Версия за печат

00456-2013-0005

BG-Велико Търново: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национален военен университет "Васил Левски", бул. България № 76, За: подп. Красимир Йорданов Кирилов, Република България 5006, Велико Търново, Тел.: 062 618850, E-mail: pur@nvu.bg, Факс: 062 618899

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nvu.bg.

Адрес на профила на купувача: www.nvu.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Национален военен университет "Васил Левски", бул. България № 76, За: Цивилен служител Иванка Маринова, Република България 5006, Велико Търново, Тел.: 062 618884, E-mail: pur@nvu.bg, Факс: 062 618899

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.nvu.bg.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Национален военен университет "Васил Левски", бул. България № 76, За: Цивилен служител Любомира Генчева, Република България 5006, Велико Търново, Тел.: 062 618824

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Отбрана
Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на електрическа енергия и координатор на балансираща група за нуждите на НВУ „Васил Левски”, гр. Велико Търново

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: НВУ "Васил Левски", гр. Велико Търново
Код NUTS: BG321
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Избор на доставчик за период от 12 (дванадесет) месеца на нетна активна електрическа енергия и координатор на балансираща група за средно напрежение за нуждите на НВУ „Васил Левски”, гр. Велико Търново.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

09310000

Описание:

Електрическа енергия

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозно количество за срока на договора: до 1 900 MWh.

Прогнозна стойност без ДДС
180000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие, съгласно чл. 59, ал. 1 и 2 от ЗОП - безусловна и неотменима банкова гаранция или парична сума внесена по набирателна сметка на НВУ "Васил Левски" в Асет Интернешънъл Банк, гр. Велико Търново, IBAN BG 52 IABG 7431 3300 8355 00, BIC IABGBGSF в размер на 1 800 лева. 2. Гаранция за изпълнение на договора, съгласно чл. 59, ал. 1 и 3 от ЗОП - при подписване на договора, определеният участник представя документ за внесена парична гаранция или банкова гаранция в размер на 3% от стойността на поръчката без ДДС с валидност 30 дни след крайния срок за изпълнение на договора, по сметката на НВУ "Васил Левски" в Асет Интернешънъл Банк, гр. Велико Търново, IBAN BG 52 IABG 7431 3300 8355 00, BIC IABGBGSF

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането от страна на Възложителя ще се извършва по банков път, отложено за срок не по-кратък от 30 дни след датата на получаване на фактура от Изпълнителя.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Офертата на всеки участник в процедурата трябва да съдържа следните документи: 1.1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника - оригинал; 1.2. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в настоящата процедурата – оригинал, (представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия или представлявания, а от изрично упълномощен негов представител. 1.3. Копие на документ за регистрация на участника или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или ЕТ-декларация свободен текст; 1.4. Документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство или еквивалентен документ, издаден от държавата, в която е установено, като документът бъде преведен на български език в официален превод по смисъла на §1, т.16а от ЗОП (за юридическо лице, което не е регистрирано в България); 1.5. Копие от документ за самоличност, ако участникът е физическо лице. 1.6. Административни данни – оригинал 1.7. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 от ЗОП - оригинал; 1.8. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП - оригинал 1.9. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП - оригинал; 1.10. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 327, ал. 1 от ЗОВСРБ – оригинал. 1.11. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 327б, ал. 1 и 2 от ЗОВСРБ – оригинал. 1.12. Декларация за участие на подизпълнители - оригинал; 1.13. Декларация от подизпълнител за запознаване с условията на процедурата - оригинал; 1.14. Документ за създаване на обединение за участие в процедурата (договор, споразумение или др.), представя се в случай, че участва обединение, което не е юридическо лице – оригинал или нотариално заверено копие; 1.15. Доказателства за икономическото и финансово състояние на участниците в съответствие с чл. 50, ал. 1, т. 2 и 3 от ЗОП, съгласно т. ІІІ. 2.2. от обявлението. 1.16. Доказателства за технически възможности на участниците в съответствие с чл. 51, ал. 1, т. 1, 4 и 6 от ЗОП, съгласно т. ІІІ. 2.3. от обявлението. 1.17. Декларация за приемане на условията в проекта на договора – оригинал. 1.18. Документ за внесена гаранция за участие – оригинал. 1.19. Техническо предложение за изпълнение на поръчката – оригинал. 1.20. Декларация относно срока за изпълнение на обществена поръчка - оригинал. 1.21. Ценово предложение - оригинал
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Копие от счетоводния баланс на участника за последните 3 (три) финансови години (2010, 2011 и 2012 г.) в зависимост от датата, на която кандидатът е учреден или е започнал дейността си – заверено от кандидата копие; копие от отчета за приходите и разходите за последните 3 (три) финансови години (2010, 2011 и 2012 г.) – заверено от кандидата копие. Участници, чийто годишни финансови отчети, подлежат на независим финансов одит да са заверени и от регистриран одитор, съгласно изискванията на Закона за счетоводство. 2. Декларация по чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП за общия оборот и за оборота на стоките, които са предмет на поръчката, за всяка от последните 3 (три) финансови години (2010, 2011 и 2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
Минимални изисквания: Общия оборот от стоките, които са предмет на поръчката да е минимум 1 650 000 лв. без ДДС за последните 3 (три) финансови години.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация по чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП, съдържаща списък на основните договори за доставка на електрическа енергия по свободно договорени цени, свързани с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 (три) години от датата непосредствено преди подаване на офертата, включително стойностите, датите и получателите, придружени задължително от препоръки за добро изпълнение на тези договори. 2. Валидни лицензи издадени от ДКЕВР за „Търговия с електрическа енергия“ съгласно Закона за енергетиката, както и за „Координатор на балансираща група” – нотариално заверени копия. 3. Документ от Електроенергийният системен оператор ЕАД за количеството доставена електроенергия на свободния пазар по вътрешни графици на крайни клиенти в Република България за последните 36 (тридесет и шест) месеца, предхождащи датата на подаване на офертата – оригинал или нотариално заверено копие. 4. Сертификат за внедрена система за управление на качеството, отговаряща на изискванията на стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват: „Търговия с електрическа енергия и координатор на стандартна балансираща група” на участника. 5. Списък-декларация за броя на членовете в балансиращата група - свободен текст, оригинал. 6. Документ, удостоверяващ, че участникът разполага с изградена система за мониторинг на измервателна точка, достъпна за Възложителя – on line – оригинал или нотариално заверено копие. 7. Декларация за потвърждаване възможностите за доставки на цялото количество електроенергия в необходимите срокове - свободен текст, оригинал. 8. Декларация, че участникът ще отговаря за администрирането на часовите графици за потребление на възложителя - свободен текст, оригинал. 9. Общи принципи (методика) за разпределяне на небалансите в рамките на балансиращата група – оригинал или заверено копие.
Минимални изисквания: 1. Участниците да са лицензирани за „търговия с електрическа енергия“, включващо дейността „координатор на балансираща група” в съответствие със ЗЕ и другите относими нормативни актове. 2. Участниците да докажат, че разполагат с изградена система за мониторинг на измервателна точка, достъпна за Възложителя – on line. 3. Участниците да декларират потвърждаване на възможностите за доставки на цялото количество електроенергия в необходимите срокове и с необходимото качество. 4. Посочване на минимум три договора, отговарящи на предмета на поръчката, придружени с референции за добро изпълнение.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
12.11.2013 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие ще се продава всеки работен ден в НВУ "Васил Левски", сграда Управление, ет. 2, отделение "Финанси" от 13,30 ч. до 16,30 ч.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
20.11.2013 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 22.11.2013 г.  Час: 09:00
Място

гр. Велико Търново, НВУ "Васил Левски", бул. "България" № 76, сграда Дом на културата, ет. 2

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни писмено упълномощени представители, както и представители на средствата за мосово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел съгласно чл. 68, ал. 3



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

10 дневен срок от уведомяване на участниците за съответното решение, съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.10.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ