, които са предмет на поръчката в която участва – общо за последните 3 (три години) – (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) – 2.5 (две цяло и половина) пъти от прогнозната стойност

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Участникът да има изпълнени през последните три години (2010 г., 2011г. и 2012 г.) минимум два договора, за които са получили препоръка за добро изпълнение, сходни с предмета на поръчката, включително стойностите, дати и получателите, съгласно образец – Приложение № 2.2. Участникът да ползва нужния квалифициран персонал от специалисти, необходими за точното и качествено изпълнение на поръчката, както и да разполага с необходимата преносима апаратура за осъществяване на медицинските прегледи на място

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът да има изпълнени през последните три години (2010 г., 2011г. и 2012 г.) минимум два договора, за които са получили препоръка за добро изпълнение, сходни с предмета на поръчката, включително стойностите, дати и получателите. Участникът да ползва нужния квалифициран персонал от специалисти, да разполага с необходимата преносима апаратура за осъществяване на медицинските прегледи на място

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

Валидно разрешение за лечебна дейност, издадено от Министерство на здравеопазването. лечебните заведения следва да отговарят на регламентираните в закона условия за придобиването на правоспособност за осъществяване на предоставяните от тях медицински услуги

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
08.11.2013 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
20.11.2013 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 21.11.2013 г.  Час: 10:30
Място

РАЙОННА ПРОКУРАТУРА - ИВАЙЛОВГРАД

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присътват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.10.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ